Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سحری خوردن اذیتت نمیکنه؟!

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ
یه عده هستن که به هر دلیلی که خودشون میدونن و خداشون و به ما هم ربطی نداره، روزه نمیگیرن! ولی به یه اصلی معتقد هستند که میگه: درسته روزه نمیگیریم، ولی دلیل نمیشه سحری و افطاری نخوریم که! دیگه خدایی نکرده کافرِ زندیق که نیستیم! بر اساسِ همین اصل سحری رو پا میشن میخورن، افطاری هم که عادیه! ولی بحثِ من سرِ سحریه! 
+ خا دوستِ عزیز! سحری خوردن اذیتت نمیکنه؟!
- نح!
+ خا لعنتی سهم الگوشتِ ما رو منهدم نموده! بکش کنار بذار ران و سینه ی مرغ بهمون برسه داغان!
والاع دردسرِه که ما داریما! با یه حرص و ولعی هم میخوره که هیچ! همین شخص نهارشو میاد جلو تخمِ چشمِ آدم میخوره ها!

  • ۹۶/۰۳/۱۳
  • Neo Ted

نظرات (۲۰)

همش به کنار :)

اون روزه خواری آخرش دیگه خیلی عیبه! :)

آگاهش کنید :)
پاسخ:
چشم :]
  • علی محمدرضایی
  • خخخخخخخ
    ازینا زیاد دیدم
    پاسخ:
    بله خب! زیادن :))
    اصن کلا سحری خوردن یه جوریه :/ 
    هنو تازه بیدار شدی از خواب بعد غذا میزارن جلوت میگن بخور :| 
    خو آدم میلش نمیکشه بخواد بخوره بعدم که به زور میخوره حالش بد میشه :|
    پاسخ:
    ربطش به موضوعِ پست؟! :))
  • گلبول سفید
  • راست میگه دیگه داغان! تِد که عین خرس چهارپنجمِ کلِ سحریمونو خورد، توئم میخوری چیزی واسه منِ تک سلولی نمی مونه خب! :| :))
    پاسخ:
    :)))))
    برو باکتریتو بخور بابا
    سحری فقط شیرماست!!!صبتم نباشه!بخوربیندچه میکنه:دی
    پاسخ:
    نح :/ خیلی سبکه!
    ربطش اینکه در هر صورت سحری خوردن آدم رو اذیت میکنه :|
    پاسخ:
    که اینجور :))
    خب سحر صداش نکنید! :)
    پاسخ:
    نمیخوابه که داغان :# :)))
    اومدم یه نظر کمدی طور بدم که توعم یه پاسخ کمدی طور بدی، یهو چشام خورد به موافقین و مخالفین!
    دقیقا اونی که مخالفه با کدوم بخش محتوای این پست مخالفه؟
    لعنت... ینی تو این جمع یه دونه سحرى خور روزه نگیر داریم؟:-|||||
    پاسخ:
    :))))))
    دقیقأ چنین وضعی داریم :)))
    همینجا هم میخوان سهم الگوشتِ ما رو بخورن :))))

    من ازینا ندیدم راستش:/واقعا حال دارن سحری بلند شن از خواب؟؟!
    پاسخ:
    اوووو! ندیدی پس!
    چکارش دارین دوسداره خو خخخ
    پاسخ:
    دوسداره؟! گشنگی رو ما میکشیم اون حالشو کنه؟ :)))
    فک پیکنی اتفاقا خیلیم مقوی ببین من قبل ماه رمضون به دلایلی خیلی ضعیف شدم! ومشکلات معدمم بود6/7روزی که  روزه گرفتم  سحرمرغ  وکوبیده و...خوردم حتی!انقد بیحال میشدم وحالم بدبود که رک بگم از روزه گرفتن واقعابدم اومده بودم..پارسال یبارشیردوغ به پیشنهادشوهرخالم تست کرده بودم. .بازدیروزگیر دادم سحر شیرماست بخوریم..خوردم! شیزماست وکلیم نون تریت کردم توش مثه ابگوشت خوردم وبعدیه هفته من امروزتونستم واقعا باانرژی بخونم..من نیم ساعت قبل اذانم شارژشارژ بو م
    پاسخ:
    والا من الآن راضی ام :))
    سحری امرمهمی درروزه 16ساعتس خوب بخوری،خوب سرپامیمونی
    ولی بعضی جونوران برای حرص دادن آدم سحره راباادم میخورندوباهاش حرف میزنند
    که کم بخوره ویادش بره آب بخوره واذان بشه ودلش خنک بشه:)
    پاسخ:
    :)))
    واقعا فکر کردین در این حد کافریم؟
    پاسخ:
    نه انصافأ! :))
  • دخترِ انار :)
  • خواهر زاده من تموم طول روز رو داره خوراکی میخوره جلو تخم چشمای من اونوقت شب که میشه تا من میخوام یه چیزی بخورم و میگم روزه بودم میگه منم روزم ://))
    عاشقشم :))
    پاسخ:
    :))))
    اینجور آدما مگه از خوابشون میزنن بیدار شن سحریم بخورن!!!
    خوبه من اطرافم ندارم وگرنه میزدم ناکارش میکردم
    اعصابم نمیکشه به اینجور آدما
    پاسخ:
    چی بی اعصاب :))
  • گمـــــــشده :)
  • خدایی سحر بیدار شدن سخته
    پاسخ:
    من که نمیخوابم که بخواد سخت شه واسم :)))
    خخخخ همچین مشکلی رو پسر خالم داره که میگه بقیه ی وقتا داداشش هیچی نمی خورده ها ولی تو ماه رمضان این جانور دهننش همش میجنبه :| : ))) حتی میگه با بطری آبش تو خونه رژه میره :دی
    البته از حق هم نگذریم خودمم همیجوری بودم : )))))
    پاسخ:
    عجببب :))))
    اون مخالفا دقیقا با کجای متن مخالفن؟ :|
    پاسخ:
    اونا کلأ با من حال نمیکنن :)))
    :دی
    طفلک ماه رمضون تموم شه سوء تغذیه میگیره
    پاسخ:
    عخخخیی :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من بچه تر که بودم و روزه نمی گرفتم، سحری خوردن رو خیلی دوست داشتم!
    بگذارید بخوره:)
    پاسخ:
    باشد :]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی