Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پیاده رو نوشت!

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۲ ب.ظ

+ موقتأ پست ثابت شد!


ساعت 17:22 که من این متن رو شروع به نوشتن کردم! درحالی که دستم گوشیه و سرم توش! دارم از پیاده رو به سمت خونه قدم برمیدارم و هر چند لحظه روبروم رو نگاه میکنم تا یه وقت توسط یه ماشین داغان کتلت نشم؛ والا به خدا! شانس که نداریم! مردم کتلت میشن، ولی با مازراتی! بعد طرف در همون لحظه بر سرِ فردِ کتلت شده صدمیلیون چک میکشه واسه طرف! بگذریم آقا! 

راستش هوا خیلی سرد شده؛ درحدی که کل خانواده تسلیمِ ویروسِ سرما خوردگی شدن و من مانده ام تنهایِ تنهاااا؛ من مانده ام تنها، میانِ سیلِ غم هااااا.. عه! معذرت میخوام!  خلاصه که میخوام از همین تریبونِ سرپا و متحرک و مقدس درودِ خدایانِ یونانِ باستان و خدایگانِ مصر رو حواله ی گلبول های سفید و سیستمِ دفاعی..

ببخشید یه لحظه

.

.

.

.

.

.

از خیابون رد شدم! داشتم میگفتم؛ درودِ خدایگانِ یونان باستان و مصر و عامن هوتب و آپولو و زئوس و دوستان بر گلبول های سفید و سیستم دفاعیِ بدنم که در این وضعیتِ یخ زده...

-جانم؟

+ سه تا

- بفرما

+ ممنون

بفرمایید نونِ ولرم! نون هم نون های قدیم آقا!

.

.

.

.

. دوباره از خیابون رد شدم.


کجا بودیم؟! آهان! که در این وضعیت یخ زده ، پرچمِ ما رو بالا نگه داشتن! 

من یه لحظه این درو باز کنم!

.

.

. باز شد. دارم از پله ها میرم بالا.

در آخرِ این استند آپ پستینگ هم میخوام. از یکی از معیارهام واسه انتخاب همسرِ آینده م پرده بردارم که برید و راضی باشید.

به نظرِ تدیانه مان همسر آدم باید گیج باشه! این گیج بودن یه نوعِ خاصیِ و ربطی به هوش و اینا نداره! این گیج بودن یعنی گیج بودن! گیج بودن هم یعنی گیج بودن! تحلیل و تفسیرم از گیج بودن بره در لابلایِ رودهای بزرگ و کوچیکِ مفسرانِ شبکه الجزیره! ولی اگه بخوام مثال بزنم میشه اینطوری که همسرِ آدم باس جوری باشه که سوتی زیاد بده و بشه سرکارش گذاشت و هرهرهر و هارهارهار و ... دوتایی باهم خندید! بعد اونم متوجه بشه من خوشم میاد از این گیج بودنش، هی همیجور پشت سر هم گیج بازی دربیاره و هی بخندیم و با هم حال کنیم! با همینا زمستونو سر میکنیم حتی و گرم میشیم! البته ناگفته نماند که منم واسش گیج میشما! قضیه دو طرفه س! در این حد عادل و منصفم!

.

.

.

خب من رسیدم خونه مون و الان رو صندلی نشستم، درحالی که لباسام تنمه و تازه رسیدم جانِ اقدس! از گلبول های سفیدمون تعریف کردیم، داغان شدن! آب ریزش بینی چی میگه دیگه :|| 

تا استند آپ پستینگِ بعدی شما را به خدایِ باحالمون میسپارم!

+ تمام اتفاقاتی که تو پست رخ داد کاملا واقعی و در حین راه رفتن در پیاده رو و خیابان نوشته شد! از همین تریبون همه ی دوستانِ باحالم رو به چالشِ (پیاده رو نوشت) دعوت میکنم! میدونم کسی قبول نمیکنه و ضایع میشم :))) ولی خب من دعوت کردم دیگه :))) خود دانید و اینا! ولی اگه یه وقت شرکت کردین، اعلام کنید همینجا، تا در جریان باشم و لینکتون هم بذارم و اینا!

شرکت کرده ها:

1. مهر آ

2. پرتقالِ روانی :دی

3. پوکر فیس

4. رستاک

  • ۹۵/۱۰/۰۹
  • Neo Ted

نظرات (۶۶)

عالی بود :)
+
دعای پست قبلمو پس میگیرم با این معیاراتون :|

پاسخ:
ممنون

+ دعای گرفته شده پس داده نمیشود :|
آخ آخ مرگ بر سرمای خوردنی!
اگه یهو جَو گرفتم و تو این سرما پیاده رفتم بیرون،سوگند و اینا یاد میکنم که پیاده رو بنویسم...یا مثلا پیاده رو نوشت انجام بدم...یا حتی پیاده رو نوشت رو به حد اجرا برسونم...منظورم همونه دیگه:/
پاسخ:
نفرینِ خدایان مصر بر او :))
گرفتم گرفتم :)) همونو اجرا کنید :))
  • دخترِ انار :)
  • ولی من برای اینکه ضایع شید که فکر کردید ضایع میشید قبول میکنم :)))
    پاسخ:
    ممنون ک موجباتِ ضایعگیِ ما رو در این وانفسا فراهم میکنید :| :)))
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • من شرکت میکنم...
    ولی یه چیزی پریروز نزدیک بود برم زیر بی آر تی...
    بازم شرکت کنم؟!
    پاسخ:
    شرکت کن
    ولی خونت گردن خودت :))
    اول تبریک میگم به رویا بخاطر عدالت و انصاف تون :|

    دوم اینکه آقا ما کنکور داریم... هر دو هفته یکبار میریم بیرون... اونم با خودروی پدر!
    اصلا این انصاف نیست... من قبول ندارم... من نمیتونم شرکت کنم... نمیشه... چرا آدم رو عصبی میکنید...
    اون آب قند رو بیارید لطفا... :|
    پاسخ:
    قابلشو ندارم :)))

    حالا یبار پیاده برید کتاب یا جزوه و اینا بخرید ک ماهیچه هاتون کپک نزنن :/
    والااااع :/
    آب هست! قند تموم کردیم :))) بدم؟؟ :))
    کتاب و جزوه لازم ندارم خب!
    من تحرکم زیاده... ولی در محیط منزل :-/
    شما کنکور داشتید میرفتید بیرون؟! یا درس میخوندید؟!

    همون آب هم خوبه... فقط خنک باشه لطفا :))
    پاسخ:
    اصن نرید :/ تو همون خونه کپک بزنید :)))) خوبی نیومده ها اصن ;)))
    من کنکور داشتم خونه نبودم ک! همه ش تو زمین فوتبال و سالن بودم و میومدن میبردنم :))

    آبِ شیر فقط :/
    دست من که نیست... مامانم نمیذاره برم بیرون... چه کنم؟! :(
    احسنت... خداقوت واقعا :-/


    یخچال ندارید مگه؟! :-/
    پاسخ:
    عخخییی :))) 
    خواهش میکنم :))

    داریم. آب توش نیس :)
  • پرتقالِ دیوانه
  • وای تدددد
    عالی بود
    یه جا داشت خندم میگرفت ولی بحثو بستی حیف شد :دی
    شنبه که دارم از امتحان برمیگردم مینویسمش:))))
    دیگه اینکه اگه گلوت درد نمیکنه آب پرتقال بخور خوب بشی :دی
    دیگه چی؟ ها برا چی بیرون بودی؟:دی
    به نونواگفتی جانم؟:دی
    معیار هات برا همسر لهم کرد اصن :دی
    اون عدالتتم که دیگه تیر خلاصو زد :دی

    پاسخ:
    میدونم ;)))
     از خیابون رد شدما :/ کتلت میشدم جوابشو میدادی؟؟؟ :/
    حتما بنویس! حال میده!
    چیزیم نشده ک :)) گلبول های سفیدم پرچمشون بالاس :)) همون آبریزش ساده بود :))) 
    پُرتی فضوله :/ :)) ولی برا اینکه ضایع نشی و رگ نزنی میگم! قرار داشتم[عینک دودی] :)))
    نونوا گفت جانم!
    نوش جان! تا باشه از این له شدنا و خلاص شدنات :)))
    خب توی فریزرتون یخ ندارید؟! :-/
    پاسخ:
    داریم
    ولی واسه خودمونه :/ 
    :))

  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • عه عه امروز که با فراری البالوییم خیابون گردی میکردم یکیو دیدم که تا کمر تو گوشیش بود :| نگو تد بوده :دییی
    چرا اون قسمتی که تالاپی افتادی تو جوی اب رو ننوشتیییی؟ :دییی
    =)))
    پاسخ:
    همونی ک زاارج زد به تیر برق نصفش رفت؟؟؟ :)))
    سه نکن دیگه ننه :/ سن و سالی ازت گذشته ها :/
    نخواستیم آقا نخواستیم :|
    خساست (!) خوب نیست...
    یادم باشه به رویا بگم!!!
    پاسخ:
    :|||| نح
    واستید آب پرتقال بدم :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • ننههههه:دی مرسی کامنتت:دی

    آقا من منکر فضولیم نمیشم کلا :دی ولی ضایعه قرار نداشتی :دی
    ببین جنبه نداری تعریف کنم ازت :دی باس همون تیکه بندازم که حال بیای :دی
    پاسخ:
    قابل نداشت

    حالا شما فرض کن نداشتیم :)) شاد باش اصن :)))

    حالا نیگا :/ پُرتی بد اخلاقه :/
    کپک زدن!
    پرتی فضوله!

    احتمالا دوست ناباب پیدا کردین :-/  :)))))
    پاسخ:
    حقتونه و حقشونه :)))

    امان از دوست ناباب! امان!
    آب پرتقال دوست ندارم :/
    آب انار باشه خیلی خوبه :))))
    پاسخ:
    زورم ب پرتقال میرسه ولی به دختر انار نه! :)) همون آب خالی رو بخورین برید بابا :))
  • دخترِ انار :)
  • حالا که ممنون شدید دیگه وقع نمینهم بهش :))
    پاسخ:
    :||
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • نخیر عاغا اون پیکان جوانان البالویی بود که زد به تیر برق نصفش رفت، ینی فرق فراری و پیکان رو نمیدونی D:
    من دست فرمونم حرف نداره [عینک دودیو اینا] =)))

    اخخخ کاش دوسه تان بودن اون صحنه رو میدیدن...راستی فک کنم اون صدای زاارج واسه جر خوردن شلوار یکی بودا ‌:|
    پاسخ:
    انکار نکن ننه! شرم کن!

    زارج اختصاصی خودمه و هرجا بخوام استفاده میکنم :)))
    باشه میرم بابا :|
    پاسخ:
    عاورین بابا :))
    فکر جَلَبی بود خوشمان آمد :)
    ینی من واقعا دلم برای زنت میسوزه بیچاره گیر کی قراره بیفته :/ 
    پاسخ:
    درود بر شرفت!
    از خداشم هست تازه :/
    واقعنی بدور از شوخی شما ناراحت میشید این همه کامنت میذارم؟!
    پاسخ:
    نح :))
    ناراحتی نداره ک
    همچین گفتید برید بابا ترسیدم رفتم باروبندیلم رو جمع کنم از بیان که هیچی از ایران برم! :|

    خلاصه که امیدوارم همه از این پیاده رو ها بنویسن و شاد باشن :))
    پاسخ:
    من اساسا موجوده شوخی هستم! جدی نگیرین!
    شما هم تونستین بنویسین!
    پیاده رو نوشت منظورم بود :|

    مغزم داره اِرور میده...
    پاسخ:
    متوجهم :))
    بله میدونم... من فقط نمیخوام شما ناراحت بشید از حرفام...
     
    شوخ طبعی تون مستدام!
    خدا برای رویا حفظ کنه شما رو!! :))
    پاسخ:
    سپاس :))
  • دخترِ انار :)
  • پوکر فیس ؟
    صد بار گفتم پوکر فیس نشید با اونکی پوکر فیس اشتباتون میگیرن :))
     
    پاسخ:
    باعشه :))
    یه چیزی بگم...

    باید مینوشتید "موجود شوخی هستم"
    الان اگه آقای مداحی جوابتون رو بخونن عصبانی میشن... حساس هستن رو این چیزا... میدونید که...
    پاسخ:
    حسین خودش از مریدامه :)) میزنم کتلتش میکنم اگه گیر بده :)) 
    [الکی گفتم حسین :)) ]
  • پرتقالِ دیوانه
  • @دختر انار
    میشه مِتُدِت رو یاد من بدی که زورش به منم نرسه؟
    دارم مورد ظلم واقع میشم من تو این بیان -_-
  • دخترِ انار :)
  • اح‌سنت بر عامل کیان تخته :))

    پرتقال جان مگه مستر تدشون زورم میگن؟ اصلا بلدن زور رو با چ ز ای مینویسن؟ بعید میدونم :)) من والا متد خاصی ندارم از قانون هدچه پیش آمد خوش آمد متابعت میکنم :))) هرکی ظلم کرد بت اسم بده آقای مداحی شون جنازه تحویل بگیر. در برابر قانون همه یکسانند حتی آقای تد :))
    پاسخ:
    :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • نه بابا
    این تِد پشتش گرمه
    همش کارش با بند پ راه میافته
    پاسخ:
    تکذیب نمیکنم گرم بودنِ پشتمو :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • اگه سرحاله اگه شاده واسه اینه که پشتش گرمه
    هعی روزگار
    پاسخ:
    :))) دیگه دیگه
    بره تو شیکمت :))
  • حَـــوای بــے آدَم
  • خخخ خیلی خوب بود شاید منم شرکت کردم چون اصولا من از بچگی تو پیاده روها بزرگ شدم :/

    پاسخ:
    دختر کبریت فروشی؟ :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • اینجا دیگه جای من نیست :/
    پاسخ:
    برو تو یخچال بابا :/
    درم ببند سوز نیاد :/
  • حَـــوای بــے آدَم
  • نه چیزی نمیفروشم :/
    پاسخ:
    گدایی میکنی پس تو پیاده رو ها؟ ;)))
    <شوخی>
  • حَـــوای بــے آدَم
  • نه گداییم نمیکنم :/پیاده روویی میکنم 😸😶
    پاسخ:
    چه جالب :))
  • زهرا هستم
  • ممنون از تنوع نوشتنتون! 
    قوی باش سرما نخور!
    پاسخ:
    سعی میکنم
    (-: از بس به چالش دعوت میشیم داخل بیان گیج میشه آدم دیگه داره ع* در میاد این چالش(((-:
    پاسخ:
    حالا این ک راحته :/ میخواید پست بذارید فقط :/
    مگه بقیه چی میخوان؟(((-: 
    پاسخ:
    بقیه یه چیزه مستقل میخوان :/ این ولی شما داری راه میری، پست هم میخوای بذاری، با یه تیر دوتا نشونه میزنی!
  • عاشق بارون ...
  • حالا گوشی‌هاشونو تو راه این چالش ندزدن بیفته گردن شما!‌ :)))
    پاسخ:
    من مسئولیت نمیپذیرم خانم :))
    ((-: اگه باحال ننوشتیم یه باحالی خودتون ببخشید
    پاسخ:
    قطعا باحال مینویسید :))
    از کجا میدونی کسیو ک میخای انتخاب کنی گیجه؟
    بعد شب خواستگاری مثلا اگه ازت پزسید معیارات برا انتخاب من چی بوده میگی گیج بودنت؟ :)))))))
    پاسخ:
    گیج هایِ خاص همدیگرو جذب میکنن اصن :))
    نیاز ب پرسیدن نیست ک :))
    یهو دیدی زیادی خاص بود :))))

    پاسخ:
    عیبش چیه حالا :)) هرچی خاص تر باحال تر ;))
    فک کنم دخترا بپرسن ک چرا انتخایمون کردی
    حالا شب خواستگاری نپرسن بالاخره یروزی میپرسن :)))
    پاسخ:
    خب این یکی از معیاراس! بازم هست دیگه :))
    وای سناتور!عجب چالشی بود:)))))))
    ولی داغان شدم تا تمومش کردم!:دی
    پاسخ:
    چالش اسمش روشه دیگه :))
    ممنون ک شرکت کردی!
  • پسته خانوم
  • از پستتون فقط یه چیز فهمیدم
    اینکه من داداش ندارم
    بعد مجبور بودم در بچگی برم نون بخرم،همش سر همبن داداش نداشتنه
    کلا یه وجب بودم زیر دست و پا له میشدم
    باید تندیس طلای شما رو بسازن بذارن جلو در نونوایی سنگکی تا عبرت گذشتگان و حال شوید و از این مجاهدت شما درس و پند همی گیرند...

    پاسخ:
    جا داره بابت این نکته سنجیتون تقدیر و تشکر به عمل بیاریم ازتون :))
  • پسته خانوم
  • خودتون دیگه بعد هر پسنی که میذارید از طرف من از خودتون تشکر کنید بابت نگارشتون و قلمتون
    من دیگه هی نگم، زشته هر سری از من اصرار از شما انکار...
    پاسخ:
    ای بابا ای بابا :))
  • منِ ناشناس
  • خیلی چالش باحالیه ولی متاسفانه من نمی تونم اجراش کنم چون نمیتونم هم راه برم هم تایپ کنم کاخیلی سختیه.
    آخه همسرگیج چه جذابیتی داره؟
    پاسخ:
    حالش به سختیشه دیگه :))
    جذابیت های خودشو داره وجدانأ :))
    ویروس بگیری از تنهایی در بیای:دی

    گیج؟؟:)ای روزگار
    پاسخ:
    خبیث :/ :))) 

    بله گیج :/ دوشواری داری؟ :))
    حتما فردا انجامش خواهم داد!
    من با این نظریه ی گیجی موافقم:دی
    سه تا دوستیم خدایگان سوتی دادن:)
    انقد میچسبه:))))
    برا همین گیج پسند بودنتو درک میکنم!
    پاسخ:
    درود! خبر بده پس :)
    والاع خیلی حال میده. ملت درک نمیکنن ک!

    پیاده روی نوشت که چیزی نیست بوا!

    مو برارم از تو خیک کوسه پست میزاشت!

    پاسخ:
    بِچِه آبودانی کا؟
    خبیث؟!من؟!
    مگه داریم؟؟؟o_O
    پاسخ:
    بله! شخصِ شخیصِ شما :/
    تو کف معیار ازدواجتم!!! :)))
    پاسخ:
    غرق نشی :))
    عاقا عاقا...من مهرآ ام...نه مهر.آ :دی
    پاسخ:
    حالا چ فرقی داره ;))
    درستش میکنم خا :)
  • بانوچـ ـه
  • من دوست دارم توی این چالش شرکت کنم...
    ولی محدودیت زمانی براش نذارید
    معلوم نیست چند روز طول بکشه.

    + اینجا انگار نه انگار دی ماهه، انگار نه انگار زمستونه، گاهی پیش میاد عرق هم میکنیم :/ بی سابقه َس:((
    پاسخ:
    چشم
    راحت باشید اصن :)

    + کوجا هست؟
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • خخخخخخخ
    چنقدر باحال بود D=

    کاش میشد تو چالشتون شرکت کنم :(
    اگه یوقت شد دریغ نمیکنیم :/
    :)))
    پاسخ:
    قابل نداشت :))
    شرکت کنید خب
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • عاقا راست میگع
    محدودیت زمانی نذارین تا یکی دو ماه دیگه که امتحانامون:/ تموم شد شرکت کنیم @_@
    پاسخ:
    یکی دوماه :// 
    باشه بابا ;))

    مچالشِ

    چالشت شدم!

    نکن!

    میرن تو ستون!

    میرن تو حلق جعفر آقا سبزی فروش،

    نکن این کارارو میرن میمیرن! خونشون میوفته گردنت، سوسک میشی!

    پاسخ:
    من هیچ گونه مسئولیتی نمیپذیرم! خون گردن نمیگرم خانم :))
    یه کوچولو فرقو که داره؛)
    مرسی خو:)
    پاسخ:
    حالا حالاها حالِ تصحیشو ندارم البته :))
  • بانوی عاشق
  • من کلا زیاد بیرون نمیرم
    بعدم بخاطر چادرمیف دستی محترم نمیتونم تبلت دستم بگیرم بنویسم
    اگه قبول دارید من مسیر رفته و برگشته م رو حفظی تو خونه بغل شوفاژمون بنویسم😉
    پاسخ:
    کنار شوفاژ فشار نیاد بهتون :/ :)) 
    کیفش ب راه رفتنشه :)) 
  • آندرومدا :)
  • پوکر فیس و دیگر هیچ... =|
    پاسخ:
    چرا اونوقت؟ 
  • پرتقالِ دیوانه
  • لینکمو نیگا تروقران:دییی [چشم غره]
    پاسخ:
    :))
    غیره اینه مگه؟ :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • نه :) مرسی نارنجیش کردی :)
    پاسخ:
    :)
  • بانوچـ ـه
  • به قول اونایی که اخبار میگن: جَنوب :دی
    پاسخ:
    وات؟؟ :))
    ازونجایی که با یاری و لطف خدا زیر تریلی نرفتم کتلت شم باید بگم که پستش کردم:دی!
    البته نه اون دیروزی رو:/ یکی امروز نوشتم!
    پاسخ:
    اگه کتلت هم میشدی من مسئولیتی قبول نمیکردم :)) فقط یه فاتحه جهت شادی روحت میخوندم :)))
    ممنون
    حالا باز خوبه اون فاتحه رو میخوندی:///
    ولی من تا میکس عروسیتونو نخورم بمیر نیستم!والا!
    پاسخ:
    :)))))
    باز خوبه به فکر میکس عروسیم هستی :))
    ژیگو حتا😂😂😂😂😂
    میخوام بزنم ورشکستتون کنم
    پاسخ:
    میدم همون دم در نگهتون دارن یه املت بدن بهتون پرتتون کنن بیرون :)))
    لعنت خدایان مصر بر شما باد:///
    بیا و خوبی کن:/
    نخاستیم عاقا نخاستیم!
    پاسخ:
    :)))
  • اسمارتیز :)
  • هووومممم: 
    چالش جذابیه:) اتفاقا تا حالا بارها و بارها تو پیاده رو همبنجوری واسه خودم فکر میکردم و اتفاقا به نظرم اگه فکرامو در همون حالت بنویسم خیلی جالب میشه:)
    که البته مسلما هیچ وقت ترجیح نمیدم وسط پیاده رو گوشی به دست پست بنویسم:)
    شرکت خواهم کرد:)
    پاسخ:
    خیلی جذابه! تجربه کنید متوجه میشید!
    منتظریم!