Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دوست دخترته؟!

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۵۴ ب.ظ

یه زمانی  هروقت، رفقا یا فامیل و آشنا و مردم، اگه یه دختری رو باهات میدیدن، اولین چیزی که به ذهنشون میرسید و میپرسیدن این بود که: نامزدته؟! مبارک باشه!

ولی 

الآن تو هر شرایطی اگه با یه دختر ببیننت، اولین چیزی که به ذهنشون میاد و یه سری میپرسن و یه سری هم ترجیح میدن نپرسن و برن پشت سرت غیبت کنن اینه که: دوست دخترته؟! 

این پوست اندازیِ فکری طی این سال ها خیلی جالبه!


+ الآن این پست هیچ پیامی مبنی بر نامزد یا دوست دختر داشتن شخصِ خاصی نداشت! کاملأ کلی و برداشتی بود از جامعه!

  • ۹۶/۰۱/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

حالا طرف برگرده بگه نامزدمه، میگن: نه بابا واقعا نامزد کردی و تمام؟؟ :|
یحتمل سوال بعدیشون این خواهد بود: خانم از دوست دخترات بود؟؟ :|
پاسخ:
و این چرخه ادامه خواهد داشت...
من به پست کاری ندارم :/ 
ولی خوشحال شدم که ساندارک رو داری مینویسی ^__^
پاسخ:
راه نداره کار داشته باشی حالاع؟ :/ :)))

خودم هم خوشحالم! شما مگر خوندیش؟!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • تو دانشگاه وقتی یه همچین موردی پیش میاد، اولش میگیم دوستن بعدش که می بینیم خیلی باهمن، میگیم لابد نامزد کردند، چند روز دیگه هم اصلا همو تحویل نمی گیرند، میگیم لابد دوست اجتماعی بودند!!
    پاسخ:
    دقیقأ :))) دانشگاه که کلأ یه پستِ مستقل میطلبه!
    این خوبه که من یه انگشترنقره دستم کردم رفتم دانشگاه
    بهم گفتندنامزدکردی
    گفتم نه بابا من برای قشنگی ازش امروزی استفاده کردم
    همین نزدیک بودبرام دردسرم درست کنند
    دیگه برسه یه دخترپیشم ببینن خدابه هم رحم کنه:(
    این برداشته بستگی به جنبه اطرافت دارره:(

    پاسخ:
    امان از حرفِ مردم!
    آری خوندمش ^_^ 
    تا حدودی هم نظرم رو گفتم  :)
    پاسخ:
    چرا یادم نمیاد پس؟! :| :))
    حالا الآن بگید خوب بود آیا؟!
    +نامزد کردین؟! 
    : ))))))))
    پاسخ:
    آره :/ :)))))
    آره جالب بود :) متفاوت بود از چیزایی که خونده بودم :))
    پاسخ:
    اها!
  • گیس گلاب خاتون :)
  • دیده شده بنده ی خدا با برادرش میره بیرون دور صباح بعد میان میگن فلانی رو میشناسی؟ با دوس پسرش دیروز فلانجا بود ://

    خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه :))
    پاسخ:
    این مورد هم قابل توجهه :)))
    آمین!
    باز دختر همسایه ی جدید پیدا کردین؟:-P
    پاسخ:
    نح! اینو از دید و بازدید های عید پیدا کردم :)))))
    قدیما آدما برا ازدواج تازه بزرگترا یکی و به یکی دیگه معرفی میکردن...الآن دارن از تو دوستای دوست پسرشون دنبال یه کیس مناسب  برای دوستی با دوتشون میگردن....
    پاسخ:
    واقعأ جالبه!
    کلا آدم هیچ وقت از حرف مردم در امان نیس حتی اون ور !:دی
    پاسخ:
    عاخ عاخ
    به نظر مـــن این نوع پوست اندازی فکری جـــالب نیست...تـــاسف برانگیزه...
    فقط نظرمو گفتم.
    پاسخ:
    به نظرِ منم یه موضوعِ جالب میتونه از تأسف هم تلخ تر باشه!
    اینم یه دید متفاوته...میشه اینجوری هم بهش نگاه کرد...
    ولی من همون تاسف برانگیزی رو انتخاب می کنم. :)
    پاسخ:
    همه در انتخاب آزادن : []
    صحیح است...صحیح...
    پاسخ:
    بله بله
  • 🍁 غزاله زند
  • عجب زمونه‌ای شده! :| 
    اصلا کار مردم به ماچه؟! آدم نباید سریع قضاوت کنه ...
    من کلا هیچوقت دنباله این خاله‌زنک‌بازی‌ها نبودم :)))
    پاسخ:
    درود بر شرفِ شما :))
    متنفرم از قضاوت و اینکه فکر میکنن هر پسری رو با دختری میبینن دوست پسرشه یا بالعکس! 
    اصلا کار مردم مگه به ما مربوطه؟ به شخصه هرکی رو دیدم قضاوت میکرد ، بطور جدی برخورد کردم و گفتم که به ما مربــــــوط نـــیـــــســــــت:/
    پاسخ:
    واقعأ لازمه برخورد کرد با این مسائل!
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • قبلنا درمورد غریبه ها گزینه ی "خواهرشه" هم رو میز بود! :))

    پاسخ:
    قبلنا رو میز پر بود از گزینه های عاقلانه و اخلافی : )
    الان یعنی مدادرنگی پسر هستن؟؟
    من تو کامنتا میدیدم حس میکردم دختر ان :)))
    پاسخ:
    گویا پسرن و شما اشتباهی زدید! :))
    سلام
    نمیدونم والا ملت فضول هستند دیگه اما اکثرأ ترجیح میدن برن پشت سرت غیبت کنند و هزارتا هم روش بزارن یک کلاغ چهل کلاغ کنند یعنی سکوت دو تا معنی داره غیبت و یک کلاغ چهل کلاغ
    ای وای فلانی من فلانی و دیدم با یه دختره والا نمیدونم کی بود تو ماشین بودن دختره هم چه سانتیمانتالی هم بود بعدشم میگن " ما چیکار داریم به ما چه ربطی داره " ولی پسره فلانیو این کارا نمیدونم به ما چه ربطی داره
    در صورتی که اگر همون اول به حرفی که می زنند ته غیبتاشون فکر می کردند نه یک کلاغ چهل کلاغی صورت می گرفت و نه غیبتی و نه آبروی کسی می رفت
    فضولی سوأل کن ، نیستی پخش نکن
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ملت علاوه بر فضول بودن، بیشعور هم هستند! بلانسبت خیلیا!

    یه چیزی بگم من ....
    الان اینجا 19 تا کامنت + 1 پست داره و همه هم داریم محکوم میکنیم وا ملت چرا اینطوری ان و جامعه چرا اینطوری شده و کیا قضاوت میکنن و کیا ان که دوست دختر و دوست پسرهای جامعه را تشکیل میدن و سر آخر اینکه این ملت و جامعه متشکل شده از: من تو او ما شما ایشان ......
    و واقعا جالبه ....

    پاسخ:
    یه عده انسانِ جالب تشکیل جامعه دادیم اصن :)))
    سیر تکاملیه دیگه..اتفاقا من یه مدت در دوران طفولیت  چون کلاس زبانم تو یه محیط دنج بود چن تا از اشناهارو رو در این حالت دیدم:)ولی صدام و در نیوردم الان پشیمونم😆
    پاسخ:
    اگه این تکامله که من برم با کندو خودمو خفه کنم!!

    عجیب :)))))
    خب؟
    الان ایرادش چیه ؟ :/
    پاسخ:
    :/
    هیچ ایرادی نداره! :|

    سکوتِ محض کرده و لبخند زنان به کامنت ها می نگرد :)
    پاسخ:
    : )
    یه چیزی که یادم رفت بگمو اضافه میکنم! 
    من یه مدت نگران یکی از خواننده های یه گروهی بودم که مرد هستن و از من بزرگتر بعد یکی از دوستان تا پست من راجبه ایشون رو دید اومد گفت آره دختر عمه من دیدتش با یه دختره که داشته سیگار میکشیده:|||||
    خب آخه الان من نباید میزدم صورت ایشون رو نصف میکردم؟:))
    پاسخ:
    کدوم خواننده از کدوم گروه اونوقت؟ :)))

    حتی میتونستید با پاشنه ی کفشتون کیسه صفراشو بِدَرید :)))))
    من که کلا چه قدیم و چه جدید، به‌عنوان خواهر یا برادر به همراهان‌ افراد می‌نگرم. اگر هم آشنا باشن و بدونم که چنین نیست، به‌هرحال پسران و دخترانِ دایی و خاله و عمو و عمه هم هست!
    پاسخ:
    این حد از خوشبینی قابل تقدیره! :))
    متاسفانه گمون نمیکنم شما بشناسین ایشون رو!! 
    یکم مقدار خشمگینی کمتر بود ولی برخـــــــــورد اساسی کردم!! 

    پاسخ:
    دمِ شما گرم.
    حالا واقعا اون زی زی گولو دوس دخترت بود؟
    پاسخ:
    نه دیگه
    دوستِ اجتماعیم بود :))))))
    منم دقیقاً همین معضل رو دارم :|
    پاسخ:
    بیا بغلم :|
  • محمدرضا مهدیزاده
  • واسه همین میگن زود قضاوت نکنین و فلان :)
    موفق باشی
    پاسخ:
    زنده باشی
    آدم جرئت نمیکنه با خواهرش بره جایی!
    پاسخ:
    والاع!
    افکار همه به سمت انحراف گرویده:|
    باشد که رستگار شوند:|
    پاسخ:
    آمین :|
  • عمران تحریری
  • همین که با لفظ "این رلید؟" نمیگن خداروشکر:))
    پاسخ:
    واقعأ :)))
    حالا باز خوبه میبینن و یه چی میگن اونم تو روتون :/
    والاع الان میرسن به من میپرسن تو دوس پسر داری؟ بعد که میگیم نع میگن داری دروغ میگی :/
    حالا بیا و ثابت کن :/
    خلاصه تهش به این مرسه که آره بابا دارم دس از سر کچل من بردار
    بعد سوال بعدش میرسه که حالا شیطون چند وقته :||||
    دراینجاست که کله اتو میکوبی به دیوار 
    پاسخ:
    حیفه باباع! نزنید!! دیوارو میگم :)))))
  • علیـ‌ تَرین
  • همه‌ـش توطئه‌ی آمریکاست! :/
    پاسخ:
    شک نکن!