Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

لبوئگرام

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

یعنی نظریه ی نسبیتِ انیشتین جلو این نظریه ی لبوئگرام باس موریانه خور شه! ارتباطِ مستقیمِ حجمِ لب و لوچه با حجمِ فالوئر و لایک، جزایرِ لانگرهانسِ انیشتین رو منهدم نموده به عبارتی! چنین فضایی قابلِ تحمل نیست!

  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

:)))))

به وضوح حس کردم و دیدم این نظریه رو :)))
پاسخ:
:))))
خیلی هم بد
چی بده؟!
پاسخ:
همین که حس کردید این قضیه رو دیگه
  • علیـ‌ تَرین :)
  • چرا پایین سمت راست وسط لب پایینیش چاک خورده؟! O_o
    پاسخ:
    زیادی تزریق داشته گویا :))) پوکیده
    سلااااام
    این چه وضعشه -_-
    اینا تو مملکت ما ک نیستن؟ نگو هستن نگووو
     :/
    پاسخ:
    سلااااام تر
    وضعِ داغانیه

    اوووو تا دلت بخواد ریخته 
  • خانومِ حدیث :)
  • بیرون بیا بهتر ببینیمت! بانوی پشت بومِ نقاشی
    در روز روشن از چه میترسی؟میترسی از اینکه خودت باشی؟!
    #علی حیات بخش

    تأسف بار شده اوضاع
    پاسخ:
    هییییع
  • 🍁 غزاله زند
  • من هنوزم هیچ قشنگی توی این نوع لب‌ها نمیبینم :| 
    پاسخ:
    ما هم هرچی دقت کردیم ندیدیم :))))))
    کلا از اینستاگرام خوشم نمیاد و ندارم... ولی از این چیزا زیاد دیدم... به وفور دیده میشن این مدل آدما...
    به عنوانِ یه دختر باید بگم واقعا زشته... اصلا زیبایی نداره... :/
    اون هم چاک نیست! برقِ لبه :|  :)))
    پاسخ:
    من خودم هم ندارم :))) ولی دیدم دستِ مردم :))) 

    جدی؟! موضوع تخصصیه :دیییی ما پسرا یاد نداریم ک
    اخه بدیش اینه عین میمون میشن اکثرا(تاکیدمیکنم اکثرا)نمیدونم چرا فک میکنن خوب میشن:/
    پاسخ:
    :))))))
    از اونایی که لایک و فالو میکنن بپرس
    دیگه نه تا این حد واقعا! یه‌جایی بین دو و سه میفهمن که اگه ادامه بدن، زشت‌تر میشن.
    پاسخ:
    خب عکس که جنبه ی طنز داره و واقعی نیست! ولی یه سریا دیگه باورشون شده که زشت نیستن و نمیشن اینجوری!
    منظورم از حس کردم این بود که این مدل آدما رو دیدم نه اینکه خودم امتحان کرده باشم این کار رو -_-

    زیاد هم تخصصی نیست... با توجه به عکس هایی که دیدم گفتم... :|
    پست هاتون جالبه کلا...
    موفق باشید :)
    پاسخ:
    عجججججبا :|| :))))
    مگه من گفتم امتحان کردید آخه؟ 
    از اون حرفا بودا :/ 

    بابا اینا واسه دختراس! لزومی نداره امتحان کرده باشید ک 
    طبیعیه که بدونید :/

    سلامت باشید
    -___- فازشون چیه خداوکیلی؟ آخه کجاش قشنگه؟ -___- قشنگ خودِ دلقک میشن://
    پاسخ:
    من خودم ماندم اصن :)))
    اون دومی رو گفتم یعنی شما هم میتونید توی عکس ها ببینید :))))

    ولی نبینید! شما فقط باید عکس های رویا رو ببینید :))
    پاسخ:
    تو عکس شبیه پارگی و شکافه :| 

    نمیبینم باباع :))) 
    اووووق -___- 
    چندشا ://
    پاسخ:
    :)))))
    میگم تد الممالک جان شما ک خانمتون رو دارید بیان این پست هارو ببینن شاکی میشن ها  -_-
    پاسخ:
    خانمم :)))) خانمِ من در حد یه پالس و تخیله :))
    حالا مگه این عکس چشه؟! موردی داره؟
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • نمیدونم یعنی خودشون نمیفهمن اصنم قشنگ نمیشن!!!!
    تازه اکثرا هم شبیه هم دیگه میشن...قابل تشخیص نیستن!
    پاسخ:
    واقعأ جای تأسفه!
  • •✿ آرورا ✿•
  • خوب میشن یه روزی :))
    پاسخ:
    امیدوارم
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • دیگه خیلی بد شده اوضاع 
    همه یه شکل شدن
    پاسخ:
    خیلی بد شده
  • یا فاطمة الزهراء
  • :))) 

    اون آخری لبیه که آدم بهش چسبیده

    یاد یکی از ویدیوهای پرویز و پونه افتادم :)) پرویز گفت شبیه ک... مرغ شدی :))

    حوا راست میگه برق لبه :)) البته کلی دقت کردم تا فهمیدم :)) 
    پاسخ:
    :)))))

    چیه مرغ؟! :))))))

    خب دیگه تأیید شد :)))
  • بلاگر آرام
  • کاملا و متاسفانه درسته...
    ولی هنوز هستن کسایی که با این ساز نمی رقصنو کم هم نیستن:)امیدوار کنندس
    پاسخ:
    بله خب
    خیلیا هستن
    :)) 
    باور کنید من یه بار با دیدن یکی از همون لبو لوچه آویزونا و گونه مصنوعی و دماغ سوراخ و دارای ویژگی های دیگه ترسیدم . به قول بچگیام شبیه "خوخان"(موجود وحشتناک تصور طفولیتم) بود !!
    پاسخ:
    :))))))

    بنظرم اون عکس اولی ازهمش بهتره:)سمت چپ البته...
    لایکی ک علامت بی نهایت داره لهمان کردبرادر:/

    پاسخ:
    خیلی معقول تر و خوبتره!
    له شدگیتان مستدام خواهر ;))))
    وای!!!!!! بلا به دور!!!
    حالا شب خواب بد میبینم!!!! :/
    :))))
    پاسخ:
    واع :))))
    :)))
    لانگرهانس چه ربطی داره :/

    ولی موافقم بدم میاد از این همه لب :/
    پاسخ:
    ربطش به بی ربطیشه :/

    آورین :/
    امروز اتفاقا یکی از این لبایی که روی بدنن دیدم
    اداشو درآوردم :))
    بیچاره دستشو گرفت جلو لبش دلم سوخت 
    پاسخ:
    عجججب :))))
    خواهر من پرستاره و تو متطب یک دکتر کار میکنه که کارهای مثلا زیبایی انجام میده.
    چند بار رفتم دیدم وحشت کردم.به قول دامادمون ادم یاد اردک می افته:)))
    نمیدونم چرا اینجوری شدین.زیبایی خوبه ولی دیگه نه مسخره کردن خودمون.
    یاعلی
    پاسخ:
    اردک :)))))
    والاع
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • بنظرم حرف زدن ازشم کفاره داره حتی :||
    ملت پاک خل شدن
    پاسخ:
    خیلی داغان شدن
  • پسته خانوم
  • ز این لبا تو مترو زیاده
    لبایی که دو تا دست و دوتا پا دارن
    :))))
    پاسخ:
    :))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • داخان ها:/
    پاسخ:
    :)))