Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سرد

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

هوا این پایین خیلی سرده؛ ولی نه به سردیِ روابطِ اون بالا! تا وقتی که یه رابطهٔ گرم تو اون بالا پیدا نکنم، هر روز انگیزه م واسه بالا اومدن کمتر میشه. سرمای این پایین دوست داشتنی تره! 


+ قسمتِ جدیدِ رادیو فانتوم رو هم از دست ندید به نظرم: اینجی

  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • Neo Ted

Inside_mine

نظرات (۱۶)

جا برا ما هم هست اون پایین؟! (:

+از لحاظ رفاقت منظورتونه؟!
پاسخ:
نح :)))) محفل مردانه س :))

+ حالا هرچی :)))
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • قیمتِ ملک اون پایین چجوریِ؟
    پاسخ:
    مفته
    مفت
    خوب کاری می کنید. این بالا روابط به شدت سرده. مجازی و واقعی هم نداره. حالا حالاها همون پایین بمونید. :(
    پاسخ:
    راه نداره یه سر بیام یه پیتزا بخرم برگردم؟ :)
    نه دیگه! همون پایین بمونید. از سرمای مکالمه با پیتزا فروش قندیل می بندید یه وفت. :)
    همون پایین یه چیزی واسه خوردن بیابید بهتره.

    +اینجا یه کم زیاد واسم غریب شده! :)
    پاسخ:
    اینجا چیز بدرد بخوری واسه خوردن یافت نمیشود :))

    + مشخصه
    سنگِ ذغال سرخ کرده خوش مزه میشه ها! :)

    +مشخصه؟ :o از کجا؟ :!
    پاسخ:
    تجربه ر ببین چه کرده :))) من بخورم اینو رودل میکنم


    + از اونجا
    مگه روابطی هم مونده که بخواد سرد باشه؟!
    پاسخ:
    آره مونده :))
  • دُچــــ ــــار
  • :)
    تجربه؟ آره دیگه! :) من از قدیمیای این کارم. :))

    +اونجا کجاس؟
    پاسخ:
    خانما معدنچی نمیشن :)))

    + دقیقأ همونجا
    سلام
    چرا کانال رو نابود کردید؟استفاده میکردیم ازش!
    از وقتی تد شده جیمی،نمیدونم چرا نمیتونم زیاد بخونم مطالبتون رو
    البته بخاطر قالب هم بود،چون صفحه همراه با عکس بالا پایین میرفت
    زمینه سیاه بود اذیت میکرد،الان بهتر شده
    پاسخ:
    سلام
    توضیح دادم تو کانال

    خب خدا ر شکر
  • آقای سر به هوا ...
  • منظور از این پایین کجاس ؟
    پاسخ:
    معدن دیگه
    چرا خانما معدنچی نمیشن؟! یه سرچ بزنید با کلی خانم معدنچی آشنا میشید مستر جیمی! :)

    +همونجا؟ پس کجا؟ :)
    نه واقعا چطوری مشخصه که اینجا یه کم زیاد واسم غریب شده؟ :)
    پاسخ:
    اونا واسه آشپزی اومدن :))))

    + کاهش تعداد کامنت هاتون
    امیدوارم زودتر به خواسته تون برسین وگرنه قندیل بستن همچینم خوشایند نیست. حالا من موندم شما که اون پاینین اون رابطه هه رم کی میخواد شکل بده الله اعلم :دی
    پاسخ:
    لباس گرم همرامه :))))
    میارمش پایین :)))))
    واسه آشپزی؟ :) نه آقا! خانوما رو دست کم نگیرید :))) صد البته آشپزی جزو مهم ترین کاراست. :) ولی خب خانومای معدنچی کارای سنگین هم انجام میدن :) بعله! اینجوریاس :)

    +پس که اینطور! :) یعنی وبلاگ من هم برای شما یه کم زیاد غریب شده که مدتهاست کامنتی از شما ندیدم؟! :) من که تو وبم تغییرات به شدت محسوس ایجاد نکردم. :)
    پاسخ:
    من تکذیب مکنم :)))

    + من کلا کم کامنت میدم این روزا متأسفانه
    من ندیدم پس
    پاسخ:
    احتمالأ
    رادیو فانتوم خیلی خوب بود:))
    مخصوصا صدای اون خانمه،کلا صداهاتون عالی بود..البته بازم جا داشت که خیلی بهتر بشه
    پاسخ:
    لطف داری. البته میتونی همونجا هم نظر بدیا :)

    قطعأ خیلی جا داره.
    من تکذیبتون رو تکذیب می کنم. :)

    +صحیح! :) در هر صورت موفق تر باشید مستر جیمی. :)
    پاسخ:
    :))

    + همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی