Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

برای کنکوری ها + زمانِ پایانِ ثبتِ نام در مسابقه

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ


دوستان! عزیزان! بیاید دست به دستِ هم دهیم، قلب و عروق و سیستم گوارشی و اعماء و احشاء هامون رو یکی کنیم، دعا کنیم این کنکوری ها کنکور رو خوب بدن وجدانأ! ناقوسأ شخصأ دگه حال و حوصله ی خواندنِ اوپس ناله هاشون رو ندارم! والا به قرآن! بیاید جونِ هرکی دوست دارید دعا کنید اینا برن! فقط برررررررن! به مرگِ همین زنبورهای کندوی عسلم که میخوام دنیا [ دختر همسایه مون نه ها! اون کره ی نسبتأ خاکیِ ] نباشه، ولی زنبورهام باشن، اگه اینا بخوان قبول نشن و باز بیان اوپس ناله کنن، شخصأ عملیاتِ انتحاری رو برای ساختمانِ سازمان سنجش انجام خواهم داد! بعد یکی یکی میفتم دنبالِ اوپس ناله کن ها، کنسروشون میکنم، وعده های غذاییِ یکی دو ماهم رو اوکی میکنم! خلاصه که دعا کنید! دعا کنید بعدِ جلسه کنکور شکل و حالِ تصاویرِ زیر رو نداشته باشن:



فردا پس فردا حالتون اینجور نباشه صلوات!



حال و روز بعدِ جلسه ی یک کنکوری، وقتی گند زده و نمیخواد باور کنه گند زده، ولی چیزی از ارزش و حجم و ابعادِ گندی که زده کم نکرده و اون در هر حال گند زده و باید با گندی که زده کنار بیاد! فردا پس فردا اینجور مجهول الفاز و حال هم نباشید صلواتِ دوم رو گوش خراش بفرستید!


                      


اونایی که تهران کنکور میدن، حسینی بای نصیبتون نشه شماها دگه صلواتِ سوم رو طوری بفرستید زمین بلرزه!

ما خرس ها یه ضرب المثل داریم که میگه: ماهیِ بزرگ صیدِ خرسی میشه که آروم تره! پس شماها هم آروم باشید، شک نکنید صیدِ بزرگی نصیبتون میشه.



+ مهلتِ ثبتِ نام تو مسابقه ی نمک شو فردا ساعتِ 00:00 تموم میشه و ما گروه بندی ها رو انجام میدیم و رو وبلاگ قرار میدیم. اگه قصدِ شرکت دارید روزِ آخره! شروعِ مسابقه هم 22 عه تیر خواهد بود.

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

  • •✿ آرورا ✿•
  • اقاااا خب اگه دعا کنیم همه شون کنکورو خوب بدن که نمیشههه همه شون مثلا یک بشن؟؟
    پاسخ:
    اصلأ مهم نیست چجوری! فقط جوری بدن که برررررن! :))))) 
    :))

    اون عکس آخر چی می گه؟! :)
    پاسخ:
    آرامشِ محض رو داره میکنه تو چش و چال :)))
    آخ دست شما درد نکنه سناتور!
    این دوروبریای مام این شکلی جدی دعا میکردن،الان وعض ما این نبود!
    خدا از سناتوری کمتون نکنه!

    +یه دل میگه شرکت بکن!یه دلم میگه نح!

    +الان یه هفته‌س لپ تاپ رندوم این عکسو میاره صفحه اول:
    http://s9.picofile.com/file/8299703750/famile_TED.png
    زندگی برامون نذاشتینا!
    پاسخ:
    مخلصیم :)) قابل نداشت!

    + تا فردا وقت دارید به نتیجه برسید :))

    + محبوبیت و شهرت باعث شده سایت ها و ویندوز ها واسه خاطرِ جذبِ رضایتِ مشتری هاشون ازم سو استفاده کنن! وگرنه حقِ تبلیغی به من ندادن واسه این عکسا :)))))
  • مترسک ‌‌
  • کلی دعاشون کردم ^_^
    پاسخ:
    پیر شی جوون
  • بهارنارنج :)
  • یعنی خوندم با نیش باز یکی دوجاش فحشت دادما:))
    تو مثلا داری روحیه میدی؟:)))
    وای عکس آخری چه نازه خدا..

    دلم میخواد ثبت نام کنم ولی میترسم مغزمم کشش نداشته باشه:|ثبت نام کنم؟؟بعد اگه نتونستم بنویسم چی؟؟عب نداره فدا سرم فعلا اسممو بنویس:دی
    پاسخ:
    خودِ داغانت از اون اوپس ناله کن ها بودی :)))))

    روحیه از این خفن تر؟! همه میرید دانشگاه یالغوز آبادِ سفلی، رشته پفک سازی قبول میشید :))) از این بهتر؟؟!


    نه دیگه! اگه مینویسی بگو. چون گروه بندی و اینا درد سر داره. اگه ننویسی و دبه کنی داغانی! 
    بنویسم؟!
  • پـــــر ی
  • یعنی به فکر کنکوریا بودنت هم عجیبه 
    دعا کردنت که دیگه هیچی :)
    پاسخ:
    یجورایی خاصیم :)))))
  • حسان علی آبادی
  • خب حاجی من دو هفته اینترنت ندارم فک نکنم بتونم شرکت کنم اگه نمیتونی کاری کنی
    اسم بنده رو از شرکت کننده ها خط بزن
    پاسخ:
    متن رو بنویس زودتر بده حداقل. خط بزنم که نمیشه.
    من ترکیدم انقد برای کنکوریای دورم دعا کردم:/😂
    پاسخ:
    ترکیده شدنتان مستدام 😂😂
  • الیــــ ــــوت
  • ایشالا همگی موفق باشن و نتیجه همه زحمتاشون رو ببینن
    پاسخ:
    ان شاءالله
    اوهوم :( دعا کنین کنکور از دست من راحت بشه
    پاسخ:
    حتمأ
    مچکرممم😂
    پاسخ:
    #)
  • گمـــــــشده :)
  • صمیمانه از خدا می خوام آزمونشونو عالی بدن
    به خصوص دوستای خودم
    واقعا زحمت کشیدن
    پاسخ:
    ان شاءالله که همینه
  • © زهـــــرا خســـروی
  • عکسِ آخر وای خدا :))
    پاسخ:
    :))
    ایشالله که به قدر زحمتاشون نتیجه ببینن :)
    پاسخ:
    ایشالاه
  • خانم الف..
  • من فقط عکس آخرو با اجازه تون برمیدارم خیلی قشنگه :)
    پاسخ:
    قابل نداره
  • פـریـر بانو
  • عکسا :)))

    ممنون. ایشالله فردا و پسفردا هممون موفق بشیم و نتیجه های خوبی بگیریم :)
    پاسخ:
    ان شاءالله :))
  • 1 بنده ی خدا
  • واسه فردا سه تا دوست کنکوری دارم واسه پس فردا دوتا،بجای اونا من استرس گرفتم.ایشالا همه خوب بدن ازمونو گرچه معتقدم دانشگاه هم زیاد خبری نیست
    پاسخ:
    شلوغش کردن بابا :))
  • کوالای پیر
  • ایشالا که همشون موفق باشن:)

    الان چند روزه برای اینکه دوباره نگی داغان دارم سعی میکنم یه چیز خوبی بنویسم اما همش مینویسم و خط میزنم و هرکاری میکنم نمیوتنم جدی بودن متنو کم کنم و خودمو راضی کنم 
    باور کن ایندفعه تلاش کردم که بشه اما دیدم نمیتونم :/
    پس از همین تریبون اعلام میکنم که با اینکه قول ندادم اما الان میگم که نمیتونم شرکت کنم 
    ایشالا که کلی مطلب قشنگ و بامزه از دوستان ببینیم و لذت ببریم :))
    پاسخ:
    اوهوم

    ینی یه خاطره ی طنز هم نداری؟!
    هرجور راحتی :)
    مثلا الان من بگم انصراف میدم و فرار کنم .. هان؟😂😂
    پاسخ:
    یقینأ کتلت خواهی شد! 🐻😔
  • گُل نِگار
  • اااای ! واسه اون کنکوری هایی که خودآزاری دارن و رتبه اشون هر سال خوب میشه ! وسواس گرفتن هی بهتر بشه..گند زدن به زندگی خودشون و ما:@ بیشتر دعا کن سناتور..:/
    پاسخ:
    خا خا :)))
  • گُل نِگار
  • خا خا دقیقا یعنی چی:/
    خنده است..
    اون کامنت قبلی منظورم خودم نبودا فک کنید اعتماد به سقف دارم..خداروشکر از کنکور رها گشته ام:)
    از نزدیکان نزدیک بود:|
    توضیح خاخا پلیز؟
    پاسخ:
    خا خا یه چیز تو مایه های باشه باشه یا اوکی هستش :)) شمالی

    خدا رو شکر پس
  • گُل نِگار
  • سوال ِ آخر:
    مازنی یا گیلانی؟
    پاسخ:
    گلستان کلأ جز شمال حساب نمیشه؟ :/
    خرسا مگه به آدم محرمن؟😂
    پاسخ:
    کلأ مرز و محدودیت ها ر میشکنن 😂😂✌
  • گُل نِگار
  • عه وای یادم رفت ..پوزش
    آخه بیشتر اطرافم مازندرانی ها هستن..از بینشون فقط یه رفیق دکتر گلستانی دارم:)
    حالا حتما باید یکی از اون دو گزینه نمی شد:|
    پاسخ:
    تکرار نشه خلاصه :/ :))))

  • گُل نِگار
  • باژه خلاصه:/
    پاسخ:
    خاع :))
    استغفرالله سناتور😱😂
    بزنین میزنم😂
    پاسخ:
    :))))
    حسینی بای عاالیه :)) هر جا حوالیدانشگاه تهران باید با احتیاط قدم برداری و الا یهو خفتت میکنه :))
    امیدوارم همه ی همه ی همههه شون عاااااااااااااااالی بدن کنکورو ^_^
    پاسخ:
    :))) 
    ان شاءالله
    ولی اون عکسه که تو جعبس خیلی خوبه :)))
    پاسخ:
    عاولیه
  • گلبول سفید
  • عکس اول ربطی به کنکور نئاره، با توجه به بارم بندیاش مشخصه سوال امتحانیه!
    و البته خدا حسینی بای رو وقت اعلام نتایج نصیب بچه ها کنه، اون موقع که زنگ میزنن میگن سلام شما رتبه تک رقمی آوردید! D:
    پاسخ:
    خا خا. تو تیز تو کارآگاه گجت :))))
    بله بله
  • گلبول سفید
  • بله بله، من تیز من گجت [ایموجی عینک دودی]... اصلاً به قول مرحوم ابواسفنج، گلبول تیزبین معروفه، نشنیدی؟ D:
    پاسخ:
    :)))
    شنیدم شنیدم
    اره خدا کنه همشون قبول شن 
    حالا باز بلاگ بهتره تو اینستا پر میشه از اه و ناله و اینا 


    *البته بعضیا الکی ناله میکنن که رتبم چرا شده 8000 باید میشد 8 
    اخه خواهر من برادر من لابد اندازه 8000 خونده بودی که شدی 8000 باید در حد 1 میخوندی که میشد رتبت 8 :/
    پاسخ:
    والاع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی