Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

منسجم بنویسید جانِ عمه هایتان

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

گاهی اوقات، برخی از پست ها را که میخوانم، یادِ آشِ شله قلم کار می افتم؛ چرا؟! چون همچون آش، سعی میکنند همه را راضی نگه دارند. یکی گوشت دوست دارد، دیگری تو کارِ سبزیجات، آن یکی حبوبات و عده ای هم برنج و ادویجات؛ البته حیف است پستمان را مزین و متبرک به حضورِ حضرتِ والا مقام، قبله ی عالم، جانِ جانان، نورِ چشمان پیاز نکنیم. هرچند که این روزها به دلایلی خیلی معلوم، به جای پیاز، از سیب زمینی استفاده میشود. بطورِ مثال طرف درحالِ نقدِ فیلمِ فروشنده است که ناگهان پرشی به خواصِ بوی پِهِنِ گاوِ هلندی و تأثیرِ شگفت انگیزش در درمانِ گرفتگیِ دِماغ میکند؛ در همان حال و هوا، نیم نگاهی به تحرکاتِ اخیرِ ناتو و آمریکا در نزدیکیِ مرزهای کره ی شمالی و افزایشِ زراد خانه های اتمیِ چین دارد. در همین حین نمیتواند از کنارِ سقوطِ ارزشِ سهامِ آبگوشتِ بلغارستانی در بازارِ بورسِ منهتن به سادگی بگذرد و پستش را با یاد و یادبودِ مرحوم، جوانِ ناکام [ ای این بنر ها که عکسِ مرحوم رو میزنن و طرف داره دست تکون میده و روش نوشته حلالم کنید ] مایکل جکسون و تأثیرِ بی بدیلِ او در تحولِ عرصه ی رقص به پایان میرساند! خوب دوستانِ جان! این درست نیست. این مرام نیست! خجالت دارد به مرگِ عقدس مان. شرم دارد به جانِ عفت مان. بیایید و منسجم بنویسید. در های توبه همچون درهای ورودیِ مجلس باز است. بیایید و بازگردید به سوی خدا! راستی یک مسئله ی مهم و حیاتی! تا به حال به این فکر کرده اید که اگر مارمولک، همچون سوسکِ قهوه ای بال میداشت، چه میشد؟! ما را در نمازِ شکرتان دعا کنید! التماسِ دعاع! مسواک و نیکی به والدین هم فراموش نشود ضمنأ! این روزها ماست های محلی را با آب قاطی میکنند! مواظبِ ماست هایتان باشید که آبکی نباشند و حتی خواهر اون تکه پارچه رِ بده جلو تر! برادر هم نگاهت!

  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۳۷)

  • مریــــ ـــــم
  • خب همه مث شما خفن ناک نیستن که
    زمان میبره
    ینی خود شما از تو شیکم مامان جانتان منسجم مینوشتید؟؟؟
    :)
    پاسخ:
    بلی! بنده از هفته ی دومِ جنینیت به همین خفنی و منسجمی مینگاشتم :))))
    خوب باید انقدر بنویسند یاد بگیرن تا منسجم بنویسند ،، چی گفتم :))
    پاسخ:
    چیزِ بدی نگفتید :)))
  • 😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
  • عجبــــــ
    پاسخ:
    پسرِ مش رجب :| :))
    یگ جورایی راست مگی وله بعضی وقتا هم خوب نمشه دگه! یگ چیزایه باید گفته بشه :/
    پاسخ:
    یگ چیزایی ر مشه منسجم تر هم گفت :/
    ما که داریم سعی خودمونو میکنیم
    پاسخ:
    درود بر شرفتان
    خب هرکسی یه جور حال میکنه دیگه:)
    پاسخ:
    این که رسمأ
    :دی فقط آخر پست تون!
    پاسخ:
    بله بله
    پست‌های چندگانه (همین‌هایی که شماره گذاری میشن و هر شماره موضوع جدایی داره) هم مشمول حرفاتون میشن؟
    پاسخ:
    آره یه جورایی
    به نظرم همونا هم باید حولِ یه محور نوشته بشن. البته نظرِ منه.
  • علی اسفندیاری
  • باشد تا پند گیرند 
    پاسخ:
    الهی آمین
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • الان خدا وکیلی منظورت من نبودم؟ :)) لعنتی به تو چه آخه ؟ :))))))))))) 
    اگر منظورت من بودم که خوشحالم که منو میخونی. اینو از صمیم قلبم میگم. ولی دنیا رو جوری نگاه میکنم که شاید هنوز به سن تو قد نده. چیزهایی دیدم که شاید تو اون دوره از عمر من پسر بچه ای بیش نبوده باشی، خوبه که منو میخونی. یعنی باید بخونی. چرا نخونی وقتی که من میخونمت. :)) دوست داشتم این مطلبتو. ولی جهانشمول نبود. از سر بی مطلبی بود. از سر بیکاری. بازم بیا بازم برات از اینا مینویسم. 
    گفتم که اگر منظورت من بودم. اگه من نبودم که هیچ. ولی نود درصد من بودم مگه نه. شاید هم صد در صد. :)))
    تد عزیز! پشمالوی پشمالوها! قهوه ایه دوست داشتنی! هرکسی با نوع بیان و تواناییه خودشه که مطلبی رو مینویسه. با جهانبینیه خودش. با آموخته های خودش.... 
    فکر میکنم تعداد انگشت شماری آدم وجود داشته باشن که بتونن به طور قطع، نقد کنند. اون نقد هم زمانی منطقی به نظر میاد که نویسنده رو کامل بشناسن. یا لا اقل 90 درصد نوشته هاشو خونده باشن و ببینن در طی زمان چه بر او گذشته و چگونه نگاهش تغییر کرده به اطرافش. بازم بیا. آفرین.
    تاییدش میکنی دیگه نه؟
    پاسخ:
    :)))))
    اگه تو ذوقت نمیخوره نه وجدانأ! منظورم شما نبودی :)) من کاملأ کلی نوشتم و منظورم یک جریان بود :) نه یک شخص!

    اگه خواستم نقدت کنم قطعأ توجه میکنم به این موارد :)) ولی خب منظورم شما نبود :)) 
    من فقط پیام‌بازرگانی‌طور بگم که عقدس غلطه!! اقدس درسته! :)
    پاسخ:
    عقدسِ من اونجوری عه :/ :))))
    نداشتنِ جراتِ کافی و نداشتنِ حوصله ی بحث کردن! :)
    پاسخ:
    خا خا :/

  • اسمارتیز :)
  • اینی که میگید، واسه وقتیه که بلاگر بخواد به اصول وبلاگنویسی احترام بذاره و بهشون عمل کنه. ولی خب خیلی وقتا آدم اصلا توجهی به این چیزا نداره، فقط دلش میخواد یه سری موضوعات پراکنده‌ای که براش  پیش اومده رو به خواننده‌هاش بگه. به خاطر همینم وبلاگی که واقعا وبلاگ باشه و این نکته و خیلی نکات دیگه رو رعایت کنه، خیلی کمه... به نظر من البته:) 

    پاسخ:
    نظرتون محترمه : ) تشکر
  • اسمارتیز :)
  • و البته با اینکه ارزش گذاشتن و احترام گذاشتن به اصولی که برای هرکاری تعریف شده، برام با اهمیته، ولی چون خودم این اصول رو رعایت نمیکنم، نظرم اینه که هرکی هرجور میخواد بنویسه دی: کسی نباید کاری به کارش داشته باشه دییی:
    پاسخ:
    :)))))
    حالا عصبی نشید
  • کنت دراکولا
  • کلاس های آموزشی هم میزارین جنابِ استاد منسجم؟!
    پاسخ:
    مدرسان تِدیف نشنیدی؟!

    + کجا منسجم نویسی یاد گرفتی؟!
    - مدرسان تِدیف
    + کجا خفن نویسی بهت یاد دادن؟
    - مدرسانِ تِدیف
    + کجا باحال نویسی یادت دادن؟
    - مدرسانِ تِدیف
    + کجاع؟!
    - مدرسانِ تِدیف
    + چی؟!
    - مدرسانِ تِدیف
    + هان؟!
    - کوفت دردِ بی درمان بمیری ایشلاه

  • الیــــ ــــوت
  • من فقط خواهشم اینه دوستان بعد از «کاما» و «نقطه» یه فاصله بندازن تو رو خدا :)
    اصلا مغز آدم درد میگیره اینجوری :))
    پاسخ:
    اینم ضمیمه کنین دوستان
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عمه ندارم!
    پاسخ:
    خاله چی؟! :|
    احساس میکنم نقد اصلی ب کسایی بود ک ی چیزی میگن ولی خودشون رعایت نمیکنن؛ نه منسجم نوشتن :/
    پاسخ:
    :)))
    این متفاوت خوندنتون رو تحسین میکنم :))
    شاید حق با شما باشه. ولی خب اگه ذهن درگیرِ چند چیز باشه نمیشه منسجم نوشت. ولی در کل نقدِ بجایی بود [ الکی :| :) ]
    پاسخ:
    اولأ که قطعأ حق با منه :/ پس حرفِ دگه ای نمِمانه :/ :)))) [ جدی ] :)))
    چشم سعی میکنیم 
    اما نمیشه....
     میدانیم :)
    پاسخ:
    سعی هم خوبه! آورین :)))
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • اه بخشکی شانس. حیف شد. داشتم وارد حاشیه میشد... :)))
    پاسخ:
    داشتم با میشد تضاد دارن ولی :))
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • میشدم.:))
    پاسخ:
    حالا شد :)))
    آقا اونا دلایل خودم بود ها! :|
    سوءتفاهم نشه! :)
    پاسخ:
    :))))
  • دُچـــــ ـــــار
  • گندمو میگی دیگه؟ :)

    + ولی من خودم بشخصه در تنها پستی که دیدم همه ی اینها که گفتی هست همین پست خودته :)
    پاسخ:
    :))

    + درست دیدی ;)
  • علیـــ ـرضـا
  • در ضمیمه پست اعلام کنم که لطفا علاوه بر انسجام ،علائم نگارشی را هم رعایت بفرمایید
    با تچکر فراوون :)
    پاسخ:
    دوستان علیرضا ر هم دریابید
  • حسان علی آبادی
  • بابا منسجم :)
    پاسخ:
    😎✌
  • آقای سر به هوا
  • پس اینگونه بود که چنین شد!
    پاسخ:
    آره دگه
    آخرش عجیب منسجم تمام شد. :))
    دلمان برا عفت تنگ شده بود...
    راضی نگه داشتن که کلا تلاش براش یه چیز مسخره است، ولی خب بعضا تحت تاثیر شرایط ناخواسته انسجام از بین میره.
    پاسخ:
    برید کنار نپاچه روتون :)))

    دلِ عفت ولی برای شما تنگ نشده بود :)))))


    هنرِ نویسنده رو میطلبه
    با توجه به جواب کامنت دچار پس درست فهمیدم ینی :دی جایزه منو بدید برم :دی
    پاسخ:
    شاید

    جایزه؟! برید از خدا بترسید خانم
    @دچار
    من؟؟؟ چرا؟

    @فوفانو
    من چی گفتم که بهش عمل نکردم؟!!!

    @خودت
    اون جواب :)) به کامنت دچار، یعنی تاییدش کردی؟ یعنی منو گفتی؟ چرا؟!
    پاسخ:
    نه والاع! لبخندِ ملیحی بود فقط
    @گندم

    نه نه اشتباه شده :))
    منظورم ب قسمت دوم کامنتشون بود که مستر تد در جوابشون گفتن درست دیدی
    مارمولک؟😒سوسک؟😒
    حتما باید میگفتین این کلمه هارو😒😂

    منم گاهی بشدت افتضاح مینویسم میدونم😅
    پاسخ:
    اصن نمیگفتم شبم روز نمیشد!

    فقط گاهی؟! 😂😂😂
  • פـریـر بانو
  • آقا به عمه های ما چیکار دارین آخه؟ :))))
    پاسخ:
    ما با عمه های همه کار داریم! اگه دقت میکردید با خاله ها هم کار داریم!
    اول لایک میکنیم کامنت "دچار" رو.
    دوم پست دلنشینی بود ولی این به معنی تأیید پست نیست. یعنی من ب شخصه بلاگرایی رو دیدم ک علاوه بر  از هر دری نوشتن تخصصشون طویله نویسی یم هست ولی من ب شخصه دنبالشون میکنم و میخونمشون. مهم اینه ک طولانی نوشتنه ب دل بشینه همین.
    سوم جوابای کامنت "گندم بانو"، "حوا" و "کنت دراکولا" منو کشته
    پاسخ:
    بله خب. نظرِ همه محترمه اصن

    :)) زنده باشید
    مشخص بود😒😂

    شایدم همیشه😌😂😂
    پاسخ:
    :))
  • פـریـر بانو
  • اوه چه آدمای پرکاری! خسته نباشید واقعا :دی
    پاسخ:
    مانا باشید :))
  • لینک کانال تلگرام
  • ممنون بابت زحماتتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی