Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

آخرین مکالمه ی سناتور و پرزیدنت

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ
در رابطه با شکرِ جدیدی که ترامپ خورده، به عنوان یه سناتورِ قاطع و وطن پرست و ایران دوست نتونستم بی تفاوت باشم و در اسرع وقت یه تماس با دونالد داشتم و بهش گفتم: فکر کردی با این کار خیلی لاتی؟!! تو هنوز واسه ما همون شکلاتی! از نوعِ قهوه ایش! اونم سوخته و توالتی طور! شکلاتِ خاصی که مخصوصِ رژیمِ خاصِ خودته و مثل وعده ی غذایی هرچند وقت یه بار میخوری و ازش سیر نمیشی! قطعأ بازم از این شکلات خواهی خورد و ازش  زده نمیشی! چون معده و روده هات عادت کردن به طعمش. شرطی شدی به خوردنش! 
هنوز اجازه حرف زدن بهش نداده بودم و کف کرده داشت گوش میداد که با این حرفم تیر خلاصو زدم بهش:
ببین داغانِ روان پریشِ عقده ای! هرچی بینِ من و تو بود تموم شد! دیگه رفاقتی بین ما وجود نداره! اون لابی هایی هم که واسه رئیس جمهوریت کردم کوفتت شه! حناق شه بچسبه تنِ گلوت گواتر بگیری!! اون دعوا هایی که تو مدرسه بعد زنگ آخر بخاطر رفاقت باهات کردم هم کزاز بشه بیفته به جانت داغان! چقدر نمره ها و انضباطم بخاطر توئه چلغوز اومد پایین که تهش اینجوری به کشورم و مسلمون ها ضربه بزنی!! 
ببین اون ساندویچ هایی که تو زنگ تفریح ها باهات نصف کردم هم انگل بشه بیفته به روده هات! چقدر کتلت دادم بهت نامرد! کتلت نشناس!! 
تو تف هم بلد نبودی بندازی خودم بهت یاد دادم، تو رو چه به پولدار شدن و ریاست جمهوری! من بهت یاد دادم چجوری زمین های خالی و بی سکنه رو تو شمالِ میشیگان و غربِ کالیفرنیا و جنوبِ شرقیِ واشنگتن بخری که هیچکس فکرشم نمیکرد یه روز خیابون اصلی از کنارشون میگذره! من بهت یاد دادم داغان!! خلاصه که کوفتت شه همه ش! در آخر هم بهت بگم که هم از تلگرام بلاک و ریپورتت کردم، هم دادم رفقا بلاکت کنن تا کلأ ریپورت شی! اینستا هم دادم بروبکس بریزن تو پیجت طرحِ ده هزارتا صلوات راه بندازن بره تو چشت! شماره زنتم دادم به عنوان فروشنده ی ترشی تو واشنگتن پست تبلیغشو زدن! اون دخترتم... استغفرالله!! 
دیگه هم بهم زنگ نزن!
بای فور اِوِر داغان!!! 

بعدِ این قطع رابطه دونالد قطعأ افسرده و سردرگم خواهد شد و احتمالِ خودکشی و زدنِ رگ هم هست! من وظیفه م رو انجام دادم در این موضوع! 
شما هم راضی باشین!
+ این تظاهرات رو هم من راه انداختم! 
  • ۹۵/۱۱/۱۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۱)

Zer nazan:D
:)))داخان خان،خوب کاری کردی!
پاسخ:
وااالاع
:)))
اجازه میدادین اون داغانِ روان پریشِ عقده ای هم یکم حرف بزنه :|
با خاک یکسانش کردین که!

ولی واقعا خسته نباشید :)
پاسخ:
حوصله ناله هاشو نداشتم داغانو

ممنون
عالی بود ینی😂😂👏
پاسخ:
نوشِ جان
  • آندرومدا :)
  • خا منم بلاکش میکنم پستامو نبینع :']
    پاسخ:
    ریپورتم کنش  تو تلگرام :))

  • دچــ ــــار
  • عکسه خیلی خنده دار بود تد :))
    پاسخ:
    متنِ ما هم که چوب بود دیگه :/
    تظاهراتِ بچه های ما بود دیگه :))
  • بلاگر آرام
  • این با بلاک و اینا درست نمیشه یه برنامه بذارید عوضش کنید لطفا :"
    پاسخ:
    سخته
    ولی تو برنامه م هست!
    کتلت نشناس :)))
    اصلا اصطلاحات تون توی چشمِ زنِ ترشی فروشش... والا...
    پاسخ:
    :)))
    اوه! من موندم چی بگم!

    ولی عکسو خیلی خوب درست کردین تد :)))
    پاسخ:
    زبان آدم بند میاد اصن :)))

    درست کردین چیه :))) واقعیه بابا :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • وای عالی بود  😂😂 دمت گرم
    عکسِ چه باحاله  :دی  
    پاسخ:
    قابلتو نداشت :)
    خخخخخخخخخخخخخخخخ ینی عالی به موضوع پرداختیناااا...
    با اینکه افت کلاسم داشته که باهاش دوست بودین، ولی احسنت خوب حقشو دادین کف دستش مرتیکه ی ایکبیریه، نژادپرستِ بووووووووووق...

    اعصاب واسه آدم نمیزاره که..
    برم یه لیوان آب بخورم :دی
    پاسخ:
    نوش جان :))
    حالا شما خودتونو ناراحت نکنین :)))
    :)))) So Cool
    پاسخ:
    سپاس!
    :))))ایول
    پاسخ:
    ایول بک
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • داغان خوب اومدی، یاد زبون کرمانشاهی می افتم :)
    پاسخ:
    والا ما هم میگیم :)))

    درود بر تو ای سناتور قاطع ؛)))))
    پاسخ:
    مخلصیم😎
  • منتظر اتفاقات خوب
  • خوب کردین سناتور:)))))
    درود برشما.
    پاسخ:
    قابل نداشت بابا :))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • Donald Trump left Earth
    پاسخ:
    :))))
    😂😂😂😂😂ببین داغانِ روان پریشِ عقده ای! هرچی بینِ من و تو بود تموم شد!

    تواین لحظه یوهو حس کردم دوس دخترت بوده کات کردین
    😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    رفیق فابم بود ک :)))
    عکسااای ایرانیا تو این اعتراضات عاااالیه :))
    پاسخ:
    فوق العاده :))
    وجداااااااااااااااااااااااانن واقعیهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :|||||||||||
    من فک کردم فتوشاپی چیزی هستش! @_@

    وای باورم نمیشه خخخخخ  :))))))))))
    پاسخ:
    وطنم پاره ی تنم خانم :)))
    ایرانی قهرمان
    ایرانی پهلوان
    ایرانی همه چی :)))
    :)))))
    اصن هنر نزد ایرانیان است و بس :))))
    پاسخ:
    قطعأ :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • مگه شوما کجایی هستی ؟ 
    فک کردم فقط ما کرمانشاهیا اینجوری تلفظ می کنیم کلمات رو
    پاسخ:
    ما ایرانی هستیم :)))