Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بیگانه‌ی معمولی

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ
زمین و آدم‌هاش، جوری نیستن که من رو هضم کنند! این به معنای خیلی خاص و خفن بودنِ من نیست! من خیلی هم عادی‌ام. یعنی به طورِ عادی خودمم. ولی انگار این عادی بودن من واسه بقیه قابل هضم نیست. باعث میشن خودم نباشم و دائم خودِ واقعیم رو سرکوب کنم؛ باید خودم رو از این دنیا و آدم‌هاش بِکَنَم و برم جای دیگه. جایی که خودم باشم و بهش تعلق داشته باشم. باید برم فضا!

  • ۹۷/۰۲/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۱۸)

خودسانسوری منظورته؟خیلیا درگیرشن
پاسخ:
سانسور نیست. سرکوبه. 
چقد خوب درکش کردم..

😔💔
پاسخ:
عخخخی
باید از این مرحله هم بگذری
پاسخ:
خودمو فراموش کنم؟!
با هم بریم ؟
پاسخ:
بلدی سفینه بسازی؟!
چه رنگی میخوای ؟
پاسخ:
خاکستری
مثلا سرزمین تاریکی :)
پاسخ:
آره موافقم
یه جمله دیروز وسط یه پست درهم و برهمی نوشتم دقیقا با همین مضمون،یعنی اینقدر با همین مضمون که هر یه جمله از پست شما رو میخوندم میگفتم،منم دقیقا،منم دقیقققا!
تا حالا اینقدر با پستی در عالم وبلاگ خوانی همزادپنداری نکرده بودم!
پاسخ:
باید به میم‌حا بگم یه صندلی دگه هم اضافه کنه به سفینه پس.
بله،بله
متشکرم
پاسخ:
بیگیر بخواب مسلمان :| :))))
داشتم درس میخوندم،هرجا استاد خاطره تعریف میکرد من میومدم وب میخوندم:/
پاسخ:
:)))) خدا قوت
  • آسترامانوس ×_×
  • خدافظظظ :))) سفر به فضا خوش بگذرههه :دی
    نمیدونم خیلی بی ربط یاد اینترستلار افتادم
    پاسخ:
    سلامتو به بروبچ میرسانم :)))
    آره خیلی بی ربط بود :)))))
    شازده کوچولو
    پاسخ:
    نئو تد :|
  • سربازکوچولو ...
  • دقیقااااا
    پاسخ:
    آره آره
  • چارلی ‎‌‌‌
  • جمع کن بیا بریم همون سرزمین میانه :)))
    پاسخ:
    دو گزینه هست. سرزمین‌ میانه و سرزمین‌ تاریکی. البته فضا هم جای خودش هست. در مانده‌ام :| :)))
    هممون مجبوریم یه قسمتای از خودمونو قایم کنیم جلوی بقیه و کامل خودمون نباشیم.
    منم همیشه این مشکل رو داشتم که تو هیچ کدوم از جمع های اطرافم، خود خودم نیستم... 
    پاسخ:
    خا این بده. شما هم بیاید بریم فضا پس.
    شما زحمت نکشید،همین عینک سمت چپی و بزنید فضا خودش تشریف میاره جلو چشماتون^_*
    پاسخ:
    این عینک توهم زاست لهنتی :| 
    خب درار اون عینکو:/
    غلط نکنم اینا تاثیرات فیلم واندره😆
    پاسخ:
    نه :/ خیلی خفنه :/ :)))
    بی تاثیر هم نیست :)))
    منم خیلی وقته دارم فک میکنم کاش یه جزیره بود تک وتنها چند وقتی با خودم خلوت میکردم و خودم بودم خود خودم درست مثه ارمیای رضا امیرخانی دچار دوگانگی شدم یه طرف منه درونیم که به یه سمت اروم و ساده میکشدم یه طرف ادمهای بیرون که اصرار دارند منه درونیما زیر سوال ببرند
    پاسخ:
    من‌ نمیگم‌ تنها باشم. میگم یه سری آدم باشن که شبیه خودم باشن و من رو هضم کنن و با هم حال کنیم :))
    نه من نیاز به ری استارت دارم واقعا تنهای تنها واسه چند روز
    پاسخ:
    خا خا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی