Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خب که چی؟!

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ب.ظ
بعد از اتفاقِ پلاسکو حس و حالِ نوشتن ازم گرفته شده و حوصله ی نوشتن ندارم؛ الان هم میخوام یه بحثی رو خیلی کوتاه بگم و برم و اون اینه که یادم باشه یه سوالی رو سرمشقِ زندگیم قرار بدم واسه هرکار و هدفِ کوتاه مدت و بلند مدتی؛ و اون پرسش اینه: خب که چی؟! 
خب که چی یعنی من قبل از انجامِ هرکاری از خودم بپرسم خب که چی؟! من این کارو انجام ندم چه آسیب و ضرری به خودم و زندگیم و پیشرفتم میزنه؟! خب که چی؟! من این کارو کنم چه اتفاقِ مثبتی تو زندگی و روندِ پیشرفتم میفته؟ حالا این خب که چی رو تعمیم بدم به کلِ زندگی و اهدافم و منطقی و به دور از احساسات بهش پاسخ بدم! قطعأ نتایج خوبی خواهم گرفت!
  • ۹۵/۱۱/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

چه تصمیم عالی ای ...
پاسخ:
اوهوم
اگه عملی شه
دقیقا بعد اتفاق پلاسکو یه حس غم سنگین ته دلمه...
آه :(
پاسخ:
امیدوارم رد شه فقط...
  • بلاگر آرام
  • مثلا من به خودم بگم خب وب می نویسم که چی؟
    بعد دیگه ننویسم:(
    پاسخ:
    میتونید با منطقتون چالش داشته باشید تا یه دلیلِ قانع کننده پیدا کنید و ادامه بدید
    سلام
    عه، پس من فکر کردم تو امتحانایی ک کمرنگ شدی.. امتحانا رو زدی زمین؟!
    این "خب که چی" هم باید با احتیاط باهاش برخورد کرد، یهو میبینی صبح تا شب ولو شدی رو تخت هی میگی خب که چی؟!
    پاسخ:
    سلام
    امتحان ک هست ولی نمیتونه کاری کنه ننویسم
    ولی پلاسکو فرق داشت...

    نه دیگه! گفتم که باید با منطق باهاش برخورد کرد
    زیادم دنبال خب که چی باشی دیگه هیچی برای انجام نداری!
    پاسخ:
    گفتم که منطقی باید برخورد کرد باهاش
  • دخترِ انار :)
  • خب که چی که هی آدم بگه خب که چی؟ مسئله این است
    پاسخ:
    : ))
    خب به نظرم لازمه
    من همیشه از خودم همین سوال رو میپرسم...
    از مامانم هم همینطور!
    مامانم گاهی عصبانی میشه پوکرفیس طور وار نگام میکنه :|

    ولی در کل اگه همه ی آدم ها قبل از انجام هر کاری از خودشون این سوال رو بپرسن بخشِ عمده ای از مشکلات اصلا بوجود نمیان...
    پاسخ:
    خوبه پس

    موافقم
    دقیقا . این خب که چی عنصر خیلی مهمیه توی زندگی
    پاسخ:
    اوهوم : )
    من خیلی وقته که این سوال رو از خودم میپرسم و بعد یه کاری رو انجام میدم 
    به من که خیلی کمک کرده و باعث شده خیلی از کارهای بیفایده یا غیرمنطقی رو کنار بزارم 
    پاسخ:
    آورین
    پس نتیجه داده
    منم یه حس ننوشتن اومده سراغم...


    چه حرف جالبی زدین...دقیقا اگه بهش فکر کنیم نتایج راصی کننده ای به دست میاریم
    پاسخ:
    این شوکِ پلاسکو...

    فکر کنیم و عمل
    من اینکار و کردم
    تو نکن !! بد میشه
    خیلی بد
    پاسخ:
    من که دارم انجام میدم : ))
    راضی ام وجدانا
    خوبه:)ولی اینم یادت باشه ادمی که داره میمیره لحظه مرگش خیلی بیشتر حسرت کارایی رو داره که نکرده!نه اونایی که انجام داده   واشتباه بودن..اما این سوال خوبه تا بیهوده عمر وانرژیتو هدر ندی .

    واقعا غم انگیزه..
    ولی باید زندگی کنیم ..
    پاسخ:
    چه ربطی داره داغان؟ وقتی کاره بیهوده ای بوده حسرتِ چیو بخوره؟ وقتی خودش به این نتیجه برسه ک به هیچ دردی نمیخوردن اون کارا خوشحالم میشه ک انجامشون نداده به نظرم!

    باید برگردیم...
    همیشه راضی باشی
    ولی من الان به این رسیدم که کلِ زندگی ... خب که چی؟ 
    پاسخ:
    اینم بستگی به خودت و نگاهت به زندگی داره

    امیدوارم نگرشت به زندگی بهتر شه
  • پرتقالِ دیوانه
  • حالا کل احساسات رو هم نباید دور ریخت ها
    اگه احساسات عنصر مهمی نبود خدا تو وجود آدم نمیذاشتش
    پاسخ:
    :/

    من گفتم بریز دور؟ 
    گفتم واسه اهدافم باید بتونم منطقی عمل کنم و احساسی نشم! احساس تو خیلی جاها به ضرر آدمه. خدا تو وجودِ آدم گذاشته که به وقتش استفاده ش کنه : )
    موافقی یا مخالف؟
  • دخترِ انار :)
  • آره میتونه خوب باشه اگر خوب استفاده کردن ازشو بلد باشیم
    موفقیات جنابِ تدِ ملقب به خب که چی :)
    پاسخ:
    الان باز روانشناس طور نصیحت نمودین ما رو  :/ اونم از بالا :/ : )))

    خیلی ممنون سرکار خانمِ انارِ منتقدِ خب که چی : ))
  • پرتقالِ دیوانه
  • توی هر چیزی هم باید جنبه های احساسی قضیه بررسی بشه هم منطقیش
    حالا درصدش کم و زیاد داره
    ولی کلا نباید یکیشو گذاشتش کنار
    پاسخ:
    من با کلی بودنش مخالفم ولی. نظرت ولی محترمه و خب دختری دیگه : ))
    قطعأ یه پسر ذاتأ یه سری تفاوت هایی داره تو مسئله ی احساس و منطق با یه دختر! 
  • شازده کوچولو
  • من معمولاً موقع انجام کارهام از مرحله ی «خب که چی؟» عبور کرده و در مرحله ی «خب حالا چطوری؟» گیر می کنم! :/
    پاسخ:
    میتونی از جزواتِ خب حالا چطوری رو رد کنیمِ خیلی تِد استفاده کنی :))
  • دخترِ انار :)
  • اولا گفتم باشیم پس حرفم کلی بود
    دوما نصیحت نبود صرفا نظرم بود
    سوما من روان شناس نیستم که روانشناس طور نظر بدم
    چهارما کی من انتقاد کردم؟
    پنجما هم نداره :)
    پاسخ:
    تو لایه های پنهانِ کامنتتون مستتر بود روانشناس طور بودنش : ))

    انتقاد هم تو همون لایه هه مستتر بود :))

    حالا من یه شوخی ای کردم شما جدی نگیرید کلأ : ))
  • دخترِ انار :)
  • خدا بگم این لایه هارو چی کار کنه که هرچی میکشم ار دست این لایه هاست :))
    جدی جدی شوخی میکنیدا جدیدا :دی
    پاسخ:
    همین لایه ها هستن که نظامِ سناتوریِ منو حفظ کردن : ))

    خب دیگه نمیکنم :/ : )
  • دخترِ انار :)
  • خدا نگهشون داره براتون :))
    برای من که دشواری نیست منتهی صلاح مملکت خویش سناتوریان دانند :)
    پاسخ:
    تشکر : )
    اومدم یه کامنت درست بهت بدم نگم  داخان!نمیزاری که داخان..
    داخان!
    نگرفتی مطلبو:/
    داخان
    مرسی اه:|
    پاسخ:
    : )))
    منم اصن براساس یه سری اتفاقات حس وبلاگ نویسی م نفله شد://
    :))

    پاسخ:
    خدا رو شکر :)))
  • آندرومدا :)
  • بیخیال تد. خودتو قانع کن اونا جاشون بهشته و اون دنیا چخبره براشون و چقد خوشحالن و حالشون خوبه =] اگه دلتم برای بازمانده هاشون و خونواده هاشون گرفته، قبول داری ما هم بالاخره تهِ تهِ زندگیمون مرگه؟ ما هم بالاخره میمیرم شاید توی یه راه خوب مثل راه اونا نباشه‌، ولی بالاخره ی بالاخره ی بالاخره که میمیریم. تد بیخیال من اون روز اول داشتم میمردم براشون. ولی حالشون خوبه اونا... باور کن.
    پاسخ:
    حل میشه
    دارم کنار میام با قضیه
    ممنون
  • منِ ناشناس
  • منم از خب که چی خوشم نمیاد یکم ناامیدانه اس
    پاسخ:
    به نظرِ من که عاقلانه س : )
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خیلی به نتایج خوبش امیدوار نباش
    از همین تریبون رسما اعلام می کنم که برادر من نکن این کارو با خودت
    یه وقت به خودت میای می بینی نه تنها کارهایی که میخوای بکنی بلکه کارهایی هم که تا حالا کردی همش بی دلیل بوده، یعنی جوابت در مقابل سوال خوب که چی، می شود هیچی. و اینجوریه که احساس سقوط شدیدی بهت دست میده. 
    از ما گفتن بود
    پاسخ:
    خب خیلی ممنون که ابراز نگرانی کردی : )
    ولی خب این یه مسئله ایه ک کاملأ بستگی به شخص داره ک چجوری ازش استفاده کنه.

    بازم تشکر خواهر : )
    چرا شکر؟:/
    پاسخ:
    الکی دیگه :))
  • دچــ ــــار
  • حالا خوب که چی ؟ :)
    پاسخ:
    پیچ پیچی :))
    الان چرا پست نمیذارید؟! جا داره بگم خب که چی؟! :/
    پاسخ:
    :)))
    میذارم