Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پوشش هستم! یک قد بلند!

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ

خب یه توضیح بدم اولِ پست! بخاطر امتحانات و نمونه سوالات و اینا، وارد گروه دانشگاهمون شدم و خب تو تلگرام اسم کاربریم 151 هستش بنا به دلایلی شخصی! خب حالا اصلِ کاری:


+ آقا آقا

با صدای بلند تر آقا ببخشید! آقااا! 

همچنان بی اثر!

با صدای معمولی! آقای 151!

- خب همون اول بگید 151 دیگه :)) بفرمایید؟ کاری داشتین؟؟

+ میشه بیاید این صندلی جلویی ما بشینید؟ 

یه نگاه بهش انداختم یه نگاهم به خودم، فهمیدم واسه چی میگه! رفتم نشستم جلوش! حالا فقط ببینید چی گفت پشت سرم؛ صندلی پشتی:

+ واااای خدااا! اینوووو! چه قدش بلنده!!

- آرهههه! خیلی خوبه! خوراکه پوششه!

+ واااای خدا! این [این با منه ها رسمأ] چقدر خوبه!!! تا الان کجا بود!! چه تقلبی بزنم مننن!


و من در اون لحظه خودمو به کوری و کری و فلج مغزی و اطفال زدم که مثلأ متوجه حرفش نشدم و داغان طور به ادامه ی برنامه و امتحانمان پرداختیم :|


خداییش دیگه به عنوان یک ابزار و پوشش واسه تقلب ازمون استفاده نشده بود که شد! به حولِ قوه در آینده واسه سپر انسانیِ داعش استفاده نشیم صلواتی مرحمتی فرمایید!


  • ۹۵/۱۱/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۲)

:)))
قد بلندم یروز بکار اومد:دی
پاسخ:
:/
خیلی به کار میاد :/ طاقچه و رو کمد هم وسایل باشه میتونم بردارم تازه!
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • خوبه که!مفید واقع شدید :)))
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم،
    پاسخ:
    در پوست خودم نگنجیدم یه لحظه!
    سلام تو تدی یک داخان:))
    واسه امتحانا من بین دوتا از پسرای کلاسمون بودم یعنی هویج:||انصافا نمیشد تقلب کرد حتی دانشگاه ما رو تقلب خیلی حساسن بیچاره میکنن بعد بغل دستیات یه رشته ی دیگن:/
    پاسخ:
    خزِ داغان طور :)) 

    قطعأ حقت بوده :))
    منم بلند هسدم متاسفانه:/بدیش اینه لاغرم باشی بلندیت بیشتر تو چشم میزنه...
    پاسخ:
    عاخ عاخ :)))
    داخانی دیگه:/
    یاد یکی از پسرای کلاسمون افتادم وقتی عنوان دیدم مشهدی بعد قد بلند وخیلی لاغر..سرکلاس میشینه پاش ازین ردیف میرسید به اون ردیف,یه روز صبح هوا خیلی سرد بود بچه ها گفتن چراhappy(لقبیه که خودش رو خودش گذاشته)نیومده؟یکی از پسرا گفت:بابااین بیچاره دوتاتیکه استخونه یه روکش شیدن روش این تو این هوا بیاد که مییمیره:)))
    پاسخ:
    نخند داغان
    مورد تمسخر ننِه بقیه رو :/ 
    شرمت باد
    😂😂😂😂😂😂آخخخخخخخخخخ خیییییییلی خوب بود!
    پوشش؟ینی دیگه بعنوان وسیله ای واسه برداشتن وسایل از بالای کابینت استفاده نمیشی!
    تازه فک کن بری سربازی،جلوی اون صف وایسی تازه کچل😂😂😂😂😂😂
    تا ملت باشن دیگه پز رنگ موهاشونو ندن!
    پاسخ:
    کزاز
    دیفتری
    سِل
    نخند داغان :/ :)))

    الان باید متحول شم؟:||
    من نگفتم که:-"
    پاسخ:
    خندیدی ک
    بودی ک  :))
  • آندرومدا :)
  • ستار العیوب :''''''''''') 
    پاسخ:
    :))))))
    عالی بودا :))
    کامنت اندرومدا:دی
    پاسخ:
    خبه حالا :)))
  • شازده کوچولو
  • ما یه معلم داشتیم من رو «چهارپایه سیار» صدا می کرد. :|
    یعنی بدترین توهینی بود که به من شده تا حالا. :|

    بازم تو لاغر به نظر میای، مشکل اینه که من هم طویلم هم نسبتاً عریض. :/ (چاق نه ها! عریض!:دی) کل دبیرستان و راهنمایی سر اینکه موقع امتحانا پشت من بشینن دعوا بود! منم البته کم نمیاوردم، می رفتم ته کلاس چسبیده به دیوار می نشستم! :/
    پاسخ:
    رسمأ پوکاندت :))))

    منم لاغر هستم تقریبأ، ولی چهار شونه م! دردسریه واسه خودش!
    دمت گرم :))
    :)))
    این به درخت میگن! نه به جنابِ تد!

    بدیِ قدِ بلند اینه که همیشه باید ردیفِ آخرِ کلاس بشینی! خیلی بده! نمیشه تخته رو دید!
    امیدوارم دانشجو که شدم بتونم جلو بشینم :/

    سپرِ انسانیِ داعش هم خوبه :))
    پاسخ:
    والاع ب خدا! اعتباره ما رو داغان کرد :))

    همونجا هم نمیذارن :))

    خوبه؟ :/ ممنون واقعا :))
    موفق باشی خخخخ
    پاسخ:
    زنده باشی
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خخخخخ
    خیلی خوب بود خدایی :)
    دگرگون شدم!
    پاسخ:
    صلوات فراموش نشه :))
    نه بابا خدا نکنه... همون پوشش واسه تقلب خوبه :))

    منم یه بار پوشش واسه تقلب شدم! البته بهم نگفته بودن! منم وقتی فهمیدم لو دادم همه رو! :)))
    پاسخ:
    خبرچین :| :)))
    آنتن حتی
    چابلوس حتی تر :))))
    :/
    :|
    خبرچین چرا؟!
    پاسخ:
    خبر دادین دیگه :)) 
  • بلاگر آرام
  • خب شما نباید میشستی دیگه که ازت استفاده ابزاری کنن:‏|‏ حالشونو میگرفتی
    پاسخ:
    حالا بیچاره ها بعد عمری یه رو انداختن :))) گناه داشتن :)) 
    :|
    نفرینِ زنبورهای کارگرِ جزایرِ گالاپاگوس بر شما باعد!
    پاسخ:
    :)))))

    خخخ خب اون قد بلندتون باید یه جا به درد بقیه بخوره یا نه؟

    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
    پاسخ:
    :))))

    سلام
    5-6 دقیقه ای هست که دارم اون 151 رو رمزگشایی میکنم!! ب نتایج مبهمی رسیدم :)
    خخخخخخخخخ آقای 151 :))))
    کارت از صلوات گذشته، فاتحه فرستادم برات :)
    پاسخ:
    سلام
    نتایجتو بطور خصوصی به عرضم برسون ;))))

    لطف داری شدید :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخ ایول 
    شما خودتون تقلب نمیکنین؟؟
    پاسخ:
    ایول بک

    نه وجدانأ
    واقعا در این حد؟!
     یه حس مورچه طوری بهم دست داد :|
    پاسخ:
    در همین حد به برکتِ دم دست

    کوچولو موچولو ;)))
    واااای خدا چقدر خندیدم .. :))))))))))))))))))
    پاسخ:
    نوش جان :)
  • منِ ناشناس
  • :)
    پاسخ:
    (:
  • خانومِ حدیث :)
  • خوش بحالتون =|| ما تو دانشگاه سر امتحان اگ روی صندلی مشخص شده خودمون ننشینیم میزنن با تبر نصفمون میکنن :||
    +یه بار یه آقای خیلــــــــی قد بلند و تپل طور جلوی من بود ای تقلب کردم :دی خیلی پوشش خوبیه :)) اصن دعای خیر میکنن واستون :دی
    پاسخ:
    واسه ما ولی مراقبامون خیلی سخت گیر بودن!

    + الان دعای خیر داره همینجور ساتع میشه به سمتم :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خوبه دیگه الان احساس مفید بودن داشته باش:)
    پاسخ:
    الان دارم :)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • عاااالی بود
    کلی کنجکاو بودم پست رو بخونم ببینم چه خبره :)) 
    اینا احتمالا خیلی اعتقاداتشون قوی نبوده ما با خوندن قرآن و فوت کردن به سمت مراقب تقلب میکردیم در حد جا به جا کردن برگه :)) معدل مونم بالای 19 میشد کسی هم نمیفهمید :)) 
    پاسخ:
    عالی خوندید

    اعتقاد قوی و قرآن و فوت با تقلب تناقض داره ها :)))
  • شازده کوچولو
  • سپر انسانی داعش که بچه بازیه!
    تو یه شب عین من با قطارِ شب مسافرت برو و روی تخت‌خوابایی که بیست سانت ازت کوتاه‌ترن بخواب، تا ببینی چه نقض‌های حقوق بشری می‌تونه علیه یک قدبلند صورت بگیره. :|
    پاسخ:
    من حق میدم بهت ک بری رگ بزنی حتی :)))
  • منتظر اتفاقات خوب
  • ماشاالله:)

    پاسخ:
    : )
  • زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
  • شما دانشگاه ما گذرت نمی افته ؟ :)))
    پاسخ:
    تا کجا باشه؟ :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • ما کاری به تناقضش نداشتیم :))) 
    پاسخ:
    مشخصه اصن :))
    یه سوال برام پیش اومد ، تو امتحانات شما شماره صندلی و اینا نیست و جای نشستن دلبخواهه جناب پوشش ؟؟ :))
    من کارشناسیمم گرفتم ولی یه تقلبی که به دل بشینه نتونستم بکنم .
    پاسخ:
    داشتن ک داره
    من پیچوندم :))
  • پسته خانوم
  • با اینکه خونه خودتونه(یا شاید جای دیگه!)
    ولی چرا دیوارو با پونز سوراخ سوراخ کردین؟؟؟😣
    درو باز کنید یه گچ کار فرستادم،بیاد بتونه بگیره
    زنگتون هم که خرابه!!!!
    پاسخ:
    قشنگه ک :))