Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

میرزاپور آمد!

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ
تولدِ نفس های نو، همیشه خوشحال کننده و حال خوب کن بوده! به خصوص اگه صاحبِ اون نفس های نو، فرزندِ میرزا باشه : )
مهراد جان! خوش اومدی پسر ;) یه دست تکون بده عمو تِد ببینه :))
  • ۹۵/۱۲/۱۲
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

  • گمـــــــشده :)
  • الهی. من فکر کردم دختره.
    تولدش مبارکا باشه میرزا
    بازم می گم خیرش بهتون برسه.
    سایه تون بالا سرش باشه
    :))
    پاسخ:
    پوره! پور! :))

    میرزاپور! چه ترکیب خلاقانه و جالبی!
    پاسخ:
    دیگه دیگه :))
    ممنون
  • 🍁 غزاله زند
  • الهی ،چقدر کوچولو و بانمکه ♡´・ᴗ・`♡
    خدا حفظش کنه :) 
    پاسخ:
    خیلی باحاله
    آمین
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • خوشآمد :)
    پاسخ:
    بله بله
    ای جاااانم ... هزار ماشالا :)
    ایشالا خدا پور عزیز جناب میرزا رو برا مامان باباش و مامان باباش رو برا این پور زیبای اصفهونی نگه داره ...
    من اصلا یه ذوق وصف نشدنی دارم ، خیلی خوبه که تو بیان سهیم لحظات ارزشمند و ناب همدیگه ایم ، چشم همگی روشن ...
    پاسخ:
    خیلی خوبه
    عمو تِد :)))

    چه گوگولی مگولیه ^_^
    خدا حفظش کنه :)
    پاسخ:
    بله :))

    آمین
    اوووف چی خوشمزه ست  :)
    خوش قدم باشه ان شاءالله...
    پاسخ:
    ب شدت

    ان شاءالله
    میرزاپور! :))
    بعد یعنی من بچه‌دار بشم، اسمش می‌شه «مترسک‌پور»؟ :))
    پاسخ:
    آره دیگه :))
    تو بچه دار شو واست یه کاری میکنم من :)))
  • بلاگر آرام
  • پور ینی چی؟ پسر؟


    بازم تبریک میگیم :)
    پاسخ:
    بله :)

    ممنون
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • چه جیگریه ^^
    الهی ^^
    ایشاالله صد و بیست سال و خورده ای عمر کنه ^^
    پاسخ:
    : ))
    ان شاءالله
    وااااای خدا چه جیگره ^__^ 
    مبارکشون باشه :))
    پاسخ:
    مبارکه
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • قدمش مبارک باشه، عمو شدنتون مبارک:))
    پاسخ:
    مچکرم :))
    اگه میخواستی منتظر عمو شدن از طرف داداش خودت بشینی باس فسیل میشدی تا عمو بشی:) اما حالا به برکت میرزا و پسرش عمو شدیا:))))))) مبارک باشه:))))))))
    پاسخ:
    تیز بازی در آوردم دیگه :))
    ممنون
    سالم باشه همیشه
    آروم باشه همیشه
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • یا فاطمة الزهراء
  • خوش آمد خوش آمد :)) 
    پاسخ:
    :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • ایشالله بچه خودتون :)))
    پاسخ:
    بلند بگید آمین :)))
    یاد بچگی هات افتادم پسرم :))
    پاسخ:
    عخخخییی :)))