Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

#هیکل_من

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ب.ظ


گفتند از بدنتان بنویسید. از ریخت و قیافه تان. از اینکه از قیافه و هیکلتان راضی هستید. ما هم لبیک میگوییم و مینویسیم! ولی از چه بنویسم؟! من کودکیِ تلخ و قهوه ای داشتم! فکرتان را جمع و جور کنید باباع! منظورم از قهوه ای رنگِ پوستم است. میبینید؟! همین الآن شماها هم مرا بخاطرِ رنگِ پوستم مورد تمسخر واقع نهیدید! از همان زمانی که توله خرسی اکوری پکور بودم، مرا بخاطرِ رنگِ پوستم مسخره میکردند! اولین بار در اولِ دبستان، روباهِ لعنتی مرا مسخره کرد! وسطِ جمع به من گفت: وقتی تو را میبینم حالم بهم میخورد! به او گفتم چرا؟! پوزخندی روباه طور زد و گفت: آخر تو خیلی قهوه ای هستی! شاید فکر کنید با آن حرف افسرده شدم و رفتم در بیشه زار گریستم! ولی اشتباه میکنید! من شکمِ او را سفره نموده و وقتی هنوز جان در بدن داشت، یک آیینه برایش آوردم و به او گفتم: حالا خوب نگاه کن کی قهوه ای تر است! والاع به همین قرآن! مرتیکه مکارِ پوزه الاغی! خودش مرزهای قهوه ای بودن را در نوردیده بود با آن قهوه ایِ مایل به نارنجی اش، آنوقت مرا مسخره میکرد پسره ی جلف! ولی آن ماجرا پایانِ کار نبود! من تا پایانِ دوره ی تحصیلی مسخره میشدم! مثلأ سرِ کلاسِ درس هم معلم وقتی میخواست رنگِ قهوه ای را به بقیه آموزش دهد، مرا از جا بلند میکرد و می آورد جلو و میگفت: قهوه ای یعنی این! این تِد یعنی قهوه ای! قهوه ای تر از تِد خودش است! بعد هم بچه ها زیرِ لب پوزخند میزدند! آخر یکی نبود به معلم مان بگوید آخر کرفسِ پلاسیده! تو خودت عاملِ دوریِ حیوانات از درس و تحصیلی! تو با آن قیافه ی پنچره ت به تنهایی سرانه ی تحصیل و سواد آموزی را کتلت نموده ای ای بزِ پیر! برو یک فکری به حالِ لرزشِ صدایت کن خیار! ولی چه کنم که او معلم مان بود و احترام بر معلم واجب! ولی خوب این دلیل نشد که پایانِ سالِ تحصیلی او را شرحه شرحه نکنم و نخورم! گوشتِ چغر و سفتی هم داشت! فکر کنم بخاطر سنِ بالایش بود! بزرگتر که شدم بخاطرِ چشم های کوچک و قهوه ایم مسخره میشدم. خوب به یاد دارم آن شتر مرغِ خاله زنک را که همیشه مرا چشم مورچه ای صدا میزد! یک بار هم به من گفت تو چشم هایت شبیهِ دو نقطه ی قهوه ایِ بد رنگ است! از حق نگذریم او گوشتِ تمیز و خوشمزه ای داشت! هنوزم که هنوز است مزه ای لابلایِ دندان هایم میرقصد! رقصِ باله! خودِ چشم تلسکوپی اش همیشه سوژه ی بچه ها بود ها! پرنده ی فلجِ حسرتِ پرواز به دل مانده ی کودنِ بی خاصیت! یکم که گذشت بخاطرِ قدِ بلند و شکمِ لاغرم مسخره شدم. در بینِ خرس های دیگر بلند قد ترین و لاغر ترین بودم! جیمی میمونِ را به یاد می آورم! که چقدر آزارم داد با کنایه هایش! به من میگفت لاغر مردنیِ دراز! فکرش را بکنید به یک خرس بگویند لاغر مردنیِ دراز! از صد تا فحشِ ناقوسی هم بدتر است! شاید فکر کنید او را هم خوردم! ولی باید بگویم سخت در اشتباهید! آخر کدام خرسِ عاقلی میمون میخورد؟! کسی نبود به او بگوید آخر میمونِ داغان! تو خودت به عنوانِ فحش مورد استفاده قرار میگیری و هرکس اسمت را در جوامعِ عمومی بلند صدا کند جریمه میشود! تو مرا مسخره میکنی؟! میمونِ زشت؟! بیا برو موزت را بردار و برو باباع! ولی خوب دلیل نشد رفیقِ آهویش را نخورم! هرچه نباشد او دوستِ صمیمی اش بود و باید به او بابتِ مسخره کردن هایش تذکر میداد و نداد! پس شریک جرم بود! 

گذشت و گذشت و گذشت تا بزرگ شدم و شدم اینی که میبینید! من با همان پوستِ قهوه ایِ بد رنگ و چشم های کوچکِ قهوه ای رنگ و با قدِ بلند و لاغر مردنی بودنم، یکی از موفق ترین بازیگر های هالیوود هستم! من با دیکاپریو بازی کردم و او را در فیلم کتلت کردم؛ نه آن روباه و شتر مرغ و میمون!



من در فیلمِ کتابِ جنگل هنرنمایی کردم و یکی از نقش اصلی ها بودم؛ نه آن میمون و شتر مرغ و میمون!



این من بودم که در انیمیشنِ فصلِ شکار درخشیدم! میمون و شتر مرغ و روباهی در کار نبود!



و هزاران جایی که من بودم و هستم ولی آن شتر مرغ و میمون و روباه نیستن! راستش اگر میخواستن هم نمیتوانستن و نمیتوانن! چون مرده اند! درحالِ حاضر هم من با همان ریخت و قیافه و هیکل، یک سناتور هستم که نفوذ زیادی در سنایِ امریکا دارم و تصمیماتِ ترامپ را وِتو میکنم و در همه چی لابی میکنم و خیلی کارهای دیگر! و در آخر یک توصیه به شما دوستان! خودتان باشید! حتی اگر خودتان داغان است! اگر داغان هستید، سعی کنید بهترین داغانی باشید که میشود! 



  • ۹۶/۰۳/۱۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

خیلی خوب بود :))
چقدر هم که به معلم‌تون احترام گذاشتید :دی

پاسخ:
خیلی خوب خواندید!
کمالِ احترام رو بجا آوردم دیگه :)))
عاغا عالی بوووود!
با هر پستی که در رابطه با این چالش میخوندم،یکم بغضم میگرف
با این یکی که شما نوشتی پخش زمین شدم:)))))))))))))

چه خوش عکسم هستین!
پاسخ:
قابل نداشت :))
والا به خدا :)) ماه عسل ساختن ;)))


ما اینیم :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • عالی بود  :دی
    مخصوصا شترمرغِ
    پاسخ:
    نوشِ جان. :))
    فعلاً عکس ها رو دیدم! هنوز نخوندم! :|
    ولی حس میکنم از اون پست هایی هست که خوندن داره به شدت! باشه بعدِ افطار میخونمش! :|
    پاسخ:
    باشد
    اونی هم که مخالف بوده رو حس میکنم میشناسم :دی
    پاسخ:
    کی هست؟!
    :)))))))))
  • آندرومدا :)
  • پستتو با پستی ک خودم تو این چالش گزاشته بودم مقایسه میکنم و حرفی برای گفتن ندارم. پاینده باشی -_- 
    پاسخ:
    زنده باشی خواهر :))
  • عاشقان ریاضی ....
  • (: (:
    عالیه
    پاسخ:
    جای رفیقامون که نیستن خالیه :))
    :))
    این لاغر مردنی دراز واقعنی از فحش ناقوسی بدتره..
    انصافا خرس خوش اشتهایی هم هستینا، دوستان یکم مواظب باشین...
    بح بح خوبین؟؟ چه خرسی، چه دمی، بگید مامان اسپند دود کنه :)
    پاسخ:
    خلاصه حواستان باشه :))

    😎😎😎
  • 🍁 غزاله زند
  • ای بابا! شما که اصلا کنترل خشم ندارید!:))
    همه‌ی حیوانات رو زدین ناکار کردین که!
    جوابشون رو نمیدادین یا اونها رو به دیدن قیافه‌ی داغانشان در آینه تشویق میکردین و‌ میخندیدین،بهتر بود!
    آخرش این مهمه : شما مشهور و مهمید 😂
    (راستی بازی‌تون رو‌ در *کتاب جنگل*،وقتی برای خاراندنِ پشتتون،خودتون رو به درختها میمالیدین و با ناخن‌های بلند و نازکتون شاتوت میخوردین ،خیلی خوشم میاد😂)
    پاسخ:
    من یهو خون جلو چشم هامو میگیره :)) ما خرس ها اینیم کلأ :))

    چند تا اسکار گرفتم بخاطرش! البته تو جنگل!
    اوهوع یکم خودتانه تحویل بیگیرین باباع : ))
    اکوری پکور؟

    خخخخ این همه اون بز دانا رو تو دلتون مورد عنایت قرار دادین اونوقت میفرمایید که «احترام بر معلم واجب»؟ 😕

    +از حق نگذریم توصیفاتتون عالیه! : )

    دو تصویر اول فیلمشو دیدم و هر بار شما رو یاد کردم با اون چشای کوچیک و قهوه ای تون :d

    👋 در جواب تصویر آخر خخخخ

    پاسخ:
    تازه افتادگی به خرج دادم!

    من خیلی هواشو داشتم که تا اون موقع گذاشتم زنده بمونه!

    تشکر
    😕😕
    الان که بیشتر نیگاتون کردم متوجه شدم دماغتونم (بینی نه هااا دماغ) تو آفسایده : ))))
    نه زیادی تو آفسایده 
    🏃🏃🏃🏃
    پاسخ:
    :/
    الآن که دقت مکنم میبینم گشنه مه!
    اون سری که زیر پست خرس‌دارت کامنت گذاشتم، کلاً پست رو برداشتی، ایشالا این دفعه نترکه :|
    اصلاً یادم رفت چی می‌خواستم بگم :|
    خوبی؟ چه خبر از کجا؟ :|
    پاسخ:
    :)))
    خوبیم! بی خبر از همه جا :))
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • هنروری هایتان به پهنا در حلقمان :))
    پاسخ:
    نوشِ جان
    چه خشن:/ [ از ترسِ خورده شدن کفش هایش را بیرون آورده و آرام از گوشه ی سمتِ راست خارج شده و در را هم نمیبندد! ]

    تصویرِ آخر رو خیلی دوست دارم. یه خرس به معنای واقعیِ کلمه!
    پاسخ:
    همینه که هست [ پیشبند بسته و چنگال به دست چپ چپ به نگارنده ی کامنت نگاه میکند ]

    مشخصه فقط همونو دوست داشتید :/ :)))
    کلِ پست مثلِ همیشه عالی بود. تصویرِ آخر عالی تر! خیلی گوگولیه :) شبیهِ همونی که قراره بخرم :)) البته از نوعِ عروسکیش :|
    پاسخ:
    :/
    عروسکِ ما رو میخرید؟ حق العروسکِ ما محفوظه؟
    :/
    :))
    دیدم کلا نسبت به این چالش تغییر کرد! :)

    حالا که دقت می کنم چقد فیلم با مضمون خرس ساخته شده! "خرس" و "میشا و ماشا" و "خرس برادر 1 و 2" و "مولان" و ... و ... :| خانوادتا ویلاتون چند هزار متره؟!

    دستاتون برای تایپ، پاینده! 
    پاسخ:
    کاری بود که برمیومد :Г

    ما خیلی حرفه ای هستیم! خیلییییی!
    ویلا نداریم! بیشه زار داریم بدون محدودیتِ :)))


    دستاتون برای کامنت گذاردن و چشم هاتونم واسه خوندنِ پست ها پاینده تر :)))
    چالشه؟؟
    پاسخ:
    نمیدانستید؟
    یه چالشِ قدیمی که تازه واردِ بیان شده!
    هر کس دلِ مومنی را شاد کند خدا کلی ثواب ارزانیش میکند!
    اینطوری :/ نگاه نکنید دیگه! ثواب هاتون از بین بره من اون دنیا پاسخ گو نخواهم بود! :))

    بله بله محفوظه. چند عدد کمپوتِ عسل و ساندیس با طعمِ انگورِ قرمز براتون با پستِ پیشتاز میفرستم! :))
    پاسخ:
    چشم :))

    عالی پس :)
    نه خبر نداشتم..
    پاسخ:
    خبر دار شید
    خوب غافگیر کننده بود...بیشه زارو می گم... از کدوم شرکت ارائه‌ دهنده ی خدمات اینترنتی استفاده می کنید؟! آخه بیشه زار و نت و از این حرفا؟! #)

    :)))))))
    پاسخ:
    نمیگم که تبلیغِ رایگان نشه :))))
    @حوایی
    عسل کمپوت داره؟ 😶😐
    خیلی عالی بود..مخصوصا ادبیاتش...افرین...
    پاسخ:
    تشکر
    :)
    در مورد چالش مذکور پستهای زیادی را خونده بودم ولی این پست محشر بود. تصویرسازی خوب و طنز تلخش عالی بود. تو عالی می نویسی. قلمت توانا
    پاسخ:
    عالی میخونید. ممنون.
    من فقط تو کف اینم که قشنگ به ما القا کردی که این خرسا تویی!!!
    یه مدت که عکس خودت گوشه وبلاگت بود اصلا آشنا نمیزد!!! :)))
    چقد پست گذاشتی این چند روز که من نبودم!
    پاسخ:
    :)))

    تِدِ اکتیو نشنیدی؟ 
    خب اسم همه فیلما رو آوردید اون the revenant بدبختم میگفتید دگ :|
    پاسخ:
    گفتم ک. دیکاپریو چی بود پس.
    الان که دقت میکنم میبینم تصویرِ اول هم خوشگله :)
    پاسخ:
    :))
  • گلبول سفید
  • به صورت غیر مستقیم اعتراف کردی همون تِد هالیوودی؟ D:
    پاسخ:
    آخه گلبول! اگه اون بودم که اصلِ فیلمِ تِد رو هم معرفی میکردم! من بارها از اون یارو براعت جوییدم! 
  • گلبول سفید
  • خب باشه حالا. :|
    راستی، دیکاپریو چی گفت که اونجوری کتلتش کردی؟ :))
    پاسخ:
    اشاره ای داشت به عسلی بودنِ دورِ دهانم!
    چقد خوب بود:)) خندیدم کلی نفست گرم...عسل و ماهی عالی متعالی:))
    به منم یه گوریل میگفت بینی نخودی:/ انگار دماغ نداشتم اصن در زمان طفولیت:/
    پاسخ:
    گوارای وجود :)) تشکر تشکر :))

    :))) کاریش نکردی ینی؟ زنده س هنوز؟ :)))
    آره زنده س ولی نفرینش کردم قطعا ناکام از دنیا میره:)))) وی آه گیرایی دارد:))
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر! یه لحظه فکر کردم کاریش نکردی :)))))
    یکم انتقاد پذیر باشید دیگه،خیلی خشن میشید
    نقشتون فقط توو فصل شکار،که گوگولی خنگ بود
    همین و بس:))
    پاسخ:
    از من انتقاد پذیر تر هم مگر داریم؟ 

    خیلی نقشمو خوب بازی کرده بودم!
    اصلا انتقاد پذیر تر از شما نه اومده و نه خواهد آمد:)))))
    عالی بازی کردید:دی
    پاسخ:
    D:
    رسیدم به این پست از آخر بگین خداقوت :)
    کلا پستاتون پر انرژی مردم از خنده :))) یادم به اون بحث قد واینا افتاد یادش بخیر
    ادم داغان میاد وبتون انقد میخنده خوشحال برمیگرده 
    مدیونید فک کنین از ترس انقد تعریف کردم
    پاسخ:
    نوشِ جان :)) خوشحال میشم که خوشحال میشن بقیه

    تعریف نمیکردین که هیچی دیگه :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی