Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خب سلام

مرحله ی اول تموم شد. به نظرم قوی نبود، ولی عالی بود. قوی نبودنش بخاطرِ ضعیف بودنِ اکثرِ متن ها، و عالی بودنش بخاطرِ اینکه خیلی ها تجربه ی اولِ طنز نویسیشون بود و واقعأ عالیه که اینقدر جرئت و جسارت داشتن که شرکت کردن و شروع کردن طنز نوشتن رو. قطعأ روزهای بهتری واسه ی طنز نویسی در انتظارِ همه س. کافیه ادامه بدید به نوشتن و نوشتن؛ خواندن و خواندن هم جای خود. پس هیچ وقت نا امید نشید.

یک سری نقد وارد بود به مسابقه که تمام قد قبول میکنم. به عنوانِ اولین مسابقه ی طنزی که تو این فضا برگزار میشه [ حداقل تا جایی که من اطلاع دارم ]، یقینأ نقدهایی بهمون وارده. ان شاءالله واسه دوره های بعد، چه ما برگزار کننده بودیم یا چه افرادِ دیگه، نقد های وارده رفع بشن و بنده هم به شدت حاضرم کمک کنم.

ولی برسیم به اعلامِ نتایجِ مرحله ی اول با توجه به قانون که از گروه های سه نفره فقط یک نفر بطورِ مستقیم صعود میکنه به علاوه ی بهترین نفرِ دوم که بیشترین لایک رو گرفته؛ و از گروه های پنج نفره دو نفرِ اول بطورِ مستقیم و دوتا از بهترین سوم ها که بیشترین لایک رو گرفتن:


گروهِ اول:

حریر: 21 [ صعود ]

پرتقال: 19 

پریناز: 15

------------------------------------------

گروهِ دوم:

حاج مهدی: 34 [ صعود ]

هلما: 30 [ صعود ]

پاتریک: 15

------------------------------------------

گروهِ سوم:

گلبول سفید: 25 [ صعود ]

زهرا خسروی: 18 [ صعود ]

فرشته: 11 [ صعود ]

ام اچ: 11 [ صعود ]

اسی: 5

------------------------------------------

گروهِ چهارم:

هوپ: 33 [ صعود ]

آندرومدا: 11 [ صعود ]

گلِ نگار: 6

زنِ کویر: 6

میرزا: 3

------------------------------------------

گروهِ پنجم:

احمد رضا: 19 [ صعود ]

نیلی: 12

بهار نارنج: 10

------------------------------------------

گروهِ ششم:

حسین: 21 [ صعود ]

الیوت: 13 [ صعود ]

پونیکا: 9

مهدیزاده: 6

علیرضا: 4


تبریک میگم به افرادِ صعود کرده به مرحله ی بعد و تشکر میکنم از همه ی افرادی که شرکت کردند. ولی از دوستانی که صعود کردند میخوام واسه مرحله ی بعد وسواسِ بیشتری به خرج بدن و روی موضوع و سوژه بیشتر مانور بدن و دقت کنند. قطعأ کیفیتِ کارشون بیشتر خواهد شد. 

مهلتِ ارسالِ متن های مرحله ی بعد تا یک هفته ی دیگه، یعنی 96.5.7 خواهد بود. پس هرچه زودتر اقدام به نوشتن کنید بهتره.

نحوه ی برگزاریِ مرحله ی بعد هم گروهی و به شکلِ دو گروهِ شش نفره خواهد بود که افراد با توجه به تعداد لایک ها گروه بندی شدن تا منصفانه گروه بندی انجام شده باشه. از هر گروه سه نفر که بیشترین تعداد لایک رو داشته باشن به فینال صعود میکنن تا یه فینالِ شش نفره داشته باشیم.

مطالبِ گروه ها هم مثلِ مرحله ی اول 24 ساعت بر روی وب خواهد بود.

موردی باشه در خدمتم.

گروه بندیِ مرحله ی بعد:


  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

یعنی تو گروه ما همه باید میرفتن بالا جز من؟ :|
واقعا که
با این نوناشون :/
پاسخ:
:)))) دقیقأ
از شانست بهترین نفراتِ سوم تو گروهِ شما بودن :))) 

ضمن تشکرات و غیره،
میگم احساس نمی کنین گروه ما زیادی سخته؟! :-//
پاسخ:
خیر :/ 
میانگینِ تعداد لایک ها ر در نظر گرفتیم واسه گروه بندی حدودا :)) تقسیمِ عادلانه ای بود اتفاقأ :)
حسابی همگی خسته نباشن! :)

هنو لو نمی دین کدوم متن مال کی بود؟! :|
پاسخ:
لو نمیدیم. ولی نویسنده ها اگه خواستن خودشون بیان بگن :)) ما خسته ایم :)))
یعحی چجوری آخه؟ چهار نفر اول چهار روز توی گروه ما ان که :-/ 
من از همشون میترسم خب!
پاسخ:
باشن خا :/ گفتم که طبقِ تعداد لایک هاس :)) 
ترس نداره ک. شما نفرِ دومِ مرحله اول شدید بعد از حاجی :))
یعنی البت. متن نوذر و ممدخمار از من بود :دی
پاسخ:
بله بله
نگید این جوری دلمون گرفت خو! :|

بیشتر داستان ها معلوم بود نویسندشون کیه! :)
پاسخ:
ما خسته ایم دلِ شما میگیره؟ :))))

سبک لو میده خا!
انصافا مرحله اول گروه مرگی بودیماا :))
عه منم رفتم بالا عجبا، حالا متن برا مرحله بعد کوجا بود. :)) بریم بشکافیم.
عه متن حریرم اشتباه حدس زدم😆 

خسته هم نباشید. :)
پاسخ:
آره واقعأ :)
برید از حالا تو کارش!
گویا :))

زنده باشید
عه آره :-)))
پس بقیه از من بایا بترسن با این تفاسیر! 
برین کنار شاخی نشین :-))))
پاسخ:
والاع
گروه مام که تابلو بود: با متن حاج مهدی همراه خندیدن عوق زدیم و بالا آوردیم :))
به دایی من خندیدیم :))
عکسای تحت تعقیب طور پاتریک رو دیدیم و خندیدیم و وسط متن یه نسکافه هم خوردیم :))
پاسخ:
آره :)))
خدا حفظتان کناد :))
:))
هوپ... مرحله آخر شاخ به شاخ میشیم :)))
(آیکون اند اعتماد به سقف کاذب)
پاسخ:
:]
بنی آدم اعضای یک پیکرند آقا! :)
پاسخ:
بفرما
خودتان میگید بنی آدم. شاملِ حالِ ما خرس ها که نمیشه :))))) 🐻😢😂
@ هلما
باشه! اجازه میدم دوم بشی :-))))
[واسه من زد به سقف اصن!]
پاسخ:
[:
اصن اینقدر خسته شید تا خرس کُش شید!
[ به پنل خود رجوع می کند]
پاسخ:
:)))
خا خا
  • بهارنارنج :)
  • لی لی لی مبارکه دوستان^_^
    برو داخان مطلب به این قوییی:دی
    من که هرکسی منو بشناسه میفهمید اون حرف های داغ دار فرزند اول بودن از منه:دی
    پاسخ:
    برو داغان
    یه مهرِ داغان رو مطلبت بود اصن
    خب میریم واسه لِه کردنِ ملت تو مرحلۀ دوم.
    پاسخ:
    وخه یره
    وخه
    الان خدایی شوخیه منم رفتم بالا؟:| 😂
    من خدافظی هم کرده بودمم😂🙊
    حالا متن چی بنویییسم😱😁
    ایول به گروه ما که بیشتر از همه رفتیم بالا :دی
    پاسخ:
    شاید باورش سخت باشه ولی رفتی بالا :))
  • کنت دراکولا
  • :))تو گلوشون گیر کنه ایشالا(اینم آرزوی موفقیت ما!)
    پاسخ:
    :))
  • کنت دراکولا
  • مال من اگه جزو مسابقه بود میرفت بالا؟!
    پاسخ:
    آره
    میرفت
  • علیـــ ـرضـا
  • حذف شیرینی بود :)
    دفعه بعدی امید بخدا اینقدر عجله ای نمینویسمش :))))
    پاسخ:
    مشخص بود عجله ای نوشتی
  • گلبول سفید
  • من اگر تو گروه دیگه‌ای بودم حذف شده بودم :/
    بلی بلی تقریبا زیادی سخته :دی
    پاسخ:
    :))
  • פـریـر بانو
  • خلاصه خدا به داد برسه! من همون اولیش هم با گریه زاری نوشتم :)))
    خسته نباشید به همۀ دوستان و شما...
    ایشالله دور بعد طنز بیشتری رو از دوستان شاهد باشیم :) 
    (داخل پرانتزی نوشت: خودمو نمیگم چون خطر ضایع شدن در پی دارد :دی)
    پاسخ:
    :))
    منتظرِ دریافتِ متن های قوی ترتان هستم
    خسته نباشید به همگی و عوامل برگزارکننده.
    خب بهتره من توی اوج خدافظی کنم D: غیر ازینکه هیچ تاکسیی سوار نشدم که توش اخ و تف کنن، این هفته هیچ فرصتی ندارم برای نوشتن.
    بقیه دوستان بنویسین تنور رو گرم نگه دارن ایشاللا برای سری های بعدی.

    پاسخ:
    :/
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • :))))) از آخر اول شدم تد! این پوءَن محسوب نمیشه؟ 
    پاسخ:
    چرا :)))) دمِ در واستا یه کاپِ اخلاق بهت بدم :)))
    خسته نباشید سناتور تد. زحمت کشیدید.

    خسته نباشید دوستان شرکت کننده. دمتون گرررررررم که طنز نویسی رو هم امتحان کردید. موفق تر باشید.

    پاسخ:
    مانا باشید :))
    میگم اگه من از یکی از دوستان که داخل مسابقه س کمک بگیرم ، مشکلی که نداره؟!

    " تو شمال چقد تابلوی مغازه ها سناتوره:/ مرغ سناتور...ابزارآلات سناتور و...😁😂"
    پاسخ:
    نه. عیبی نداره.


    محبوبیتِ سراسری داریم ماع
  • احمدرضا ‌‌
  • به به ببین اینجا چه خبرست !
    گروهبندیا چقد خبست (الان قشنگ معلومه اصفهان مسافرت بودم تازه اومدم دیدم یا بیشتر توضیح بدم ؟)
    دوستان لطف داشتن به من رای دادن وگرنه انتظار نداشتم بیام بالا. ینی اگه قرار بود بر اساس زحمتی که کشیده بودیم رتبه بندی بشه ؛ دوستان دیگه باید میومدن بالا !
    ایشالا این دور که هر دو گروه هم گروه مرگ و حتی برزخ و در مواردی دوزخ محسوب میشن رو بیشتر وقت میزاریم!
    موفق باشم
    پاسخ:
    منتظرم
  • الیــــ ــــوت
  • رفتیییییییییم بالا :))
    اوه اوه، گروه مرگو :))

    خسته نباشی برادر
    پاسخ:
    زنده باشی برار
  • آندرومدا :)
  • کمترین نمره صعودیا من بودم :// شِیم آن می _-_
    پاسخ:
    واقعأ هم شِیم آن یوع

    راستش من اصلا طنز نویس نیستم و با کمال پررویی تو مسابقه شرکت کردم. دوست داشتم بین جوونا کم نیارم. هر چی باشه یه چهل و اندی ساله ام. ولی تشکر می کنم از سناتور تد برای برگزاری این مسابقه و ادامه اون و تشکر از همه دوستانی که شرکت کردن و تشکر از اون دسته عزیزانی که لایک کردن و لایک نکردن و . . .

    خوش باشید و موفق

    پاسخ:
    خیلی ممنون که شرکت کردی. خودش خیلیه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی