Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

گالینگور برای کتاب‌هایی که دیده نشدند

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ

انگیزه‌ی معرفی کتاب‌های گمنام ولی شاهکار کارش رو کرد  و باعث شد یه قدم دیگه برای معرفی و بیشتر دیده شدن این کتاب‌ها برداریم و اون قدم، شروع به کار پادکست گالینگوره که با هدف معرفی کتاب‌های فوق‌العاده ولی کمتر دیده شده ایجاد شد و امیدواریم تو این هدف موفق باشیم و سربلند بیرون بیایم. و یقیناً در این مسیر به نظرات و حمایت‌های شما نیاز دادیم. پس قسمت اول گالینگور رو گوش کنید و اگه دوستش داشتید از هر رسانه‌ای که دارید، برای معرفیش استفاده کنید. ما رسانه‌ی خاصی نداریم و روی کمک‌های شما حساب ویژه‌ای باز کردیم. ممنون پیشاپیش.


قسمت اول گالینگور رو گوش کنید: شهر دزدها اثر دیوید بنیوف

در کانال گالینگور عضو بشید: گالینگور

اگه درمورد اسمش هم ابهام دارید حضرت گوگل رو پیشنهاد میدم.

و در پایان:

بخورید بیاشامید ولی اسراف نکنید! مسواک‌ هم بزنید. و به پدر و مادر و خود نیکی کنید.

  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۷)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • بذار گوش بدم اگه خوشم اومد بازنشر میکنم 😉
    پاسخ:
    ردخور نداره کارِ ما! اسم من ر هرجا دیدی با کله بازنشر کن! 😏
    چه خوب، آفرین بر شما و یاران‌تان
    اما یه سوال، میشه کتاب هم پیشنهاد داد برای این کانال یا معرفی نوشت؟ یا فقط میشه حمایتش کرد؟
    پاسخ:
    صددرصد میشه! اگه تو این سبک می‌تونید بنویسید دریغ نکنید.
    :)
    من حرف هامو زدم D: فقط اعلام حضور میکنم اینجا :)
    پاسخ:
    مزین و منور نمودی! :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • کارتون مستدام:-)
    امیدوارم نیمه کاره رها نشه:-)
    پاسخ:
    به امید خدا :)))
    یک قطعه موسیقیه که بینش یک خانومی هم حرف میزنه :|
    پاسخ:
    اشتباه کردی! یه آقایی هم هست.
    حاشیه بر پست:
    لگو عالیهههه
    پاسخ:
    درجه یک!
    نمیشه عضو کانال شد، چرا؟
    پاسخ:
    میشه.
    من نمیتونم
    اگه میشه آدرس کانال رو بدید
    پاسخ:
    https://t.me/galingorcast
    بعد از موزیک انقلاب روسیه
    آقاهه شروع میکنه حرف زدن
    خودتی؟
    یا کی؟
    پاسخ:
    کی
    تهران پادکست رو میشناسین؟
    کانال داره و سایت و ...

    کانال و پادکستتون رو معرفی‌کنین بهش. 
    پاسخ:
    حمایت می‌کنن؟!
    کارشون پادکسته کلا. بازنشر پادکست ها... اعضاشم خیلیه
    من فرستادم برای ادمینش. حالا باز خودتونم چک کنین :)
    پاسخ:
    لطف کردید.
  • چارلی ‌‌‌
  • خیلی خوب بود آقا، خسته نباشید جمیعا :)

    + فقط اینکه همه‌جور موسیقی و اپرای روسی پخش کردین بجز Swan lake که اصل کاریه :/ خجالت داره والله!

    + دیدی که اون خانومه گفت این کتاب رو بخونین و هدیه بدین؟ خب آدرس‌ و این‌هام رِ که داری؛ دیگه ببینم چه می‌کنی ها :-"

    + حالا خودمونیم، ولی خداوکیلی خودت در مجموع چند جلد کتاب گالینگور توی کتابخونه‌ت داری؟ D: کتاب‌های گالینگور عملا کالای لوکس حساب میشه‌ در شرایط فعلی :/ 

    + آهان راستی توی اپلیکیشن castbox هم منتشر کنید این پادکست رِ‌. اونجا هم هم‌وطنان حضور فعالی دارن توی پادکست‌ها :)

    همین دیگه، داغان و مستدام باشید :)

    ++ راستی، برای هر اپیزود یک کاور درست کنید به نظرم. کمکی‌ هم نیاز بود من هستم :) هرچند قانونا اجازه‌ نداریم به داغان‌ها خدمات ارائه کنیم، ولی خآ... :)
    پاسخ:
    زنده نباشی. یعنی زنده باشی :))

    کارهای جدید گوش کنن ملت :))

    به مقدار کافی :))) از گذشته باقی ماندن :)))

    حتما. 

    ممنون داغان‌جان.

    ++ فعلا که محو شدی کلا. بعد امتحانا میام برات.
  • احمدرضا ‌‌
  • @چارلی
    این پینوشتت منو یاد کتابای تکمیلی فارسی و شیمی بهمن بازرگان انداخت. لامصب دو خط مطلب بود؛ دو صفحه پینوشت :)

    + الان که فکرشو میکنم واقعا چرا swan lake رو یادمون رفته بود؟ عجیبه اصن
    + تد اگه کتاباشو بده به بقیه که تد نیست دیگه :)
    +این داغان ظاهربین همش گالینگور میخره. 4 درصدی
    + توی کست باکس هم منتشر کردیم.
    ++ پوستر هم زدیم این انسان غیرخردمند منتشرش نکرد. من از جانب بخش غیر داغان گروه دعوتت میکنم به همکاری
    عالی بود،خسته نباشید
    به شدت مشتاق شدم واسه خوندنش
    با افتخار تا جایی که میتونم نشرش میدم:))
    پاسخ:
    تشکر
  • یه بنده خدا
  • :/
    دیگه راحت شدم و میتونم بیام وبلاگ بچرخم :دی
    12 سال تحصیل تو مدرسه تمام شدددد! :)
    تازه می خام گوش کنم 
    راستش خیلى خوبه که اینقدر به همچین مسئله اى ( دیده شدن کتاب ها ) اهمیت میدین و به شکل هاى متفاوتى سعى میکنید این مسئله و کتاب خوندن رو رواج بدین که این دفعه از نوعه پادکستش بود ، که لاقل براى من خیلى جالب بود چون به شنیدن پادکست خیلى علاقه دارم !
    راستش پادکستتون واقعا عالى بود مخصوصا موسیقى هایى که گذاشته بودین و 
    اینکه درباره ى متنى که خوندین یعنى اون محیطش توضیح دادین ، باعث میشد ادم تو اون حال و هوا بیشتر قرار بگیره و کسى مثل منو که زیاد به این جور کتابا علاقه نداره بیشتر ترغیب کنه به خوندن اون کتاب !
    و همینطور توضیحى که درباره ى مترجم کتاب دادین و و ... یه پادکست همه جانبه از اون کتاب رو ساخته بود :)
    فقط بهتر نبودش راوى کتاب مخصوصا تو قسمت هاى اول پادکست محکم تر بخونه یعنى صرفا خوندن نباشه از روى کتاب اون لحنش رو بیشتر با حال و هواى کتاب تطبیق بده البته اینو تو اخراى پادکست بیشتر میشد دید .
    خلاصه که خیلى خوب بود :))))
    من امروز صبح موفق شدم گوشش بدم! اول از همه ممنون که ۲۰ دقیقه بود :دی آخه من تو پادکست گوش دادن تنبلم یه مقدار :))
    بعدم این که خیلی خوب بود، دمتون گرم. ادامه‌ش بدین حتما💪
    اومدم که اینجا هم تبریک بگم و بگم که خیلی عالی بود و کیف کردیم.دمتون هم گرم واسه اهنگ ها.من همو اول رفتم یه تیکشو یاد داشت کنم که برم سرچ کنم اسمشونو که دیدم عه! لینک دارن (: تیتاب بم دادن انگار اون لحظه.
    خلاصه که مرسی دمتون هم گرم.
    من عضو کانال میشم بهتره اینطوری
    مرسی از شما
    عالی
  • آرزو کیوان
  • از نوع قلمت خوشم میاد
    اما شهر دزدها فک نمیکنم بتونم گوش بدم
    روح من پذیرا نیست
    هر وقت برای این گاگول، پادکست جدید درست کردید توی وبلاگ هم بذارید مثل این‌بار. به فکر جمیعِ بی‌تلگرام‌ها هم باشید. :/
    پاسخ:
    گاگول خودتی :/
    میتونی از اینجا پیگیرش باشی:
    https://shenoto.com/channel/galingorcast

    چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

    ضمنا یه نکته ای بگم، من به تازگی فعالیتم رو داخل بیان شروع کردم خوشحال میشم که یه سری بزنی

  • ابوالفضل ثابت
  • هی خداااااااااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی