Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نمک شو - بیانیهٔ شمارهٔ یک

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ

                   


در راستای نمک شو، میرزای اصفهانیمون یه سلسله یادداشتِ کاربردی نوشتند که به شدت توصیه میکنم مطالعه کنید‌؛ احتمالأ اگه شرکت نکرده باشید تو مسابقه، نظرتون تغییر میکنه. البته اگه بخواید! 


+ پوستر هم زدیم! حال کنید وجدانأ :)) میتونید واسه اطلاع رسانیِ مسابقه ازش استفاده کنید.


  • ۹۶/۰۴/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۱۲)

کامل همه قسمتاشو خوندم:)) خیلی خیلی خوب نوشته بودن:)
یا شایدم با خوندنش متوجه بشن سخته و انصراف بدن :دی😂
پوستر چه خــــوبه:))) 
برای پست اطلاع رسانی استفاده می کنم ازش^_^
پاسخ:
خیلی هم خوب
:|
میدونم 😂
ممنون
حالا من میگم شما نباید تایید کنی که:/ باید بگید مثلا عه واقعا؟ خیلی ممنون و فلان:/ 
#از_خود_تعریف_نکنیم😂😅😂
پاسخ:
حقیقت قابل تعارف نیست 😂😂😎✌
خبالا:| 😂
همه خرسا بحث نمی کنن تو این مورد هم خاصید ظاهرا😂👏
پاسخ:
در تمامیِ زمینه ها صدق میکنه 😎✌🐻
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :(
    من الان میزون نیستم پس شرکت نمیکنم
    پاسخ:
    میتونی شرکت کنی و میزون شی ولی

    هرجور مایلی ولی
    دیر گفتی من خوندم و فیض بردم :))
    اصلا پوستر رو دیدم ترس برم داشت احساس کردم قراره یه مسابقه ی رسمی و بزرگ شرکت کنم؛ نمیشه از همینجا به نفع دوستان کنار برم؟:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    خاع :/ :)))

    نح! باید از همین الآن شروع کنی به ایده پردازی و اینا :)) رقابتِ باحالی خواهیم داشت :)
  • کنت دراکولا
  • حال کردیم قاموسا!
    پاسخ:
    ناقوسأ 
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :)
    نه میخونم ولی به امید میزونیت
    پاسخ:
    هرجور راحتی
    آدم میاد کامنت بذاره،دستش میخوره به مخالف
    خیلی نزدیک همن
    میخواستم یه پیامی رو کپی کنم نشد
    مجبورم بنویسم:دی
    میگه کهههه،اگه گریزلی ها رو هم بوس و بغل میکردن
    شاید مث پاندا ها مهربون میشدن:)))
    فک کنم خونده باشینا خودتون،ولی گفتم که گفته باشم:|
    پاسخ:
    خب میشه تبدیل به لایک کرد :))

    راست میگن دیگه :)))))
    نخونده بودم
    من به لایک در وب چندان اعتقادی ندارم:دی
    ولی میزنم لغو میشه،کلی گفتم که دفعه بعد رسیدگی کنید:)))
    خب خوبه که نخونده بودین،حداقل تکراری نبوده
    پس به خانواده و در آینده به همسر بگید انجام بدن
    که یه پاندای مهربون بشید
    ولی فک کنم خرس گریزلی بمونید جذاب ترید
    پاسخ:
    خاع

    تا ابد گریزلی 🐻😎✌
  • گلبول سفید
  • نوشته های میرزا خیلی سریال محور بود! همه شو خوندم اما چون تقریباً هیچکدوم از سریالایی که نام برده بود رو ندیده م، در نتیجه هیچکدوم از مثال هاش رو نفهمیدم! :|
    پاسخ:
    :|
    تخیل کن
    درضمن! اینا همه ش مثاله! لازم نیست دیده باشی ک! اصلِ مطلب رو دریاب!
  • گلبول سفید
  • بعد اینکه لینک تگـِش رو میذاشتی خب پهلوون! D:
    این:
    harimekhososi.blog.ir/tag/طنزنویسی
    پاسخ:
    داری سخت میگیریا :| هوسِ باکتری کردی؟
  • گلبول سفید
  • آره خب، به قول معروف، فحوای کلامش رو گرفتم! :)

    سخت گیریمو جدی نگیر، به هر حال وقتی دیگه اعلام آمادگی کردم بعدش جا نمی زنم! D: منو از باکتری نترسون! باکتری غذای روزانه ی منه!😎

    +
    من به این اموجی ساز ها اعتراض دارم! چرا واسه شما جک و جونورا (😂) ایموجی ساختن واسه ما گلبولا نه؟:| :))))
    پاسخ:
    باریکلا! نِح! باریکلااااع 😂

    🐻🐻🐻🐻😎✌😂
    دلت داغ!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی