Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تشویق ایسرانی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

طبقِ گزارشاتِ موثق و معتبرِ واحدِ خبرگزاری ایران، سعیدِ معصومی نژاد [ ازش پرسیدم چیکاره ی حمیدی؟! پوزخند زد گفت سعیدشونم ]، ریکیاوییییک [ پایتختِ ایسلند ]، خودِ بومی های ایسلند دیگه تو خونه و استادیوم هاشون به تشویق ایسلندی میگن تشویق ایرانی! به همین کندوی عسلم! کار از فوتبال و والیبال و بستکتبال گذشته! دیگه تو بازی های واترپلو و اسب دوانی و شطرنج و بولینگ هم تشویق ایسلندی به راهه تو ایران! اشاره ای به دعواهای خیابانی و فردوسی پور و میرزاپور... نه چیزه! دعواهای خیابانی و بیابانی و قومی محلی نمیکنم! 

حالا همه یک صدا با هم! 

یک دو سه!

شترق [ بر طبل میکوبد ]

هیییییییپ

شپرق [ مجددأ بر طبل میکوبد ]

هییییییپ

شوتوروقزج [ لازمه بگم مجددأ بر طبل میکوبد؟ ]

هییییییپ 

شخجچپمق شوکاخجچپق [ دوبار بر طبل میکوبد ]

هییییییپ ههییییییپپپپپ

خجچپپفقشططپ چپججکسشصقطسق چپجنکچچحقثص [ همیجور پشتِ سرِ هم بر طبل میکوبد خیرِ سرش ]

هییییپ هییییییپپپپپپ هییییپپپپپپپپ  هییییییپپپپپپپپ هیپ هیپ هیپ [ تعادلِ روحی روانیِ خود را از دست داده و جوگیر شده و حرکات نامعلوم از خود بروز میدهد و در آخر تشنج میکند ]


  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

خیلی تشویق باحالیه اصن^___^ 
روز آخر تو مدرسه همه شروع کردیم تشویق ایسلندی کردن و فیلم گرفتیم ^_^ حیف معاونمون فهمید گوشی اوردیم :/ ازمون گرفت :/ هنو فیلمش رو ندیدیم :| 
پاسخ:
رسمأ خزش کردین دیگه! خجالت داره والاع :)))))) 
چی مدرسه ی خفنی :)) آدرس بده ما هم بیایم تشویق کنیم :)))))

خیلی وقتا همین خز بازیا بیشتر کیف میده D: 
بله بله ما خیلی خفنیم D: 
فک نکنم خرسا رو راه بدن ! 
پاسخ:
خز های خز پیشه :/ :)))
خا خا
عروسک هامونو که خوب نگه میدارن :/
:)
(:
:)
(:
پاسخ:
جدیده؟ :))
واسه تنوع بود :)
خواستید میتونید استفاده کنید مشکلی نداره! :))
پاسخ:
:/
مثلِ اینه که به رئیس کارخانه ی لامبورگینی یه پراید بدن بعد بگن میتونی استفاده کنی! :))))))
همینه که هست :/
خودم ثبتش کردم! :)))
پاسخ:
خا خا :)))
تشویق ایسلندی چیه حالا:)
پاسخ:
فوتبال ندیدی؟ والیبال چی؟! الآن بزن شبکه ورزش متوجه میشی :)) 
همون چیزی که تهِ پست گفتم دیگه! شبیه اونه :))
  • گلبول سفید
  • این ایسلندی ها هم از روی ما تقلید کردن. ما یه مدل شبیهش رو تو مدرسه اجرا میکردیم، چارستون مدرسه به لرزه در میومد! یادش بخیر، چه حرفا و فریادها که به خاطرش از مدیرمون نشنیدیم! D:
    پاسخ:
    وطنم پاره ی تنم پس :)))

    کار به جایی رسیده ما جشن تولدای فامیلیمونم یه حرکت ایسلندی میریم :/
    پاسخ:
    شما هم رسمأ شورشو در آوردین :)))))
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • تشویق ایسلندی؟!
    کی؟کو؟کجا؟
    هنگ کردم :|
    پاسخ:
    شماها کجا زندگی میکنین ناقوسأ؟ :#
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • فرقی نمیکنه.مسئله اینه که شما که جنگل زندگی میکنی چجوری از اینا بلدی؟! =|
    پاسخ:
    والا تو جنگلِ ما هم میدونن تشویق ایسلندی چیه! ولی شما نمیدونی :)))
  • آندرومدا :)
  • اصن حال نمیکنم با تشویقه...خیلی وحشیانس با روحیه لطیف من نمیسازه نه که :|
    پاسخ:
    بابا ظریف! بابا شکننده :)))
  • آقای سر به هوا
  • من مسابقه ورزشی در تمام عمر نگاه نکردم
    نمیدونم این تشویق که گفتی دقیقا چجوریه
    ولی زیاد شنیدم
    پاسخ:
    وجدانأ من در عجبم 
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • خب به جای تعجب کردن با رسم شکل برامون توضیح بدین انقد خمار نمونیم :))
    پاسخ:
    بابا مثالشو تو پست زدم دگه! چیه په! حالش به صوت و تصویرشه!! اینجور نمیشه!
    ولی باحاله خداییش،یه شور و هیجانی داره
    دیگه اونکه خزش کردیم بماند
    پاسخ:
    خیلی باحاله
    ولی خیلی خزش کردیم
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • باشه باشه چرا عصبانی میشی گریزلی جان؟! =___=
    پاسخ:
    :)))) گریه نداره حالا
    عصبانی نشدم ک
    پستای پسرونه میزاری تد!اصلا من دوسالم بود میخاستم فوتبال بازی کنم توپو ازم گرفتن گفتن برو دختر کوچولو.منم دور فوتبال خط کشیدم:|:))
    پاسخ:
    خب کلأ اشتباه بود رفتنت به طرفِ فوتبال :))))
  • دخترِ انار :)
  • نچ نچ
    خواهرا برادرا فاصله مجاز رو رعایت کنید
    برو اونور برادرم
    خواهرم اون روسریتو بکش جلو شما
    دهع

    اینچه وضع پست؟ بگم برادرای گشت بریزن وبلاگتونو 404 کنن ؟
    بگم؟
    بگمممم؟
    :)))
    پاسخ:
    من خودم 414 ام خانم! چی میگید شماع!
    من از اون تشویق قدیمی که همه با صدای طبل میگن ایران یَک صدایی میشد کل استادیوم تو جام جهانی که بعد از چندین سال برای اولین بار رفتیم.اون حال میداد
    به نظر من این تشویق های کپی اونقدر روی ذهن حریف تاثیر نداره که ایران داره...

    چون وقتی اسم ایران میارن اون هم با اون حجم(بجای هیپ)حریف بیشتر اعصابش خورد و خمیر میشه تا اینکه فقط تشویق عامیانه و فراگیر شده ایسلندی گوش بده در حین بازی.
    پاسخ:
    شاید
    ولی انصافاً باحاله :))
    پاسخ:
    خیلی
  • بهارنارنج :)
  • اون تشنج باحال بود:))
    پاسخ:
    میدونم
    با خوندنِ آخرین توییتِد بغض کرده در افق محو میشود...
    پاسخ:
    دست تکان میدهد...
    یه نگاهِ گذرا به پاسخ هاتون داشته باشید:
    شاید
    خیلی
    میدونم

    انگار حینِ پاسخ در حالِ دویدنِ به دنبالِ اتوبوسی بودید که ازش جامونده بودین :))
    پاسخ:
    من به فکرِ مخاطب هستم! وگرنه کار نداره ده خط کامنت میدم :))) 
    کوتاه و مفید و اینا
  • دچـــــ ــــــار
  • تو چرا همیشه 1 مخالف داری تد؟ :)
    پاسخ:
    لطفِ دوستان مستدام :))))
    بله بله :|
    پاسخ:
    دگه دگه
    همیشه دو تا مخالف بود که انگار یکی شون جا مونده :| همچنان حس می کنم میشناسمشون :/
    پاسخ:
    من نمیشناسمشون :))
    شماره کارت بدم؟! :|
    پاسخ:
    شماره کفش بدید :#
    شماره ی کارتِ خودم منظورم بود! الکی که نمیشه :/

    همین بود دیگه؟! :|||
    پاسخ:
    ما سناتور ها اگه اراده کنیم کلِ آمار دیسلایکی های وبلاگمون رو در میاریم خانم :/
    باشه خودتون برید بیابیدشان! :/
    پاسخ:
    خاع :/
    تد چرا اخم کردی؟!
    پاسخ:
    ژستِ سناتوریه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی