Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

Easy Lifek

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ


به تک تکِ لایک های شما برای فراهم سازیِ زندگیِ خوب و بی درد سر برای این دختر نیازمندیم!

هر لایک یکی از بدبختی های این دختر رو رفع میکنه!

یکی بی پولیشو

یکی آواره بودنش

یکی گرسنگیش

یکی بی سوادیش

یکی کمبود محبت

یکی بیماری هاش

یکی...

هر لایک، برای حلِ یک مشکل!

بشتابید!


+ ای کاش فقط لایک کننده ی بدبختی های دیگران نباشیم! در حدِ توان، کمکِ واقعی هم کنیم! 


  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

  • منِ ناشناس
  • متاسفانه بعضی ها برای لایک بیشترگرفتن از بدبختی دیگران عکس میگیرن
    مثل سلفی هایی که موقع حادثه پلاسکوهمه شاهدش بودیم.
    پاسخ:
    متأسفانه
  • •✿ آرورا ✿•
  • شاید یه توجیهی که همه مون گوشه ذهنمون داشته باشیم این باشه که فعلا من در حدی نیستم که کمک کنم. مثلا وقتی پولدار شدم، وقتی سرکار رفتم، وقتی ادم مهمی شدم ... ولی ادمای مهم یکه الان به داد کسی نمیرسن  همونایی هستن که تو جایگاهای غیرمهم هم به داد کسی نمیرسیدن... ما با ابزارای کوچیکی که به چشم نمیان هم میتونیم همدیگه رو شاد کنیم :(
    پاسخ:
    موافقم :(
    خیلی هامون کوتاهی میکنیم
    وقتی داشتم مطلبو می خوندم، به این فکر می کردم که این لایکا چه دردی از دردای این دختر کم می کنه!؟ 
    تا که رسیدم به جمله ی پایانیتون :)
    کاش...
    پاسخ:
    کاش...
  • آندرومدا :)
  • سه نقطه بذارم کلیشه ای و چرت میشه ولی خب چی بگیم که فقط میگیم و میگیم و میگیم؟
    ...
    پاسخ:
    فقط میگیم و میگیم...
    همیشه دغدغه هاتو تحسین کردم تد!
    ان شاءالله روزای خوب برسه!
    پاسخ:
    لطف دارید شما
    امیدوارم باشم اون روز
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • چه نگاه حیرانی داره دختره :(
    پاسخ:
    :(
  • خانومِ حدیث :)
  • ای کاش...
    پاسخ:
    :(
    تبِ لایک خیلی درجه حرارتِ بالایی داره جنابِ تد...
    اونقدری که چشمِ یه عده رو روی خیلی از ارزش ها از جمله انسانیت بسته...
    یه کمکِ خیلی کوچیکِ ما میتونه برای یه نفر کلِ دنیاش باشه...

    + لب و دهن نباشیم! کمی عمل باید...
    پاسخ:
    به امید روزهای بهتر...
    ما کاری رو می کنیم که راحت تره 
    فقط  شعار می دیم 
    به عمل که می رسه...
    پاسخ:
    وا میدیم
  • پریسآتیس (:
  • گاهی فکر میکنم ما آدمها چقدر بدیم آخه!
    چقدر بی رحم شدیم
    گاهی میگم تقصیر فضای مجازیه که تشنه ی سوژه ـمون کرده، اما مگه میشه انقدر سست عنصر باشیم؟!
    میترسم چند سال آینده حیوانات بیان دست ما آدمها رو بگیرن (:
    پاسخ:
    حیوان قوه ی شعور و فهم نداره! انتظاری نمیشه داشت ازش
    ولی انسان...
    لایک:دی

    بنظرت چندتا لایک بزارم تو خوب میشی داخان؟:)))یعنی میشه یه روزی بیادکه تو داخان نباشی؟؟؟:دی

    یعنی یه کاری کردی یه کامنت آدمیزادطور نزارم:))
    پاسخ:
    :))))
    داغان شده گانیم

    داغانی دیگه
  • دچــ ــــار
  • باریکلا داری برای این همه دغدغه های خوب تد عزیز:)
    پاسخ:
    ممنونم ازت
    یه ورژن باحال ترش هست مینویسن.هر لایک یک اعتراض کوبنده درمقابل مثلا کودک آزاری:|||||||
    لایک=اعتراض؟؟
    اونم کوبنده:|
    پاسخ:
    توهم
    :(
    دقیقا همین طوره که گفتی... 
    پاسخ:
    متأسفانه
  • پرتقالِ دیوانه
  • جالب اینه خود این پست جزو محبوب ترین مطالبت شده
    یعنی بیش از همه لایک گرفته
    خیلی خوبیم به خدا
    پاسخ:
    شاید منظورشون تأییدِ محتوای پست بوده
  • پرتقالِ دیوانه
  • یادته یه مدت وبلاگت چینی شده بود برا من؟:دی
    خواستم بگم الان درست شده :دی
    پاسخ:
    ساعتِ خواب
    قالبو درست کردم ده سال پیش
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • من نیز کامنت جناب میرزا
    دغدغه مندی هاتون مستدام :)
    پاسخ:
    تشکر : )
  • پرتقالِ دیوانه
  • خودتو مورد تمسخر واقع بِنِه 
    پاسخ:
    بِنه بِنه :)) ک چه آورده ای ب تحفه مرا :))) یاد این اوفتادم :))) اشتباس فکر کنم اصن :))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم...کرده بودم؟...نه فکر نکنم!
    ممنون که چشمامونو باز میکنین... :)
    پاسخ:
    حالا ک نگاه کردید : )) این مهمه
    قابل نداره ;))
  • [دُختَرِ هَیولا]
  • یه مطلب تو تلگرام بود! درباره غم و غصه و تنهایی مامانا!
    بعد آخرش دقیقن همین جمله رو نوشته بود، اگه حس میکنی با این متن تنهاییِ حتی یک مادر کم میشه، به این کانال تو فلان جا امتیاز بده!!
    با همین شدت! =))
    میخام بگم حتی از مامانامون هم واسه افزایش ممبر کانالمون و لایکامون استفاده میکنیم؛ این بچه های مظلوم و طفلی که جای خود دارن...
    پاسخ:
    بعضیا دیگه هیچی واسشون مهم نیست
    خوابن رسمأ
  • شازده کوچولو
  • من به نشانه ی تایید حرفت، دیسلایک کردم! :)))
    و موافقت با میرزا در تحسین دغدغه هات!:)
    پاسخ:
    :))))
    مخلصم
  • شازده کوچولو
  • البته بعید نیست گازم بگیری، با این حرکت فرهنگیم! :|
    :))
    پاسخ:
    گاز؟؟
    خرخره ت کجاس؟
    میگم این مدل پست ها که میذارین بر فضای وب تون خفقانِ سنگینی حکم فرما میشه :|
    پاسخ:
    خفقان چرا
    لازمه اینجور پست ها : )
    نکته ی خوب اما تلخی رو گفتید.
    متاسفانه تو فضای مجازی لایک کننده های خوبی هستیم اما تو فضای واقعی هر روز راحت از کنارشون میگذریم؛ حتی اگه کمکی از دستمون بر بیاد.
    ممنونم
    یاعلی
    پاسخ:
    متأسفانه همینطوره..
    یا حق
    پست هاتون که عالیه... در لازم بودنش که شکی نیست...

    فقط خیلی فضا یجوری میشه! :|

    + ۴ روزه اشتباهِ تایپی ندارم!
    پاسخ:
    لطف دارید شما

    میگذره :))

    + اینو ببرید واسه کنکور درصد بگیرید :))))
    هق هق هق...
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی