Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

آقا اجازه!

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۵ ب.ظ

من اگه جا حسن و اسحاق بودم، با این وضع و اوضاعی که تو این یه هفته بوجود اومده، یه چیزی بهونه میکردم نمیرفتم. مثلا:

+ حسن یا اسحاق :آقا اجازه؟! ما مادرمون مریض بود، نتونستیم بیایم! 

یا

اجازه آقا؟! ما سرما خورده بودیم، گواهی میاریم.


+ این روزها کامنت های ما پست میشوند :)) در این حد مهم :)) 



خطاب به مجمع الفرشتگانِ باریده شده بر زمین [ بای پول آر ]: دوستانی که تحملِ مخالف و مخالفت برابرِ تخریب و دروغ و شانتاژ های چرت و پرت ندارین، لطفأ پست های تخریبی و دروغینتون رو رمز دار منتشر کنین! اگه هم شات گرفتید کامل شات بگیرید! اگه واکنشِ بنده رو نشون میدید، کنشِ خودتون که باعثِ اون واکنش شد رو هم نشون بدید :))

دروغ و تخریب و شایعه کافیه! اندازه یه بچه اخلاق داشته باشید لطفأ! انتظار هم نداشته باشید امثالِ بنده در برابر دروغ و تخریب هاتون سوت و کف بزنیم و بخندیم! سیاستِ لبخند در برابر ناحق، واسه ما نیست ;) 


  • ۹۶/۰۲/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

سیاستی که به شما یاد دادن البته سیاست امویه :)
پاسخ:
آها! واسه شما علویه حتمأ :)) 
دوست باشین با هم:))
پاسخ:
نمیذارن که! والا من با همه دوستم! بقیه مشکل دارن گویا :))
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • هعیییییی. پای سیاست که می یاد وسط باید دوستی ها رو بوسید و گذاشت کنار. اون بالایی ها تو سر و کله هم می زنن و ما مردمیم که به اسم عدالت و انصاف از گروه خودمون دفاع می کنیم و در نهایت وزر و وباله که واس خودمون خریدیم و می خریم. 
    یه چیزی بگم؟اصلا با اون تد چند ماه پیش خیلی فرق داری. بیخود نیست که می گن خاک سیاست مسمومه و هواش سنگین. آره باو.
    پاسخ:
    آره باوووزجگ :))
    نه از ما هم علوی نیست؛ اما، ادعای علوی بودن رو هم نداریم. من از طرف قشر صحبت نمیکنم. نه اصلاح طلبی مبتذل فعلی رو قبول دارم و نه محافظه کاری اموی رو. از طرف خودم میگم.
    کسایی که مشخصا خب شما ازشون طرفداری میکنی، در حال حاضر سیاستی که پیش گرفتن مثل آیه قرآن و مقایسه با امام علی ، ظهور امام زمان، دوقطبی شیطان و حق، دو قطبی چهار و نود و شیش، همگی اموی هستن. خصوصا موارد اول. معاویه محورتر از این؟
    پاسخ:
    :)) قبول ندارید و مثلِ جونتون ازش دفاع میکنید تو وب و باقیِ جاها؟ جالبه!

    این حد از سطحی نگر بودن رو هضم نمیکنم :)) الآن این موارد رو خودِ کاندیدا ها گفتن؟ اگه خودشون این ادعاها رو دارند مدرک معتبر رو کنید تا حداقل رو هوا نباشه! نه که سابقه تون خرابه! میرید ملت رو تو لباس مأمورین شهرداری کتک.میزنید که قالیباف تخریب شه :)) هیچ بعید نیست اینا رو هم خودتون بگید و بچسبونید به بقیه! اگه یه سری جوگیر هستن و چرت میگن ربطی به نامزد ها نداره! 96 درصد هم حقیقتِ کف جامعه س! شما کجا زندگی میکنید؟ ایران که نیستید؟ هستید؟ شکافِ طبقاتی رو نمیبینید؟ من شرمنده م :))
    الآن من هاله ی نورِ حسن روحانی رو کجای دلم بذارم آخه؟ :)) بنرِ تبلیغاتیش تو قم و حرمِ حضرت معصومه رو کجا بذارم؟ :)) توهینِ ستاد هاشون به امام رضا و مدافعین حرم و شهدا رو کجا بذارم؟ :)) 
    یزیدی محور تر از این؟ :)) سلفی هستین مگر؟! امام رضا و مدافعین حرم رو چیکار دارید؟ 
    محافظه کارها علاوه بر سیاست اموی ای که درپیش گرفتن جوری عنان از کف دادن و پیش میرن که دست به دامن مارکس و ماکیاولی هم شدن.  جمهوری رو که سال ها پیش از بیخ باهاش موافق نبودن، امروز دیگه شمشیر رو از رو بر دین مردم بستن. این ها همه از همون سیاست لبخندی توهمی که شما راه به راه به کار میبرید به مراتب بدترن واسه کسایی که خودشون رو عین انقلاب میدونن.
    حالا شما برندار اسم واسه من ردیف کنی :) من دارم رو تفکر دو جناح مانور میدم، شما جزئیات رو باز مطرح نکن.
    پاسخ:
    من از اساس مخالفم باهات خب : ) اگه عیبی نداره البته! 

    چرا از اسم و جزئیات میترسید حالا؟ :)
    خیر! با شما همچنان نمیشه بحث کرد :) جای استراتژیک دیدن مسئله چسبیدید به یه سری مسائل پیش پا افتاده که امروز مال امروز و فردا هستن. شما دغدغه تون دین و سیاست و مملکت نیست. دغدغه تون قدرته و تازوندن. انحصارطلبی محض.

    ما
    نمیذاریم :)
    ما
    هیچوقت
    نمیذاریم :)
    ما 
    نمیذاریم معاویه مآب ها بر کشور حکمرانی کنن :)

    پاسخ:
    بفرما :)) یکی از فرشتگانِ باریده شده از عرشِ خداوند هستند :)) 

    ما حکمرانی کنید همین یه ذره شرف و آبرویی که مونده رو هم بفروشید بره :))
    لبخند بزن اصلاح طلب ;) بخند به لخت شدنِ نوامیسمون تو گرجستان! بخند به تجاوز به نوجوانانمون تو جده! بخند به لِه شده حجاجمون تو مِنا : ) بخند : )
    ازسیاست بدم میاد...بیزارم..
    وقتی زاویه دید متفاوته واسه چی باهم بحث میکنید؟؟؟
    جوری برخوردمیکنن همه انگار پدرعلم سیاستن..
    جمع کنیدبابا!
    اول احترام به دیدگاه مخالف وسکوت رو وقتی هیچ نقطه مشترکی ندارید تمرین کنید

    ببخش تد
    پاسخ:
    خدا ببخشه : )
    @هشت حرفی
    معاویه مردم رو می‌ترسوند که اگر علی [علیه‌السلام] حاکم شود عرب نابود می‌شود!! دقیقا و دقیقا مثل روحانی که میگه اگر فلانی رئیس‌جمهور شود زن‌ها باید در خانه بمانند. اگر فلانی رئیس‌جمهور شود در پیاده‌رو دیوار می‌کِشند!!! اگر فلانی رئیس‌جمهور شود جنگ می‌شود!!!! 
    انصاف رو رعایت نکردید جناب هشت حرفی... دانش‌آموخته‌ی علوم‌سیاسی نباید با تعصب  به یک جناح، حرف بزنه. 
    پاسخ:
    عه عه عهههه :| مستر مرادی جان؟! حرفِ دهنتو بفهم! داری با یه اصلاح طلب حرف میزنیا! مگر نمیدونی یک اصلاح طلب هیچ وقت غیر از انصاف حرفی نمیزنه و حرفِ اشتباه بلد نیست؟
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • ای بابا. با هم دوست باشین بابا. دنیا بعد 29 اردیبهشتم ادامه داره باو. 
    تد تو که همش در حال اجرای سیاست لبخندی باو. تناقضات رو جمع کن باووزجگ. :)
    پاسخ:
    :)))
    من عادتمه با آرامش و لبخند با مخالف هام برخورد کنم! دشمن که نیستیم! طرفمم امریکا و اسرائیل نیست که :)) 
    تد وباقی دوستان ببینید
    درکش سخته چی میشه که آدمایی که باهم صمیمین بخاطر موضوعی مثله سیاست میوفتن به جون هم احترام رفاقت منطق همشو هم میزارن کنار.اونم برای افرادی که به جای گفتن حقیقت  وتوانایی خودشونفقط هم رو متهم به دروغگویی میکنن..
    ببین تد ته پستت چی نوشتی؟نوشتی شات گذاشته اما نه از همش..چیزی که توی سیاست هم همینه..هرکدوم فقط جاهایی روکه به نفعشونه شات گرفتن تحویل مردم دادن!همیشه همینن
    واسه ماهم روشن نیست..پس انقدر انقدر بخاطر چیزی که شات گرفته هاش بهتون نشون داده شده به جون هم نیوفتید!
    پاسخ:
    بابا من میگم چرا یه عده خودشون رو علامه و معصوم و همه چیز دان و بقیه رو احمق و کودن و عقب افتاده و بی سواد میدونن؟! چراع؟ 
    :)
    باشد که رستگار شویم...
    همیشه عشق باشد ... همیشه برکت :)

    +خطاب به دوستانی که باور دارن سیاست مهم نیست و نباید درگیرش شد :
    سیاست مهمه...مهمه و از دین جدا نیست...مهمه چون ماجرایِ فدک سیاسی یود...و امامتِ امامانمون...و شهادتشون...سیاست مهمه و از دین جدا نیست...باید تحقیق کنیم و پیگیر باشیم تا حق رو از باطل تشخیص بدیم... البته بدون توهین!!

    موفق باشید سناتور تد و عیدتون مبارکات :)
    پاسخ:
    عیدتون مبارک : ) البته عید بدونِ صاحبش ارزش نداره.
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • حوا بانو جان. ما که در این دیار بیان انواع و اقسام توهین ها رو از دو جناح دیدیم و خواندیم. کلا این بیانی ها همه یه پا مفسر و تجلیل گرن. توهین و هتاکی هم که عین نقل و نبات پخش می شه. فقط من نمی دانم چرا می خونم خنده ام می گیره از این بحثا. 

    لطفا و خواهشا وقتی مثال می یارین مربوط باشه به صحبت ها. و مثل این بالا دستی ها نباشیم که تا کم می یارن خدا و پیغمبرشو می یارن وسط که به هدفشون برسن. سیاست ما کثیف تر و کوچک تر از اونه که بچسبونیمش به روش و منش بزرگان در مسائل سیاسی. دیگه ما مثل بالا دستی ها نباشیم که باو. چیزی که از بالا دستی ها دیده می شه اینه که سر و ته همه حرفاشون اینه ما خوبیم و بقیه آشغال. هر دو جناح و همه.
    پاسخ:
    اصلأ هم معلوم نبود منظورت کی هست :))
    فقط جمله اخرش :دیی
    پاسخ:
    :))
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • متوجه منظورت نشدم تدی خان. توضیح ور منه. 
    پاسخ:
    توضیح نداشت. همون بود.
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • والا من متوجه جوابی که دادین نشدم. یعنی چی که اصلا معلوم نبود منظورت کیه؟
    پاسخ:
    کلأ ولش کن پس. بزن شبکه یک :))
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • نه. شفاف سازی کن. بزن در رو نباشه.. واستا بخونم.. آها اگه منظورت پاراگراف اوله که در مورد بیان گفتم خب همینه دیگه. تقریبا اکثر کاربرا درگیرش شدن. و شما هم. اما توهین و هتاکی که خب وجدان هر کس بهترین قاضیه. حتی اگه نیت درست باشه نمی شه گفت صد در صد عمل هم کاملا بی نقص بوده. و شما هم. البته به من که اصلا ربطی نداره. هر که خود داند و عملش. :)
    پاسخ:
    حق با شماس
    اللهم صل علی محم و ال محمد@
    بله متاسفانه...منم تو یه سری از وبلاگها انواع و اقسام توهین هارو از دو جناح دیدم که درست هم نیست!و میشه گفت که نشونه ی ضعف و کم آوردنه!

    یه چیزی هم بگم که من نخواستم کسی رو به بزرگانمون بچسبونماااااا...
    من فقط خواستم بگم که سیاست مهمه و بی ارزش نیست!همین!
    @ هشت حرفی
    سلام

    من نمیدونم شما روی چه هدفی معاویه و شمر رو انتخاب میکنید اما تمام دشمنی من با آقای روحانی از قبل از رسیدن به ریاست جمهوری همین دفاع از کسی بود که ادعا داشت که امام حسین که هیچ دین رو هم میشه زیر سؤال برد!!! من روی این اصل ایشون رو بی کفایت دونستم و تا همین امروز هم دشمنی م رو باهاش ادامه دادم. شما که دستی بر آتش دارین و از عدالت هم حرف میزنین من میگم ما سیاسیون رو بذاریم کنار چرا تو دین داریم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؟ مگه نه اینه که منظورش اینه که تو هر زمانی حق و ناحق وجود خواهد داشت و تو هر زمانی هم یک مظلوم و ظالمی؟ مگه تو زیارت عاشورا نداریم که سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم؟ چی شد که آقای روحانی خلاف این رو انجام داد؟ تمام تعصب و عصبانیت من اینه که تمام تلاش دولت از همون اول برخلاف اسلام بود؟ شما که گویا با اسلام و حتی کلمات اون بیشتر از ما آشنایی دارین به من بگین کجای سند 2030 روی اصول دینی بود؟ حرص زیادی که من تا الان میخوردم این بود که فکر میکردم مردم از اقدامات آقای روحانی اطلاع ندارن و از ایشون طرفداری میکنن اما الان میبینم اینطوری نیست پس خدا رو شکر خیلی کمتر حرص میخورم. ولی حالا که میبینم شما زیاد حرص میخورین گفتم اینا رو روشن کنید که کمتر مثل من حرص بخورید.
    یا علی 
    اینجا آدم میاد حس میکنه جنگه :)))
    من موافق شما نیستم حالا فحشم ندید خواهشا :دی
    پاسخ:
    یا قرآن :))
    یه بحثِ ساده س :))
    اختیار دارید :)) والا من دارم کتک میخورم الآن :)))
    تد ممکنه بعد انتخابات وبت فیلتر بشه یه کم مراقب باش خو:))
    نظرات اقای هشت حرفی رو که دیدم فهمیدم خودم تنها با این معضل اصلاحات رو به رو نیستم .هر چند اصلاحات و اصولگرا و ... همشون مسخره کردن مردمه اما اصلاحات یه کم پررنگ تر همه رو ... کرده.
    به هر حال کمتر حرص بخور و بحث کن بعد انتخابات هم لازمت داریما:)))
    یاعلی

    پاسخ:
    آب گذشته از سرِ ما :)))

    چشم چشم :))
    بهترین کار اینه که آدم وبلاگ رو ببنده، بره با بیانی جماعت اصلا هم صحبت نشه. والا.
    پاسخ:
    دگه در این حد؟
    اوه اوه اوه چند روز نبودم بازم که دیس لایکتون پره و به قول دوستان دیس لایک خورتون ملسه : )
    پاسخ:
    جاتون خالیه دگه
    میگم شنیدی یه حدیثی بود به این مضمون؛ در دوران غیبت اگر حق و باطل بر شما پوشیده شد نگاه کنید ببینید دشمنان دین هرجا از شما حمایت کردند و به روتون خندیدن یعنی اشتباه کردید. (اصل حدیث خاطرم نیست، لازم شد می گردم پیداش می کنم.) همین یه حدیث خودش گویای خیلی چیزاس. :)

    ولی علی ای حال صلواتی ختم کنید. :دی
    پاسخ:
    الله اکبر الله اکبر :))
    الان تکلیف من که هر دو وب رو خوندم و به هیچ کدوم حق نمیدم چی میشه؟؟ :))

    پاسخ:
    شما برید تو افق محو شید :))
    والا تنها چیزی که از وضعیت امروز مناظره ها عیان شد
    رفتار پسندیده و اخلاق خوب و مودبانه قالیباف
    و
    برنامه و تصمیمات کاربردی و هدفمند رئیسی بود
    :)))

    پاسخ:
    منظورتون عربده های جهانگیری و دروغ هایی که گفت 
    و
    تهمت هایی که روحانی زد و آمارهای اشتباهی که داد هستش؟ :))

    به زودی پستِ مناظره هم میاد.
    با خوندن پست ایشون فقط خندیدم :)))
    پاسخ:
    پستِ کیشون؟ :))
    لبخند خوبه. مخصوصأ که شما خانمِ لبخندید : ))
    درود بر تو جوون.
    پاسخ:
    مخلصیم
    بلاگفان از هیچ جناحی طرفداری نمیکنه!
    فقط اومدم بگم بیشتر سمت طنز بمون. وارد فضای سیاسی نشه وبلاگت بهتره.
    میدونی که؟! اگه بری سمتش میدم بچه ها بیان بکننت تو گونی!
    پاسخ:
    تموم میشه این وضعیت :))
    سلام. یک مطلب راجع به انتخابات نوشتم:
     www.namnadarad.blogfa.com/post/6

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی