Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

+ مگه داریم این همه عاشقو مجنون؟! 

.

- آره داداش! داریم!

.

+ مگه داریم؟! 

.

- آره دیگه محسن :| داریم

.

+ مگه داریم؟!

.

- محسن :|| کَری مگر؟! گفتم داریم دیگه!

+ کاری به روز و شب و هفته و هر سال نداریم! هر دقیقه بیقراریم!

.

- اینجور شخصیتایی هستیم ما بلاگرا

.

+ مگه داریم این همه عزیزتر از جون؟! 

.

- داریم :|| 

.

+ مگه داریم؟

.

- :||| [اره برقی را نوازش میکند]

.

 + مگه داریم؟!

.

- محسن جان؟! میشه بیای اون پشت؟!


[محسن خود به خود و بطورِ کاملأ اتفاقی و 11 سپتامبر طور به 18 تیکه ی مساوی و 5 تیکه ی غیرِ مساوی تقسیم میشود و دهانش توسطِ نارجک که آن هم تصادفی در دهان داشت پوکید]

.

محسن درحالی که 23 تیکه ای در گونی قرار گرفته بود [از قضا اینم کاملأ تصادفی] تکانی به گونی داد و نوایی همی رسید:

+ حاله هیچ چی رو به جز حاله همین حال نداریم آره خوب و سر حالیم!!

.

- :||| [ درحالی که به نقطه ای مجهول المکان زل زده، با کندوی عسل خودش را خفه میکند ]

.


* این شوخی با آهنگایی که دوستشون دارم رو خیلی دوست میدارم :)) امیدوارم شما نیز خوشتان بیاید :)) آهنگ پیشنهادی هم قبول میکنیم :))

* اتاق فکر و آواتِد به شب رسانی شد ;))

* موزیکِ مربوطه:


دریافت
  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • Neo Ted

نظرات (۳۸)

  • 💖 miss fatemeh 💖
  • وای چقدر خوب بود !!!
    بیشتر بزار ^_____^
    پاسخ:
    خوبه که خوب بوده :))
    ان شاءالله : ))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • اوه مای گادددددد!
    نظرم اولین نظر بود @__@
    آیم سو هپی :)))))
    پاسخ:
    :)))
    به سلامتی و میمنت :))
  • خانومِ حدیث :)
  • یه اهنگ عالی که خاطره یه سفر عالی تر دارم باهاش *_*
    + جالب بود خیلی  :دی
    پاسخ:
    پس نورِ علی نور شد دیگه : ))
    خوشحال شدم
  • آندرومدا :)
  • من با اهنگای ابراهیم زاده تو ذهنم کلی موزیک ویدیوهای رمانتیک احمقانه میساختم :-\
    وای عاغا برو عاهنگ همسر منو دانلود کن وایی:-* من ادم رویای تو نیستم | اشوان. 


    پاسخ:
    عخخییی :)))
    همسرت؟ :| 
    اشوان واسه شکست عشقی خورده ها و دپرسا خوبه :/
    حالا شاید سوژه ش کنم
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)))) 
    از بلاگرا عاشق تر نداریم اصلا 
    پاسخ:
    نه والا
    هی گفتم بهشا
    گوش نکرد ک :))
    اتفاقی شرحه شرحه شد جوونِ مردم
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • اوه مای گاددددددد تر!
    بالاخره به یکی نظر دادم و آنلاین بود @__@
    عجب دنیاییه :|
    پاسخ:
    :)))))
    یه قربانی بده :)))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • مد شده خرس قربونی میکننا :))
    پاسخ:
    من اون مد رو شرحه شرحه خواهم کرد :|
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • خود دانی :|
    اون تفنگ شکاری من کو؟!
    پاسخ:
    :)))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • لبخند زدی دلم بسوزه؟ :|
    پاسخ:
    اخطار گونه بود :))
    توضیحات داخل اینا [ ‌] خیلی جالب بود.
    و همینطور به شب‌رسانی!
    پاسخ:
    بقیه شم که مو :/ :)))
    ممنون
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • باشه تو خوبی -_-
    [فک کنم اینجا معنی نمیده ولی تیکه کلامم شده خواستم بگم :|]
    پاسخ:
    :)))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • شب خوش!
    پاسخ:
    شبت خوب
    سکوت می کند و لبخند می زند :)
    پاسخ:
    بح بح پس :))
  • •✿ آرورا ✿•
  • چقد شبیه حامد همایون میخونه
    پاسخ:
    آره
    ولی قشنگ میخونه کلأ
    اون موزیکِ تا ابد تو بخشِ آواتِد رو توصیه میکنم : )
  • 🍁 غزاله زند
  • وای که چقدر خندیدم! آخراش دیگه جناییِ بود! اونم خیلی خشن :))
    ممنون بابت خنده‌هایی که باعثش هستید :) 
    پاسخ:
    خیلی هم خوشحالم : )
    خواهش میکنم
    خیلی بانمک :)
    با آهنگای آقای چاووشی نه نه ببخشید چاوشی هم میتونید شوخی کنیدااا :))
    پاسخ:
    خیلی تشکر : )
    محسن چاوشی نح :/ :)) محسن فرق میکنه کلأ : ))
    خودِ آهنگ خوب بود :))
    پست شما که :/
    پاسخ:
    همینکه خودِ آهنگ به نظرتون خوب بوده کافیه : )
    پستِ من که اهمیتی نداره : ))
    :دیییییی! یادم به اون مزاحم تلفنیِ و اره برقی افتاد :دییییییییی تر تر!
    پاسخ:
    : ))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • اصلانم متوجه نمیشم پستاتونو جدیدا ://
    :))
    پاسخ:
    چه خوب جدیدأ پستِ فلسفی و سنگین نداشتم اصلأ! :))
    خداییش چیشو نمیفهمید الان؟؟؟ :)))
    مگه داریم؟! :))
    پاسخ:
    نح :))))
    سرنوشتِ تلخِ محسن رو به یاد آورید :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • گمونم من اینقد اینجا پست فلسفی خوندم دیگه پستای معمولی برام قابل درک نیستن :))
    خب در واقع کلا نمیفهمم این مکالمات یعنی چی :))
    پاسخ:
    :)))
    خب دقت کنید! این + ها واسه اون موزیکِ تهِ پست هستش که بنده که - هستم باهاش شوخی کردم و + رو نسبت دادم به بیانی ها : ))
    الان متوجه شدید؟!
    آیکون تفکر و اینااااا...
    بله داریم :))))
    خیلیم داریم :)))
    بددددددددم؟! :)
    پاسخ:
    : )))
    بدید به خاتونتون :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • :دی
    پس مسئله نفهمیم رابطه مستقیم با آهنگ ته پستی که گوشش نمیدادم داشت :))
    باید گوشش بدم بعد بگم :))
    فعلا آهنگ پست آخر خودم تو گوشم مشغول اجرای کنسرت هست :))
    پاسخ:
    :|
    ینی جا داشت اره رو بنوازم دوباره :)))
    خداییش چرا گوش نداده میاید اظهار نفهمیدن میکنید؟؟ :)))) خب وقتی گفتم موزیکِ مربوطه ینی باید گوش کنید دیگر :))


    خخخخ جواباتون به کامنت آخری خاتون عالی بود...
    این خاتونِ O_0
    پاسخ:
    : ))
    :))))))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • خب من فکر میکردم صرفا آهنگ دوست داشتنی تون رو میذارید اون زیر :))

    محبوبه از اون زاویه خیلی نفهم به نظر میرسیدم که تعجب کردی اینقدر :)))
    پاسخ:
    توجیه نکنید :)))

    خیلی بد نگاه کردن وجدانأ :))) 
    خب میدونم فرق میکنه :| :))

    پاسخ:
    خوب است :))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • اصلا من به نشانه اعتراض همه شمارو ترک میکنم -_-
    این حجم از توهین به شعورم رو بر نمی تابم :||
    همون آهنگ خودم اصلا خیلی بهتره ://
    :)))
    پاسخ:
    عِی باباع :)))
  • علیـ‌ تَرین
  • الان موحسن ابراهیم زاده معروف بود و باید میشناختیم؟! o_O

    سیاسی بود موضوع گفتگو که! :دی
    پاسخ:
    تعداد بازدید و دانلود آهنگاش که بالاس :)) حالا منم معرفیش کردم که بشناسی دیگه. بد است مگر؟! 

    فانوسأ؟؟ :)) کجاش؟!!
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • یا حضرتِ ریتم آهنگ :/
    یه چن ثانیه شو بیشتر گوش ندادم خیلی خفن بود :))
    ولی متوجه شدم دیگه :)
    البته هنوزم ناراحتم و صحبتی ندارم مثلا ://
    پاسخ:
    قشنگ و شاده ک
    منشوری نیستا :))) نهراسید :)))

    عِی باباع تر :/ 
    =))))))
    هلاک اون اره برقی را نوازش می کند شدم :)))
    پاسخ:
    :))))
    خیلی رو مخ بود محسن
    @خاتون
    نه خب یه جوری برات توضیح دادن که گفتم: عنا الان انتظار دارن اینا رو خاتون متوجه بشه؟!
    خاتون باس اگه دلش خواست(چه دلبری می کنم من😊) آهنگ رو بگوشه تا متوجه بشه!
    در ضمن (نفهم)چیه بیتلبیت!!!! من؟ جسارت؟ اونم به تک خاتون بلاد بیان :))))))

    @جناب تد
    الان انگلیس بازی در آوردینااااا! 
    فک نکنین متوجه نشدم :/
    :)
    پاسخ:
    :))))
    سناتور بازی بود
  • دچــ ــــار
  • با پری زاد بنیامین هم میشه شوخی کرد
    پاسخ:
    باید بهش فکر کرد
    خب من هنوز آهنگی که گذاشتین رو گوش ندادم :||
    بدونِ گوش دادن کامنت گذاشتم :||
    (:

    با داری به چی فکر می کنیِ تتلو هم میشه خیلی شوخی کرد :|
    پاسخ:
    :|||||
    دندان هایش را تیز میکند


    تتلو هم سوژه زیاد داره
    خب الان شنیدم... خوشگله :)
    پاسخ:
    خا :/ :)))
  • قندک میرزا
  • سلام عرض شد استاد
    عرض کنم که آدم یاد بعضی از اشعار مولانا می افته. اون خدا بیامرزهم  گاهی  ناخودآگاه میرفت رو ویبره!!!
    پاسخ:
    سلام :)) استاد کیه دیگه :))

    خدا بیامرز خیلی باحال بود
  • قندک میرزا
  • تو نه چنانی که منم/ من نه چنانم که تویی
    تو نه بر آنی که منم/ من نه بر آنم که تویی
    من همه در حکم توام /تو همه درخون منی
    گر مه و خورشید شوم/من کم از آنم که تویی
    دوش گذشتی زدرم/بوی نبردم زتو من
    کرد خبر گوش مرا/جان و روانم که تویی
    چون تو مرا گوش کشان/بردی از آنجا که منم
    برسر آن منظره ها/هم بنشانم که تویی
    مستم و تو مست زمن/سهو خطا جست زمن
    من نرسم لیک بدان/هم تو رسانم که تویی
    مفاعیلن مفاعیلن مفاعیل/ مفاعیلن مفاعیلن مفاعیل
    پاسخ:
    الان این از مولانا بود؟! 
    خشن :|
    پاسخ:
    خا :| 
    اره را هم روشن میکند

    :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عه مگه داریم؟!!
    پاسخ:
    نح :))