Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

به احترامِ پرچمِ سفیدت

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ

فکر کنم تاریخ ببخشید های زیادی به مقامِ زن بدهکار باشه.


اگه از بچگی آروم و صلح طلب بودی و شدی اسیرِ یه وحشی ببخشید...

اگه این چند هزارسال سختی ای که کشیدی قابلِ حل بوده با ببخشید، ببخشید...


  • ۹۶/۰۴/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

بح بح :)
پاسخ:
بله
  • علی اسفندیاری
  • باز منو کاشتین رفتین تنها گذاشتین رفتین
    حالا که من دم از حقوق مردان میزنم همه زدین تو کار حمایت از حقوق زنان؟ 
    آیا انصاف است تدی 
    +تغییر دکوراسیون دادی به سبک خرسی قهوه ای کردی همه جارو مثل خونه های کاه گلی قدیم 
    پاسخ:
    :)))
    پستِ قبل رو نخوندیا

    + تنوع
    بچه که بودم همه چیز توجهان برام جنسیت داشت..
    زمین رو صدا می کردم مامان.
    ببخشید مامان.
    پاسخ:
    ببخشید
  • بهارنارنج :)
  • اینجی کُجیس؟
    پاسخ:
    واس ماس
    خیلی خوب بود.اهنگ هم که دیگه نگم:)
    انصافا این یکی از پست هایی بود که واقعا تحسینت کردم:)
    خیلی هم چسبید:)
    یاعلی
    پاسخ:
    چه خوب
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :(
    با ببخشید حل نمیشه
    پاسخ:
    میدونم
    ببخشید ...
    +به آقایون هم البته کم بدهکار نیست. من که دچار نشدم ، اما گویا دل خونی از جوراب روز مرد دارند. کنترل تبویزیون هم بهشون نمیدن...(جدای از شوخی ، خیلی خوب بود)
    پاسخ:
    + :)
    ممنون
    دم شما گرم! :)
    پاسخ:
    شما بیشتر
  • پـــــر ی
  • تد اون یکی قالبت قشنگتر بود 

    چه جمله تاریخی خوبی گفتی 
    پاسخ:
    سلیقه ها متفاوته

    قابل نداشت
    قشنگ بود..هرچند خیلی از خانمای مهربون متوجه ی این بدهکاری نیستن:)
    +قالب نو مبارکـــ،یاد شیرخرما افتادم:دی
    +لینک دانلودم که نذاشتین
    پاسخ:
    چیزی از ارزش هاشون کم نمیشه :))
    + شیر خرما چرا؟
    + نح
    فکر نکنید مطمئن باشید!
    پاسخ:
    خاع
  • کنت دراکولا
  • سه ستونه کردی !
    پاسخ:
    با اجازه ت
    چه قالب داغانی :))



    مونده تا هنوزبه ما برسی :عینکدودی
    پاسخ:
    داغانی از خودته :))))

    بدو تا بررررسی : پیپ
  • پـــــر ی
  • رای گیری کن خب 
    به سلیقه ها احترام بزار.
    پاسخ:
    اکثرأ راضی ان خب
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • عجب عنوانی هم داره :)
    پاسخ:
    خودم که خیلی دوستش دارم
    این آهنگه(اگه آهنگ باشه البته!)برا من پلی نمیشه نمیدونم چرا:/
    میشه اسمشو بگین؟
    پاسخ:
    نح! متأسفانه نمیتونم اسم ببرم به دلایلی!
  • فاطمه غلامی
  • سلام علیکم
    خدا وکیلی قحطی متن و موسیقی بود در رسای مقام زن که رفتید سراغ این جناب سناتور!
    پاسخ:
    سلام و درود
    هرکس به سبکِ خودش اینکارو میکنه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی