Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سلام

نظرتون چیه 30 ام اسفند، ینی شبِ عیدی یه قرارِ وبلاگی بذاریم و تو یه ساعت معین یه پستِ صوتی بذاریم و به مناسبتِ سالِ جدید با دوستامون مختصر حرفی داشته باشیم و تبریکِ عید بگیم و اینا؟! هرکسی موافقه اعلام کنه و اگه دوست داشت بقیه رو هم دعوت کنه تا یه حرکتِ باحالِ بلاگری بزنیم.

+ وجدانأ بهانه های داغان و بنی اسرائیلی نیارید :)) همکاری کنید حال میده. دو سه دقیقه حرف زدن با دوستامون کارِ سختی نیست!

ساعتشو اگه استقبال شه اعلام میکنم قطعأ!

+ دانلود نرم افزارِ ضبط صدا: کلیک

+ اولأ اینکه خیلی ممنون از دوستانی که باحال بودن و اعلام آمادگی کردن و دمشون گرم و اینا! و بعد اینکه ساعتِ قرارمون شد 21:00 چون که همه تون از بیست هم نمره ی باحالیتون بالاتره :)) فلسفه رو فقط :)) 

اونایی که نمیتونن تو این زمان بطور آنلاین پست بذارن، از حالا میتونن ضبط کنن و پست رو تو حالتِ انتشار در آینده بذارن تا مشکلی پیش نیاد.

اگه میخواید دوستاتون رو به این قرارِ وبلاگی - نوروزی دعوت کنید زودتر اقدام کنید تا زمانِ کافی واسه انجامش داشته باشن.

از اونجایی که تعداد لینک ها زیاد میشه احتمالأ و بعضی از دوستاتون بخوان به عنوان یادگاری، تبریکِ عید رو داشته باشن، لطف کنید لینکِ دانلود رو هم بذارید تا دوستان بتونن تو زمانِ دانلودِ رایگان و اینا دانلود کنن : )) تشکر [ اختیاریه ها! ولی اگه خواستید انجام بدید : ) ]

وعده ی ما 30 اسفند، ساعت 21 پای صندوق های بیان : دیییی

+ از اونجایی که 30 اسفند ساعت 21 میفته بعدِ سال تحویل گویا، و ما میخوایم قبلِ سال تحویل پست رو منتشر کنیم و تبریک و اینا بگیم، پس برنامه یک روز جلو افتاد و از 30 اسفند به 29 اسفند و همون ساعت 21 منتقل شد. 

پس لطفأ اونایی که قول دادن، اگه آماده نکردن کارشونو یکم عجله کنن و به قرار برسن.

ممنون از همه تون : )

+ اعلامِ آمادگی کرده ها تا به این لحظه:

1. بهار 

2.جواد قاسمی

3. حوا 

4. گندم بانو

5. مهرآ 

6. اسمارتیز 

7. هلما

8. آقای معمولی

9. مبهم

10. نرگس 

11. کوالای پیر

12. آنه شرلی

13. مجتبی مطوری

14. محمود بنائی

15. دکتر حسین :)

16. پوکر فیس

17. رها

18. حورا

19. غزاله زند

20. جولیک

21. پری دریا

22. دچار

23. ام ا چ

24. آرزو

25. میرزا

26. آقاگل

27. مسی ریکا

  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۱۰۳)

انا موافق!!!:)))
پاسخ:
انا هم تِد :))

باید ببینیم استقبال میشه یا نح!
فعلا ممنون
آقا من ✋ 
:))
پاسخ:
اسمتون تیک خورد : ))
من واقعا اگه موقعیت پیش بیاد پایه‌م!!
ولی خوشم نمیاد جلوی خانواده بشینم وویس ضبط کنم!!! :/
اگه تنها شدم این کارو میکنم! :)
پاسخ:
جلو خانواده که منم خوشم نمیاد :)))
ولی اگه تونستی شرکت کن حتمأ
+ الان اسمتو بذارم یا نح؟

  • بلاگر آرام
  • گمون نکنم بیام درس دارم :\
    گوشیمم داغونه
    هزارتا دلیل دیگه!
    پاسخ:
    هرجور صلاحه
    من اگه تونستم انجام میدم! چون اصولا قول برا یه چیز خاص بدم کائنات دست به دست هم میدن که انجام نشه برا همین قول نمیدم :)))
    پاسخ:
    بابا اورانیوم ک نمیخواید غنی سازی کنید :/ :))
    الآن همه بهانه آوردنو شروع کردنا :/ :)))
    الان یکی میاد میگه مادرم مریضه نمیتونم بیام آقا مدیر :)))
    + ینی اسمتونو نذارم تو لیست؟!
    دو سه دقیقه؟! زیاده ها...
    پاسخ:
    دهنتون گرم میشه متوجه نمیشید :)))
    باشه اگه شد حتما :)
    پاسخ:
    تشکر
    باشه خب قبوله :))
    پاسخ:
    ممنون از شما
  • گیس گلاب خاتون :)
  • من بلد نیستم ویس هامو بذارم تو وب :/
    چونم یه بار همین چند وقت پیشا اینو گفتم توی ویلاگم و کسی سعی نکرد کمکم کنه این بار اگر کمکم کنید این حرکتتون رو لبیک نمیگم (آیکون نگاه چپ چپ)
    صبت دیگه ای هم ندارم ://
    پاسخ:
    :|
    خا
    جدی میگم بخدا من هر وقت قول میدم یه چیزی میشه که بدقول شم! ثابت شده بهم T_T

    اصن شاید سوپرایزتون کردم (شکلک من خفنم و این صوبتا) :دی
    پاسخ:
    اِی باباع 

    هرجور صلاحه
    اگه بتونم و بشه منم هستم :)
    پاسخ:
    اگه :))
    ممنون
    + اسمتونو ثبت کنم؟!
    با وجود اینکه صدام خعلی عالیه(! )...اما منم اعلام آمادگی میکنم...دوس  میدارم:دی
    پاسخ:
    تستِ خوانندگی که نیست : )) خیالتون راحت
    ممنون
  • شاید فردایی نباشد...
  • یا خدا یعنی صدای خودمون

    نکن برادر محرم نامحرمی گفتن

    برو استغفار کن ههههه
    پاسخ:
    :|

  • شاید فردایی نباشد...
  • بع

    همشم که خواهرا ثبت نام کردن :/
    پاسخ:
    شما بفرما مردونگی کن اولی باش
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • به نظرم جذاب میشه :)
    پاسخ:
    شرکت میکنید؟!
  • اسمارتیز :)
  • منم هستم:) نرم افزار ضبط صدام معرفی کنین لدفن دی: 


    پاسخ:
    ممنون
    لینک گذاشتم
    نرم افزار خوب واسه ضبط صدا سراغ دارین؟؟ والا با ضبط صدا که خود گوشی داره هر کاری میکنم صدا خش داره ضبط میشه ...
    پاسخ:
    گذاشتم لینکشو
  • گیس گلاب خاتون :)
  • خا بک :/
    پاسخ:
    :|
    خا بک فور اِوِر
  • بنیامین دهقانیان
  • آقا من نیستم :)
    پاسخ:
    ممنون
  • گیس گلاب خاتون :)
  • پوکر فیس بک تو دِ اِند
    :|:
    پاسخ:
    :))))
    خا
  • یا فاطمة الزهراء
  • من میترسم ساعتش یادم بره :|
    و گرنه ایده اش رو دوست دارم
    پاسخ:
    حالتِ انتشار در آینده رو واسه همینجا اختراع کردن اصن
  • شاید فردایی نباشد...
  • ما توی بلاد بیانستان همین چیزایی نداشتیم

    اینا رو از کجا پیدا کردی مستر تد
    پاسخ:
    چیا دقیقأ؟!
  • مرتضی معادی
  • منم اعلام آمادگی میکنم به اندازه ی کوچیک خودم !


    پاسخ:
    خیلی هم خوب
  • آقای معمولی
  • و البته از طرف آقای معمولی هستم...
    *مرتضی معادی*
    پاسخ:
    وات :/ :))
    نرم‌افزاری با قابلیت "عدم ضبط صدای فوت" سراغ دارید آیا؟!!!! :/

    متنشو نوشتم. اگه شد ضبط میکنم، نشد نوشته میذارم فقط :)
    پاسخ:
    :/ :)) نداریم چنین چیزی

    متن که فایده نداره ک. اگه میتونی ضبط کن.
    حله حله!!! ضبطش کردم!!! ^__^

    پاسخ:
    دمِ عالی متعالی :))
    دو سه دیقههههه؟ تهِ تهش بگم سالِ نوتون جدید وسلام:)) هستم!
    پاسخ:
    دو سههههه دیییقققهههه نه! دو سه دقیقه :)) خداییش زیاد نیست :)) ولی زمانش مهم نیست. هرچقدر دوست دارید : )
    ممنان
    همممم... دلو میزنم به دریا دیگه:)
    ثبت کنین
    پاسخ:
    اوووو! سفر به مریخ ک نیست :)))
    ثبت خواهد شد
    سلام 
    با لهجه هر منطقه باشه چی ؟
    یعنی هر کی با لهجه و منطقه خودش تبریک نوروز بگه و هر حرفی که دوس داره بزنه !؟
    البته من چون سخنگو دارم خودم نمیتونم ولی بدم به سخنگو چطور ؟:))

    پاسخ:
    سلام
    اینم میشه
    خیلی هم خوب
    تشکر
    منم که اصن وب ندارم :دی صرفا اومدم بگم خداقوت :دی میخواستم یه چی بگم ولی نمیگم 
    پاسخ:
    خب بزنید :/ ممنون
    بگید خب
  • کوالای پیر
  • باحاله :دی
    منم سعیمو میکنم  :) 
    اگه موقعیتش باشه چون سال تحویل مسافرتم و نمیدونم وضعیت نت اونجا چه جوریه!!! :/
    پاسخ:
    میتونی زودتر ضبط کنی بذاری رو حالت انتشار در آینده!
    اسمتو میذارم پس
    میگم برای پستی که انتشار در آینده ست که نباید حتما تو زمان انتشارش به نت وصل باشیم ؟! 
    اگه نیازی به نت نداره منم هستم :) 
    پاسخ:
    نه دیگه
    نیازی نیست
    اوکی پس :) 
    میگم گفتی تو یه ساعت معین ، بعد چه ساعتی میخواین پستا رو منتشر کنید ؟!
    پاسخ:
    اعلام میکنم به زودی
  • مجتبی مطوری
  • اقا منم میام(:
    اقا تد اسم من رو هم بنویس(:

    پاسخ:
    بیاع : ())
    یادداشت میشه پسرم :))
    منم ضبط کردم...
    فکر می کردم ۵ ثانیه هم نشه، بعد که تموم شد دیدم 2:55 شده :||

    بابت نرم افزار هم ممنون...
    کلاً ممنون... کارِ جالبیه... حسِ خوب داشت :)
    پاسخ:
    خیلی هم عالی
    ممنون از شما که همکاری داشتید
    یه پینوشت هم اضافه کن بی زحمت که همه لینک دانلود رو هم بذارن!!
    چون احتمالا تعداد لینکا زیاده و باید تو زمان دانلود رایگان، دانلودشون کنیم!! ^__^
    پاسخ:
    انجام شد : )
  • محمود بنائی
  • چرا که نه! من هم هستم. 
    راستی عجب برنامه ضبط صدای خوبی بود. 
    پاسخ:
    دمِ شما هم گرم
    آره خیلی خوبه.
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • خیلی برنامه ی جالبیه :))
    ولی اگه میشه من نباشم پیلیز :))
    پاسخ:
    هرجور راحتید : )
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شک داشتم بگم آره یا نه!! حالا که حرف سفر دسته جمعی به ایوین شد منم سعی میکنم بیام. خلاصه که دلم سفر می خواد!
    پاسخ:
    چه میکنه این ایوین :)))) کلأ نرفته همه عاشقشیم :))) نمکِ خوبی داره :)))

    ممنون از شما
  • یا فاطمة الزهراء
  • خوب شد اعلام آمادگی نکردمااا خودم مجبورم بیام فراری تون بدم :)) 
    شمام برو توبه کن
    پاسخ:
    همینکه کامنت گذاشتی خودش شلاق داره خانم!
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • منم شرکت میکنم!
    پاسخ:
    با تشکر
  • یا فاطمة الزهراء
  • حالا که نمیریم اوین :)) منو نذار تو لیست :)) 
    الکی مثلا تو لیست بودم :)) 
    پاسخ:
    :|
    الان دیره اعلام موافقت کنم؟
    حس میکنم از دنیا عقب موندم -___-
    پاسخ:
    نه
    الآن اسمتونو ثبت میکنم
  • 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
  • والا زیاد اهل ویس نیستم ولی خوب چه میشه کرد :| راه دیگه ای نیست؟! D:
    سال جدید هم پیشاپیش مبارک... متاسفانه 30 مگ از حجمم باقس مونده وگرنه شرکت میکردم ^_^ ببخشید
    پاسخ:
    بهانه ها رو خداییش :)))

  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • منم هستم :)
    پاسخ:
    خیلی هم خوب
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خو الان من نفهمیدم چی شد. مثلا چی بگیم تو این فایل صوتی؟ بعد چند دقیقه باشه این فایل؟ بعد همه مون راس ساعت 21 آپلودش کنیم تو وبلاگامون؟ 

    میشه خواهشا ما را روشن بنمایید سناتور جان ؟ :)
    پاسخ:
    مختصر حرفی با دوستاتون درمورد سالِ جدید و تبریکِ سال نو و هرچی که دلتون میخواد بگید
    زمانش مهم نیست
    همه ساعت 21 منتشر میکنیم تو وبلاگامون

    اوکی؟!
    ماشاالله یه خواهرا
    پاسخ:
    برادرا شرمنده کردن اصن :/ 
    شرکت نمیکنی؟!
  • حسین مداحی
  • موضع من هم که کاملا مشخصه. هیچ کدوم از بیانی ها دوست من نیستن. چند نفر هستن که تو تلگرام خدمتشون میرسم.
    پاسخ:
    حالا به همون چند نفر تو وبلاگت تبریک بوگو :/
    نیان ببرنت 😂😂😂
    پاسخ:
    نزدیک ک بود
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم اعلام آمادگی کردم، چرا منو ننوشتین؟:|
    پاسخ:
    جدی؟!! 
    عای عم ساری - نوشهر :)) 
    الساعه مینویسم
    مخالفتو اعلام میکنم و از صحنه خارج میشم (-:
    پاسخ:
    به سلامتی
    من چون وبلاگ ندارم...از همین تریبون به صورت کتبی پیشاپیش سال نو رو به همتون تبریک میگم:))
    +چرا پست جدید نمیزاری حاجی؟
    پاسخ:
    خب یه دونه بزنید! خوبه ها!
    ممنون : ))

    + گذاشتم ک! این پست رو ثابت کردم تا 30 ام! دو سه تا پست گذاشتم!
  • 🍁 غزاله زند
  • وای چه جالب،چشم شرکت میکنیم و صفایی میکنیم و حالی خوش میکنیم ♡´・ᴗ・`♡
    پاسخ:
    خیلی هم خوب : )
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • مرسی 
    اوکی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    من هم شرکت می کنم. برم متن سخنرانی بسیار بلیغانه و فصیحانه م رو آماده کنم. اهم.
    دوستانی که مشکل مکان دارن یک عدد کمد دیواری در منزل ما موجوده، سابقا صاحبش توش وویس ضبط می کرده برای وبلاگ و رادیو و غیره. ساعتی اجاره داده می شود.
    پاسخ:
    خیلی هم روال! 
    دوستان یک عدد مکان برای انجام امور عام‌المنفعه یافت شد! مراجعه کنید! 
    میگم عنوان پست رو هرچی خواستیم بزاریم ؟
    پاسخ:
    همین قرار به وقتِ نوروز اگه باشه بهتره
    نبود هم عیبی نداره
    آقا من دانلود کردم...
    ولی میشه بگید چطور میتونم باهاش بضبطم؟ هق هق هق
    هنوز قطعی نیست بودنماااا...میضبطم اگه خوب بود خبرتون میکنم :)
    پاسخ:
    مبارکه :))
    راحته ک
    اون دایره بزرگه رو بزنید حله

    سخت نگیرید حالا. نفسِ کار مهه.

    مشکلش یه جای دیگه بود....یافتمش... :))))
    حالا خبرتون میکنم :))))))
    پاسخ:
    خدا را سپاس پس :))
    هق هق هق...
    پاسخ:
    چی شد باز؟!
    هدفونم....میکروفونش وصل نمیشه!!!!هق هق هق...
    پاسخ:
    بابا با گوشی ضبط کنید دیگر
    و همچنان هق هق هق...
    پاسخ:
    :|
    خب چرا عصبانی میشید مستر تد؟!؟!؟
    برم یه کاریش کنم دیگر....
    ینی الکی دانلودیدم؟!؟!؟!؟!؟!

    پاسخ:
    عصبانی نشدم ک :)))
    میگم خب با گوشی ضبط کنید
    آقا من نیستم متاسفانه...با عرض پوزش البته مستر تد...
    ان شاء اله سال بعد..
    پاسخ:
    سالِ بعد : )

    من یه حرفایی زدم و الان در حالت انتشار آینده است :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون پس : )
    درضمن تست گویندگی نیستا من با گوشی ضبط کردم، حالا بد هم شده باشه به روم نیارید :)
    پاسخ:
    نه باباع
    من خودم از همه داغان ترم
  • دچــ ــــار
  • کامنت جولینگ رو پینکش کن همه ببینن :) بچه ها مشکل مکان دارن
    پاسخ:
    :))))
    اسبابِ سو استفاده ی مالیِ اوشونو فراهم نمیکنیم :))))

    + نتونستی شرکت کنی آخر؟!
    هستم  بریم  که  بریم !

    فقط بگم  ترکی ضبط می کنما :D 
    پاسخ:
    دمت گرم
    تو بورکینافاسویی ضبط کن اصن :)))
  • دچــ ــــار
  • چرا شاید عیدی گوشی گرفتم  و شرکت کردم:)
    پاسخ:
    :|
    قرارمون 29 اسفنده خب
    از یکی قرض بیگیر ضبط کن دگه
    باشد :)
    پاسخ:
    باشد بک :))
    الان من قرار بود از امروز دیگه نباشم و شانس آوردین بودم و پستت رو دیدم وگرنه که همون موقع منتشر میشد 
    پاسخ:
    پس خدا رو شکر
    من ساعت ۲۱ برم کدوم وب؟! :|
    از کدوم شروع کنم؟! :||
    پاسخ:
    وبلاگِ من اولویت داره :))))
  • آراگُل ‌☆
  • واااو چه خبره اینجا ^_^
    پاسخ:
    بح بح
    اینجا رو ببین
    کی عامده :)))
    خوش آمده
    خوشحال شدم از دیدنِ کامنتتون

    شرکت میکنید؟!
  • آراگُل ‌☆
  • کار سختیه!
    D:
    پاسخ:
    سانتریفوژ که نمیخواید فعال کنید :/ :))))
  • آراگُل ‌☆
  • مرسی مرسی مرسی ^_^
    اگه بتونم حتما :))
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • اسمارتیز :)
  • عی بابا:/
    من ترجیح میدم صدامو وقتی ضبط کنم که کسی خونه نیست.... ولی اینجور که من میبینم، تا خود سال تحویل، همه خونه‌ن:/
    پاسخ:
    بابا برید تو اتاقتون ضبط کنید دیگه
    شیشه ک نمیخواید تولید کنید :)))
    سلام من هم هستم. 
    البته اگر دیر نشده
    پاسخ:
    دیر نشده اصلأ
    فقط تا فردا ساعت 21 منتشر شه : )
    خب این تغییرتو رنگی میکردی که من کل پستتو یه دور دیگه نخونم!!!! :|

    پاسخ:
    خواسته م سرانه ی مطالعه ی کشورو ببرم بالا :/ :)))
  • دچــ ــــار
  • باشه سناتور منم هستم
    پاسخ:
    درود به تو :))
  • دچــ ــــار
  • با امکانات کم نه با امکاناتِ هیچ یعنی تهیه اش کردما :) فقط بخاطر اینکه سناتوری
    پاسخ:
    ینی اگه نماینده مجلس بودم اوکی نمیکردی؟! :)))
    سین!
    پاسخ:
    صاد :)))
    در جریان باشید دیگر
    حالا چرا صوت و صدا و اینا😅
    یه کار راحت تر بهتر بوداااا😂
    من تا حالا صوت نذاشتم اینجا و نمیدونم موفق میشم یا نه ولی مـــنـــم هســــتـــم✋
    پاسخ:
    چون صوت حسو بهتر منتقل میکنه و واقعی تره : )
    خیلیا دفعه اولشونه.
    ممنون

    من ساعت 21 میام به وبلاگ تک تکتون سر میزنم...
    اول به کی سر بزنم؟؟؟ :)
    باید کلی بدانلودم...ولی باید جالب باوشه...منتظرم :)
    پاسخ:
    بنده اولویت دارم خانم :)))
    جالب میشه
    باوشه...پس اول از همه برادر تد :)))

    هیجان دارم واسش:)))))))))))
    پاسخ:
    آورین :))

    خوبه ک
    خیلی  می رم  دبنال  اینکه یه  متنی پیدا  کنم  بنویسم  ولی نمی دونم  چرا متن  نوشتنم  نمیایید :D
    پاسخ:
    متن نمیخواد ک
    یه صحبتِ ساده س و تبریکِ عید
    سخت نگیر
    روز موعود فرا رسید....:))
    ساعت 21 امروز چه خبر میشه!!!بح بح :))))))
    پاسخ:
    اوووف :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • وعده ما امشب پای سیستم هامون:)
    پاسخ:
    تکبیر :)))
    منتظرم ببینم چه می کنید دوستان :))))
    من که نشد امسال باشم...هق هق هق
    پاسخ:
    چه شود : ))
  • بهار بهاری
  • اخ تد:(((من نتم تا شب تموم میشه:`((((
    پاسخ:
    خب بذار انتشار در آینده
    بله دیدم و متوجه شدم
    مرسی بابت اطلاع رسانی:)
    پاسخ:
    عالی
    دیر نشده که نه!؟:دی
    نفر بیست و چهارم!
    پاسخ:
    ده دقیقه فرصت دارید :))
    من آماده ام واسه دانلود :))
    پاسخ:
    دانلود نداره واسه من ک :| یادم رفته بذارم
    آنلاین بگوشید :))
    3 دقیقه مونده :))))))))))
    پاسخ:
    :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • http://khoob1.blog.ir/post/59

    خداروشکر رسیدیم سرقرار!
    پاسخ:
    خیلی ممنون : ))
    اوا من دیر رسیدم :(
    پاسخ:
    دیر نیست 
    اگه میتونید تا ته  امشب برسونید
    متاسفانه نمی تونم :( خیلی بد شد :( دلمان کباب شد  
    پاسخ:
    ان شاءالله سال بعد
    آقا پروژه ی سنگینی بود :)))
    بالاخره تمومش کردم :)
    خسته نباشید دوستان:)
    الآن قاطی کردم کدوم صدا مال کی بود؟؟!؟!؟!؟! :))))))))))))))))))
    مال شما برادر تد قاطی نمیشه!!!چون کلا به ما ربطی نداره بودی شما :))))
    پاسخ:
    خداقوت خواهر حوا :)))))
    خسته نباشید رزمنده :)))

    من اصولم خاصم :)))
    واقعا سخت بودااااااااااا.....
    ممنونم که همه شرکت نکردن :)))))))
    وگرنه تا فردا صبح درگیر بودم :))))))))))
    پاسخ:
    خیلیا به هوای فردان هنوز :|
    خیلیا هم بدقولی کردن
    اقا من  دیر شد !

    ولی رفتیم  رو عیر :D
  • اسمارتیز :)
  • به پایان می‌رسد دفتر، حکایت هم‌چنان باقیست:)
    اوه عاقا من در جریان نبودممم:(((((
    پاسخ:
    الآن بذارید خب
    فرق نداره ک
    یه‌سوال!: همه‌ی دوستان راضین که صداشون رو به عنوان یادگاری دانلود کنیم دیگه آره؟ :)
    پاسخ:
    اونایی که لینک گذاشتن قطعأ
    اونایی که نذاشتن رو باس اجازه بگیرید
    منم یادم رفت بگم هستم ولی گذاشتم!:)
    +مرسی از پیشنهاد خوبتون!حال خوب کن بود اصن!:)
    پاسخ:
    :| مرسی حافظه :))
    الآن ثبت میکنم
    + وظیفه بود : ))
    چه جالب!
    خب به عنوان قدم دوم! اجازه هست؟!
    پاسخ:
    خیعلی :))
    چرا که نح؟! :)) فقط سیستم یا گوشیتون نپوکه :)))