Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه


بیانیهٔ شمارهٔ 1

بیانیهٔ شماره 2

توصیهٔ شمارهٔ 1

سلام.

خب تابستون شروع شده و فصلِ گرمیه! و چه خوب که این گرما به فضای بلاگستان هم منتقل شه! در همین راستا تصمیم به برگزاری یه مسابقه ی وبلاگی گرفتم. مسابقه‌ای که با همکاریِ هرچه بیشتر بلاگران عزیز میتونه بزرگ و بزرگتر بشه. توی این پست قرار هست که ماهیت و اهداف این مسابقه رو براتون بگم و همه رو به شرکت توی این مسابقه دعوت کنم.

اول لازم میدونم که از همه دعوت کنم که شرکت کنن. اصلا مهم نیست که از صاحب این وبلاگ بدتون میاد یا خوشتون میاد. خیلیا هستن از من بدشون میاد، خیلیا هم هستن که من ازشون بدم میاد و به همین ترتیب خیلیامون هستیم که با خیلیا تو این بلاگستان حال نمیکنیم! این حال نکردن میتونه از اختلافاتِ سیاسی یا مذهبی یا فکری باشه. لطفأ بیاید و واسه حالِ خودمون هم شده این اختلافات رو کنار بذاریم. واسه شروع هم همین مسابقه رو انتخاب کنیم. از همین تریبون از همه ی اونایی که با من مشکل دارن دعوت میکنم تو این مسابقه شرکت کنن! خودم هم البته بطورِ خصوصی دعوتشون خواهم کرد. خب این یه مورد! 

موردِ بعد اینکه مهم نیست که تا چه اندازه توانایی نوشتن دارین. مهم نیست که اهل کدوم شهر و یا کشور هستین. مهم نیست که تا حالا حتی یک جوک هم توی عمرتون تعریف نکردین. هر کسی میتونه توی این مسابقه شرکت کنه و من توصیه میکنم که حتما شرکت کنید؛ چون قراره خیلی بهمون خوش بگذره.

همونطور که عرض کردم مسابقۀ ما یک مسابقۀ طنز هست و ما قراره که مطالب طنز بنویسیم. حالا چه یکی، چه ده تا. بستگی داره که چی پیش بیاد. نحوۀ برگزاری مسابقه بعد از اینکه همه اعلام آمادگی کردن اعلام میشه. یعنی اگه استقبال شه اعلام خواهیم کرد چه اتفاقاتی میفته. اگه خوب استقبال شه مسابقه بطورِ مرحله ای و حذفی برگزار خواهد شد که طبیعتأ لذتش بیشتره!  ملاک انتخاب و برگزیده شدن مطالب طنز شما دوستان، رای دوستانتون هست. پس مهم نیست که چقدر فن نوشتن رو بلدید. مهم اینه که جوری بنویسید که بقیه بخندن. موضوع  و سبک هم آزاده! میتونه یه خاطره ی خنده دار باشه یا که یه متن از خودتون باشه یا هر نوشته ای از خودتون که بشه باهاش خندید.

هدف از این مسابقه در وهلۀ اول باحال بودنه. در وهلۀ دوم ایجاد فرح و شادی توی فضای بیان هست. در وهلۀ سوم هم ایجاد دوستی و صمیمیت و اتحاد. همۀ بلاگرها میتونن با هم دوست باشن. نقاط مشترک خیلی زیادی بین همۀ بلاگرا هست. این اتحاد هست که میتونه فضای وبلاگ نویسی رو از رکود خارج کنه تا توی عصر حاضر کمرنگ نشه.

راستش هنوز جایزه نداریم. شایدم کلأ نداشته باشیم. قراره یه تابستون رو با هم حال کنیم. چی از این بهتر؟!  ولی جایزه های معنویِ خفنی داریم! به نفرات اول تا سوم یک لقب خفن از طرف ما اعطا میشه که میتونن از این به بعد از این القاب به عنوان اعتبار استفاده کنن همه جا:

نفر اول: نمکِ اعظم

نفر دوم: چوب شور [ تغییر خواهد کرد ]

نفر سوم: خیار شور [ تغییر خواهد کرد ]

حالا یه سوال پیش میاد که شما دوستانِ باحال چیکار میتونید کنید واسه این مسابقه! اول اینکه هرکسی میخواد تو این مسابقه شرکت کنه، باید تو همین پست اعلام آمادگی کنه. یجور ثبتِ نام! لطفأ الکی قیف نیاید که من ترجیح میدم فقط بخونم و لذت ببرم و این سوسول بازیا! لطفأ تا جایی که امکان داره روی بنده رو زمین نندازید و شرکت کنید. شک نکنید خوش میگذره! همه ی ما یه سری حرف داریم که خنده دار باشه. کافیه فکر کنیم.

دو اینکه ازتون میخوام همکاری کنید و تا جایی که امکان داره این فراخوان رو با دوستاتون به اشتراک بذارید تا افرادِ بیشتری بهمون ملحق شن. قطعأ تعدادِ افرادِ بیشتر کیفیتِ کار رو هم بالا میبره. چون رقابت بیشتر میشه.

سوم هم اینکه بیاید تابستونِ وبلاگیمون رو باحال بسازیم! دمتون گرم!


+ اطلاعاتِ تکمیلی در صورتِ استقبال، در مراحلِ بعدیِ گفته خواهد شد!

+ کنکوری ها هم نگران نباشن. مسابقه بعد از کنکور شروع خواهد شد قطعأ!

+ قوانینِ مسابقه

+ توصیه میشه

+ عیدتون هم باحال ;)

اعلامِ آمادگی نموده ها تا به این لحظه:

1. سخی

2. فرشته

3. Nily

4. امـ اچـ

5. گلبول سفید

6. آندرومدا

7. Parinaz

8. شرکت نکرد

9. شرکت نکرد

10. هلما

11. حاج مهدی

12. اَسی

13. احمدرضا

14. آقا علیرضا

15. پرتقال دیوانه

16. شرکت نکرد

17. شرکت نکرد

18. گل نِگار

19. هوپ

20. الیوت

21. مهدی [ میرزای قدیم ]

22. پونیکا

23. زهرا خسروی

24. شرکت نکرد

25. بهار نارنج

26. زنِ کویر

27. Baharism

28. شرکت نکرد

29. حریر بانو

30. محمد مهدیزاده

  • ۹۶/۰۴/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۶۸)

با کمال میل اعلام آمادگی میکنم جهت شرکت توی این مسابقۀ باحال و طنز. منتظر مطالب طنز بنده باشید. نمکِ اعظم هستم.
پاسخ:
اوووپس :))
کری میخواند :))
ممنون بابت شرکت.
  • بهارنارنج :)
  • تابستون من هنوز نرسیده:|
    این همونجیس؟:دی
    پاسخ:
    شرکت میکنی دیگه؟ :/

    یاه
  • بهارنارنج :)
  • اصلاح میکنم..
    اینجی همونجیس؟ما دیروز اومدیم یه جای دیگه بود:دی
    پاسخ:
    خاع :)) همونجیس
    با کمال میل البته بعد کنکور:)
    سعی کن فقط روندش رو تا ۱۶ تیر ادامه بدی که ما هم به خیل عظیمتون برسیم:)
    +طاعات و عباداتتون هم قبول و عیدتون مبارک:)
    یاعلی
    پاسخ:
    قطعأ همینطوره! 

    + ممنون
    تا حالا طنز ننوشتم:/
    پاسخ:
    مینویسید پس : )
    ما بچه فسقل ها نمک ید دار هم نمی شیم! :)
    ولی در پررویی بسی موفقیم...
    پس می تونیم در برابر نمکان بزرگ، ما هم یه کم نمک پرانی کنیم.

    می شرکتم!
    پاسخ:
    نمک های اعظم از فسقلیت شروع میکنن :))

    ممنون
    بنظرم سخت ترین نوعِ نوشتنه!!
    ینی بگم مینویسم بعدا نمیشه بگم نمی نویسم؟ :دی

    پاسخ:
    سخت نیست! سختش نکنید :)) 

    شرکت کنید :#
    بله بله درسته:)
    چشم شرکت می نمایم ×_×
    پاسخ:
    آورین
    ای‌کاش قبلش یه کارگاهِ تخصصیِ آموزش طنزنویسی با دعوت از اساتید برجسته‌ی طنزنویسِ ایران و جهان، برگزار می‌کردید که حداقل شاهدِ این نباشیم که عده‌ای معترض به این مسئله‌ بشن و نوشته‌های دیگران رو به باد تمسخر بگیرن و بگن : اینا دیگه چه چرت و پرتی هست و طنز نیست و مزخرفه و اینا ...
    والا خب‌ :|
    پاسخ:
    سوراخِ لایه ی اوزون رو میشه بست، دهنِ یه سری رو نح! اونا مهم نیستن!

    شرکت میکنی مرادی؟ بنویسم؟ :))
    آقای مرادیِ عزیز. هرکسی که این حرف ها رو بزنه خودش مزخرف و چرت و پرت هست.
    عزیزان تا جایی که میتونن تلاش کنن. فوق فوقش اینه که توی مرحلۀ اول حذف میشن. در نهایت هم من میشم نمک اعظم.
    پاسخ:
    والاع
    نمی‌دونم! اگه سوژه به ذهنم برسه اعلام می‌کنم ;)
    پاسخ:
    اعلام کنیا! حداقل اگه شد حمایت کن :] 
    در هر حال دمت گرم.
    البته جناب مرادی.
    قابل توجه که سلسله آموزش های نویسندگی به صورت اجمالی در این مواردی که شما گفتید توی وبلاگ میرزا هست. نوشته شده قبلا.
  • Mohsen Farajollahi シ
  • احساس میکنم مقام خیار شور به من برسه :| وای خدایا یعنی چی میشه؟! ;O
    خوب من عشق طنزم هم کلاسی ها هم میدونن ولی طبق معمول یکم قحطی زمان داریم...
    +چند تا بنویسیم؟!حالت حذفیش یکم استرس آور هست :| مهلت ثبت نام تا کی هست؟!

    - تد خدا میدونه چقدر دلم برات تنگ شده بود :) فصل امتحانات یقم رو گرفته بود
    پاسخ:
    هرچیزی ممکنه! 
    تو سعی و تلاشت رو کن ولی :))
    وقت زیاده. تا قبل از کنکور سعی کن ثبت نام کنی.

    + ما مخلصیم. خودمم داشتم خفه میشدم از امتحانا. ولی مینوشتم اینجا.

    حیف که حال روحی مساعدی ندارم.
    هرموقع سیاهمو در آوردم ،چشم!
    پاسخ:
    چی شده بهار؟؟؟ 

    منتظرت هستیما
  • اسمارتیز :)
  • خب من ترجیح میدم فقط بخونم و لذت ببرم دی: 
    جدای از شوخی واقعا فکر کنکوریای سال دیگه رو نکردین؟:/ که باید کل تابستونو درس بخونن؟:/ یه همچین مشکلاتی خلاصه:/ 
    آرزوی موفقیات و دل خوش و مسابقه گرم:) 
    پاسخ:
    :/
    الآن ینی شرکت نمکنین؟ :#
    این بهانه ها خیلی خونوکن :/ :))) شرکت کنید و حمایت
  • گلبول سفید
  • اگه ملت قول بدن الکی هم که شده بخندن و بیمزگیم رو به روم نیارن، اسم منم بنویس! D:
    پاسخ:
    :)))
    نگران نباش! مثلِ خرس پشتتم :))
  • اسمارتیز :)
  • :# 
    این چیه؟ فحشه؟ آدم حس میکنه دارین دهن‌کجی میکنین:/
    چه انتظاری دارین آخه وقتی بزرگترین افتخار طنزنویسی آدم تنها انشای طنزش تو روزای آخر مدرسه‌س؟:/ 

    :) 
    پاسخ:
    علامتِ خشونت :)))

    آدم از قدم های کوچیک شروع میکنه همیشه!

  • آندرومدا :)
  • تنها در شِیرِ فراخوان میتوانم هلپِ شایانی انجام بدهم :|
    پاسخ:
    وجدانأ انتظار دارم ازت شرکت کنی :#

    این داغان بازیا رو بذار کنار :/

    بنویسم؟ 
    من میخوام سوسول بازی دربیارم 😂😂

    پاسخ:
    خشمِ خرس ها رو ندیدید پس :#
  • آندرومدا :)
  • نچ عِسرار میکنی عاخح D: بنویص.
    پاسخ:
    داغان :|

    میشه بعد از کنکور برگزار شه ؟ کنکور ۱۶ تیره
    پاسخ:
    گفتم که بعد از کنکوره خب :))
  • آندرومدا :)
  • من نفهمیدم عاغا. الان باید منتظر باشیم موضوعو بدونیم؟






    * دوستان بکشند کنار؛ ناصر فیضتون اومده‌ خاب مثن.
    پاسخ:
    ناصر فیض جان! داغان! گفتم که موضوع آزاده :)) 
    باید منتظرِ تاریخ و مراحلِ برگزاری و مدلِ برگزاری باشی.
    عاقو ثبت نام تا کی هَع؟
    پاسخ:
    یکی دو هفته مثلا
    تا جایی که استقبال شه وقت هم هست
    عیدتون مبارک 
    من با اینکه ادم باحالى نیستم اما دوست دارم سرکت کنم و سعى میکنم کار جالبى ارائه بدم 
    پاسخ:
    تشکر

    ممنون. امیدوارم موفق باشید.
  • کوالای پیر
  • خب از اون جایی که جایزه ندارید من شرکت نمیکنم :))

    جدای از شوخی من ترجیح میدم بخونم و لذت ببرم و حمایت کنم :دی 
    پاسخ:
    :|

    خیلی داغان
  • آندرومدا :)
  • خا خا منتظریم. ذوخ داریم فقط.
    پاسخ:
    داشته باش :))
    حالاع یه قالب بت ندادما:/ ببین چطوری اسم منو تو لیستش نمیاره :/ عتیقه :/ بدبخ:/
    اصن به نشانه ی اعتراض من شرکت نمیکنم:/
    پاسخ:
    داغانِ منهدم! باید اعلام کنی تا اسمتو بذارم!

    بذارم؟
  • آقای معمولی
  • آقا ما نیز اعلام علاقه به جهت حضور مینماییم...
    تد خودت نیستی چرا !!!؟؟ زنگ میزنی در میری؟
    پاسخ:
    حله

    کجاع؟
    من فعلا مسافرت ام یعنی تازه استارتش رو زدم فک کنم تا اون موقع برسم.
    فقط از الان ایده میدم :))
    بنظر من خوب میشه پست ها تو یه جای بدون نام نویسنده اش باشه. اینطوری بهتر میشه در اصل عادلانه تر میشه.
    پاسخ:
    میرسید باباع

    الآن اسمتون رو بزنم یا نح؟

    بررسی خواهد شد
    من که همیشه خدا هستم. اوکی بنویسید. :)
    پاسخ:
    درود
    منو باید دعوت کی اینطوری نمیام :دی

    پاسخ:
    :|
    از دعوت مکنم. بیا.
    هستم دیگه. چرا نباشم!
    پاسخ:
    زنده باشی :))
    خوبه!
    هستیم :)
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
    راه نداره علی الحساب همینطوری ثبت نام کنیم ؟ شرایط روحی و جسمی کنکوریا ارتباط مستقیمی با نتایج کنکورشون داره خب. پیش ثبت نام بذار.
    +دو نفر هستند که افسرده ن. رای منفی دادن. اینا رو راه نده که "افسرده دل افسرده کند انجمنی را"
    پاسخ:
    الآن اسمتو بنویسم یا نح؟

    + :))
  • احمدرضا ‌‌
  • سلام
    لبیک گویان به دیار تد شتافتیم
    فقط اگه ملاک برنده شدن ؛ مثبت و منفی بیان باشه ؛ مشکلی که هست اینه که وبلاگی که 400 تا فالوور داره مثلا ؛ طبیعی هست که مطالبش از کسی که 40 تا داره بیشتر خونده بشه و اگه حتی 25 درصد اون چهارصد فالووریه خوششون بیاد ؛ در قبال صد در صد اون 40 نفریه ؛ برنده خواهند بود
    پاسخ:
    سلام

    اینجوری نخواهد شد! حواسمون هست.
    حالا که اینقدر پافشاری میکنی روی شرکت کردنم باشع.. منم ههستم
    پاسخ:
    خاع :))
  • آقای سر به هوا
  • من که سوسولی کار میکنم

    از دیشب تاحالا هرچی فکر کردم چی بنویسم به جایی راه نبردم
    پاسخ:
    همیجوری ادامه بدی درست میشه :))
    خوبس
    حمایت می نماییم اما شرکت 
    فکر نکنم
    پاسخ:
    شرکت هم کن. خوش میگذره.
  • پرتقالِ دیوآنه
  • اعلام امادگی :دی
    پاسخ:
    اعلام حمایت هم کن :| :)))
    ممنون
  • پرتقالِ دیوآنه
  • اگه پسر خوبی بودی حمایتم میکنم :))))
    پاسخ:
    :|
  • مانته نیا
  • احتمال زیاد یه نمکی بریزم. حالا باس ببینیم. شاید قاطیش کرمم ریخت!
    پاسخ:
    کرم که واسه درخته ;))

  • مانته نیا
  • موضوع رو هم بگید
    پاسخ:
    موضوع آزاده! 
  • مترسک ‌‌
  • منم بازی! D:
    اطلاع‌رسانی هم به چشم، در خدمتیم :)
    پاسخ:
    دمت گرم
  • کوالای پیر
  • اینجوری که میرزا دارن نکته میگن و راهنمایی میکنن و ۴تا پست اختصاصی گذاشتن براش آدم ترغیب میشه شرکت کنه خب  :)
    حالا منم قول نمیدم ولی اگه تونستم منم بازی ~_~
    پاسخ:
    نه دگه! یه بارم واسه قرار به وقتِ نوروز و اون تبریکِ عید قول دادید و عمل نکردید! اگه میاید بگید تا بنویسم :/ بنویسم و نیاید خیلی داغانید چون :))
    بنویسم؟
  • گُل نِگار
  • مستر ..!
    منم هستم..!:)
    طرحتون هم عالیه..!
    پاسخ:
    خوش اومدید :)

    ممنون
    اسم نفرات دوم و سوم قشنگ نیستن به نظرم ولی نفر اول که نمک اعظمه خیلی خوبه :-)
    من زیاد توی کار طنز نیستم با این حال منم شرکت میکنم!
    پاسخ:
    خیلی هم فان و باحالن :)))

    خوش اومدید پس
  • کوالای پیر
  • ای وای یعنی اونو هنوز یادته :/

    نه ننویس حالا که وقت هست اگه نوشتم همون نزدیک مسابقه تون شد اسممو بنویس تا داغان نشم دوباره :دی





    پاسخ:
    بله خانم :/ پ چی

    باشه. منتظرت هستیم پ
  • آقا علیرضا
  • منم هستم سناتور !
    پاسخ:
    خوش اومدی علیرضا
  • گلبول سفید
  • آقا دیدم بالا یکی گفته بود اسم های دوم و سوم خوب نیستن، منم راستش اومدم موافقت کنم. مخصوصاً خیارشور. ما که بیشتر به آدم بی مزه میگیم خیارشور! :/

    من غده ی طنزم کم کاری پیدا کرده اخیراً! استرس گرفتم! چقد شیر عسل بدم به نفع من تقلب کنی؟ :)))
    پاسخ:
    جنبه ی طنزِ قضه مهمه که هر سه تا خنده دارن! باید تعاریفِ جدیدی از چوب شور و خیار شور شکل بگیره :))) باید به این دوتا لقب افتخار شه!
  • آقا علیرضا
  • این مسابقه چجوری میخواد برگزار شه !؟
    گروه گروهه ؟ یا لینک میدی همه گله ای میرن وبلاگ بچه ها !؟
    کی شروع میشه ؟
    از همین الان شالوده چهار تا پست رِ آماده دارم 8-)

    پاسخ:
    همینجا برگزار میشه قطعأ.
    باقیِ مسائل رو خواهیم گفت.

    مطالبت ر آماده کن تو. 
  • پـــــر ی
  • چرا هر حا میرم حرف از طنز و طنازیه 
    ای بابا
    منم که کلا آدم شوخ طبعی نیستم
    پاسخ:
    نه پس! خوبه حرف از غم و افسردگی و خود زنی و اینا باشه؟ :/

    جدی؟ شرکت کن دگه
  • الیــــ ــــوت
  • بنویس آقا.. بنویس، با خون مردم بی ستاره :)
    پاسخ:
    باشد :))
  • پـــــر ی
  • خب آره خوبه
    وقتی همش افسرده ام. می تونم در موردش خوب حرف بزنم 
    خداییش اول از عهده دعوت آقاگل برای خبرنگارشو بربیام شاهکار کردم
    پاسخ:
    افسرده نباش. همه ی آدما بدبختی های خاصِ خودشون رو دارن! خودشون انتخاب میکنن افسرده باشن یا شاد!
    هرجور راحتی.
    صرفا جهت خراب کردن عددِ رندِ شرکت کننده ها منم اعلام آمادگی میکنم
    پاسخ:
    باشد
    حالا برای ضایع کردن منم که شده قبل من اسم یکی دیگه رو نوشتید :||
    پاسخ:
    :))))))))
    وجدانأ حال کردید؟
  • آقای سر به هوا
  • اقا اسم منم واسه این مسابقه بنویسید

    در حد یه خاطره بلدم که بنویسم
    حالا اگر نخندیدهم نخندید!!!
    پاسخ:
    :)))
    باشه. نگرانِ بقیه ش نباش.
    خوشحالم اسامی دوم و سوم تغییر خواهد کرد، خخخخ! 
    منم همینی که آقای سربه هوا گفت! خاطره ی اغراق شده میگم ولی خدایی حس ضایعیه اگه بگن بی مزس :)))
    پاسخ:
    :))

    عیب نداره ک! مهم اینه شما مینویسین! 
    خعلی خرسِ بی ادبی شدید که یک انار رو ضایع میکنید (آیکون نگاه چپ چپ مورد نظر)
    پاسخ:
    خاع
    :))
  • حسان علی آبادی
  • سلام
    من هم از پیشنهادتون خوشم اومد، اگر مایلید اسم من رو هم بنویسید.
    فک کنم بتونم با نمک بنویسم...
    پاسخ:
    سلام
    چشم. خوش اومدید.
    بزار کنکور و خوب بدم،وبلاگ که زدم همتونو زخمی میکنم😌😅
    پاسخ:
    هه 😎🐻
    لطفا به شماره ی 23 رجوع شود! D:
    پاسخ:
    حل شد :)))
    طنز نویس نیستم ولی ضمن تشکر از این فکر خوب برای دوستی و اتحاد وبلاگ نویسها من هم هستم
    پاسخ:
    خیلی هم تشکر
  • BaHaRiSm ‌‌‌‌
  • شرکت می‌کنم منم؛ 
    ممنون از دعوتتون D:
    پاسخ:
    خیلی هم خوب.
    قابل نداشت. خوشحال شدم.
  • © زهـــــرا خســـروی
  • از همین الان اعلام میکنم نمک اعظم خودمم  :)) 
    اعلام آمادگی میکنم :)
    پاسخ:
    چه عجب از اینورا خانم خسروی :)) افتخار دادید بالاخره :))

    خوش اومدید پس!
  • محمدرضا مهدیزاده
  • تا کِی وقته واسه ارسال مطلب ؟
    شرکت میکنم .
    موفق باشی
    پاسخ:
    یه هفته بعدِ کنکور

    خوش اومدی
    از امشب تصمیم گرفتم  تو هیچ چالشی هیچ برنامه ی طنزی شرکت نکنم :)
    امیدوارم که اونایی شرکت میکنن با کلی خنده و نمک و پر قدرت بیان و  شرکت کنند :)
    برای همه آرزوی موفقیت و البته شادی  میکنم :)
    پاسخ:
    زنده باشید :)
  • علی محمدرضایی
  • آقا چراهیشکی به من نگفت این مسابقه رو......
    عههههههههه
    ببین دوروز نبودیماااااا........
    ینی دیگه فرصت براشرکت نیست؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    5 ساله پستِ ثابته علی
    کجایی تو؟!
    نه دیگه. راهی نیست. دیر رسیدی.
    منم اماده ام
    پاسخ:
    معذرت میخوام
    ولی دیره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی