Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پدرتو بیشتر دوست داری یا مادرتو؟!

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ
خا مادرتو! والاع! 
چه سوالی بود از ما میپرسیدن؟! وجدانأ بیاید این قبیل سوالات مزخرف ر به نسل های بعدی منتقل نکنیم! خیلی خیطه!
  • ۹۶/۰۶/۱۰
  • Neo Ted

Outside_Mine

نظرات (۱۸)

ما که سوختیم باهاش :/
پاسخ:
هیییع
اره واقعا اگه میگفتی مامان بیچاره بابا
میگفتی بابا بیچاره مامان
اگه میگفتی هردو ولت نمیکردن
پاسخ:
چه باید کرد
آخ گفتین. اعصاب نمی‌داشتن واسه ما :/
هر چقدر می‌گفتم به خدا به پیر به پیغمبر جفت‌شون! باز می‌گفتن نه! حتماً یکی رو بیشتر دوست داری! بگو دیگه! بگو!
پاسخ:
کلا اعصاب نمیدارن واس ماع
اصلا اصل سوال از بن غلطه.
و تاثیر بدی رو بچه میذاره.
پاسخ:
دقیقأ
  • פـریـر بانو
  • الان روانشناسا میگن اصلا اینطور سوالایی رو نباید از بچه ها پرسید! :دی
    پاسخ:
    زیر پوستی پز روانشناس شدنتان در آینده ر دادید؟
    چه فحشایی که در جواب گیرهایشان می خواستیم بدیم و نتوانتسیم :/ چه دشنام ها که پشت حصار لب ها جا ماندند :/
    پاسخ:
    مثلا چه فحش و دشنام هایی بانو؟ لب گشای تا خفقان نگیری
    رو اعصاب‌تر از هرچیزی اینه که حس میکنن سوالشون خیلی خفن و بدیعه!
    پاسخ:
    :))) لهنتی ها
    موافقم
    پاسخ:
    درود ب شرفت
    لعنت به این تبلت که آبرو نمی‌گذارد برای ما :|
    [ گریه‌کنان تبلت را محکم به دیوار کوبیده، می‌گذارد زیرِ پایش و با همه‌ی توانش لهش می‌کند! ]
    پاسخ:
    :))))

    خدارو شکر ما از این چالشا نداشتیم. اگ مث نسل جدید مصر بودید دیگه وقتی میگفتید هردو، اصرار هزارباره دیگرون مبنی بر تجدید نظر هم فایده نداشت بعله
    پاسخ:
    خا خا :))
    من نمیتونم بیخیال حقم بشم:))منم میپرسم این سؤالو از بچه ها:پی ایشالا نسل های بعدتر!
    پاسخ:
    دلت خونه :))))
  • دُچــــ ــــار
  • همین دیروز یکی از من پرسید!!! :) البته این بار یه بچه از بالغ پرسید :) از بس من نپرسیدم اون پرسید
    پاسخ:
    این دگه خیلی پدیده بود :)))
    من عاشق اونایی بودم که به بچه‌هاشون یاد میدادن بگه "هر دو رو!" :))
    یعنی اصمینان پونصد درصد داشتیم که یکی اینو میپرسه از بچه!! حداقل یه جواب خوب بده! :))
    پاسخ:
    :))))
    والاع به قرآن
    و منم میگفتم: بابام. طفلی مامانم :))
    الان دلم میخاد همه آدمایی که این سوالو ازم پرسیدن رو جمع کنم یه جا و تک تک سرشونو بکوبم به دیوار....
    پاسخ:
    خیلی خشن شدیدا :))))
  • هانیه شالباف
  • من می‌گفتم هر دو و دلیلش هم زحمات متقابل طرفین بیان می‌کردم :)
    همیشه هم تحسین می‌شدم بابت این استدلال بزرگونه :))

    یه نوه‌ی عمه هم داشتم که می‌گفت بابام‌ رو اندازه‌ی یه اسب بیش‌تر دوست دارم :|
  • هانیه شالباف
  • من می‌گفتم هر دو و دلیلش هم زحمات متقابل طرفین بیان می‌کردم :)
    همیشه هم تحسین می‌شدم بابت این استدلال بزرگونه :))

    یه نوه‌ی عمه هم داشتم که می‌گفت بابام‌ رو اندازه‌ی یه اسب بیش‌تر دوست دارم :|
    پاسخ:
    استراتژیِ قوی ای داشتید :))))


    اسب :#
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • نمی دونم چی بگم که میزانِ نفرتمو از این سوال به خوبی نشون بده.
    متتتتتتنفرم ازش
    خیلی دلم میخواس بهشون دشنام بدم ولی اونموقع باید جوابِ این سوالو میدادم که بهشت زهرا رو بیشتر دوس دارم یا قبرستونِ خاورانُ
    پاسخ:
    حالا واقعأ بهشت زهرا رو بیشتر دوست داری یا قبرستونِ خاوران؟؟
    و یا حتی پدرتو بیشتر دوست داری یا مادر؟ 😂😂😂
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • سکوت پیشه می کنیم
    =/
    پاسخ:
    درود :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی