Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پاستیلِ لعنتی!

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ

از من گذشت من هم از او بگذرم ولی

با چون منی به غیر محبت روا نبود

#سعدی

+ ینی به همین آسونی آدمو به یه پاستیل ترجیح میدن میرنا :| ;))))

آیا این بود عشق؟؟؟ این بود وعده ی ما؟! "وعده ی ما 22 بهمن سر صندوق های رأی گیری راستی!" ای اوف بر اون عشقی که یه پاستیلِ پلاستیک طور هووش میشه :)))) 


باحال باشیدا ;)



  • ۹۵/۱۱/۱۹
  • Neo Ted

نظرات (۴۴)

  • دچــ ــــار
  • قشنگ بود ممنون :)
    +دیدم که میگم :/
    پاسخ:
    نوش جان
    + زیادن بابا :))
    خخخخخ
    +پاستیل میدوست ولی پاستیل منو ندوس😭
    پاسخ:
    از بس بد هستین :)))
  • 🍁 غزاله زند
  • من هیچ حسِ خیلی خاصی به پاستیل ندارم،باشه میخورم و نباشه هم نمیخورم.کلا هوس هم نمیکنم!
    تا حالا توی اطرافیان و کسایی که میشناسم،اولین دختری بودم که میتونه به راحتی از پاستیل بگذره! :))
    پاسخ:
    شما یحتمل کلأ دختر نیستید :)))) 
    شرم بر شما باعد :)))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • نظری ندارم در مورد پاستیل :|
    پاسخ:
    در چه راستایی؟ :))
    بد؟
    O_o
    پاسخ:
    بلهع
    بَد :))
    پاستیل ها فقط اشخاصِ خوب رو میدوستن :))
    نه واقعا دلیلی نداره پاستیل رو به یه آدم ترجیح ندم :دی تازه اونم پاستیل نوشابه ای ^___^ واهاهاهاهای

    پاسخ:
    اینم مصداقِ زنده و آنلاین :))))
    خیلی زشته وجدانأ :))))
    وجدانا زشت نیس :| 
    پاستیل خیییلی بهتره ^_^
    پاسخ:
    پاستیل پرست :| 
    :)))
  • گریزان هستم
  • خخخخخخخخخخخخ واقعیت
    پاسخ:
    والاع :))
    :دی! اسم عشقشم میشه عشق پاستیلی!ولی خداییش چیه پاستیل:// لاستیک! ولی خب نوشابه ایش خوبه^___^
    چقدر من این بیت سعدی رو دوسش دارم:)
    پاسخ:
    :)))
    قابل نداشت :)) این بیت سعدی هم شما رو دوست داشت :)))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • در راستای علاقه ! D:
    پاسخ:
    علاقه دارید ینی؟ :))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • نه رای ممتع :)
    پاسخ:
    پس علاقه دارید :)))
    کتمان نکنید :))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • ممتنع :| ن جا افتاد D:
    پاسخ:
    :))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • علاقه دارم ولی شاااید بتونم یه آدمو بهش ترجیح بدم ،البته شاید!باید ببینم چطور میشه حالا...D:
    پاسخ:
    گرفتم دیگه :))))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • ولش کنید لطفا گناه داره :|
    پاسخ:
    فقط بخاطر شماها :)))
  • •✿ آرورا ✿•
  • از بدی های پاستیل و مواد غیرمجاز و سرطان زایی که توش میزنن براش بگین دیگه نمیره :))
    پاسخ:
    معتادش شده دیگه
    راه نداره :( 
    :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • من فقط حاضرم عشقمو به لواشک بفروشم :)))

    ولی جدا از شوخی طنز خیلی تلخیه و حقیقت جامعه متاسفانه...
    پاسخ:
    امان از این هوو ها :)))

    متأسفانه 
    حالا تلخش نکنید :))
    قطعا عشق نیست! 
    پاسخ:
    قطعأ و رسمأ :))
    نه پس:-P
    پاسخ:
    پس نه :))
    حالا این‌که طنزه. ولی فک نکنم انقد که میگن، دخترا کشته مرده‌ی پاستیل و لاک صورتی و فلان و بهمان باشن!!!
    پاسخ:
    حالا نه در این ابعاد
    ولی موردهای خفیف تر داشتیم :))
    دور از جون رفقای بلاگر ... ولی،
    واقعا ارزش بعضیا از چهارتا پاستیل هم کمتره!!
    پاسخ:
    اون که بله
    ولی بعضیا هم هستن ارزششون از چند تا کارخونه ی پاستیل هم بیشتره :))

    بابا جو رو سنگین نکنید خب :)))
    من زیاد پاستیل دوست ندارم ولی :/ حس می کنم دارم چرخ ماشین می جووئم :|
    خوش به حال همسرآینده ی من و این صوبتا دیگه ^_^ :دی

    :: با گندمی گلم هم موافقم...متاسفانه همینطوره خیلی وقتا...
    پاسخ:
    جدی؟؟
    مگه داریم؟؟
    مگه میشه؟ 
    :)))

    :: حالا نیگا :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • من فکر کنم در آینده بچه ام رو هم به پاستیل بفروشم :))) 
    پاسخ:
    این دیگه خیلی باحال میشه :))))

    + خانم ببخشید بچه تونو میخوام!
    - حرف دهنتو بفهم! جونمو هم بگیرن بچه مو نمیدم!!
    + [یک بسته پاستیل به فاطمه خانم نشان میدهد]
    - دو تا بسته ش کن بگیر ببرش :)))))
  • منِ ناشناس
  • حقیقت محضه:)
    پاسخ:
    : ))
    :)
    به کمتر از پاستیل می فروشند... پاستیل که چیزی نیست...

    ولی اونی که روی عشق بنا به هر دلیلِ منطقی یا غیرِمنطقی، احمقانه یا عاقلانه ای پا میذاره و میره این شایستگی رو نداره که با نامِ مقدسِ انسان خطاب بشه!
    عشق مقدسه... بعضیا به لجن کشیدن عشق و عاشقی رو...

    آدم بخاطرِ حوا از بهشت گذشت!!
    پاسخ:
    اینا همه درست
    ولی منظور پست طنز بود وجدانأ :| :)))
  • 🍁 غزاله زند
  • آخه از پاستیل خوشمزه‌تر هم پیدا میشه،همچین چیزه مالی هم نیست :/ 
    نه،من صددرصد دخترم.بلاخره باید توی این دنیا باید یه آدم نایاب هم گیر بیاد :))
    پاسخ:
    نظر خیلیا این نیستا :)))
    اوهوع :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • اول اینکه چقد این دوتا بیت گشنگه *_*
    دوم اینکه من عمـــــــرا یارمو به پاستیل بفروشم[  ایموجی عینک دودی]
    فقط لواشکD:  من باشم و لواشک حالا جناب یار نبود هم نبود موردی نیست D: والاع
    آی لاو هیم وری وری ماچ اصلا  D:
    پاسخ:
    :)))
    واقعأ شرم بر شما باد :))) 
    چه رویی دارین شما دخترا :))))
    آره داریم! نمونه ش حریر از حریرستون :دی
    پاسخ:
    وااااو :)))
    ریخت :))
    سعـدی ولی یه جایِ دیگه اَم میگه :
    اگرچه دل به کسی داد ، جانِ ماست هنوز
    به جان او که دلم بر سر وفاست هنوز
    .
    .
    سلامِ من برسان ای صبا به یار ُ بگو
    که سعدی از سرِ عهدِ تو برنخاست هنوز
    از مقایسش با بیتی که شما نوشتین میشه فهمید سعی ُ تلاششو کرده ولی نتونسته بگذره :))
    پاسخ:
    چه باحال :)))

    نه دیگه! ازش نا امید شده :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • با نظرات دوستان و جوابشون کلی خندیدم، مخصوصا اون‌جاها که شما بر طنز بودن پست تاکید می‌کنین!
    یعنی الآن منم باید بگم که با یه‌مزرعه‌ی بادمجون معامله می‌کنم؟ که افق‌های جدیدی نمایان بشه آیا؟

    +شوخی‌ای بیش نیست البته!

    پاسخ:
    :)))
    بادمجون هم میتونه جایگزین و هووی قابل داری باشه :))))

    + میدونیم باباع :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • شرم و اُف و نفرین مورچه های اهرام ثلاثه بر شما باعد  =|| آینه آینه ✋ D:
    شما پسرا اگه تواناییشو دارید از پاستیل و لواشک و این صُبتا جذاب تر بشید  D: مشکل از ما نیست  *_*
    پاسخ:
    :)))))))
    شما قدر نشناسید باباع :)))

    میدونم بابا :))))
    گفتم اون وسط یه بحثِ جدی هم شکل بگیره! :)))

    من هر چیزی رو به سالادِ ماکارونی می فروشم! عشق که چیزی نیست! :|
    پاسخ:
    دیگه دیره! دستتون رو بیارید جلو با خطکش بزنم :))))

    چقدر هم لاکچری :)))
    تصویرِ پست تون رو فکر کنم توی کانال تون دیده بودم :)
    خیلی باحاله :))))
    پاسخ:
    شما کی تو کانالِ من اومدین من متوجه نشدم؟ :))) 
    اصن به چه حقی دانش آموزِ کنکوریِ کلاسِ من تلگرام داره؟؟؟

    کامبیز اون چوبِ انار رو بیار دیگه :)))))
    چه خشن :||
    ۲ نمره که کم کردید چیزی نگفتم کتک دیگه چرا؟! :((
    پاسخ:
    به شدت این چنین شوک هایی لازمه قبل کنکور :)))
    دیروز :))
    دیشب هم خوابم نمیبرد تقریبا همه ی مطالبش رو خوندم :))
    کلِ استفاده ی من از تلگرام گزارش دادن به مشاورمه! تا حالا عضوِ کانالی نشده بودم :||
    کانالِ شما اولیش بود!

    کامبیز :||
    پاسخ:
    اگه کانالِ من بوده موردی نداره :))))

    :)))
  • 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
  • منم پاستیل موخوام :(
    ولی شما رو بیشتر D:
    پاسخ:
    :))))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • آقا بچه مردم رو با چوب ما تحدید نکنیدا ://
    و الا مجبور میشم از طریق مجامع قانونی ازتون شکایت کنم بجهت اعاده حیثیت :))
    مارا زمانه گر شکند ساز میشویم صرفا ^_^

    پاسخ:
    یا خودِ خدا :)))
    من شیکر خوردم رسمأ :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • تهدید البته :)))
    پاسخ:
    شما هم که به سلامتی به جرگه ی سوتی دهندگان پیوستید :))))
    خب مامانم بهم گفته دختر باید سنگین باشه!!!!
    واسه همینه من هر جا میرم جوِش سنگین میشه!! ^__^
    پاسخ:
    ینی همیجور ازت سنگینی تشعشع میشه ها :)))))
    کمرِ وبم شیکست :))))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • حالا که پشیمونی رو توی چشماتون دیدیم از شکایتم صرف نظر میکنم منتهی بار آخرتون باشه با آبروی انار و مشتقاتش بازی میکنید ها :دی))
    این سوتی نیست که زیر مجموعه بی سوادی محسوب میشه :)
    پاسخ:
    [بغض و جمع شدن اشک در چشمِ چپ] :))))

    سوتی دهنده از بی سواد بهتره ها :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • منم چون بهتره گفتم
    که به سوتی دهنده ها توهین نشه :)
    پاسخ:
    شما باید سفیر حقوق بشر میشدین :)))
  • بلاگر آرام
  • وای من انقدر این خسروانجم رو دوست دارم
    اون شکلک تلگرام که چشاش قلبه!
    پاسخ:
    عخخی :))
    چه جالب من الان داشتم پاستیل میخوردم :))
    پاسخ:
    خیلی جالب :)))
    من نمیدونم کدوم خیر ندیده ای باب کرده که دخترا پاستیل دوس دارن؟
    بعد الان مد شده یه سری به صورت ادا طور پاستیل دوس دارن که متشخص و دلبر جلوه کنن:|

    پاسخ:
    :))))
    اتفاقیه ک افتاده :)))
    بعدشم! اکثرأ دوست دارن :))
  • قندک میرزا
  • سلام
    از پساتیل گفتی و کردی کبابم. استاد
     پساتیل+ جمع پاستیل. ر.ک آنندراج خخخخخ
    برقرار باشی
    پاسخ:
    سلام
    پساتیل :))))
    زنده باشی