Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

اوجِ خلاقیت؛ راف

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ


دو روز پیش که تنها بودم، گشنه و تشنه بودم، خسته و بی حال و حوصله بودم، از فرطِ گشنگی مجبور به درست کردنِ غذا شدم. [ گریه و مویه و خود زنیِ حضار ] اصولأ وقتایی که تنهام، تا وقتی که رو به موت نشم و عزرائیل جان به ملاقاتم نیاد و شکمم ضبط صوت نشه، اقدام به فراهم کردنِ غذا نمیکنم! یه جورایی همین اصل درمورد شستنِ ظرف و جمع آوریِ و منظم سازیِ خانه و وسایل هم هست. یعنی تا ظرف های آلوده سینک رو خفه نکنن و نتونم از آب استفاده کنم، اقدام به شستنِ ظرف نخواهم نمود! وسایلِ اطرافم تو خانه مثلِ لیوان و سفره و پفک و ماست و دوغ و هرچیزی که امکانِ قرار گرفتن در اطرافم رو داره، تا وقتی مشکلی واسه عبور و مرور و تنفسم بوجود نیاره، اجازه میدم از فضای آرامِ خانه و حتی تلویزیون استفاده کنه! حالا فرق نداره پفک باشه یا لیوان و قوری!

داشتم میگفتم! رفتم غذا درست کنم و درست کردم. دامنه ی لیستِ غذاهایی که بلدم درست کنم یجورایی اندازه تعداد گوسفندهاییِ که جلو وانت نشستن! یعنی اگه یه ماه تنها باشم، عجیب ترین تغییر و جهتِ ژنتیکی و ژئوفیزیکی رخ میده و یه خرس تبدیل به یه مرغ خواهد شد! مرغ رو سرخ کردم و حالا نوبتِ ربِ اناری بود که همیشه باهاش میخورم! رفتم رب رو بردارم از یخچال که چشمم به سسِ قرمزِ لوزالمعده پذیر افتاد! اونجا بود که خلاق ترین ذهنِ در حالِ حیات [ خودم رو میگما ] جرقه ای بهش وارد شد و خلاقانه ترین ایده ی بشریت در هزاره ی چندم میشه؟! همون هزاره رو بروز داد! دقیقأ همین ایده ی محشری که تو تصویر مشاهده مینمویید! سسش رو که تهش بود خالی نمودم و شستشو دادمش و ربِ انار رو بهش وارد کردم و اینگونه بود که راف [ مخففِ ربِ اناریِ فشاری ]، محشر ترین ایده ی جهان در قرن های اخیر و حتی آینده شکل گرفت [ تشویق ایسلندیِ حضار ]. 

کلاس های ایجاد و ارتقای خلاقیتِ استاد تِد با ظرفیتِ محدود آغاز به ثبت نام نمود! جایگاه نزدیک به پنجره با ویویِ خانه همساده به مزایده گذاشته خواهد شد در ضمن! 

دیگر نگرانِ خلاقیت خود نباشید! ما پیاز را هم به موجودی خلاق تبدیل میکنیم! از پیاز که کمتر نیستید؟؟!! پس همین الآن اون گوشیِ داغانتان را به دست گرفته و هر عددی که دلتان خواست را به هر شماره ای که دلتان خواست مجددأ بفرستید! ما هرجور شده ثبتِ نامتان میکنیم و پولمان را از مِری هایتان بیرون میکشیم!!

با تشکر! اسطوره و اعجوبه ی خلاقیت، سناتور تِد

  • ۹۶/۰۳/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

من همیشه به توانایی هات ایمان داشتم:)))
از همینجا تحسینت میکنم و خرس طلای خلاقیت و ایده پردازی رو بهت تقدیم میکنم:))))
پاسخ:
هرچی دارم از زحمات و هوشِ خودم دارم :))))) تشکر تشکر
  • شاهزاده شب
  • یعنیا :)))))))))))))
    پاسخ:
    ما اینیم
    این ایده قبلا ارائه داده شده عسد :|
    با این تفاوت که شما میگی راف :| ولی ما همون رب انار صداش میکنیم :|
    پاسخ:
    ب ر ب ب
    من این ایده رو از نوزادی در سر میپروراندم! به بالقوه بود بالفعل کردمش!
    راف فقط واسه منه خلاصه :||
    به سلامتی و دلِ خوش! :|
    پاسخ:
    خاع :|
    نباید می گفتید بالقوه بود بالفعل کردیدش؟!
    پاسخ:
    حالا شما 3 نکنید :)))))) درستش کردم :))))
    =))))))))))
    وای خدا! نیشمان از گوشمان در رفت :))))

    ولی شما هنوزم در عرصه خلاقیت به پای من نمی رسین با اون نقاشیا و شعرای جیگری که تو کتابام می کشم و می نویسم :دی :))

    ولی خیلی خوبه این پست! عالیه...راف :)))
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :))

    حالا من نمیخواستم بگم ولی شما خودتون الآن ثبت نام کردید تو کلاس های من :))))))

    مخلصیم :)))

    و راستی از الان دلم برا رویا سووووووخت با این حجم مشارکت شما در امور خانه! :)))
    پاسخ:
    :))))))
    خودمم دلم میسوزه واسش
    طفلک
    با تشکر مرسى اه
    پاسخ:
    اَح
  • زهرا باقری
  • خخخخ خیلی خوب بود مستر تد
    پاسخ:
    نوشِ جان
    ((((:
    خوشتان آمد؟!
    پاسخ:
    فکم افتاد :))
  • گلبول سفید
  • تا اونجاش که وضع خونه و غذا و اینا در صورت تنها بودنت رو توصیف کردى، میخواستم بیام بنویسم؛ «آفرین تِد! تو یه خرس نر واقعى هستى!» ولى متاسفانه در ادامه ذکر کردی که به جای نیمرو/املت، رفتی مرغ پختی واسه خودت! :| شِیم آن یو، تو ننگ خرس های نری:|
    :)))
    پاسخ:
    خیلی لعنتی ای :))))))
    صوبتی ندارم بشخصه!
    میزارم دختره تو پروفایلم همونطوری با عینک دودی به افق خیره بمونه■_■
    پاسخ:
    خوش بگذره :)))
    عجب ایده ای . چشم نخوری یه وقت :)))))))
    پاسخ:
    حواسم هست :))
    رب انارو ریختی تو ظرف سس اینقدر ذوق کردی؟!!! :)))
    برادر! ما سال‌هاس تو این ظرف چسب چوب میریزیم!! :))))
    پاسخ:
    پ چی :))
    چسبِ چوب که قرن هاس ایده ش داده شده :))) ربِ انار تازه س! چسبِ چوب رو که نمیتونی بخوری خواهر :))))
    یه کم متواضع باش لااقل:)))
    پاسخ:
    با خودم که تعارف ندارم :)))))))
    :)) بحث تشکر از طنز موجود در متن رو که رد کنیم، می‌رسیم به اینکه؛
    حتی بعضی از ما دخترا هم انواع و اقسام غذاهای تخم مرغی رو درست می‌کنیم در مواقع تنهایی، اون وقت شما مرغ پختین؟!
    پاسخ:
    من همیشه به شکمم احترام میذارم :))))) احترامی که به شکمم میذارم بعضا به رفقام نمیذارم  :))))
    خود پست یه طرف، کامنت ها یه طرف. خیلی خوب بود :)))

    +رب انارم آرزوست. 
    پاسخ:
    کامنت تو وبلاگِ حکمِ ادویه ی غذا رو داره :))) 

    + آرزو خانم؟ :))))
    با ما خو داری:)))
    پاسخ:
    با شما که ابدا :))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پسر است دیگر...:|
    پاسخ:
    بلی :#
    من به احترام صداقتت سکوت میکنم و از صحنه خارج میشم:)))
    پاسخ:
    کارِ پسندیده ایه :))))))
  • گلبول سفید
  • یه جور لعنتی ای هم دوسِت دارم. :))) [وارد جریان خونِ تِد شده، به قصد کرم ریختن به سمت مغز خلاق وی شنا می کند!]
    پاسخ:
    :))))))
    [ مقداری باکتری و ویروس به سمتش روانه میکند ]
    باید شما رو به جهانیان معرفی کنیم
    بخاطر اختراع نابتون:|
    پاسخ:
    کوتاهی نکنید پس :|
    |:همون رب انارماست دیگه
    پاسخ:
    رب انارش که فرق نداره! مهم راف هستش :))
    😂😂😂
    ملت هسته اتم میشکافن، اونوقت سناتوره بیان به این بزرگی راف رو اختراع میکنه😂
    پاسخ:
    همینه ک است :|
  • آندرومدا :)
  • استاد شما ب من نیمرو یاد میدید؟ کمتر از خمس قرن سن و سال دارم و این غذا را بلد نیصطم. استاد من به دانش شما نیاز دارم :[[[
    پاسخ:
    :|||
    توصیه میکنم پکیجِ آموزش آشپزیِ سناتور رو خریداری کنی داغان :|
    آیا از کمبود خلاقیت خود رنج می‌برید؟ رازهای خلاقیت را از استاد تد بیاموزید! :))
    پاسخ:
    درود بر تو مترسکِ دانا :)))
    پخش میزمم =))))))))))))))))))))))
    بترکی بچه =)))))
    پاسخ:
    :)))))
    نمیری یوقت
    ویوی خانه همساده؟؟؟؟؟؟
    یعنی اف بر شوما :/ افـــــــــــــــــــ

    خیلی خوب بود خیلی : )))

    بسی لذت بردیم : )
    پاسخ:
    :))))

    خیلی ممنون
    خیلی مواظب خودتون باشید:دی
    پاسخ:
    باشد :))
  • دخترِ انار :)
  • نوآوریتون صاف تو چش و چال غنی کنندگان اورانیوم :))
    پاسخ:
    مرگ بر آمریکا اصن :))
    خیلی خلی !! :)))
    با عرض پوزش صداقت از ادب پیشی گرفت!!
    پاسخ:
    :| :))))
    چی همه عرضِ ارادت میکنن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی