Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

این بار کوتاه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

داشت کارِشو انجام میداد، دیدم لباس هاش کثیفه! رفتم بهش بگم که لباس هات کثیفه! یه لحظه تو شیشه درِ فروشگاه خودمو دیدم، کلِ هیکلم رو کثافت گرفته بود؛ دهنمو بستم و چیزی نگفتم.

  • ۹۶/۱۰/۱۵
  • Neo Ted

نظرات (۴۲)

:((
پاسخ:
آره به هر حال
ای ام هنگ!!
پاسخ:
یو عار فکر کن یکم :| :))))
والا اینقد فکرم درگیر نمیکشه!!
برم گلوکز بخورم شاید اثری کرد.
متن در سطح باطن رو فهمیدمااا..اگه باطنی باشه البته!!
پاسخ:
اینجا هیچی بی باطن نیست :)))
  • بیست و دو
  • چرا مگه چه اتفاقی افتاده بود؟
    پاسخ:
    تا اتفاق رو چی بدونیم
  • آسـوکـآ آآ
  • خب واضح تر بگو دیگه :|
    پاسخ:
    مزه ی یه سری چیزا تو همین چیزاس. واضح گفتنش به درد نمیخورد. هرچند من این متن رو زیاد هم پیچیده نمیدانم. کلا سه چهار خط هم نمیشه :| 
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • شیشه کثیف بود؟:////
    پاسخ:
    نه بابا. کثیفی واسه جای دیگه س.
    بله اوکی شد پس...
    اخه با شیوه نگارشتون اشنا نبودم!

    پاسخ:
    آشنا میشید حالا :))
  • آسـوکـآ آآ
  • پس این قضیه کثیفی چیه :|

    پاسخ:
    کامنت حوا خانم ر نیگا کن یاد بگیر یکم :| :))))
    قبل از زدنِ بعضی حرفا به بعضی آدم‌ها خوبه یه نگاهی به خودمون بکنیم ببینیم چی به چیه...
    پاسخ:
    باریکلاع دخترم. این مثبت واسه شما. 25 صدم تو امتحان پایان ترم.
    خاع :|
    پاسخ:
    بخاطر بی احترامی به استاد یه نمره از نمره پایان ترمتان کم شد.
  • آسـوکـآ آآ
  • من هنو نفهمیدم این قضیه کثیفی چیه ها OVE :|
    پاسخ:
    :)))))))
    وجدانأ روا نیست واسه 3 خط متن جلسه تفسیر برگزار کنم :| :)))


    :|
       :|    |:
    |:    :|

    :|     |:   :|
    پاسخ:
    شوخی شوخی با شِیخ هم شوخی؟! مرید هم مرید های قدیم :| :))
  • آسـوکـآ آآ
  • ove مشکل چیه :|
    چرا هر دو کثیف شده بودین :|
    منظور از کثیفی ظاهریه یا باطنی(زبونم لال) :|
    اگه شیشه مشکل نداشت چی شده بود پس :|
    پاسخ:
    فکر کنم ملتفت شدی دگه :))) فکر خوبه کلا. کلی ثواب کردی :))
  • آسترامانوس ×_×
  • دخترم آسوکااا
    کثیفی استعاره از کثیفی باطنیه
    اومده به طرف بگه چقد بد و اینایی
    دیده وضع خودش خراب ترع
    پاسخ:
    حاج خانم آسترامانوس مدرس حوزه ی علمیه خواهرانِ زئوسِ یونان هستن :))))
  • مهــ ـــسا
  • واقعا نفهمیدین یا الکی مثلا نفهمیدیدین یا چون فصل امتحاناته مغزتون هنگ کرده یا کلا دوست دارین همه پست های ove تفسیری باشه یا من خیلی باهوشم یا...
    پاسخ:
    دوستان شوخی دارن با ما :))) البته چیزی از هوش و ذکاوت خفنِ شما کم نمیکنه :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • جانم :D
    میدونم عـزیز :)
    ولی این همه ماجرا
    حتما باید گمراه کننده مینوشت :|
    پاسخ:
    :))))))
    حال داد دگه
    خوبه قبل گفتن حرفامون یکم هم فکر کنیم:/
    پاسخ:
    بله بله
  • جواد جواتی
  • از باب چزوندن و تخریب نویسنده خدمتتون بگم:
    یک متن باید برای مخاطب واضح باشد 
    و برای شما که طرفداران زیادی داری 
    این حرکت یک حرکت غیر حرفه ای است
    پاسخ:
    از بابِ اطلاع رسانی باید عرض کنم که:
    بنده موظفم اندازه خودم افراد رو به فکر کردن تحریک کنم و این مدل نوشتن ر لازم میدانم :))
  • آسترامانوس ×_×
  • اهم اهم
    حاج خانوم خودتی :/
    پاسخ:
    من که کربلایی ام :)))
    العفو یا شیخ :))
    پاسخ:
    حالا باید فکرام ر کنم
  • جواد جواتی
  • از باب اندازه گیری:
    اندازه شما خیلی کوچک است
    xD
    پاسخ:
    اندازه من ر کجا دیدی؟! :))) یادم نمیاد دیدار حضوری باهام داشته باشیم :)))
  • هویجوری:)
  • به بیان لاکچری تری،هر وقت خواستی حرفی به کسی بزنی اول به خودت بزن،دردت اومد ببند گاله رو:|
    پاسخ:
    شات آپ اصن :))) 
  • جواد جواتی
  • xD
    اهل دلی لامصب
    پاسخ:
    :))))))
    خوئک هم باشه، علاقه داریم :)))) 
    در هر حال ما ارادت داریم :))
  • جواد جواتی
  • ارادت در جریانه 
    پاسخ:
    بدون مکث
    من دیگه با شما حرفی ندارم :/
    پاسخ:
    برید حذف کنید  :/
  • ماهی قرمز
  • پند داستان ر از داخل کامنت ها گرفتیم 

    #اول به خودت بنگر بعد دیگری ر نصیحت کن :/
    پاسخ:
    باریکلاع :))
    کار خوبی کردی:))
     خوبه باز تو از تو شیشه خودت رو دیدی در ادامه ی کامنت حوا، بد به حال اونهایی که هیچ وقت شیشه ندارن انگار:(
    پاسخ:
    میتونن از سطوح صاف و سیقلی دیگه استفاده کنن :)))
  • وحید علیرضالو
  • آره
    ایکاش قبل از پرداختن به عیب دیگران.
    به خودمون میپرداختیم.
    البته بعدش باید به دیگران هم بپردازیم و فکر نکنیم که فقط پاکی از لجن برای خودمونه و نباید کاری به کار دیگران داشته باشیم
    پاسخ:
    خودمون اولویت داریم به هر حال.
  • بامبـو ❧☘☙
  • وقتی نوشته هاتونو میخونم آقای اوه، یه ذوق عجیبی میچسبه به گلوم بعد تبدیل به بغض میشه بعد میشه اشک و از چشمام روون میشه؛ یعنی حکایت مریدی رو داره که بعد از سخنان شیخ سخت بگریست... مثل خوندن این پست.... فکر کنم به جمع مریدانتون پیوستم یا شیخ!
    (جدی گفتم ها، واقعا اشک تو چشمم جمع شد!!!!!!!)
    پاسخ:
    ما راضی به گریه کردن کسی نیستیم ولی. امیدوارم مفید باشن این متن ها و اینکه لطف دارید به بنده.
    حالت های عرفانی و عمیقت منو میکشه اخر:)))
    پاسخ:
    ایشالاه به حق پنج تن :))))))
    وا مگه جای تو رو تنگ کردم؟ ای بدخواه پلید :))) چجوری هم دعا میکنه، ایش:|
    پاسخ:
    مقدار اکسیژنِ موجود در زمین ر کم میکنی :| :))))
  • خرگوشک :)
  • خخخ فقط کامنتای حوا و پاسخ هاش :))
    پاسخ:
    قابل ندارن
  • بامبـو ❧☘☙
  • برای من که مفید هستن
    ان شاءالله برای بقیه هم اینطور باشه که فکر میکنم هست
    :)
    پاسخ:
    خدا ر شکر
    امیدوارم
    حتما تو فتوسنتز میکنی و دی اکسید کربن مصرف میکنی؟:| :)))
    داغان!
    پاسخ:
    از کجا فهمیدی وجدانأ؟ ازت بعید بود :))))
  • مسـ ـتور
  • مدتی میشه که دهنم رو بستم و چیزی نگفتم...
    پاسخ:
    گاهی اوقات لازمه
  • دست نویس
  • سلام خسته نباشید
    از برداشت آزادها خوشم میاد، اینطور می توان نظرات افکار یکدیگر را سنجید
    در کل حس می کنم منظور از کثافت همان نوع ظاهری از نظر پوشش است. شاید اشتباه فکر بکنم
    و دیگر اینکه منظور نویسنده این باشدکه شخص اول به خود بنگرد بعد ایراد دیگری را بگیرد
    در کل مطلب جالب و قابل تأملی بود، لذت بردم
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام. 
    برداشت ها متفاوته به هر حال.
    لطف داری. 
    سلامت باشی.
  • حوا بانو
  • تکبیــــــــــــر :)
    پاسخ:
    کم پیدایید :)) درسا خوب هستن؟! سلام میرسانند؟!
  • حوا بانو
  • این کم پیدا شدن همشم به خاطر درسا نیستاااااا :) با زندگی درگیرم یکم :))) زندگی است دیگر, گاهی به دست و پای آدم می پیچد :)
    درسا هم خوب هستن :) بچه های خوبی شدن دیگه :) زیاد شلوغ نمیکنن :) تنبیهشون کردم :)
    یکی دوتاشون سلام هم می رسونن :)

    از پسر تاریکی شما چه خبر؟ :)
    پاسخ:
    متوجه شدم :))

    اونم خوبه. منتظرِ شروعِ جنگه 
    دیگه دیگه، هوش تو روم اثر گذاشته:))
    پاسخ:
    اگه گذاشته بود که الآن بورسیه دانشگاه هاروارد بودی داغان :))
  • مریــــ ـــــم
  • یه حموم برو
    :|
    پاسخ:
    خا :|
    تو خودت بورسیه‌ی دانشگاه یالغوز آباد سفلی هم نیستی اون وقت اثر گذاریت در حد هاروارده؟:))) الحق که داغانی:))
    پاسخ:
    برو بچه برو به بازیت برس :))
    30یا30 بود؟
    پاسخ:
    نه بابا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی