Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کالباسِ کی بودی تو؟!

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

 

+ میو میو!

- از اولین میو میوت! فهمیده بودم زود! کالباس های قبلِ تو! سوء تفاهم بود :| :)))

 

* شادمهر وقتی یه گربه میبینه و یادِ کالباسی که دیشبش خورده میفته :)) 

 

 

 

  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • Neo Ted

نظرات (۴۵)

غَش غَش غَششش...
پاسخ:
الان مسخره نمودی؟! :| :)))
بدم بچه ها فیلترت کنن؟!
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)))) 
    کالباس رو نمیدونم ولی بغل گیرنده کالباس عشق منه که 
    شکایت کنم عکسشو پخش کردی؟ :|
    پاسخ:
    :|
    برو باباع :)))
    من خودم مرجعِ شکایات هستم
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • عخـــــی :)))
    من برم خودکشی کنم؟؟ ^^
    پاسخ:
    بفرمایید
    مستقیم
    بعدِ راهرو
    پنجره به سمتِ خیابون بازه
    پرت کن خودتو پایین:))
    شوخی شوخی با شادمهر هم شوخی؟! :))))

    چه تصویرِ بااحساسی :)
    پاسخ:
    شادمهر از رفقای ماس :))) از این حرفا نداریم با هم

    خیلی!
    دوستی تون مستدام! :)

    :/
    پاسخ:
    خا :/ :)))
    من از خا خیلی خوشم میاد :))))
    یعنی همون خب؟! :|
    پاسخ:
    بله :)) همون اوکیِ خارجکی :)) ولی یه لحنِ تحقیر کننده ای داره :)))) خیلی باحاله :)) در کامنت نمیگنجه :)))
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • همون کامنت "یا فاطمه الزهراء"
    پاسخ:
    همون جوابم
    عه؟! خب منم از این به بعد میگم خا! :))

    خا جنابِ تد :))))
    پاسخ:
    :| :)))
    این واسه ما شمالی هاس :))) 
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • :|
    باع؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خاع :| :)))
    از کجا به بعد دقیقاً شمال حساب میشه؟! :|
    پاسخ:
    فقط اون تیکه ی سرسبزِ بالای کشور :|  سه استانِ گلستان.مازندران.گیلان  :|

    چه نازه بچه‌هه با اون صورتیِ ملیحش!
    پاسخ:
    بله بله : ))
    :|
    محبوبه هم که میگه خا :|
    پاسخ:
    اونا خا ندارن :| از ما گرفتن :| :)) حرام است! حرام!
  • یا فاطمة الزهراء
  • ولی من شکایت میکنم :)) 
    به جغد دانا شکایت میکنم :)) 
    پاسخ:
    منم لابی میکنم بهت گواهینامه ندن :|
    منم از شما می گیریم :|
    راضی باشید :))
    پاسخ:
    خا :| 
    :))
    نخیرم خودم ابداعش کردم و شما مثل همیشه کپی کردین 😛
    پاسخ:
    :/
    خا :))
    شما گفتید من هم باور کردم
    ای جوووونم *_* چی خوشمزه نشسته :))
    پاسخ:
    بله بله
    خدارو خوش میاد وقتی من کل ِ روز تکیه میکنم بر یک تکیه کلام بعد همون بیاد عنوان پست تو؟
    برم خفه شم؟ :|
    پاسخ:
    برو خفه شو :))))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • نه جواب نمیده :/
    یه بار امتحان کردم زنده موندم :/
    یه راهکار موثر میخوام :))!
    پاسخ:
    بیا سم تزریق کنم بهت :))) آمریکایی بمیر :)))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • نمیشه :|
    نامحرمی :|
    پاسخ:
    میدم رویا :| البته دستکش داشتما! 
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • حواسم نبود تو که خرسی کلا :|!
    +
    رویا کیه باز؟؟
    آپشنا هی داره بیشتر میشه ها :|
    پاسخ:
    :)))
    ایییییییییییییییی گربه رو بغل گررررررررررررفته ............
    پاسخ:
    :|
    وای گودووو
    گودو گودو 
    خدایا
    گودوووو
    گودو گودو 😍😍
    پاسخ:
    :|
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • @JOJO Kocholo 

    گودو چیه دقیقا؟ -_-!
    پاسخ:
    :|
    خا بره آعوووووووووووووووو :|
    پاسخ:
    :))))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • عاقا چیشد؟؟؟
    تایم ندارم زودتر راهکاراتو بریز رو میز :|
    پاسخ:
    مرگِ موش! عالیه!
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • توهین نداشتیما :|||
    پاسخ:
    راهکار واسه خودکشیه :/ خودت خواستی :| 
  • 🍁 غزاله زند
  • ما کالباس بخور نیستیم :)  گربه مَردم رو کالباس نمیکنیم و نمیخوریم :/ 
    فقط مثله همون بچه،صاف و صادق،گربه دوستیم (∩_∩)
    پاسخ:
    :))) ما هم نیستیم والا
    خیلی هم خوب
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • این وقت شب مرگ موش از کجا بیارم؟ -_-
    پاسخ:
    :|
  • خانم لبخند
  • میتونم بپرسم شما کجایی هستید که کلمه خا رو دارید؟!
    چون ما هم داریم :دی
    پاسخ:
    ما شمالی هستیم :)
    یا خدا :دی ملت دارن از کمبود شعر به قهقرا می رن:دی
    +عکس خیلی نازه:*
    پاسخ:
    :)))
    میبینید خداییش؟! :)))
    چقده تپلین جفتشووون:))
    + البته که همین گربه ی تپلی رو بیرون ببینم سه متری ازش فاصله میگیرم . .!!
    پاسخ:
    توپولوفن :))
    + چه قدر جسور :))
  • منِ ناشناس
  • منم از یکی از جنوبی ترین شهرهای ایران اعلام میکنم که ما هم توی لهجمون خا  داریم:)
    و موقعی که یکی یه کاری ازما میخوادبراش انجام بدیم ،ماهم در جوابش میگم خا(یعنی خب باشه)
    :)
    پاسخ:
    اینا همه از اشاعه ی فرهنگِ ماس
    گودو ترکیبی از چندتا چیزه
    ولی اصولا در لغت نامه مهبان برای بچه های بامزه ی وایییی گودو به کار میره.
    هرچیزی که بهشون مربوط بشه
    مثلا کفشاشون خیلی گودو عه ^_____^
    پاسخ:
    :))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • اعتراف میکنم هیچی از نوشته نفهمیدم :دی
    ولی عکسم دوس نداشتم :/

    بچه هم زدن نداره :))
    پاسخ:
    خا
    خا

    خا
    :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • خا خا خا به جمالتون :))
    پاسخ:
    :))
    چه عکس قشنگی
    پاسخ:
    خیلی
    کالباس =))
    پاسخ:
    :))
    گوشت گربه که بدرد کالباس نمیخوره!
    بیشتر بدرد همبرگر میخوره
    کالباس رو از گوشت گاو مرده درست میکنن
    کباب رو از گوشت الاغ
    کباب ترکی گوشت سگ هم بد نمیشه
    پاسخ:
    نه باباع :))))
    چه اطلاعات دقیقی داری :))
    غش غش غش..هااار هااار هااارر://
    :دی
    پاسخ:
    برو سیگارتو بکش معتاد :))))
  • خانومِ حدیث :)
  • ووی این بچهه رو نگا♡_♡
    پاسخ:
    :))
    آره دیگه مگه قرار بود نبینم :دی
    پاسخ:
    :| :)) نح
  • قندک میرزا
  • سلام....

    ولی من که سیگاری نیستم چی می خوای بهم بگی؟
    راستی مهر 2 خت ینی چی؟ اون وخت؟!
    پاسخ:
    سلام

    حرفِ خاصی ندارم دیگه :)))
    مهردخت! دخترِ مهربان :))
  • آندرومدا :)
  • مدل پاهاش :* ع اون چکمه کلاس اولیا :* کالباس نیس ع اون پاستیلاست ک لثه پ دندونه :*
  • آندرومدا :)
  • اصلاح میکنم "لثه و دندونه" :|
  • مهدی قاسمی
  • زیبا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی