Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بد عهدی از که آموختی؟! از اهلِ بیان!

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ

خا سلام!

1. عنوان به شدت حرف داره واسه گفتن؛ ولی ان شاءالله بعدِ مسابقه حرف های تکمیلی رو خواهم زد!

2. از دوازده نفری که به نیمه نهایی صعود کرده بودن، فقط 6 نفر متن هاشون رو فرستادن و این یعنی اینکه عنوان! خیلی ممنون از دوستانی که متعهد بودن و متنشون رو فرستادن؛ و اینکه با این شرایط ضرورتی نمیبینم نیمه نهایی برگزار شه و با این تعداد شرکت کننده، یه فینالِ زود رس خواهیم داشت. فردا تحتِ هر شرایطی، یعنی حتی اگه از هوا گاو هم بباره، ساعتِ دوازدهِ ظهر 6 تا متن میاد رو وبلاگ و فینال رو برگزار خواهیم کرد. با همون افرادی که در زمانِ قانونی فرستادن متن هاشون رو.

3. آدم تو همین مسابقه ها و شرایط هم میتونه خیلی مسائل رو بفهمه و خیلی چیز ها واسش ثابت شه. 

4. باحال باشید به شدت ;)

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۱۶)

احساس می‌کنم اعصاب نداری ولی داری سعی میکنی داشته باشی:/
پاسخ:
:)))
یه خورده عصبی هستم و به خودم حق میدم :) ولی در حدی نیست که اذیتم کنه و اذیت کنم! چون فهمیدم اینجا ارزشِ اذیت شدن نداره!
عه!!!
من تو بدترییین شرایط ممکن فرستادم واقعا!
کاش میفرستادن و مسابقه جذابتر میشد!! نمیگید کیا نفرستادن؟😅
پاسخ:
زنده باشید واقعأ :)
دمتون گرم

بعدِ مسابقه خواهم گفت!
  • حسان علی آبادی
  • اگه من شرکت کرده بودم...
    :)
    پاسخ:
    خودت هم بد قولی کردی همون اول :)
    اوه! 
    حالا عیب نداره...
    زودتر نمک اعظم مشخص می‌شه! :)
    پاسخ:
    تنها نکته ی مثبتش :))
  • حسان علی آبادی
  • اتفاقا چون میترسیدم بد قولی کنم شرکت نکردم
    بعله
    پاسخ:
    چیزی از بدقولیِ ابتداییت کم نمیکنه ولی :))
    حالتی هم هست که اونایی که نتونستن به موقع بفرستن، واقعا "نتونستن"! احتمالش کمه ولی ناممکن نیست. البته که اونایی که فرستادن هم ممکنه تحت شرایط سختی فرستاده باشن و دستشون درد نکنه :)
    پاسخ:
    نه خانم. یه هفته وقت داشتن. قابلِ توجیه نیست :) دوستان تو سفر بودن و فرستادن :)
    خب خدا رو شکر این پست راجع به بنده صدق نمیکنه :|
    [ در و دیوار را نگاه می‌کند ]
    پاسخ:
    :)))
    خدا ر شکر
    ناله های من تو پست جدیدم گواه بر همه چیزه، نمیگم بدعهدی نکردم ولی بقول آرزو واقعا نتونستم، البته اگه جای اغماض و تمدید باشه میرسونم، چون الان خونه اومدنی تو ماشین چند کلمه ای نوشتم..

    پاسخ:
    بیخیال

    ولی دیره دیگه. وقت گذشته.
    با تمام کم خوابی ها و بدبختی ها فرستادم. خودِ تِد شاهده. به شدت گرفتارم. حتی فرصت نکردم سفرنامه بنویسم. ولی اینو نوشتم.
    هیچی توجیه گرش نیست. شرم بر بدقول
    پاسخ:
    دمت گرم حسین. واقعأ شرایطت سخت تر از خیلیا بود!
    خب صبر کنین تا فردا ظهر اگه فرستادن همون نیمه نهایی برگزار بشه. مزه اش میره اینجوری که -_-
    پاسخ:
    مهم نیست واقعأ! اینجا کسی واسه این چیزا ارزش قائل نمیشه :))
    خداروشکر شرکت نکردم و جزو مغضوبین درگاه تد واقع نشدم :)
    من خواستم شرکت کنم اما هیچ نمک طنز نویسی از خودم ندیدم مطمئنن همونکه متنمو میفرستادم خوده شما جناب تد بله خود شما شیفت دیلیتش میکردی :دییی

    من منتظرم نمک اعم رو بشناسم برم پیشش کلاس :)
  • گلبول سفید
  • من جمعه شب رسیدم خونه. تا امروز صبحم خواب بودم به علت بیماری :/ آقا به خدا برنامه‌م دست خودم نبود. این یه بار رو اجازه بدین بیایم بشینیم سر کلاس، دیگه تکرار نمیشه :(
    آقا بخدا من دوتا متن نوشتم که بفرستم ولی از پریشب نتم قطع شد و نتونستم بیام وب:((
    من به شدت شرمنده ام و ببخشید.
    یاعلی
    پاسخ:
    یا حق
  • احمدرضا ‌‌
  • تد انصافا وقت کم بود . ینی مسابقه های اینجوری ، کم کمش دو هفته وقت برای نوشتن و ویرایش و کار کردن می خوان
    الان حس اون کاندیدایی رو دارم که میخواست رئیس جمهور بشه ، سی ثانیه دیر رسید ستاد انتخابات 
    پاسخ:
    توجیه های خنده دار :))
    اقا متنا کجاست من بخونم؟
    دارم ارشیو خوانی میکنم
    پاسخ:
    هست دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی