Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دریده شدنِ مرزهای دورِ همیّت به روایتِ تصویر

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

راستش نمیخوام در موردِ این دورِ همی بنویسم. سخی [ حسین ] و یاسون قولِ یه سفرنامه ی کامل رو دادن که حتمأ واستون لینکش خواهم کرد؛ ولی خب دلیل نمیشه چند تا عکس نذارم که با روح و روانتان بازی نشه :))) ولی خارج از شوخی اگه عکسی گرفتیم واسه این بود که ذره ای، فقط اگر شده ذره ای تو اون حال و هوا و شرایطِ فوق العاده شریکتون کنیم. به همین لیوانِ چای که تو حلقمه! درموردِ حس و حالِ خودم تو این چند روز تو کوتاه ترین حدِ ممکن باید بگم: اونقدر حالم خوب بود و لذت بردم و حال کردم که گوش هام گرفته! همینقدر جذاب و فوق العاده.

و اما تصاویر. خب تصاویر خودشون باهاتون حرف میزنن. این تصاویر فقط بخشِ خیلی ریزِ دورِ همیِ ما بود. بعد از دیدنِ این تصاویر برید اول از همه توبه کنید، بعد برید یه تجدید نظر تو دورِ همی هاتون کنید! یعنی اگه اسمِ جمع و جور شدن و نشستن و بحث و حرف زدنِ چند تا بلاگر تو کافی شاپ و پارک و این قبیل سوسول بازی ها رِ دورِ همی بذارید، من باهاتون برخوردِ نیمه جدی میکنم ناقوسأ :))) به ما سه نفر که برمیخوره شدیدأ. والاع! من زیاده گویی نمیکنم:















  • ۹۶/۰۴/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

من هنوز رو نظرم استم...کوفتتان شود احتراما!

همیشه حالتون به همین خوبی! 
پاسخ:
:)))

همچنین
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • ما کلی به نوشته‌های روی عکس‌ها خندیدیم! :)) 
    ان‌شاءالله آخریش نباشه و بازم مرزهای دورهمی رو درنَوردید!!

    پاسخ:
    کیا دقیقأ؟ :))

    تکرار خواهیم کرد :))))) ان شاءالله
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • من و برادر! گفتم یه‌ذره مناظر قشنگ ببینه شاد شه! :)
    پاسخ:
    عخخیی :)) 
    چه وضشه آقا همه حجم نتمونو خورد این عکسای مرز نابود کننده تون خا
    عکساتونم مثل خودتون صفت برمودایی دارن :))
    پاسخ:
    از خداتان هم باشه حجمتان واسه لود شدنِ این عکس های خفن بسوزه! برید نماز شکر بجا بیارید اصن ":))))

    ما کلأ خفنیم :))
    مستر مریخی شون تو عکس اول انگار اومده بودن جهاد یه خونه ساختن قبل این عکس :)) با بچه مردم چه کردید؟ :))))
    پاسخ:
    بچه مردم رِ مرد کردیم :))))
  • פـریـر بانو
  • دلم کوه خواست! این سری باید برم خونۀ عمه یه یه هفته بمونم سیرکوه شم :دی

    :: چقدر خوش گذشته. و ممنون که ما رو تو این حال و هوای عالی شریک کردین(از اعماق قلب این تشکر برآمده]

    :: اینجا الان کوه های کجاست؟ حیف من کوه شناسیم خوب نیست از رو قیافه بشناسم :دی البته شایدم جواب ندین. در کل من وظیفم بود بپرسم :| :))
    پاسخ:
    حتمأ برید :))

    قابل نداشت حالاع

    :))) کوه های شمال است :)))))))
    از همه خوباش بگذریم این اصرارت به اینکه تا آخرین عکسا سخی و یاسون و خودتو اسم‌گذاری کنی محل تامل بود!
    ولی در کل خیلی خوب. من اصن می‌بینم شما جوونا به این طبیعت‌ و کوه‌ها می‌روید خیلی خشنود می‌گردم. امید من به شماست حتی.

    پاسخ:
    حاجی از تو بعیده. خدا تأمل کنندگان رِ دوست دارد :))

    آه استااااود! دلگرمیِ ما شده زندگی با همین امید و انگیزه دهیِ تو :)))
    اون عکسای خونوک و جلف با هستگ لشینگ چیه آخه ؟ از پسر خاله یکم یاد بگیرید عکاسی رو اصلا خیلی هنری عه عکسی که ثبت کردن:دی دسته جمعی بذارید رو پروفایل هاتان :))
    پاسخ:
    خا خا :)))

    ما خودمان جایزه ی بهترین عکس ها ر با این عکس ها میتانیم بگیریم حتی :))
    همیشه حالتون خوش :)
    پاسخ:
    متشکر
  • آندرومدا :)
  • ثوبطی نعارم ژُذ ثوبطی نعارم‌.
    پاسخ:
    خاع 
    دلم چای ذغالی خواست....هق هق هق
    پاسخ:
    ان شاءالله قسمتتان شه :))
    گندومو چرا سانسور کردی؟
    پاسخ:
    گفتم شاید راضی نباشه
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • الله الله
    بصل نخاعمان رگ به رگ شد با دیدن این عکس ها
    .
    حال خوشتون خوش تر انشاالله 
    الله الله
    پاسخ:
    صدق الله و العلی و العظیم :))
  • بهارنارنج :)
  • فحش خوردی:-P گفتم بگم دینی نباشی اولین عکسایی که 
    بازشدیه مشت عکس پا بود:/داخان صفت..اخه ...

    :/
    پاسخ:
    برووووع داغان برررروع یه جا دگه داغان بازی در بیار :))) ما خودمان ختمِ داغان هاییم
  • محبوبه شب
  • خیلی دوست دارم یه [کوفتتون نشه] ی جانانه بهتان بگم! : ))))
    خوش باشید و خوش بگذرونید  : )
    پای پیاده مِرفتِن جنگل؟ o_0
    لشینگ؟! خخخخخ

    پاسخ:
    خا نگید پس :)))

    ممنون

    ها. پدرشان ر درآوردم :())))

    ها تر
  • هانیه شالباف
  • ما که بخیل نیستیم؛ خودمون جاهای خوشگل‌ترشم می‌ریم تازه :D

    تن‌تون سالم و دل‌تون خوش :) 
    پاسخ:
    هه 

    ممنونم : )
    اصلا دورهمی یعنی این
    احسنت و نوش جانتون
    اون عکس گروه خشن و خفن هم که خیلی مسابقه فرمانده طور بود
    پاسخ:
    مرسی :))

    خیلی خفنه!
    من هر لحظه دچار واهمه می شدم که نکنه یه وقت عکسای خاص مون رو منتشر کنی!
    بعد از دیدن پست، یه نفس راحت کشیدم! :)) منم قول میدم که عکسای خاص‌ت رو منتشر نکنم فعلاً ... «))

    @خانم گلابی: قبل از اون عکس، ما رو شونصد مایل به سمت مرکز رشته کوه های اطراف شهرشون، توی سربالایی، مجبور به راه رفتن کرده بود! و دوباره همون مسیر رو برگشته بودیم پایین! به همین جنگل قسم!
    .
    @محبوبه شب: مسیر هایی رو می رفتیم که الاغ با دیدنش، گریبان می درید!
    پاسخ:
    اونا ر گذاشتم واسه روزِ مبادا :()))) مخوام تو صحنِ سِنا نشانشان بدم :)))))

    انصافا خندیدم :))
    پاسخ:
    نوشِ جان
  • دچـــــ ـــــار
  • +اصطلاح یاد میدی!؟ لشینگ :)
    پاسخ:
    آره :))) استفاده کن :)))
    خوبای آتش به اختیارو خوب اومدی، و در عکس معناگرایانه ت آتیشتون خاموش شد
    من دیگه حرفی ندارم... خخخخخخخ

    خوش بگذره (با گریه سالن را ترک می کند)
    پاسخ:
    ما اینیم دیگر :))))


    [ دستمال کاغذی تعارف میکند ]
  • محبوبه شب
  • @مستر شهروندشون
    انصافا خوشحال شدم یه ضلع مثلث برمودا اسممو درست ادا میکنه! باریک 👏

    بذارید سناتور بیان مشهد، ببریدشون باغای اطراف و خوب بتازونید والاع : )))
    پاسخ:
    خا حالا
    شما خط ندید :))
  • گُل نِگار
  • خب جدا از اینکه در دلم [هوف ] کشیدم و غصه خوردم [الکی] اما باید بگم که :
    .
    .
    .
    دمتووووووون گـــــــــــــــــــــــــرم..خیــــــــــلی گرم...خیلی خیلی...

    عکس ها حرف نداشتن...:)

    بعد اینکه فهمیدم با وجدان هستین عکس جوج رو نذاشتین خودش کلیه..!
    حالا چای آتیشی و پنیر صباح رو یجوری باهاش کنار میایمD:

    .
    .
    من که خودم قرار تو کافه و اینا رو زورکی میرم همیشه با دوستام:/
    پاسخ:
    امیدوارم همه بیان و لذت ببرن :)

  • بانوچـ ـه
  • همیشه به دورهمی و لشینگ حتی :دی
    پاسخ:
    دقیقأ :))
  • گلبول سفید
  • جز گوجه هم که چیزی واسه خوردن نداشتید! :/
    من دیگه بین شمال و اصفهان، اصفهان رو انتخاب کردم، حداقل میرزا که قول رستوران داده! D:
    پاسخ:
    داشتیم! نشون ندادیم که ریا نشه گلی :/ 

    آره. اصفهان بهتره. :))) 
    چققققققققققققفققققد عااااااااااااااالییییییییییییییی :)
    حسودیمان شد.
    معلومه خیلی ای که نیز میکند به بی نهایت بهتون گذشته. همیشه شاد.
    پاسخ:
    :))
    امیدوارم شما هم بیاید و حال کنید :))
    گندم!!! :)))))))))))))))))))
    یعنی مردم از خنده! :))))
    پاسخ:
    حال کردی؟؟ :)))) 
    یکی دیگه هم هست که باید برا خودت بفرستم :)
  • پـــــر ی
  • عه چه باحال 
    پس یاسون این شکلیه :))) آخییییی :)

    فقط اون عکس دیسک کمر ایجاد کن :))))

    گفتم دورهمیتون زیادی دورهمی بوده:)
    پاسخ:
    عخخخی :))))


    ما اینیم
  • پـــــر ی
  • لشنیگ یعنی چی راستی ؟
    پاسخ:
    از لش کردن میاد دگه
    چقدر باحال بودین... سوز به دلمان شد :)

    یه چیزی که هست از خود شما که بگذریم٬ من تصورم از چهره ی یاسین و حسین دقیقا برعکس بود٬ یعنی شما سر آقای حسین رو روی بدن شهروند مریخی تون و برعکس!  نمی دونم چرا واقعا! :) 
    اصلا نابود  شدند!!
    پاسخ:
    راضی به سوزشِ شما نبودیما :))

    :)))))) چی باحال

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی