Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چه خبر؟!

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ
دوستانِ مدافعِ برجام و توافق با آمریکا یه سوال! چه خبر از تحریم های جدید؟! اها ببخشید! اینا تقصیرِ عباس و حسن و عطاس! آمریکا گناه داره! اکوری پکوریِ شیک و مدرن و متمدن و متعهد و صادق و کدخدا! 


راستی! به نظرتون واکنشِ دولت به این نقضِ صریح و واضحِ برجام چیه؟! لبخند های ظریفانه؟! یا واکنشِ شریفانه؟!

  • ۹۶/۰۳/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

عکس عالیه ینی:))
پاسخ:
میدونم :))))
  • خانومِ حدیث :)
  • تا مولایمان نیاید این جهان،جهان نمیشود.....
    پاسخ:
    بابا این مسخره بازی های آمریکا به خودمون ربط داره! به اعتماد بیجامون به کدخدا!
    :)
    پاسخ:
    درود بر تو ای مدافعِ برجام :))) همیشه بخند و شاد باش!
    خب شما میگی چیکار کنیم؟ به جای اعتماد بیجا به کدخدا؟
    پاسخ:
    از من میپرسی رفیق؟! اینو باید از سیاستمدارانمون بپرسید که بجا اعتماد به یه روباهِ مکار، فقط لبخند نزنن و یه کارِ عاقلانه و هوشمندانه تر کنن!
    بر شما بیشتر  درود که تو این ماه پر برکت رمضان و دقیقا یه شب بعد شب قدر و یه شب قبل شب قدر منو با یه لبخند قضاوت کردی !!
    درود و آفرین ...
    هر لبخندی نشان از رضایت یا عدم رضایت نیست...
    پاسخ:
    خب ناشناس میای آدم شک میکنه :))
    من معذرت میخوام ازت! حالا مدافعِ برجام بودن که گناه نیست! 
    ولی اگه بهت برخورده و دلخور شدی من عذر میخوام! حرفمو پس میگیرم رسمأ!
    حالا چرا ناشناس میای وجدانأ؟! و اینکه بجا لبخندِ ناشناسانه بطورِ صریح موضع و نظرتون رو بگید تا سو برداشت نشه که من شرمنده شم :| 
    پرسیدم چون همه میدونن مشکل چیه، فقط همه راجع بهش حرف میزنن، کاری انجام نمیشه، یه پست تو وبسایت، کامنتای زیر یه پست هیچ فرقی با حرف زدن شوفر توی تاکسی نداره، فقط میشه گفت جاش شیک تره D:
    پاسخ:
    الآن من بیام اینجا راهکار بدم فردا ظریف میره تو 5 × 8 مطرحش میکنه؟! :))
    من وظیفه مه در حدِ توان و اختیاراتم نقد کنم که میکنم! بقیه ش کارِ بالا دستی هاس!

    خدایی اصن فعال وبتون شدما! پست میذارین پنج دقیقه نشده اینجام!! :دی
    خوشبحالتونه یه سِیــِــد میاد اینجا ها!!
    خدا سایه ام رو بر سر وبتون حفظ بنماید! 
    بماند که امروز یادتونم کردم تازه!!
    پاسخ:
    خدا زیادتون کنه سیده بانو :))
    از سادات هستن باز هم :)) ولی خب هرچی بیشتر افتخارش بیشتر واس ما :))

    خیلی ممنون! ججوری یادمون کردید؟ :))
    چون خیلی اتفاقی وبلاگتون دیدم و اصلا قصد روشن شدن نداشتم !
    عذرخواهیت رو قبول میکنم امیدوارم دفعه دیگه نه با من نه با هیچ ناشناسی این جوری برخورد نداشته باشین...
    درضمن میگن ۹۸ سناتور  تایید کردند و ۲ نفر رد .
    سناتور شما جز ردی ها بودین یا موافقین ؟!

    و کلام آخر :
    هر چی من و شما و بقیه تو این تریبون آزاد بیان حرف بزنیم صدامون تو این دنیای مجازی به هیچکی نمیرسه فقط با اعصاب خودمون و دیگران بازی میکنیم..

    یا حق ...

    پاسخ:
    حالا روشن میشدید نمیخوردیمتون ک :/ وبا هم نداریم به مولانا :)
    خیلی ممنون که بخشیدید. ولی شما هم هروقت بطور خاموش درمورد موضوعی نظر دادید، صریح و روشن بیانِ دیدگاه کنید تا موردی پیش نیاد.

    بنده یکی از اون دوتا بودم :))

    حرفم نزنیم که خفه میشیم دوستِ عزیز! یکی داره یه اشتباهی میکنه. نمیشه کر و کور و لال شد!
    راهکار نه! منظورم این نیس! ولی از این که دیگه فقط حرفه و عمل نیست خسته شدم D:
    دقیقا با اون کلام آخر ناشناسه هم موافقم (:
    پاسخ:
    خب عمل دستِ من نیست :)) 
    راست میگه واقعأ! ولی خب الآن برو جوابم رو هم بخون. 
    بله دختر عمو ها و پسر عموها زیادن خدارو شکر:)))
    هیچی دیگه گفتم فقط در جریان باشین:))
    پاسخ:
    خدا رو شکر :))

    تیشکر تیشکر :))
    تو دنیای مجازی خفه شدن معنا نداره :)
    فقط تنها چیزی که معنا داره حفظ آرامشِ والسلام...


    ولی لحنتون گاها  تو وبلاگ دیگران دیدم که خوب نیست مثل همین خوردنتون :/
    من میرم که دوباره خاموش بمونم ...
    روشن شدن انرژی رو از آدم کم میکنه...



    پاسخ:
    خب من با شما موافق نیستم! من گاهی حسِ خفقان بهم دست میده که من بهش دست نمیدم!
    یه سری چیزا رو باید بقیه هم بدونن :)

    خوردنم؟ :/ 

    بودید حالا! یه چایی دیگه :)
  • مجال‌ ـخواهـ
  • بااجازه اول من یه لب‌خند بزنم! :)
    دوم، تاجایی که من یادمه عربده‌کش‌ها همیشه مخالف برجام بودن. 🤔 یعنی اساسا عربده‌کشی جزو عادات من یکی و باقی موافقایی که می‌شناسم نیست.. معمولا از سمت عربده کش ها، مورد حمله قرار گرفتیم بیشتر.. :) معمولا با چماق. :) کاملا آتش‌به‌اختیار! :) حالا شاید من اشتباه میکنم! شاید در بین دوستان شما، عربده‌کش‌های موافق هم هستن. سلام برسون بهشون. بگو خوبه که تصمیم درستی گرفتن، یا به سبک مقام محترم رهبری «آورین»! به تو هم یاد بدن!
    دوباره لبخند! :) دوباره پیوند! :)
    زنده‌باشی! و همین :))))
    پاسخ:
    عربده فقط اسحاق تو مناظره ها :)) فقط حسن تو تریبون های انتخاباتی :)) 
    من بودم داد میزدم از برجام و توافق با آمریکا و 5 × 7 دفاع میکردم حتمأ :)) 
    من گوشم مشکل پیدا کرده بود وقتی با دوستانِ شما سرِ برجام و توافق بحث میکردم :)) فکر کنم اطرافیان و دوستات رو خوب نشناختی و ندیدیشون که اینا رو میگی :))
     عربده دو طرفه بود! ولی الآن کدوم یکی حرفش درست در اومد؟! نتیجه ی اعتماد به آمریکا رو دیدین یا نه؟ :)  تا کِی قراره متعصبانه از یه اشتباه دفاع کنین؟! ;)
    لبخند بزن پهلوون :)) بخند که خنده های تو عاولیه :))

    + منظورت از مقام محترم رهبری کیه که شده تیکه کلامت؟!
  • آهِ با مَد . . .
  • وای خدا مردم از خنده
    امریکا اکور پکوری :)))
    پاسخ:
    به همین برکت
    اینم حرفیه (:
    + درکل همه میگن همه چی خوبه، مام میگیم، شمام بوگو (:
    پاسخ:
    :)) 
    چرا ناشناس سبکِ نگارشش شبیهِ منه؟! :/
    این چه وضعیه؟! :/
    پاسخ:
    ینی خودتون بودید؟؟ :& :)))

    سناتور این پستتون رو دوست نداشتم، بوی دوستی و پست بعد انتخابات از بین رفته :)
    ولی بنظر من اگه کدخدا عوض میشد هم حداقل تو این مورد فرقی نمیکرد..
    پاسخ:
    شما اختیار دارید هرچیزی رو دوست نداشته باشید اینجا : ) ولی مسئله ی برجام مستقیما قراره با زندگیِ مردم در ارتباط باشه طبقِ گفته های دولتمردان! نمیشه از کنارش گذشت به سادگی!

    کدخدا که کارشو بلده! ولی ما هم کارمونو بلدیم؟!
    خب در ابتدا بگید :& یعنی چی؟! :/
    نه والا! بنده الان اعصاب ندارم! حوصله هم ندارم! حوصله ی کامنتِ ناشناس گذاشتن هم ندارم! :)
    پاسخ:
    همیجوری الکی :))
    خب خدا رو شکر
    من از کدخدا دفاع نمیکنم، حرفم اینه که تحریم ها برا ایران اعمال میشه و بقول شما به آینده من و شما و امثال من و شما تاثیر مستقیم داره و این مسئله با تعویض کدخدا حل نمیشه.

    با توجه به اختیاراتم، این لحن از جواب دادن رو هم دوست نداشتم. :))
    پاسخ:
    من گفتم حمایت میکنید مگر؟ :| من میگم اونا که در هرحال تحریماتشون رو میکنن، ما چرا این همه امتیاز دادیم بهشون؟! چرا اینقدر راحت میزنن زیرِ تعهداتشون و ما مثلِ برده از روزِ اول گوشت به فرمانشون همه ی تعهداتمون رو انجام دادیم؟! چرا باید دستمون بمونه تو پوستِ گردو؟! 

    عی باباع :)) 
    گویا این تحریم ها فقط مسایل موشکی و نظامی رو در برمیگیره.
    پاسخ:
    گویا این تحریم ها سه چهار تا از بندهای برجام رو پوکونده :)) 
    بحث سرِ نقضِ برجام هستش. من نمیخوام وارد جزئیاتِ برجام شم.
    دقیقا این مورد حق باشماست، ولی تضمینی هم نیست که با عوض شدن کدخدا وضع بهتر میشد.
    میدونید ما بلدیم حرص بخوریم و بریزیم تو خودمون البته حق هم داریم چون به واقع دموکراسی از لحاظ سیاسی نداریم، پس وقتی به انتخابی میکنیم عملا پاش واینستادیم چون اجازه نمیدن که وایستیم. و فقط مردم تا انتخاب شدن حضور دارن بعدش شخص اهمیت پیدا میکنه، قدرت شخص در جامعه و منطقه و جهان مهم میشه و اینکه چطوری خودم رو حفظ کنم. الان مگه میشه جماعت برن تظاهرات کنن که چرا اینطوری شد؟؟ مگه برجامی که جشن گرفتیم این بود؟؟ میشه؟؟ نه. و این شرایط با کدخداهای دیگری هم که کاندید شده بودن عوض شدنی نیست.
    پاسخ:
    شما الآن منظورتون از کدخدا کیه؟ :| :))

    تا حدودی موافقم باهاتون.
    کارشناسا از این تحریم های جدید با اسم «مادرِ تحریم های قبلِ برجام» یاد کردن!
    (با عصبانیت به عکس روی میزش خیره می شود و به آینده فکر می کند! به راستی که چه خواهد شد؟؟)
    پاسخ:
    خدا بخیر کناد
    میگم کدخدا از کجا افتاد دهنم، شما تو جواب نوشتین :))

    منظورم از کدخدا یه نفر نیست، همونایی که بجای هممون تصمیم میگیرن ولی نمیتونن مدافع حقوق هممون باشن.
    پاسخ:
    نه خب :)) این یه اصطلاحِ معروفه :))
    حالا که جو گیر شدم یکم برم بالا منبر:
    من توجیه نمیشم چطور میشه تو کشوری یکی تایید صلاحیت میشه من و امثال من همیشه در صحنه انتخابش میکنیم بعد از هشت سال و کنار رفتنش بی لیاقت جلوه اش میدن، تو دولتش اختلاس های کلان میشه منظورم چندسال اخیر نیست کلی از اوایل انقلاب تا الان از بنی صدر تا همین امروز، انتخاب هامون غلطه آیا؟؟ آیا تشنه های خدمت هدفشون شومه؟؟ الان احمدی نژاد، خاتمی کجان؟؟ بجز شهید رجایی که ایشونم شهید شدن چرا بعد از اتمام دوره، بقیه مورد اتهام قرار گرفتن؟؟ 
    به کجا چنین شتابان؟؟
    پاسخ:
    مشکل از همه س! یه بخشیش مربوط به ما که درست انتخاب نمیکنیم. یه بخشیش مربوط به مسئولین که خوبن و وقتی به مقامی میرسن خراب میشن!

    + البته به جز شهید رجایی باز هم بودن افرادی که پرونده شون سفیده.
    برجام که اشتباه بود... همون موقع که همه دستاوردای هسته‌ایمون به باد رفت من افسوس خوردم :(

    پاسخ:
    برجام میتونست عالی باشه! ولی نشد...
    البته حق باشماست تعمیم به کل اشتباهه، بجز شهید رجایی هم آدمایی با پرونده سفید وجود دارن ولی خب ذات آدمیه، سیاهی رو بولدتر میبینه و دلیلش دلسوزی واسه وطنه و بس.
    :)
    پاسخ:
    ممنون از شما : )
  • گلبول سفید
  • @ مجال خواه
    دوست من! جسارتاً شما که میگفتی نقدِ مفهوم بر نقد ظاهر رجحان داره، واقعاً الان از کل پست تِد فقط دو کلمه ی «انتخابات» و «عربده» چشمت رو گرفت و باعث شد بیای کامنت بذاری؟ :|
    پاسخ:
    :)
    ما پیاممون پیام صلح بود و زمانی پیشنهاد صلح رو دادیم که مسلما میدونستیم داریم با روباه مکار معامله میکنیم!!! 
    پس حتما پیشگیری هایی هم انجام شده که مردم عادی در جریان نیستند:)
    پاسخ:
    اوهوع :) پیشگیری :)))
    شما کلأ در جریان امور نیستید گویا! 
    موفق و واقع بین باشید :)
    سناتور فک فامیلا و رفیقای تو انا
    جات بودم می رفتم همه شونو یه  دور چک کش می کردم ‌!
    پاسخ:
    تو سِنا نزدیک بود همه رو چک کاری کنم! جلومو گرفتن!
  • آقای سر به هوا
  • یه فشار ایمیلی میارن حل میشه !!!
    البته اگر رو خودشون فشار نیاد!
    پاسخ:
    :))
    من فکر می کنم امریکا مترصد فرصت بود. توی انتخابات ایران دست نگه داشت ببینه چی میشه. و حالا داره شیطنت می کنه.
    ولی برجام یه قرارداد بین المللیه و هر دو طرف ملزم به اجراش هستن. فکر نمی کنم به راحتی بتونن قراردادی را که قبول و امضا کردن رد یا نقض کنن.
    این مدل نقد کردن به نقد نمی مونه. بیشتر برای ایجاد دو دستگی و ایجاد عصبانیت برای طیف مقابله. چرا دست از تفرقه برنداریم و کنار هم دوستانه زندگی نکنیم؟ تو با این اخبار ناراحتی ؟ خب نقد و پیشنهادتو بنویس. چرا دنبال دسته کشی و یار کشی و پریدن به جمعیتی هستی که روحانی را انتخاب کردن؟ بالاخره اکثریت مردم به روحانی رای دادن. نمی خواین قبول کنین ؟
    پاسخ:
    خانم محترم! برجام برای چندمین بار داره نقض میشه و آمریکا داره بد عهدی میکنه و ما هیچ اقدامی در برابرش نمیکنیم و هنوز یه عده به امریکا و صداقتش و تعهداتش اعتقاد دارن! الآن چه ربطی داشت حرفای من به انتخاب شدن روحانی؟! چرا الکی جو میدین؟! ما احترام گذاشتیم به رأی مردم و قبول کردیم، ولی شماها تا کی قراره رو اشتباهات و نقاط ضعف برجام و توافق با آمریکا پافشاری کنید؟! نمیخواید قبول کنید اشتباهاتی داشته این توافق که اینقدر راحت میان و نقضش میکنن برای چندمین بار؟! 
  • آقای سر به هوا
  • قابل توجه "زن کویر"

    قرداد برجام برای ما الزام آوره ولی برای امریکا نه

    یعنی قرارداد اینجور بسته شده که ما باید انجام بدیم ولی ریس جمهور امریکا اگه عشقش بکشه


    آنان که ندانند که ندانند که ندانند
    در جهل خود تا ابد و دهر بمانند
  • آقای‌مداد رنگی
  • داری حرف های کتمان شده منوبه زبون نوشتاری میاری
    صدباریکلابه جرئت

    من هیچ امیدی به برجام نداشتم وندارم ونخواهم داشت
    پاسخ:
    من آب از سرم گذشته :))
  • آقای‌مداد رنگی
  • ضمناًبرجام برای 20سال مصوب شده،یعنی ازطرف ایران برای نغزش
    کاری برنمیاد
    مرگ برافکاردشمن دوست
    پاسخ:
    ...
     دماغم سوخت وقتی رشته فیزیک اتمیو(و مرتبطات رو)تو دانشگاهای خوبمون(بالاخص تو اصفهان)برداشتن.
    میتونیم داد و فریاد کنیم،اما برایند ده میلیون دانشمند، ده میلیون قدرت،ده میلیون اراده خیلی بیشتر از هفتاد میلیون عربده اس
    حالا خود دانیم.
    همه عصبانی میشن،ولی تعداد خاصی باعث تغییر هوشمندانه میشن.
    تغییرهم یه شبه بوجود نمیاد...
    توفیق برای همه گان یشا الله
    پاسخ:
    تغییر یه شبه بوجود نمیاد
    ولی
    یه شبه استارت میخوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی