Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نمک شو - گروهِ سوم [ مطلبِ شماره یک ]

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مشروح اخبار :

امروز در یکی از محله های شهر بوووقستان ، یک جوان غیور ۲۰ ساله با در دست داشتن یک قابلمه و فریاد "ننه بقرآن سوپ ناهار نیست" خود را منجفر کرد؛ گفتنیست بعد از این اقدام دلیرانه، تعدادی از مردان خسته نیز خود را تهدید به انفجار کرده اند.

امروز به دلیل چند درجه افزایش دما در شهرهای ایران، رنگ مردم از سفیدِ مایل به سرخ ، به سیاه مایل به قهوه ای تغییر یافت.

صبح امروز مراسمی شاد در پارک آبی بوووقستان برگزار شد که متاسفانه در حین مراسم تعدادی از هموطنان عزیزمان سکته کرده و جان خود را از دست دادند؛ آقای بوووق یکی از مصدومین حادثه، دلیل اصلی این فاجعه را پاک شدن آرایش خانم ها و ترس افراد حاضر در سالن بیان کرد.

در یکی از شهرهای مریخ جنوبی بیماری نادری در مردان کشف شده است ؛ بر اساس اطلاعات،این بیماری در صورت وجود مغز، نیمکره های آن را دچار اختلال کرده و فرد قابلیت درست حرف زدن را از دست میدهد؛ این افراد کلماتی نظیر: سلام ، عزیزم،عشقم،دوست دارم و ... را به صورت شلااااام ، عجیجم ، عجقم ، دوشت دالم و ... تلفظ میکنند.

در پی قطع یک روزه ی اینترنت در یکی از بخش های بوووقستان، ۴۳۱ خانواده فرزندان گم و گور شده ی خود را بعد از ماهها تلاش در حالی که به سوء تغذیه دچار شده بودند یافتند، گفتنیست۲۱۰ نفر از این جوانان در حالی که تا دیروز علاف بودند و سرکوچه مگس می پراندند؛ خود را مهندس و دکتر و فرزند چند تن از تاجرین شهر معرفی کرده و هرگونه نسبت خویشاوندی با والدین خود را انکار کردند.

بر اساس آخرین آمار از سایت "بشین بابا" ، ۸۰% افراد حاضر در اینستاگرام از قشر ابر مرفّهان بی درد هستند که هر روز قرمه سبزی ، گوشت ، مرغ و ماهی کوفت میکنند و تا به امروز هرگز لوبیا پلو،عدس پلو،رشته پلو، خورشت همه چی تو هم ،خورشت بامیه و ... را از نزدیک ندیده اند.


"شاد بودن شما آرزوی ماست ، بانک لبخند ایرانیان"


+ نویسنده میتونه بطورِ ناشناس به نقد های وارد شده پاسخ بده. طوری که هویتش لو نره!

  • ۹۶/۰۴/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۵)

  • احمدرضا ‌‌
  • خنده دار نبود ولی وجهه طنز داشت
    یه چند تا نکته :
    1. پریدن از یه موضوعی به موضوع دیگه ، زیاد جذابیت نداره. سعی کنید حول یه موضوع ، خاطره یا اتفاق بنویسید. هیچ داستانی به خودی خودش خنده دار نیست. اینکه نویسنده چطور پرورشش میده و ادامه و پایانش چطوریه ، خنده رو بوجود میاره. اگر یکی از همین موضوعات رو انتخاب کرده بودید و دربارش نوشته بودید ، با توجه به مهارت نهفته ای که از طنزنویسی توی نوشتتون احساس میشه ، حتما موفق می شدید

    2. سعی کنید دنبال موضوع و دغدغه جدید بگردید. همونطور که می دونید ، کمتر کسی به یه جوک دوبار می خنده! وقتی موضوعی رو که مطرح هست و دربارش طنز نوشته شده انتخاب کنید ، احتمال اینکه فرد قبلا عبارت طنز شما رو دیده یا شنیده باشه زیاده و ممکنه حقتون ضایع بشه

    3. یه ایرادی که اگر بالا رفتید ایشالا رفع بشه (البته فقط مال شما نیست) اینه که برای اسامی مجهول ، از عبارت هایی مثل سه نقطه یا بوق استفاده می کنن که خب زیاد جذابش نمیکنه. استفاده از یه اسم طنز جالب ترش می کنه. مثلا به جای آقای بووق می گفتید گل مراد :)

    موفق و سلامت باشید. دست به قلمتون خوبه ، بیشتر کار کنید تا ایرادا رفع بشه
    این متن رو دوست داشتم، طنزش بالا بود. هر کدوم ازین موضوعات جای کار بیشتری هم داشتند هرچند!
    کاش هر خبری شماره گذاری می شد.
    اون سوژه ی عشقم و عجقم دیگه تکراری شده...
    می تونست چیز جدید تری رو سوژه کنه...

    در کل به نظرم با مزه بود.
  • گُل نِگار
  • با نظر جناب آقای احمدرضا موافقم..
    چقدر حرفه ای نظر میدین جناب D;
  • پـــــر ی
  • یه جوری بود
    نفهمیدم حتی چه جوری بود که نظر بدم. از بس پراکنده بود. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی