Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

میراث گم شده

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۸ ب.ظ


«اوصیکُم بِتَقْوَی اللّه‏ وَ نَظمِ اَمْرِکُم؛ شما را به پرهیزکاری و نظم در کارها سفارش می‏کنم»

امام علی(ع)


+ ربط تصویر و عنوان و حدیث رو خودتون دریابید دیگه ;))

+ امشب ساعت یازده یه داستان کوتاه منتشر میکنم. خیلی وقت بود داستان کوتاه ننوشته بودم : )

+ بخش آواتِد و اتاق فکر هم بروز رسانی شده. دوست داشتید سر بزنید.

  • ۹۵/۱۱/۱۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۸)

عجب پستی :|
پاسخ:
چه پستی؟ :||
واقعا چه نظمی ..چه بافرهنگ :)
پاسخ:
اوهوم
خیلی
همین پست...
جالبه :)
پاسخ:
خب همون اول :| :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • قابل تأمل و موجب تأسف..
    از همین الان منتظر داستانم  ؛)
    + وب عالی مستدامD:
    پاسخ:
    : )
    ممنونم :))
    + لطف عالی متعالی :))
  • دچــ ــــار
  • چه عکس بامفهومی :)
    پاسخ:
    خیلی
    جاست چاوُشی :))
    پاسخ:
    بح بح : ))
    شما هم؟؟ :))
    آری ما هم :))
    اصلا حرف نداره :))
    پاسخ:
    چقدر عالی : ))
    علی زندوکیلی هم خوبه :)
    پاسخ:
    همه اونایی که تو آواتِد هستن خوبن :)
    بله همه شون خوبن :)
    علی زندوکیلی یجور دیگه خوبه!
    هم استانیمونه :|
    پاسخ:
    امان از نژاد پرستی :))))) 
    نژادپرستی :|
    کلا چهار پنج تا از آهنگ هاش رو گوش کردم!

    هیچکس چاوُشی نمیشه :))
    پاسخ:
    هرچی :)))

    دقیقأ : )
    شما سریالِ شهرزاد رو هم دیدید؟!
    پاسخ:
    خیر
    فقط تیتراژ هاش :))
    ببخشید میشه بگید صحبت های دکتر رائفی پور هر کدوم چند دقیقه ست؟!
    پاسخ:
    دکتر نیستند : ) ولی بستگی به بحثش داره! این دوتایی که گذشتم کمتر از دوساعت فکر کنم! ول انگاری فرهنگی یک ساعت و پنجاه و دو دقیقه. راه های ارتباط با جوانان چهل و هشت دقیقه!
    بله استاد رائفی پور...
    ممنون
    پاسخ:
    : )
    اگه وقت داشتید حتمأ گوش کنید و به بقیه هم توصیه کنید گوش کنن : )
    چشم الان دانلود میکنم :)
    لطفا هر وقت بروز کردید اطلاع بدید...
    پاسخ:
    چشمتون بی بلا

    حتمأ
  • حسین مداحی
  • باید بگم فیلترت کنن له خاطر ترویج فرهنگ های شرقی!
    پاسخ:
    دست به فیلرتم که خوب :))))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • چقدر منظم و البته ساده و شبیه‌ به هم حتی!
    پاسخ:
    خیلی : )
    تلگرام قاط زده :(

    +ما هم ربط میدهیم :)
    پاسخ:
    از چه جهت؟؟ :))

    + درود
    تکیه داده بر پشتی، شکم بر آمده را خارنده، نظم خوب است :| حالا تو ربط اینو با نوشته ت پیدا کن :دی مسئولیت هر گونه سوء برداشت هم با برداشت کننده ست، مرسی عه!
    پاسخ:
    ساکتو ببند فردا اِوینی :))))
    سلام
    آقا نظم خوب، درست، ولی اون کفش وسطیه خواست زودتر بره بیرون چیکار کنه الان؟!
    -تد، این پسر تاریکی رو فصل دومشم میذاری تو وبلاگ؟

    پاسخ:
    سلام
    غلط کرده :)))) باید هماهنگ باشه :))

    - فصل اولشو مگر خوندی؟؟؟ چرا چیزی نگفتی؟
  • شازده کوچولو
  • میگن یه روزی پیامبر داشتن از جایی رد می شدن، می بینن که مردی داشته یه سری تکه سنگ رو با بی نظمی روی زمین می چینه. ازش علت کارش رو می پرسن، جواب میده که؛ اینجا جنازه ای رو دفن کردم، دارم این سنگ ها رو به عنوان قبر براش می چینم.
    حضرت همه ی سنگ ها رو جمع می کنن و دوباره با نظم و ترتیب خاصی می چیننشون. مرد می گِه: این فقط یه قبر بود دیگه، چرا برای چیدن چند تکه سنگ اینقدر نظم به خرج دادین؟
    رسول خدا در جواب میگن: مؤمن همه ی کارهاش باید درست و مرتب و منظم باشه.
    (عین ماجرا یادم نیست نقل به مضمون کردم.)
    :)

    این حکایتیه که بابم همیشه برای من تعریف می کنه تا یاد بگیرم ولی دریغ! :)))
    پاسخ:
    نفرین عامون بر تو باعد ای یاد نگیرنده :)))
    الان به پست من تیکه انداختین بله!؟

    +اف بر زود انتقام گیرنده :))
    * به جهت چند پست قبل که فرمودین زود انتقامتونو میگیرین :دی
    پاسخ:
    نه والاع :)))) 
    من چیزی یادم نیست :)))
                      + اصلاحیه +
    فرمودین تلافی می کنین و اینا :دی
    + رفتم نگاه کردم که ببینم انتقام بود یا تلافی که مورد دوم بود:))
    در هر صورت هر دو یه معنی رو میده ( حتی p: )
    پاسخ:
    تو مشهد تلافی با انتقام یکیه؟ :))))
    منطقی بود :))))) من همیشه در مورد حرف حساب سکوت کردم :)
    -اونو خصوصی میگم!
    پاسخ:
    درود خدایان یونان بر تو :)))
    + باشه
    تا حدودی بله :/
    اگه انتقامش خیلی انتقام نباشه خخخخخ


    پاسخ:
    ک ایجور :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • اینا چرا به سمت ما تهاجم فرهنگی نمیکنن؟؟!!
    احتمالا الان میگید ما باید خودمون انقلاب فرهنگی کنیم!!
    پاسخ:
    :)))))
    ما خودمون تهاجم فرهنگی ایم :)))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • اینا که همه دمپاییاشون شبیه همه. آخرش چجوری می فهمن کدومش مال کیه؟:)
    پاسخ:
    همونطوری که همدیگه رو میشناسن وقتی شبیه همن همه :)))))
  • اسمارتیز :)
  • وااااای چه منظمن
    بعد ما میریم هیئت دو ساعت باید دنبال کفشامون بگردیم.... تازه شانس بیاریم هر دو لنگه‌ش پیدا شه:/

    پاسخ:
    یاد بگیرید دیگه
    شرم بر شما باعد :)))
    دمشون گرم عجب نظمی دارن :)
    پاسخ:
    خیلی گرم محبوب خانم :))
    از خشم من بترسید جنااااااب😠

    پاسخ:
    وای وای ترسیدم :))))
    خخخخخ 
    خیله خب متوجه شدم.
    پاسخ:
    :))))))
  • آندرومدا :)
  • اگه یه روز جاکفشی ما این شکلی بود... :|| جاکفشیمون خالیه :|| کفشا اطرافشن :||
    پاسخ:
    یاد بگیر دیگه
    عبرت شه واست :)))
    (-: به یه مریضی امروز دچارشدم که هرمیخوام کامنت بزارم یاده یه چیزی میوفتم که اصلا ربطی به پستش نداره الان هم یاده" وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ" :|
    پاسخ:
    همینم جای شکر داره اصن :)))
    سکوت اختیار میکنم:/
    پاسخ:
    بِیتر :))))
  • منِ ناشناس
  • چه نظمی دارن اینا
    پاسخ:
    دمشون گرم
    حل شد .. سراسری نبوده مال منطقه ما نیم ساعت وصل نمیشد :)
    پاسخ:
    خوبه پس : )
    بعد چجوری دمپایی خودشونو پیدا میکنن؟؟؟؟ :/
    پاسخ:
    جواب کامنتا رو نمیخونیا :/ 
    یه نگاه سرسری انداخته بودم که کامنت تکراری ندم... ولی گویا کامنتم تکراری شد!!!!
    جوابت به پرستو منو کشت!!! :)))))))
    پاسخ:
    دقت کن فرزندم :))

    حیفی باباع :)) نمیر :))))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خب باید اعتراف کنم جواب کاملا قانع کننده ای بود:))))
    پاسخ:
    در جریانم :))))