Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

زیباترین زنِ قرن هم که باشی...

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

زیباترین زنِ قرن هم که باشی...


یه روز پیر میشی، یه روزی میاد که دیگه خوشگل نیستی...


یه روزی میاد که دیگه نیستی...


+ آدری هپبورن مُرد تا همه بفهمن زیبایی، ابدی نیست! هیچ چیزِ سطحی ای ابدی نیست...

+ زیباترین زنِ قرنِ 20 شده بودخدا بیامرز!ا

  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۷)

  • دچــ ــــار
  • واقعا راست میگی...
    توی کوچه خیابون هم که آدم راه میره 
    هم جوون هست هم پیر 

    +جای درس داره آقایون :)
    پاسخ:
    جای درس واسه همه ی ماس : )
  • פـریـر ...
  • این چیزای ظاهری همشون یه روز میرن...

    ولی خوشگل بود خدایی :دی
    پاسخ:
    بی صاحاب خیلی خوشگل بود :))) ولی بود..
    عنوانو که خوندم فکر کردم الانه که بگی:«بالاخره باید کهنه بچه عوض کنی:دی»
    پاسخ:
    واقعأ چنین شخصیتی میپنداری منو؟ :)))
    خیلی داغانی :))
  • آندرومدا :)
  • فکر کردم در ادمه خواهی گفت رویای من نمیشوی =| 
    پاسخ:
    چی همه حدس زدن :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • ولی خدایی حتی تو پیریش هم خوشگل بود :)))
    اتفاقا دیروز با دوستم بحثش بود :)
    پاسخ:
    :/
    عینک لازم شدیا :/
    پیری رو مقایسه کن با جوونیش! شبیه ننه غمر شده!
    داغان از کدامین جهت؟:دی
    پاسخ:
    از همه ی جهات فی الواقع :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • کی بود میگفت شریک زندگیتونو جوری انتخاب کنید که اگه یه اتفاقی افتاد و دیگه قیافه واسش نموند. چیزای امیدوار کننده دیگه ای برای زندگی داشته باشه
    خلاصه خیلی خوب میگفت هر کی بود
    پاسخ:
    ریا نشه
    خودم گفته بودم😎😆😆
    چه چشمای جذاب و گیرایی !!!
    در این نقطه از زمان میتونم مدعی باشم که این موضوع رو درک کردم :)

    به نظرم هر انسانی این حقیقت بزرگو درک کن
    دنیا دقیقا میشه جهانِ آرمانی
    پاسخ:
    چشماش گرگ داشت :)))
    خدا رو شکر پس!

    فعلا ک کافیه فقط یه دور تو خیابون بزنی ;))
    یه متن ازش خوندم الان حسش نیس بگم
    :))
    واقعا نبین میخندم..:|||واقعا حسش نیست
    پاسخ:
    باشه باباع
    چرا میزنی؟؟ :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • تو چشم بصیرت نداری
    توی پیریش هم نسبت به بقیه ی پیر ها خیلییی خوشگله!
    ننه منو چیکارش داری؟ 
    اون رو دست هیپبورن رو هم زده منتهی کسی کشفش نکرد :)
    پاسخ:
    چشم بصیرت چیه
    من خودم ذاتِ طرفو هم میبینم :))) 
    ولی زشت شد! کتمان نکن! نسبت به جوونیش زشت شد! عمقِ مطلبو بگیر بجا حاشیه سازی :/
    داغان :/

    بده عکسشو کشفش کنم واست ;))))
    پس اوضام خیته:/
    :)))
    نگران خودم شدم
    پاسخ:
    من ک امیدی ندارم :)))
    میتونی بری قرصِ برنج بخوری :)) مرگِ موش هم هست :)))
    سیانورو عشقه:)))
    پاسخ:
    ترویجِ بد آموزی نکن اینجا :/
    باعشه-_____-
    طناب دارمو بدید..اون تیغ و چاقومم بدید با حشیش وتریاک وسیگارم با اون ویسکیا دیگه میرم:دی
    پاسخ:
    :| :))
    هم توی جوونیش قشنگ بوده هم پیریش ^.^

    خدا رحمتش کنه ^.^

    آموزنده بود ^.^

    ممنان^.^
    پاسخ:
    وجدانأ پیریش قشنگ نبود :))

    خواهش میکنم
    خدا رحمتش کنه
    مرحوم با حجاب زیباتر بود!
    http://img.bisms.ir//2016/08/bisms.iradri-hpborn-10.gif
    پاسخ:
    :))))
    همه با حجاب قشنگ ترن!
    تو که پسری میشناختیش بعد اون وقت من تازه الان برای اولین بار دیدمش:///
    پاسخ:
    اوف بر تو
  • پرتقالِ دیوانه
  • @scofield

    قطع نخاع شدم از خنده :دییییییی
  • پرتقالِ دیوانه
  • من دانه معنیو گرفدم ولی در کل خواستم روشنت کنم که ناشکری نکنی :دی
    عکس ننه ام رو دَسی تو نیمیدم من :دی
    پاسخ:
    روشنگریت تو دماغِ ننه قمرت :))
    هیچ چی توی این دنیا موندگار نیست... جز در درجه اول آدم بودن و بعد آدم خوبی بودن...

    دیر میفهمیم... روزی که دیگه توانی برای آدم شدن و ادم موندن نداریم...

    + کاش زیبایی در نگاه تو باشد، نه در چیزی که به آن مینگری :)
    ++ خدا همه رو به بهترین صورت آفریده، ولی بصیرت نیست که نیست...
    +++ حتما یه عده دوباره بهم میگن باز این استاد اخلاق شد :|
    پاسخ:
    بله بله : )
    خیلی هم ممنون

    +++ :)))
    نام نیکو گر بماند ز آدمی
    به کز او ماند عکس خفن! ^__^
    پاسخ:
    بح بح :))
  • سولانژ ...
  • چهره ی من دقیقا شبیه اینه! حیف که نمی تونم عکسمو بدم چون موقعیتم لو میره وگرنه خیلی فاز میداد :))))
    پاسخ:
    :/
    بیا خصوصی بده 
    :)))
    زیبایی و صورت ملاکِ برتریِ هیچکسی نیست! ملاک رفتار و اعمالِ آدم هاس :)
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • باید مثله مرلین مونرو تو اوج زیبایی و محبوبیتش خودکشی میکرد!
    تا اینکه چن سال بعد با پوستی چروکیده و به مرگ طبیعی بمیره

    مرلین خوشکل تر از ایشون بود :))
    پاسخ:
    پیشنهادِ باحالی بود : ))

    مرلین هم خوب بود
    ولی چون خودکشی کرد جز آمار حساب نمیشه :)))
    @پرتقال
    :)))))99)) پرتقال اُتوکارکت ـت رو خاموش کن.. بعدا دعام میکنی :)) -از طرف یک زخم خورده :(
  • گمـــــــشده :)
  • مرد واقعا؟
    :|
    پاسخ:
    به همین برکت!
  • آقای سین
  • ای بابا یه ختم دیگه!

    من درس دارم والا

    حالا ختمش کی هست؟ ناهار میدن؟
    پاسخ:
    خیلی وقته مرده بابا
  • آقای سین
  • احتمالا دیگه استخوناشم پودر شده بیچاره :))))



    + الان تاریخ سنگ قبرشو دیدم!!
    پاسخ:
    طفلک : )
  • פـریـر ...
  • چی می شنوم؟ وای وای! شما چشماتونو درویش کنین تا من نرفتم رویا رو خبر نکردم :دی

    :: بله...بود...

    :)
    پاسخ:
    🙈🙈🙈🙊

    ای بابا تد
    زیبا ترین زن قرن هم که نباشی اخرش خاکه!
    پس چه بهتر باشی!
    پاسخ:
    آخرش خاکه
    ولی خیلی فرق داره چجوری بری زیر خاک! 
    این زیبایی نسبی است
    اون زیبایی ک باید باشه همیشه هست
    پاسخ:
    موافقم
    اتفاقا من جز اونایب ام که میگم زیبا بود و تو پیریش هم زیبا موند . هنوزم جز زیباترین ها طبقه بندی میشه
    پاسخ:
    اختیار دارید
    ولی کافیه جوونی و پیریش رو مقایسه کنین
    اصل مطلب اینه که نمیشه به این زیبایی های سطحی دل بست! حالا نمیدونم چه اصراریه بگید زیبا موند! والا کافیه یه مقایسه کنین!
  • خانومِ حدیث ^_^
  • بر مال و جمال خویش غرّه مباش
    کان را به شبی بَـرَند و این را به تــَـــبی  :))
    پاسخ:
    والا ب خدا
  • خانومِ حدیث ^_^
  • کامنتی که شعر رو اصلاح کرده بودم پاک کردی اینو نگهداشتی تد؟  :|| 
    به رویا بگو واست اسفند دود کنه چش نخوری  :دی
    پاسخ:
    اشتباه شده بود :))

    24 ساعته داره دود میکنه :)))
  • زهرا هستم
  • در مورد آقایون چیزی نیست؟! مثلا ببینیم خوشگلترین مرد قرن 20 یا 21 کیه و وقتی پیر میشه و از دورن میپوکه چ متنی درموردش نوشته میشه؟ 
    پاسخ:
    زن به واسطه ی خلقتش به زیبایی معروفه نه مرد! ولی پیام این متن کلی بود!
  • N ـــــــ
  • شاید همین که بعد از این همه سال عکسش و حرفش هنوزم هست ینی نمرده....


    + اتفاقا کرگدن این هفته ام در مورد آدری هپبورن نوشته بود...

    دل آدم ضعف می ره واسش *_*

    پاسخ:
    اینا همه ش حرفه : )) اون مرد! تموم! البته میشه ازش به عنوان یه درسِ عبرت یاد کرد ; )
    آخی چقدر ناز بوده
    پاسخ:
    اوهوم
    بوده
    ولی به نظرم زیباترین وجود نداره... شاید همون زمان هم خیلیا بوذن تو کل دنیا که زیباتر از آدری بودن ولی دیده نشده بودن... زیبایی نسبیه...
    خود من یه وقتا از توی خیابون، توی فیلم یا سریال یا آدمهایی که میشناختم کسایی رو میدیدم که اون زمان فکر میکردم خوش قیافه تر از این آدم دیگه وجود نداره بعد از چند وقت با شخص دیگه ای مواجه میشدم و میفهمیدم وجود داره...

    کامنت من فکر کنم البته بی ربط بود با مفهوم اصلی پست شما :)
    پاسخ:
    شکی نیست تو نسبی بودنِ زیبایی. ولی خب هنوطور که خودتون گفتین بحث اصلی یه چیز دیگه س : )
    ممنون
    نه دیگه ببین تو پیریاشم خوب بود هنوز.
    تازه عکس خوباشم نذاشتی(:
    پاسخ:
    اینجوری خودتونو نپیچونید :)))
    قابل مقایسه نیست پیری با جوونیش!