Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کارگاه ریسندگی و بافندگیِ تِد و رویایش

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ب.ظ

بیا یه لحظه بشین تو خاطرم

شروع کنیم ببافیم

تو موهاتو

من رویاتو


  • ۹۷/۰۲/۱۲
  • Neo Ted

نظرات (۴۲)

دلمون برا رویاتون تنگ شده بود. :)
پاسخ:
دل اونم برا شما :)))
زیبا بود!

راستی منو دنبال می کنید ؟!!
پاسخ:
ممنون

من به وب شما سر زدم قبلا ولی مطالبتون مطابق سلیقه ی بنده نیست حداقل.
سلام جناب تد :)

رویاتون ؟

قشنگ نوشتی :)
پاسخ:
سلام‌ بر جناب والا مقام قبله‌ی عالم قدح :)) 

آره دگه. شما تازه با ما آشنا شدی نمیشناسیش :))) دوستان میشناسن :))

لطف داری به ما
سلام
تو خاطرتون رویاشو ببافید؟:|خیلی عمیق شد 
پاسخ:
سلام
آره دگه :)))) فعلا اونجاس. غرق نشی خلاصه :)))))
  • مریــــ ـــــم
  • به جان خودم این اَی خِدا داشت
    جا داره بهت بگم آفرین،تو هم یه چیزایی تو خودت داری
    پاسخ:
    اینکه واسه ما شمالی هاست. خودتان چی تو چنته دارین؟ :)))
    وجداناً تازه فهمیدی؟ :|
  • مریــــ ـــــم
  • بااااابووووو ماهم تقریبا شبیه ای خدای شماهاست :/
    یه کاری نکن اولین و آخرین تعریف و تشویقم باشه :/
    پاسخ:
    کجاش شبیهه دقیقا :/
    خا خا :/ نزن‌ ما ر 
  • مریــــ ـــــم
  •  معنی و مفهومی شبیه 
    پاسخ:
    اووووپس. معنی و مفهومی هم‌ بلدی پس. تو کابینت دولتت جا خالی نداری ما هم بیایم راستی؟ :))))
  • مریــــ ـــــم
  • چرا یه جای خالی هست
    میخوای؟!
    رسیدگی به امور  گل و گیاهای خانه ی مجلس
    تازه وسط اون گلا راحت تر میتونی رویاتو ببافی
    پاسخ:
    عالی! جدی میگی ینی؟ مسئول رسیدگی به امور گل و گیاهای خانه‌ی مجلس جزو رویاهای کودکی من بود :)))) به لطف تدبیر و ذکاوت شما محقق شد. 
  • مریــــ ـــــم
  • جدی؟خیلی دوس داری؟
    باشه چون خیلی بهت ارادت دارم میسپارم به بچه ها هواتو داشته باشن
    :|
    پاسخ:
    به طرز عجیب و غریبی اصن. عشق میورزم بهش :)))
    یعنی مگه‌ میشه یه مسئول انقدر خوب و خاکی باشه؟ مگه داریم؟! مگه‌ میشه؟! :)))
    دل به دل راه داره و از این خز بازیا :)
    پاسخ:
    ایح‌ایح ایح بدنم مور مور شد :))))
  • مریــــ ـــــم
  • الکی که نمیگم تا ۱۴۰۴ با مریم

    پاسخ:
    اصن تحت تاثیر قرار گرفتم
    بلدم شعر ببافم بلدم ناز کنم 
    بلدی گیس ببافی؟ بلدی باز کنی؟ 
    تو که استاد سخن نام گرفتی امروز 
    بلدی عشق خودت را به من ابراز کنی؟ 

    + یاد این دو بیت افتادم (: 
    پاسخ:
    خدایی نکرده از خودتان که نیست شعر؟ :)))
    دعاتون مستجاب شد 
    خدا نکرد این دو بیت مال من باشه (((: 
    پاسخ:
    :)))))))
    داشتم میرفتم که پست ر حذف کنم اصن :))))
  • علی اسفندیاری
  • من فکر میکردم خرسها فقط رویای کباب بره یا آهوی بریون میبینند 
    غافلگیر مان کردی تد 
    پاسخ:
    هیچوقت فکرت ر در مورد من‌ محدود نکن :)))
    خا خا 
    از خداتان هم باشه که ابیات من ر زیر پست هاتان داشته باشید (((((: 
    پاسخ:
    از خدامان نیست به مرگ پسر همسایه‌تان
    به به
    پاسخ:
    ر ر
    باشد نباشد ولی با جان مردم روا نیست سر اشعار من بازی شود، مثلا بگویید به مرگ خودتان (((((: 
    پاسخ:
    خا به مرگ خودتان :))))
    دکلووووووووون (((((: 
    پاسخ:
    بوووووووع :)))))
    اتفاقا رویا جمعه مراسم دعوته موهاشم قراره بده آرایشگر براش ببافه سلامتونو بهش میرسونم :)))
    پاسخ:
    عه؟! بابا بهش بگید خسته شدیم :/ بیاد آفتابی شه ببینیمش دگه
  • آسترامانوس ×_×
  •  همو نبافید یه وقت حالا
    پاسخ:
    :))))))))
    عالی

    نه زوده هنوز
    دوازده متری دست بافت هفتصد شانه چند ؟
    پاسخ:
    گرانه. بدرد تو نمخوره :/ یه پنج متری پلاستیکی دم در آویزانه اون ر بهت پیشنهاد مکنم.
    عی چقد لوس اه اه اه
    حسودم خودتانید :|  : ))))
    پاسخ:
    خیلی لوس و چندش اصن :))))
    آره منم :)))
  • چارلی ‎‌‌‌
  • خب یه جلسه توجیهی برای تازه واردا بذارید بفهمیم این رویا کیه/چیه ://
    پاسخ:
    واضحه که رفیق :/ یه چیزی تو ذهن و تخیل منه :/ 
    ایشالا برا هم دروغ نبافیم تا باشه رویا باشه و مو
    پاسخ:
    اح‌سنت
    راستی این کارگاهتون کارگر هم استخدام میکنه ؟
    حقوقش چقدره؟؟:))
    پاسخ:
    آره 
    یه آبدارچی لازم داریم با حقوق و مزایا و بیمه :)))) 
    میای؟! :))))
    عهده دار موها هم بشین...
    «هم موهاتو هم رویاتو»
    :)
    پاسخ:
    موافقم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پس کی این رویاخانم پیداش میشه؟! :-)
    پاسخ:
    گویا وقت گل نِی :|
    بازم مدیر امور مالی میگفتی شاید قبول میکردم:))
    پاسخ:
    اووووووپس :)))
  • چارلی ‎‌‌‌
  • آخه  تو کامنت یکی گفتی که شما نمیشناسیش، دوستان قدیمی میشناسن. فک کردم قضیه ای چیزی داره D:
    پاسخ:
    آره دگه :))) قضیه‌ش همونه که گفتم و ریشه در پست های قدیمی داره :))
    هیچی دیگه پسر مردم از دست رفت:))
    @چارلی
    داره اقا داره، خودش الکی انکار میکنه، رویا دختر همسایه‌شونه که سال‌هاست عاشقشه ولی دختره بهش رو نمیده،اینم میاد اینجا ارزوها و سوز و گدازهاش رو برای ما مینویسه:)))

    پاسخ:
    برررروع باباااااع :)))) کذابِ بوشهری :)))
    :)) تا کی انکار؟ تا کی تکذیب؟ کذاب و منکر شمالی:)))
    پاسخ:
    برو این اکاذیبت ر یه جا نشر بده داغانِ خطه‌ی جنوب :)))
    باشه حالا تکذیب کن اما ماه پشت ابر نمیمونه داغان، یه روز که عکس خودت و رویا رو گذاشتم می‌فهمی:)))

    پاسخ:
    پیدا کردی بذار داغان :))))
    این یکی عکس خودت و پسر همسایه‌تون وقتی داشتی بخاطر رویا باهاش دعوا می‌کردی:))
    https://images.earthtouchnews.com/media/1282181/bear-5.jpg
    اینم عکس وقتیه که با رویا رفته بودید بیرون:)) فکر کردی اسناد رو نمی‌کنم؟:))
    http://animal-photo.persiangig.com/image/bear/large_picture/aks-asheganeh-khers.jpg
    منتظر بقیه‌اش هم باش، به زودی عکسهای دیگه ای ازت افشا میکنم:))
    پاسخ:
    بابا من خیلی وقته که آدم شدم :))) اون خرسه رفت دگه :))) بروز شو حداقل بعد کذابی کن :)))
    تو برای ما همیشه خرس میمونی:))) 
    اسم زیاد عوض میکنی اما ماهیتت همونه، خرس گریزلی:)))
    پاسخ:
    اووووپس :)))) تکبیر
    میخواین من پادرمیونی کنم زودتر بیاد رویاتون؟ :دی
    پاسخ:
    از شما بخار در نمیاد :| :)))
    از کجا میدونین:/
    پاسخ:
    تجربه :/
    باس برعکس میبود! شما موهاشو میبافتین، اوشون رویای شما رو :))
    پاسخ:
    خیر. من اینجوری دوست دارم :] و اینکه من بلد نیستم مو ببافم و خوشمم نمیاد :)))
    تجربتون درست نبوده:/
    پاسخ:
    خیلی هم بوده :)))
    گفتم نبوده:/
    پاسخ:
    :)))))
    خا خا 
    😂😂😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی