Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

جای خالیِ تونی

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ


هیچ وقت اهلِ رفیق بازی و باند بازی و مسائل مربوط به رفاقت های پسرانه نبودم؛ یعنی خوشم نمیومد! ولی رسمِ رفاقت رو به نظرم بلدم! یعنی با اینکه رفیقِ شیش دانگی نداشتم و ندارم، رفیقِ شیش دانگِ چند نفری محسوب میشدم و میشم؛ و با همین رفقام هم جوری رفتار میکنم که همیشه بهشون خوش گذشته. ولی معتقدم آدم همیشه باید یه رفیقِ شیش دانگ داشته باشه که خوب بشناسدش و این شناخت دو طرفه باشه. جوری که دو طرف تمامِ سوراخ سنبه های هم رو بشناسیم و بدونیم به وقتش چجوری پیداشون کنیم و پُرِشون کنیم.تمامِ عمرم دنبالِ چنین رفاقتی بودم و هیچ! هیچ که میگم چند تا آدمِ اشتباهی بودن که به وقتش فهمیدم اینا آدمش نیستن و تبدیل شدن به چند تا نه عه بزرگ تو مغزم که حواسم باشه گذشته رو که تکرارش یعنی حماقتِ خودم، نه بد جنسی ها و نامردی های بقیه و روزگار! به بیان هم که رسیدم، چند تا رفیقِ خوب پیدا کردم که متوجه شدم جبرِ جغرافیایی یعنی چی! جبر جغرافیایی یعنی فاصله؛ فاصله از رفقایی که دورن و این دوری جلو خیلی از اتفاقاتی که میشد با هم رقم بزنیم رو گرفته و قانعیم به خوندنِ پست های هم و کامنت گذاشتن ها و چت کردن ها و تهش، دورِ همی های وبلاگی با فاصله زمانیِ طولانی. 

به قسمتِ یازدهمِ سریالِ " 13reasons why " رسیدم. یه بخشیش هست کِلِی و تونی میرن روی یه بلندی ای و شروع میکنن حرف زدن. کِلِی شرایط روحیِ به شدت بدی داره و تا حدودی هم حق داره؛ چون خودش رو باعثِ خود کشیِ هانا بِیکِر میدونه و باقیِ مسائل. یهو میره طرفِ پرتگاه و قصد داره خودش رو پرت کنه پایین. تونی شروع میکنه به حرف زدن باهاش. هر دلیلی که کِلِی واسه مقصر بودنش تو خودکشیِ هانا میاره رو با حرف هاش رد میکنه. هرچی کِلِی میگه رو با یه دلیل محکم رد میکنه. تا وقتی که آرومش میکنه و از خودکشی پشیمون. میاد و آروم میکِشَدِش به دور از پرتگاه و با هم حرف میزنن. کِلِی حرف میزنه؛ اونقدر از درد هاش میگه که اشکش درمیاد. تونی نگاهش میکنه و باهاش حرف میزنه؛ حرف میزنه که متقاعدش کنه مقصر نیست و همه چیز حل میشه. کِلِی میگه چطور میتونم با این شرایط زندگی کنم؟! تونی نگاهش رو میده به کِلِی و میگه باید سعی کنی! و بعد بغلش میکنه! تونی نمونه ی یه جور رفیقِ فوق العاده س که همیشه حواسش به کِلِی هست و نمیذاره آسیب ببینه! خیلی وقت ها کِلِی اون رو از خودش دور کرد ولی اون نگفت گورِ بابات و نرفت! موند و نرفت و هوای کِلِی رو داشت. با کار هاش، با حرف هاش، با نگاه هاش، با سکوتش! جای خالیِ یه تونی رو تو زندگیم حس میکنم! جایِ خالیِ یه رفیق با دست های گرم رو دوشِ سردم و یه بغلِ رفاقتی بعدِ کلی حرف.

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

یه همچین شرایط رفاقتی رو همیشه مثل شما دوست داشتم و بهش نرسیدم!

منم خیلییی وقته دلم پر شده.. اما یه " تونی " کنارم ندارم...یه بغل .. یه حرف خوب...یه چندساعت آرامش!!
پاسخ:
سخته و کم هستن!

تونی که نامحرمه حالا :/ قباحت داره خانم :/ شرم :/ حیا :/ :)))))) 
اولین فیلمیه که بعد امتحانات باید ببینم 
پاسخ:
ببین که نبینی از دستت رفته!
تونی مثاله:/ از اتمسفر اطرافتون رها شید:/ حوصله ندارم:/
پاسخ:
بیاید یه چک هم بزنید تو صورت ما دلتان خنک شه :/ والاع
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • اینقدر اسم این سریالو اینور و اونور شنیدم در اولین فرصت که اینرنت مفت پیدا کردم میبینمش:/



    پاسخ:
    مفت بینِ داغان :/
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • با این سرعت لاک پشتی وای فای ما چارۀ دیگه ای نمیمونه:/
    پاسخ:
    بذار نصفِ شب خودش تا صبح دانلود شه
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • وای فای شب روشن؟
    خونۀ ما؟
    از محالاته
    فکر کن تو خونۀ ما وای فای بیشتر از یک ساعت روشن باشه
    اون موقع جواب امواج سرطانی نکبتو که مارو در معرض خطر قرار میدنو کی میده؟
    {سرش خود به خود به دیوار کوبیده میشود}
    پاسخ:
    :| 
    نتِ ایرانسل بگیر طرح نامحدود سه ساعته بگیر
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • ایرانسل قرار بود بیست و شیش گیگ بده
    دو گیگشو داد بقیشو خورد نامرد
    دلمو شیکوند اصلا
    دیگه باهاش کاری ندارم
    پاسخ:
    بابا الآن این طرحی که گفتم خوراک دانلوده بی صاحاب!
  • آندرومدا :)
  • مجازی پیدا میشه چنین آدمی ولی واقعی گشتم نبود نگرد نیست. من که خب در جایگاه یه دختر میگم‌مامانم بهترین دوستمه ولی مطمئن باش کسی جز همین پدر و مادر جای خالی رفیقو پر نمیکنه. برا همین نه غصه شو بخور نه دنبالش بگرد من خیلی از وقت و خوشیا و حال خوبم برا این قضیه تلف شد. هم به اطرافت دقیق تر نگاه کن هم سطح توقعاتتو بسنج.
    پاسخ:
    آه شیخ :| :))) ممنون بابتِ حرفات. ولی من جدای از پدر و مادر میخوام یه مدل رفاقتِ اینجوری هم داشته باشم و امیدوارم پیدا شه بالاخره :))
    نداشتم و ندارم. حتی مجازیش!
    پاسخ:
    خاع!
    اهوم منم
    به یک عدد تونیا جهت رفاقت فابریک نیازمندیم
    :(
    پاسخ:
    تونیا خواهرشه؟
    چرا ما رو یاد نداشته هامون میندازین؟ :'(
    من با دوستان وبلاگیم دوست ترم تا دوستان واقعیم:) خوبه:)
    پاسخ:
    تا یادمون بیاد چیا رو نداریم!
    آره باحاله
    خیلی خوبه لامصب میشه باهاش حرف زد،از همه چی گفت همه چی بدون اینکه بترسی،حتی شده صدام بگیره...فقط اونه که میدونه من خیلی پر حرفم:(
    ولی شیش دونگ نیست،سه دونگه:)
    پاسخ:
    خدا بهش صبر بده
    همونم خوبه
    ندیدی آخر اسم پسر الف میزارن دختر میشه؟^_^
    پاسخ:
    نح
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • امتحان میکنیم
    پاسخ:
    کنین
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • تشکر
    پاسخ:
    خاع :))
  • جواد جواتی
  • فقط جواب هات به نظرها رو میخونم و پست ات نه به خاطر قلم قوی ات میخونم
    پاسخ:
    چی شد تهش؟
  • جواد جواتی
  • نتیجه اش اینه نسبت تو به ove
    داره میشه
    نسبت من به تو
    جزو آدم های شبیه به منی که معمولا آدم های شبیه به من زیاد پیشم موندگار نیستند
    معمولا اونا خودشونو چس می کنن
    پاسخ:
    متوجه شدم!
    باشه
    خاع بک فور اِور :/
    پاسخ:
    می تو
    حوصله‌مون سر رفته چه کنیم؟!
    پاسخ:
    زیرش ر خاموش کنید
    [ ریسه را میرود ]
    فکر کردید بعد از دو سال نمی‌شناسم شما ر؟! :))
    یقین داشتم همین ر می‌گید.
    پاسخ:
    برید حال کنید پس :))
    یه راهی بگید خا
    پاسخ:
    فیلمی کتابی دیوانه بازی ای چیزی
    دابسمش مثلاً [سرش را به میز، میز را به دیوار می‌کوبد]
    پاسخ:
    خوبه ک
    بله خوبه ولی الان؟! همه خوابن همه جا هم تاریکه :|
    پاسخ:
    فیلم ببینید
    می بینم که هیچکس از این رفیق درست و حسابیا نداره! :) ینی چه جوری میشه اینجوری میشه؟ :)
    پاسخ:
    یه جوری شده که اینجوری شده دگه
  • مهــ ـــسا
  • شاید من جزو معدود خوش شانس هایی باشم که همچین کسی رو دارم!

    یعنی میگید قسمت هشتم عاشق تونی نشدید؟! اونجا که رفیق تر بود.
    :)
    پاسخ:
    خدا ر شاکر باشید پس


    از اولش عاشقش بودم! ولی این بخش و حرف ها و بغلِ رفاقتی یه چیز دگه بود!
    منم باید شروع کنم این سریال رو ببینم. 
    پاسخ:
    در اسرع وقت
    منم یه همچین رفیقی داشتم که جبر جغرافیایی و جنسیتی و غیره و ذلک نمیذاشت رفاقتش مستدام باشه.

    پاسخ:
    ای باباع
    برا منم جای سواله که چرا خیلیامون از این رفیق فابریکها نداریم
    شاید علتش اینه اینروزا مردم دور خودشون یه حصار کشیدن بخاطر اینکه فکر میکنن هرکسی از دور قشنگتره جلوتر که میری گندش درمیاد
    البته این هم خوبه و هم بد (همین زیاد نزدیک نشدنها)
    شاید هم دنیای پر از مشکلات اینروزهاست که کسی وقت نداره بگرده و یه دوست واقعی پیدا کنه و هممون بصورت مجازی قربون صدقه ی هم میریم
    پاسخ:
    سخت شده واقعأ پیدا کردن یه رفیق خوب. به نظرم مهم ترین دلیلش بد شدن خودمونه.خوب نیستیم واقعأ!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی