Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تنگه‌ی شرم

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۹ ب.ظ

عجله داشتم. افتادم تو کوچه‌‌. کوچه‌ تنگه؟! بله! همون کوچه‌ی تنگِ پشتِ خانه‌ی ننه‌م! قدم هام‌ رو سریع و بلند برمیداشتم.  رسیدم به پیچ اولِ کوچه‌. از پیچ که در آمدم باهاش چشم تو چشم شدم. نشسته بود. دوتا زانو هاش رو جلو داده بود و خم شده بود. با دوستش حرف میزد؛ ولی وقتی من رسیدم حرفشان قطع شد. حالت چهره‌اش تغییر کرد. رنگش پرید. آرام کشیدش سمتِ پشت دستش تا نبینمش. ولی تلاشش بی فایده بود. من دیدمش‌. هم اون چیزی که تو دستش بود، و هم چیزی که تو نگاهش موج میزد. تو نگاهش شرم موج میزد و از تو دستش هم سیگار سُر خورد پشت دستش. سنی نداشت؛ پشت لبش سبز نشده، لب‌هاش سیاه شده بود. پاهام با جسمم از کنارش عبور کردن، ولی فکرم پیشش ماند! 

  • ۹۷/۰۴/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۴۵)

بذار بکشه
چی آخه توی این دنیاست؟

فقط حیف که سلامتی ش به خطر میفته :|

فکرمنم پیشش ماند! [چیت میشد؟]
پاسخ:
اگه چیزی نیست خودت چرا نمیکشی؟ :||

آره دگه

چیزیم نمیشد.
اخه چرا؟
اگه چیز خوبی بود شرمنده نمیشد
کاش یه کاری بشه کرد
ای بابا
پاسخ:
ما هم در عجبیم!
یه وقتایی آدم خودش می‌دونه داره کج میره اما باز هم میره. چی میشه واقعاً؟!
پاسخ:
نمیدانم
اصن حیفه شعارم رو اینجا در این محفل نگم.
تُف به نابلدی‌های نوجوونی...

اگه ازتون ترسید که سیگارشو قایم کرد، حتماً می‌تونه ازتون حرف‌شنوی هم داشته باشه. یه حرکتی بزنید از خودتان. اگه صنمی دارید باهاش.
پاسخ:
شعارتان یه جوریه انگار همین نیم ساعت پیش یه باکس کشیدین ؛))))

نمیشناختمش. غریبه بود.
همون ظلمت نفسی...
پاسخ:
غفلت
جفتش یکیه
پاسخ:
خیر. جفتش دوتاس
مگه کسی دلش می‌خواد به خودش ظلم کنه؟!
پاسخ:
آره. هست.
باشه :|
پاسخ:
جدی گفتما
کی؟!
پاسخ:
:| ینی چی کی
متوجه نشدم :)
پاسخ:
شوخی بود شوخی :| مزاح! 
مثال بزنید یعنی :|
جدی می‌خوام بدونم. بذارید یه بار بحثمون به نتیجه برسه :|
پاسخ:
خیلیا هستن میدونن مواد بده و مضره و با علم به این استفاده‌ش میکنن. این ظلم به خوده. 
شروعش با غفلت نیست؟!
پاسخ:
شاید. ولی مهم ادامه‌شه.
معنی همان شوخی رو ازتات خواستم :|
اصن نفمیدم آخه. در یه برزخی‌ام خلاصه.

[مثل چیپس نباشه یه وخ!:|:)]
پاسخ:
:))))))
مرزهای داغان بودن ر در مینوردید 
ینی انگار سینه سوخته‌ی اعتیاد هستین :)))) یه بسته سیگار کشیدین بعد دارین نصیحت میکنین جوانان ر :)))

نه پفک نه! چیپس :))))
با هم هست در کل. یا یکی در ادامه‌ی اون یکی.
پاسخ:
الزامی وجود نداره. یه عده واقعاً خودشان ر دوست ندارن.
هر چیزی از یه جایی شروع میشه. همون دوست نداشتنِ خود هم از یه جایی شروع میشه و دلیل داره. در کل موافقم با کلیتِ حرفتون.
پاسخ:
در کل خیلی داغانید.
اگه نمی‌گفتین شب خواب نمی‌رفتم :)
جناب من خودم نوجوانِ ظرف شوری بیش نیستم. اون شعار طعنه‌ای بود به‌ خودم.
پاسخ:
:))))
نوجوان ظرف مرغ شور البته :))))
  • آفتابگردون ...
  • پسر بزرگ کردن چقدر سخته...
    پاسخ:
    بچه بزرگ‌کردن سخت‌ شده
    کافیه شرمش بریزه!!
    پاسخ:
    آره
  • آسـوکـآ آآ
  • هی اوه...
    پاسخ:
    بله بله
    اوووف سر صبح انقدر هستن از این پسرایی که سبیلاشون از من کمتره و با شکم گرسنه تو راه مدرسه سیگار دود می کنن. یَک ژست ژورنالییم میگیرن خوراک عکاسا.
    پاسخ:
    باعث تاسفه
  • رضا مرادی
  • دلیل سیگار کشیدنشون از خود سیگار کشیدنشون باید جالب تر باشه و جالب تر از همه فروشنده هایین که به اینا میفروشن...!
    پاسخ:
    پول اولویت داره به همه‌ چی
  • رضا مرادی
  • حتی به شرف؟
    پاسخ:
    میبینی که
  • آفتابگردون ...
  • پس با چهار تا بچه ادم حس امریکا رو خواهد داشت که هیچ غلطی نمیتونه بکنه:/
    پاسخ:
    باید مدیریت کرد دگه
  • آفتابگردون ...
  • تعداد رو یا تربیت رو :/
    پاسخ:
    جفتش طبیعتاً
  • آفتابگردون ...
  • حرفی ندارم اقا فقط دوس دارم سنگ پرت کنم به وبلاگتون برم:/
    پاسخ:
    چرا خا :)))
    بالاخره چند ساله از شاگردانِ مکتبِ اوه‌یسم هستیم :)))
    پاسخ:
    اوه نیست دگه :| چی همه قفل کردین‌ رو اوه :|| :)))

    به هر حال شاگرد خوبی هم نیستین :/ :)))
    ایول جذبه
    پاسخ:
    بِگُرخ :)))
    نوچ همون اوه :/ تدیسم آخه مکتبش این نبود کلاً حال و هواش یطوری بود که دیگه تکرار نمیشه توی تاریخِ حیاتِ بشر :))
    پاسخ:
    نئوئیسم :/ 
    دیگه دیره :))) قبلاً مهرِ تایید رو زدید پای عملکردم در مواقعِ حساس :|
    پاسخ:
    اون مهر هم پای عملکرد یه حوای دگه بود پس :| که در طول تاریخ بشریت تکرار نخواهد شد مثلا :| :))))
    نئوئیسم که هرگز :| مکتبش به دردِ خودش می‌خوره :/
    پاسخ:
    هوس درگیری فیزیکی کردید گویا :|
    عه :/ من دیگه با شما حرفی ندارم :/ از کلِ مکتب‌هاتون هم لفت میدم :/ :\
    پاسخ:
    بلاک اند ریپورت
    می‌فرماید میازار موری که دانه‌کش است :|
    پاسخ:
    بچه که بودم مور ها ر میریختم تو قوطی توش روغن میریختم میذاشتم رو آتیش :||
    گوخمورام
    تاریخ نشان نداده یه تورک از یه شمالی بترسه😁
    پاسخ:
    بحث ر قومیتی نکن داغان :|| همه‌ی ایران سرای من است :|| اون اولی هم خودتی :| :)))
    جدی جدی؟! O_o
    پاسخ:
    پست نوشته بودم براش فکر کنم. ننوشتم؟!
    گوخمورام
    یعنی نمیترسم
    فحش نیست داغان😁
    پاسخ:
    همون
    منم گوخمورام :))))
    نه من یادم نمیاد
    در کل این چه کاری بوده؟! :/ چه خبر بوده آخه؟! زجرکش می‌کردید طفلکی‌ها رو :(
    پاسخ:
    خلاصه که حواستان باشه! سیاست ما در قبال مور ها این بوده!
    درِ خروجی کدوم طرفه؟! :|
    پاسخ:
    بلدین خودتان
    خداحافظ :/
    + ماجرای مورچه‌ها رو هم بگید حتماً
    پاسخ:
    :))
    + نه :|| ملت نفرینم مکنن. نوشتم ولی‌. اینجا نباشه وبلاگ قبلیم.
    اینجا نیست مطمئنم. اونجا رو ممکنه چون من زیاد نمی‌خوندم اون یکی رو :| در کل طوری می‌نوشتید حس می‌کردم ۲۷ ساله هستید :| مشکل از فرستنده بوده قطعاً نه گیرنده :))
    پاسخ:
    ینی من‌ مشکل دارم؟ خودتان مشکل دارید :|
    بزرگتر از سنِ خودتان به نظر می‌رسیدید! حالا اگه این مشکله که خب مشکلِ شماست نه من :|
    پاسخ:
    در هر صورت خودتانید :| :)))
    خب ما بریم دنبالِ زندگی :| دیگه جدی جدی خداحافظ :))
    پاسخ:
    نمیرید که :)))) خدا به همراه
  • ماهی قرمز
  • کنار خونه ما هم یه ساختمون نیمه ساخته بچه های ابتدایی و راهنمایی بعده تعطیلی مدرسه شون میرن سیگار میکشن:/
     آدم واقعا اعصابش خورد میشه ...سنی ندارن اخه :/

    پاسخ:
    ناراحت کننده‌س واقعاً
    سیگاره دگ  حالا درسته چیزه جالبی نیست 
    ولی دونت میک عه بیگ دیل آف ایت
    پاسخ:
    ولی چی؟! چرا فارسی نمیگی وجدانا؟! 
    سلام
    داستان پسر تاریکی ژانرش چیه؟
    درباره چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    نمیدانم تو چه دسته‌ای قرار میگیره :)) تخیلی هست. ترسناک هست. حماسی هست. 

    ها باشه ولی اون و تو فارسی اصن نمیچسبه حق مطلب عدا نمیشه 
    Dont make a big deal of it
    پاسخ:
    عجیب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی