Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

حاowمد زبل خاowن!

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ

این روزها همه ی افراد و در همه ی مکان ها و در همه ی مناسبت ها حاowمد هماowیون گوش میدن! شما چطور؟؟؟


- لب ساحل : یه چترِ خیسو... دریا کنارو پرسه هاowی عاowشقانه...


- در جنگل: دسسسستتتتمممم تو دسته یاowره! قلبببببببم چه بی قراowره!


- در ترافیک: مردم شهر بهوشیییید؟!!! هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید...


عروسی: دلبَرا جان جان جان جان جان مُطربا وای وای وای وای وای حال من هی هی هی هی هی هوی من های های های های های

 [ شله شله شله ]


مجلس محرم و عزا داری: ای نور تر از نور نور تر از نور نور تر از نور ای ماه تر از ماه ماه تر از ماه ماه تر از ماه ای شاه تر از شاه شاه تر از شاه شاه تر از شاه


مراسم تجلیل از نخبگان علمی: دیوونه ی، چشمای مشکیتم، دیوونگی هم عالمی داowره!


تودیع و معارفه ی بخشدارِِ قره قماچجلو عه سفلی:بحححح بحححح بحح بحححح چی میشه امشب! بارووووووون اگر بباowره! چه شاعراowنه!


بخشِ برکزی و محرمانه ی نیروگاهِ هسته ای نطنز در کنارهِ چرخش های سانتریفوژ ها: جان جان یک دم بمان تا قلب من راowمت کند آنچه دارد جملگی یکباره بر ناowمت کند


کارگرانِ ژاپنی درحالِ حفاری و رسیدن به هسته ی مرکزیِ زمین:

یه قلبِ شکسته یه روحِ پریشون

یه عاowشق یه تنها یه بی کَس یه مجنون
از اون مرد مغرور یه دیوونه مونده
یه ویرونه بی تو از این خونه مونده

چوپانِ عزیزمون در دشت: 

دست به دست من بده 

قول بده که با منی 

اگر تو یار من شوی

 چنین کنم چنان کنم


سرِ صفِ سبدِ کالا:

 پشت به پشت صف به صف

 سینه به سینه موج موج 

دل بدهی به قلب من

 هم این کنم هم آن کنم


ظریف حینِ مذاکره با اشتون: 

بذار دستاتو تو دستام
که دستای تو دنیامه
نوازش هاتو دوست دارم
پناه خستگی هامه
نگاهم کن که دنیا رو
تو چشمای تو می بینم
یه لحظه دور بشی از من
قد یک عمر غمگینم


+ من خودم خیلی دوست دارم حامد همایون رو و کارهاشو همیشه گوش میدم و این پست فقط یه شوخی ساده با حامد همایون بود : ))

باحال باشید ; )


  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • Neo Ted

نظرات (۲)

من با این پست تون خیلی خندیدم :)))))
مخصوصاً ظریف :)))
پاسخ:
نوشِ جان : ) خوشحال شدم
ظریف است دیگر
من این پست تونو واسه دوستام تعریف کردم و بسی خندیدیم...ممنونم. :)
پاسخ:
خیلی خوشحالم : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی