Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

فعل های عاشق

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ


خوب که فکر میکنم، تمامِ خاطرات و گذشته ام را ورق میزنم، به این باور میرسم که هنوز عاشق نشده ام، ولی فکر میکنم قواعدش را بلد باشم! شما را نمیدانم ولی عشق درحالِ حاضر برایم در چند فعل خلاصه و محدود شده است و امیدوارم این محدودیت را بگذارید به حسابِ عاشق نشدنم؛ چرا که عشق فرای محدودیت و تصوراتِ پسری است که از عشق فقط نوشتنش را بلد است؛ آن هم دست و پا شکسته و ضعیف. 

عشق برای منِ عاشق نشده ی کار نابلد، مجموعه ای از فعل هاست که به تصورات و تخیلاتِ من از عشق، معنا میدهند. فعل هایی مثلِ بوییدن - بوسیدن - دیدن - بردن - خوردن - چشیدن - نترسیدن - کشیدن - پوشاندن و ... شاید برایتان سؤال شده باشد ربطِ این فعل های بعضأ بی ربط به عشق چیست؟! حق دارید و من اینجا هستم که توضیح دهم و امیدوارم شما هم باشید و بخوانید و لذت ببرید.

عشق آنجایی گره میخورد به بوییدن که هنوز خیسِ بارانیم و او دشتِ عطرآگین موهایش را باز میکند و شمالِ بهاری در موهایش تجلی میابد و من، محوِ تماشای آیه های زیباییِ خدا در او هستم! 

بوییدنِ رایحه ی بهاریِ موهایش به کنار، بوسیدنِ پیشانی اش هر روز صبح به شکرانه ی حضورش در زندگی ام را هم ضمیمه کنید. بوسه ای که بوی تردید میدهد، جایی که نرسیده به پیشانی، غرقِ دیدنِ چشمانش میشوم و مردد که بمانم و غرقش شوم یا پیشانی اش را میهمانِ بوسه ام کنم. میگویند عشق چیست؟! در نظرِ منِ عاشق نشده عشق همان لحظه ای است که نیمه شب قصدِ خواب داری و میبینی دختری که جانت وابسته به نفس هایش و جانش گره خورده به حضورت در کنارش است، کنارت ایستاده و آیینه را تسلیمِ زیبایی اش کرده و موهایش را شانه میزند و با همان چشم های لعنتیِ دوست داشتنی نگاهت میکند و میخندد و میخندی و میخندد و میخندی... کاش زمان همانجا فلج میشد و هیچ ویلچری هم برایش پیدا نمیشد. عشق میتوانید حظ بردن از سختی های درد آورِ زندگی باشد، درست لحظه ای که دختری عاشق و قانع، در جاده ی پر پیچ و تابِ زندگی، کنارت، دست در دستت قدم بردارد و تو عشق کنی از پشتِ سر گذاشتن مشکلات و سختی ها. فقط بخاطرِ حضورِ آن دختر و عشق و احساسی که خرجت میکند و تو مدیونِ وجودش هستی! عشق را میتوان به قورمه سبزی هم ربط داد. وقتی که او برای اولین بار قورمه سبزی بپزد و مضطرب و نگران نگاهش به دهانت باشد که چه نظری میدهی و وقتی که میپرسد چطور بود بگویی: < میشه خوردش، ولی خب من قورمه سبزیِ مامانم رو میخوام! >بعد صورتش را جمع کند و با اخم نگاهت کند و بگوید: < از فردا میتونی بری پیشِ مامانت غذا بخوری آقا پسر. > و بعد نگاهش را از تو بدزدد و بگویی: < یه شوخیِ ساده ارزشِ این رو نداره نگاهت رو از من بگیری! من واسه این نگاه دنیام رو میدم واست، ولی تو فقط نگاهم کن. > پقی بخندد و بخندی و بگوید: < لوسِ کی بودی تو مسخره؟! >  و تو هم پوزخندی تحویلش بدهی و بگویی: < ظرفیتِ جملاتِ عاشقانه و رمانتیک هم نداری خیرِ سرت. > بعد با هم بخندیم و بخندیم و گذرِ زمانِ لعنتی که این لحظه ها را تمام میکند! چشیدنِ مزه ی لــ ... بگذریم دوستان! از این فعل بگذریم که برای مان حرف نسازند! کودک از این صفحه ی مجازی عبور میکند! گاهی اوقات نترسیدن هم بوی عشق میدهد. البته اگر برای رسیدن به خودِ عشق باشد. عشقی که بتواند عاشقت کند و عاشقش کنی و نترسی که روزی رهایت کند و تو بمانی و عاشقانه های بر باد رفته که در ذهنت صف کشیده اند. اگر عشقِ به کشیدنِ سیگار و باقیِ معشوقه های دودی را کنار بگذاریم، کشیدن میتوانید فعلِ خوبی برای عاشقی باشد. مثلأ کشیدنِ او به وسطِ بازیِ عاشقی در زیرِ بارش باران. جوری که هر دو خیسِ از عشق شویم و سرما بخوریم و همزمان من در دهانت سوپِ سبزیجات بدهم و تو در دهانم سوپِ جو! همه و همه ی این فعل ها جای خود، ولی عاشقانه ترین فعلِ عاشقی میتواند پوشاندن باشد! یک سکانسِ عاشقانه ی واقعی که نیمه شب رخ بدهد و من و او بازیگرانش باشیم. پاییز باشد و باران به شیشه ها بوسه بزند و خوابیده باشی و من نگاهت کنم و نگاهت کنم و نگاه، سردت شود و من رویت را بپوشانم...

  • ۹۶/۰۳/۲۷
  • Neo Ted

نظرات (۴۲)

فقط میتونم بگم:چه عاااشقانه:))))
انقد اتفاقا افتاده،انقدر چیزای بد دیدم اطرافم
گاهی این چیزا برام میشه شبیه فیلما و افسانه ها
ان شاءالله به اون عشق پاکتون برسید:)
پاسخ:
منم فعلا فقط مینویسم :)) امیدوارم به درد بخور باشم واسه آینده!
 زیبا بود :)
مکالمات هم جالب! :دی
پاسخ:
ممنان 
میدانم :))
چه عاشقانه طور و اینا! 
درجه یک بود:))
منِ بی تجربه با خوندن اینا کلا باید سر به بیابان های حوالی بذارم! :/ :)
پاسخ:
بله بله 😎
ممنون
والا همدردیم. تجربه نیست اصن :))
آخ ببخشید من فکر کنم اشتباه اومدم:))
+ امیدوارم یه عشق به همین زیبایی برات رقم بخوره:)
یاعلی
پاسخ:
چرو؟ :))
+ تشکر
  • علی اسفندیاری
  • امیدوارم این همه احساس و لطافت تو سختی های زندگی نابود نشه 
    پاسخ:
    آمین
    خوندن این متن آدم رو تو خلسه ی شیرینی فرو می بره! :)

    آرزوی عاشق شدن دارم براتون :)
    پاسخ:
    گوارای وجود

    بح بح :))
    درست‌ترین تعریف رو از عشق دارید. عشق همین‌قدر ساده و همینقدر زیباست...
    پاسخ:
    امیدوارم
    من فقط یه سوال برام پیش اومد این وسط!!!!
    وقتی دوتاتون با هم سرما خوردین و اونقدر نابودین که باید سوپ دهنتون بذارن، کی باید سوپ درست کنه پس؟؟؟؟؟ اونم دو نوع!!! 🤔🤔
    پاسخ:
    خودش درست میکنه دیگه :))) وبا ک نگرفته خدایی نکرده :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • به نظر من عشق یعنی همونطور که شادی و خوشحالی و حال خوبت دوبل میشه ، غم و درد و حال خرابت هم دوبل میشه :)
    پاسخ:
    موافقم
    وسطِ امتحانات اینا چیه به ذهن تون میرسه؟! :/
    پاسخ:
    سوالِ بجایی بود :))))

    بخاطرِ سه روز فُرجه س :)))
    فشارِ درس و ایناست میفهمم :))
    پاسخ:
    😄
    متن به کنار
    کامنت گندم و جواب شما عالــــــــــــــــــــی بود!
    جون به جونتون بکنن مردین دیگه!! 
    مبادا دستتونو به سمت جیب مبارک ببرین :دی

    لذت بردیم : ))))
    پاسخ:
    والاع :)))

    نه دیگه! جیب نمیخواد که :)) درست میکنه دیگه
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • یعنی تو تخیلات عاشقانه تم باید دهن به دهن بچه ی مردم بذاری؟؟؟؟
    دختر مردمو میکشی تو
    از صب وایستاده پای گاز درست بگو دستت درد نکنه :-|
    اعصاب نمیذاری واسه آدم
    پاسخ:
    جزئی از ذاتِ منه! میفهمی؟! ذات 😂😂

    حالا اون همه دوستش دارم یه شوخی کردم باهاشا :)))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • دختر مردم سرماخورده داره مییمره بعد سوپ درست کنه واست؟
    موقع قرمه سبزی یاد مامانت میوفتی موقع سوپ میگی وبا که نگرفته؟؟؟
    شت شتتتت من دیگه خون جلو چشامو گرفت:-/

    پاسخ:
    از بس عشقه :))))))
    حالا نیگا چجوری از کامنت هام سو استفاده میکننا :/ داغانا :/ :)))
    با مسائل خصوصی مردم کار نداشته باش :/ کیشته کیشته 😂😂

    اون همه عشق و محبت رو نمیبینه ها! اد گیر داده به شوخی ها :))
    چون بعضی قسمتهاش رو یه کم دیگه ادامه میدادی وبت فیلتر میشد:)))

    پاسخ:
    حواسم بود دگه :))
    جا داره از این تریبون استفاده کنم و بگم میمممممم عاشقتم!!! ^__^
    پاسخ:
    جا داره از اون تریبون استفاده کنم و بگم کلکتون کنده س :))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • چی چیو از بس عشقهههه؟
    مسائل خصوصی چیه من در دفاع از حق اون طفلک اینجام :-/
    پاسخگو باش زود :-|
    بعدشم چرا دکتر نمیبریش هان؟
    مرد ظالم :-/
    کدوم عشق و محبت ؟ اونا همش تظاهره با اون شوخیای داغانت از دماغ بچه ی مردم درمیاری عشقو که
    :-|
    پررو
    پاسخ:
    برو بچه برو تو زندگی ملت دخالت نکن  :)))
    زنِ خودمه نمخوام ببرمش دکتر :)))) سوپ میخوریم خوب میشیم :)))
    شوخی به این کولی :))))

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • نگا کن سطل بزرگ سوپ جو که هشت نفر باهاش سیر میشن هفت هزار تومنه
    تو حاضر نیستی هفت هزار تومن خرج بچه ی مردم کنی بعد هی عشقه عشق میکنی:-/
    تازه چرا مریض شده؟ سر خل بازیای آقا که دوست داشتن زیر بارون بدوون:-|
    تف خشونت علیه زنت رو متوقف کن تد وگرنه کمپین را میندازم
    خون جلوی چشامو گرفته
    پاسخ:
    دگه وقتشه خشن شم 😈🐻
    گرسنه هم هستم تازه 🐻

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • @گندم منم دیوونتم =)))
    پاسخ:
    :#
  • آقای سر به هوا ...
  • همه این تصوراتی که نوشتی از عشق دارن ولی متاسفانه نصفش فقط تصوره . عشق خیلی اذیت شدن داره .
    وقتی نداریش راحتی ، پستی و بلندیشو نداری دیگه ...
    پاسخ:
    بستگی داره به اون عشق
    همه چی نسبیه
    و بار دیگر تد احساسی می شود :)))
    شنیده بودیم فصل امتحانات هوا یهو دو نفره می شه و فکرای عاشقانه صدبرابر ولی دیگه نه در این حد تد:)))

    جدای از شوخی خیلی احساسی و زیبا بود. پرفکت :)
    پاسخ:
    فشار امتحاناته دیگر :)))


    ممنونم
    سلام تد، مرد شمالی. من دو ماهیه وبلاگتونو میخونم. اما نظر نداده بودم. این متن اونقد گیرا بود که نشد کامنت نذارم. از دیدگاه یک آقا عالی نوشتین جزئیات رو چون عموما شماها کلی نگر هستین. سپاسگزار بابت این متن زیبا
    پاسخ:
    سلام و درود بر شما 
    باعث افتخاره حضورتون
    لطف دارید شما. خیلی سپاس.
    اوخی اوخییی:دی
    چه رویایی!دوست داشتن از عشق خیلی بهتره.. شما فقط خوبیای عشق و گفتید...عاشق موندن سخته،خیلیم سخته...اینو از رو تجربه ی اطرافیان میگم:)
    پاسخ:
    بله خب. من نمیخوام تلخ بنویسم. نمیخوامم تجربه ی تلخ داشته باشم. امیدوارم موفق شم.
  • نیمه سیب سقراطی
  • @ میم

    بیگ لایک :)
    پاسخ:
    حالا نیگا :|
    عشق واقعی غم و غصه رو دوبل نمیکنه:)
    امیدوارم طعم عشقی که دوست داری رو بچشی...
    پاسخ:
    میکنه خاتون. میکنه. اون وقتی که طرفت غم داشته باشه تو هم درگیرش میشی. غمِ اون غمِ تو هم هست  شادیش هم همینطور. نظرِ منه البته.
    وقتی شروع کردم به خوندن چهره ام یه حالت خنثی داشت تا رسیدم تهش و خودم رو دیدم لبخندم به پهنای صورت کشیده شده بود. :)
    تصورتون اینه ک خیلی دلچسب من منتظرم بعد رسیدن به وصال، گلابتون، کوکب، دختربس، رویا یا هر اسمی که خواهد داشت عشق رو چطور تفسیر خواهید کرد...
    فقط قلنجتون نشکنه، سوپ اونم نوع رو ایشون بپزه و شمام بخورید، حداقل ظرفا رو بشورید چون بلقیستون :))
    پاسخ:
    خیلی هم نفیس :))

    با دعاهای شما :)))
    من فقط بلدم بخورم :)))))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • من از تو بزرگترم :-)))))
    زن گرفتی اسیر که نگرفتی انسان باش :-/
    خشن شو ببینم😂
    الان فک کردی من قراره بترسم یا چی آخه؟
    پاسخ:
    برو باباع! به ما نمیخوری :)))) 
    چشم ننه :)))
    😈😈🐻
    شما فقط منو با عصات نزن :))))) من تسلیم :))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • الان فکر کردی من میام میگم ننه خودتی و فلان؟
    نه کودک نه
    باز زنت درست رفتار کن از همین الان غصه مه که اون بدبخت به چه هیولایی گفته بله
    تامام
    پاسخ:
    نه بابا :)) چرا باید خلافِ حقیقتو بگی؟ 😂

    این نصایح المیم رو کتاب کن ذکاتِ علم و تجربه ت به فنا نره :)))

    وجدانأ اینقدر نا امید شدی ازم؟ 😂😔
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • وجدانا امشب موقع قرأن بسر از خدا میخوام اونی که قراره زن تو شه رو با سرطان از بین ببره که این درد براش راحت تر از زن تو شدنه:))))))
    پاسخ:
    یا ابلفضللللللل :)))))))))

    با همین شایعات پراکنی هات سه تا دیسلایک زده شد واسه پست. خدا از روت بگذره هیییع.
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • شوخی کردم بالایی رو :)

    پاسخ:
    نه جانِ من بیا جدی باش :/ :)))

    ممنون بابت کامنت هات :))
    یه نگاه به پست
    یه نگاه به عکس آواتارتون
    دوباره یه نگاه به پست
    عکس آواتار!
    ادامه ی نگاه به سقف!
    پاسخ:
    هیچ وقت محدود به اینا نمیشم :)))
    خیلی خوبه:)همیشه شیرین بنویسید:)منم امیدوارم موفق باشی
    پاسخ:
    تیشکر دارم
    آهان... فکر کردم منظور اون زجر کشیدن و لذت بردن از جنونه و خودآزاری ای که برخی اسمشو میذارن عشق...

    وگرنه اونکه بعله:)
    پاسخ:
    نه باباع! اونا که ... :))



    اگه احیانا یه روزی زن گرفتی این وبلاگو نشونش نده!!
    این وبو نشونش دادی این پستو نشونش نده!
    این پستو نشون دادی، کامنتا رو نذار بخونه!!
    کامنتا رو گذاشتی بخونه مهریه‌شو آماده داشته باش!! :)))
    پاسخ:
    :)))))))
    ترجیح میدم کلأ این وب رو منهدم کنم
    بعلهههه!
    یه باهم دیگه شب احیارفتن کم داشت😂
    پاسخ:
    خیلی معنوی میشد دیگه
    عاشقانه قشنگی بود و جمله آخرت کلی حرف داشت. عالی بود. امیدوارم یاری همراه و همدل و لایق این همه احساس پیدا کنی و خوشبخت باشی
    پاسخ:
    مچکرم
    تنها وبی که علاوه بر پستاش کامنتاشم میخونم وااای مردم از خنده خدا خیرتون بده :دی
    خدایی وسط اون همه درس این متنا چیه به ذهنتون میرسه حتما خیره شده بودین به کتاب و درحالی که همه فک میکردن دارین درس میخونین غرق درخیالات نوچ نوچ
    خدا برا هم حفظتون کنه فقط این خانم محترم ایندتونا اگه دیدین بگین الهام گفت:«بیا یه چندتا روش استفاده از فرز و سایر وسایل بدرد بخور این چنینیا بهت اموزش بدم برا موقع غذا خوردن اونا که بگیری دستت اصن لامصب چنان ابهتی داره که کسی به خودش اجازه نمیده از غذات تعریف نکنه بعدشم خییلی محترمانه ظرفارا بده بشویند»
    پاسخ:
    چه عالی : )

    بعد از امتحانِ سخت و پیشِ رو بودنِ 3 روز فرجه طبیعی بود این متن :))))

    یادم باشه اجازه ندم از شعاعِ صد کیلومتری شما هم رد بشه
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بهترین ها براتون رقم بخوره.
    پاسخ:
    همچنین
    سلام.
    ایشونو خیلی وقته پیداش کردم، فقط خواستگار زیاد داره دست بجنبونید اینم از دستتون نپره :دی  به احترام شبای قدر صبر کردم تا امروز بهتون نشونش بدم...
    بخت برگشته باید شما رو تحمل کنه :| نچ نچ نچ
    http://s9.picofile.com/file/8297810934/IMG_20170614_222028.jpg
    پاسخ:
    سلام
    :|
    من حرفی ندارم :))
    انتخابم حرف نداره تا تنور داغه بچسبونید دیگه : ))))))))
    پاسخ:
    😔😔😂
    اوه اوه!! داری از دست میری خخخخخ!!

    حالا مثلا تجربه نکردی این جوری می نویسی :| خدا به خیر بگذرونه وقتی تجربه کنی

    از اتاق فرمان اشاره می کنن زن که می گیره تازه میفهمه یه من ماست چقد کره داره :)))
    پاسخ:
    ها :)))))

    التماس دعات :))
    خیلی ام باحال میشد
    بابا این چند شب هرجا رفتیم دعا یه زوج جلو چشام رژه رفتن افسردگی گرفتم😂
    درگیر اون سه تا دیسلایکم😑
    پاسخ:
    موافقم پس

    زنده باشن :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی