Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رسمِ مرسوم

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ


در اندیشه‌ی پرواز،

با بال های باز

بال و پر بسته، هُلم میدهند

به سمتِ آغوشِ شکننده‌ی سقوط


مالامال از فریادهای فروخورده

دهانِ کبود شده‌ام را مهر و موم میکنند

با دست های آلوده‌ به خشم

با برچسبِ سکوت


ولی من عاشقم

عاشق پرواز و صعود

من عاشقم

عاشق فریاد و زخم خورده از سکوت


امان از مردم این شهر

که خود در بندِ بندگیِ سقوطند و

عاشقِ متنفر بودن از عاشقانِ پرواز


امان از این مردم

که با دهان های دوخته از ترس،

با مشت های آلوده به خشم،

بر دهانِ آن‌هایی میزنند که از سکوت فراری‌اند


و این است رسم بی رحمانه‌ی مردم این شهر

خصمانه با پرواز و فریاد

عاشقانه با سقوط و سکوت

وای بر ما عاشقان پرواز،

پر از فریادهای بی داد.


+ عکس از روستا؛ میخواستم عکسای بیشتر بذارم، ولی حوصله آپلود و حجم بالای عکس‌ها  ر نداشتم. عکسای بیشتر در کانال

  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۸)

  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • :)زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر
    خز ندیدبدید بازی رو درآوردینااا :))
    پاسخ:
    برررروع حسود
    داغان ترین مردم حسود ها هستن :))))
    حسادتت قابل درکه داغان :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • به داغان محو شده در افففففق:-D:-D
    پاسخ:
    :))))
    آره

    ولی من عاشقم

    عاشق پرواز و صعود



    از: words-gray.blog.ir
    اوه مای گاد :))) پرواز خوبه ولی قبلش باید رها شد وقید زمینا زد
    +من با گوشی دیگه نمیتونم بیام کانال واسه سیستم فیلترشکنتون چیه؟
    ناگهان صدایی می گوید حمییید (یادی کنیم از تبلیغ قدیمی)

    ولی من عاشقم

    عاشق پرواز و صعود



    از: words-gray.blog.ir
    پاسخ:
    ما قیدش ر زدیم :)) 

    + من با پروکسی میام. قبلا‌ گفتم که :))) به حرفم رسیدین؟!
    یا خدا@@ چرا کامنتم این شکلی شد :/
    پاسخ:
    عذاب الهی بود
    چه خوب بود، تازه داری شکوفا میشی‌ها:)
    + اون چشمات رو هم درویش کن، فکر نکن نفهمیدم داری به دختر همسایه نگاه میکنی ها:D

    پاسخ:
    دگه دگه :)))

    + دختر همسایه چیه :| دارم‌ به بروبچ نگاه میکنم :)))) تو کانال عکساش ر گذاشتم دگه
    الان دیدم:) چه بروبچتون خوشکلن^_^
    ولی احتمالا دختر همسایه هم همون گوشه کنارها بوده، نخواستی تو تصویر در بیاد،وگرنه جوری که تو زل زدی... برو از خدا بترس داغان:| :)
    پاسخ:
    اسیر نشی داغان 
    بررررو داغان خانم. این وصله ها به ما نمیچسبه :| :)))
    دیگه گاو گوسفند هم اسیر شدن داره اخه؟:))
    فعلا که چسبیده:D
    پاسخ:
    اووووو. په چی :))
    وخه بابا وخه
  • عاشق بارون ...
  • چه خوشگل و سرسبز :))
    پاسخ:
    عالی اصن
    اگه کسی بعد از دیدن این عکس خودکشی کنه، طبیعیه :))
    پاسخ:
    منم موردی ندارم و جایز میدانم.
    کجا نشستین؟؟ زیر پاتون خالیه یا خطای دیده؟!
    پاسخ:
    یه جای خوب :)) خالیه
    تو کی کانال داشتی من چرا نمی دونستم
    پاسخ:
    نزدیک به یه سال.
    اون بالا بود. میخوای بگی یه سال ندیدیش؟ :))
    بوخودا ندیدمش. هم اکنون به جمع آن چهل نفر پیوستم:)
    پاسخ:
    عججججب :))) مگه میشه وجدانا؟ سر در وبلاگ ر نبینی این همه مدت!
    خوش آمدی.
    گوشی صفحه اش کوچیکه. عموما با گوشی چک می کنم.
    سپاس
    پاسخ:
    : []
    آقای داغان با گوشی میتونم نت واسم خیلی گرون میافته با سیستم میخوام بیام تلگرام
    اگه لینک دانلود فیلتر شکن دارین بدین لینکشا
    پاسخ:
    همونم با پروکسی میشه داغان خانم :)))
  • چارلی ‎‌‌‌
  • این دیگه انصافا فوتوشاپه :( من میدونم الان درواقع جلوی یه پرده سبز ایستادی عکس گرفتی D: 
    پاسخ:
    مگه استودیو فیلم سازیه؟ :))) به تهیه کنندگی برادران وارنر؟ :)))
    اقای داغان باید باز بشه که پروکسیا تغییر بدم یانه؟
    پاسخ:
    :)))))
    راست میگیدا

    هات اسپات‌ ر امتحان کنین پس
    چه قد کشیدین بزنم به تخته :|
    پاسخ:
    چشم حسود کور :||
    ما که بخیل نیستیم :/ به اندازه‌ی خودمون قد هم داریم :/
    پاسخ:
    در جریانیم :/ چقدر هم قد :/
    اگه لازم بود خدا بیشتر می‌داد :/ حتماً همین اندازه کافی بوده :|
    پاسخ:
    خا خا
    خودتان ر راضی کنید دلتان خوش باشه :/
    نصب داره میشه یه وقت هکر نباشه یه وقت جاسوس نباشه همه اطلاعاتما اسرائیل برداره بیاد ترورم کنه اگه من ترور بشم پرواز کنم مسئولیتش باشماستا یه مملکت عزادار میشن
    پاسخ:
    چی مصرف میکنید؟ :|| شیشه؟ :| یا چی؟ :)))
    خدا راضی باشه ما چکاره‌ایم :))
    پاسخ:
    خا خا
  • چارلی ‎‌‌‌
  • کمپانی برادران داغان! Daghan bros :)) لوگوش هم شبیه همون لوگوی وارنر بروز هست، ولی یکم داغان تر D:

    در راستای کامنت حوا خانم: ولی بجاش ما بخیلیم :/  آیا رواست هنگامی که من همچنان فسقلی موندم تو سقف فلک را بشکافی؟ :|
    پاسخ:
    :))))))) فیلم ابر قهرمانی مرد داغان ر هم بسازیم پس :))) کارگردانیش ر هم بدیم به نولان.

    تا چشمت در بیاد داغان :))))
    ها قشنگه به شدت عکس 
    مخصوصا اگه یه نفر اون وسط نباشه آدم بتونه منظره رو ببینه :))
    پاسخ:
    :))))))
    ممنون که انقدر لطف داری
    خا بک فور اور :/
    پاسخ:
    آینه
    من دیگه حرفی ندارم :/
    پاسخ:
    خوبه :))
    یه کامنتی نوشته بودم ازتون تعریف کردم ولی مثل این که خدا می دونست دارم اشتباه می کنم سند رو که زدم ارسال نشد!! :دی 
    پاسخ:
    ای بخشکی شانس :)))))
    ایجور که تو لبه ی دیواره گرفتی  کاملا مشخصه عاشق پروازی |||:
    پاسخ:
    فهمیدی؟ :||
  • آفتابگردون ...
  • یاد اریبهشت پارسال افتادم. رفته بودیم کاشان. انقدر سرسبز و زیبا بود که اگر کسی اونجا شاعر نمی شد جای تعجب داشت. اینا رو داشتم پیش خودم به سهراب سپهری میگفتم که فکر نکنی شاهکار کرد اینجا شعر گفتی! :))
     خیلی قشنگ نوشتین. تا حالا نمیدونستم کانال دارید عکس ها رو هم دیدم وای محشر بود. اینجانب از همین تریبون بابت حس خوبی که از عکسا و شعراتون گرفتم تشکر کرده ولی باید بگم خب اینجام خیلی خوشگله دیگه مثل همون کاشان! :))
     روستای پدری ما هم خیلی قشنگه با این تفاوت که اونجا کوهستانیه. من از دوران دبیرستان همیشه آرزو داشتم که برم برای مدتی توی روستا بمونم حتی اگه بشه برای همیشه اما تا حالا نشده...
     خلاصه اینکه کوفتون :/

    پاسخ:
    خودت ر با من مقایسه کردی داغان؟ :|| بابا به ما نمیخورین شما داغان ها :))))

    لطف دارید. بابا کانال ر زدم سر در وبلاگ همه ببینن :))) چجوری هیچکس ندیده :)) 

    روستای ما هم روی کوهه.

    خیلی هم ممنون :| :)))
    نوچ نوچ جوون داغان مردم از دست رفت میفروشین؟؟ میخواین مواد بدین به نخبه مملکت :/ نفوذی :))
    پاسخ:
    :))))
    اوووپس. نخبه. بیشینید بیریم باباع :)))
    الان من که تلگرام ندارم چی؟:/
    داغان بازیو بذار کنار عکسا رو همینجا بذار:/
    پاسخ:
    با تلگرام یکی دگه بیا ببین
  • بهارنارنج :)
  • یعنی دم بچه ها گرم با این کامتنتا،داغان
    چیزی که عوض داره گله نداره:)))
    پاسخ:
    :|| تشکر
    چه جای با صفایی
    پاسخ:
    جای رفقا خالی
    تافت زدی که اینجوری در اومده  فیگورت؟
    پاسخ:
    نه :| ژل زدم. ژل!
    سلام
    نمیشد بقیه عکسا رو هم اینجا بذارید؟
    حتما باید بریم تو کانال؟
    خب شاید بعضیا قندشکنشون کار نکنه خب
    پاسخ:
    سلام
    اگه میشد که میذاشتم. تعدادشون زیاده. 
    کانال زیبایی داشتید:)))
    همیشه به پرواز و صعود:)
    پاسخ:
    قابل نداره :))
    ممنونیم :))
    میبینم که زدید تو کار اد ممبر تو چنل:))
    پاسخ:
    بالاخره زندگی خرج داره :|

    "با باله‌های باز

    بال و پر بسته، هُلم میدهند"

    اینجا پارادوکس داره یا من در اشتباهم!؟


    روستاهای‌ شما چه خوشگلن...

    روستاهای اِینور‌ی‌ها به سِانِ بیابونند! :)

    پاسخ:
    نه :)) یعنی بال و پر رو که باز بودن رو میبندن بعد هل میدن :))

    دلتان داغ خلاصه :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی