Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه صندلی و چراغِ روی سرش و یه گپِ جدی

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ

یه اتاق تاریک

یه صندلی 

یه چراغ بالا سرش

چپ راست

چپ راست

نشستم روی صندلی

میاد و روبروم می ایسته

دستاشو میبره توی جیبش و شروع میکنه در برابرم چپ و راست قدم زدن

شروع میکنه حرف زدن:

+ چرا؟! 

- چی چرا؟!

+ چرا اینقدر لج بازی؟ به چی میرسی؟

- لج بازم چون بعضی چیزا لج بر انگیزه! به چیزی نمیخوام برسم؛ جز خودم!

- خب داری با اینکار منو آزار میدی! میفهمی؟! دارم اذیت میشم با این کارهات! کافی نیست واسه این همه سال؟!

+ من اذیتت نمیکنم. فقط دارم بهت کمک میکنم. نمیخوام ضعیف بار بیای تو جهانی که قانون جنگل حاکمه. این پروثه هم تا وقتی به اون حدی که من تشخیص میدم نرسی، ادامه داره! حالا فرق نداره چند سال طول بکشه! بابت این موضوع ازت معذرت نمیخوام؛ چون میدونم و امیدوارم بدونی دارم بهت کمک میکنم.

- خب قبول! ولی چرا سکوت؟! چرا جوابِ توهین و تمسخرهای بقیه رو نمیدی که فکر کنن حق باهاشونه؟!

+ گاهی اوقات سکوت عاقلانه ترین کاریه که میشه در واکنش به یه عده احمق انجام داد؛ باید گذاشت تو گردابِ حماقت غرق بشن. حالا این وسط چه اهمیتی داره اون احمقا چی میگن؟! حقیقت رو احمق ها تعیین نمیکنن؛ حقیقت فرای مغزهای کوچیک و دهن های گشاده!

- چقدر فلسفی حرف میزنی! حداقل با من راحت باش!

+ فلسفی نیست؛ کفِ زندگیمه. همیشه باهات راحت بودم؛ ولی تو نمیفهمی منو!

- چرا اینقدر تنهایی؟! سر و صدا و شادیِ بقیه رو نمیشنوی از بیرون؟! نمیخوای بری پیششون؟!

+ این تنهایی شرف داره به هم زیستی با یه عده... ولش کن. فقط بدون این تنهایی ابدی نیست؛ یه روزی میرسه که رویایی ترین دوتاییِ جهان رو میسازم.

- چند سالته؟! 

+ نمیدونم!

- نمیدونی؟! کدوم آدمِ عاقلی هست که سنش رو ندونه؟!

+ من با عقلا کاری ندارم؛ من عاقل نیستم. یه دیوونه ام که داره فلسفه بافی میکنه و با تخیلش زندگی میکنه و علاقه ای هم به پیوستن به جرگه ی عاقل ها رو نداره. ولی اگه بخوام سنم رو بگم میتونم حدس بزنم بی نهایت سال زندگی کردم؛ من با تخیل و تو خیالم زندگی میکنم و تلاقیِ دنیایِ واقعیم با تخیلاتم، یعنی بی نهایت!

- اونقدر پیچیده هستی که هنوز نشناختمت!

+ دیدی دیوونه ام؟! کدوم آدم عاقلی رو دیدی که خودشو نشناسه؟

+

  • ۹۵/۱۰/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

اتاق بازجویی من چراغ نداره :)


+ خراب اون "پروثه" شدم اصن


+ یه دعای ته دلی واسه یه جمله از متنتون ...


پاسخ:
باحاله :))

+ به جون خودم میدونستم درستشو :))) [پروسه] گفتم بالاخره یکی پیدا میشه بگه یا نه که گفتین! الان شاید بگید الکی میگم! ولی واقعیته وجدانا :)) از این حرکتا زیاد زدم و میزنم و خواهم زد :)) ممنون بابت دقتتون و اینا!

+ کدوم جمله دقیقأ؟
واو! بابا دیوونه :دی
اخرش خوب بود :|
+ هیچی دیگه 
پاسخ:
باشد :))
وااااااوo_O
پاسخ:
وااااات؟
  • دخترِ انار :)
  • خا باورم شد که مثلا از رو پست دیشب من تقلب نکردید :)))
    پاسخ:
    نفرین مورچه های صحرای کالاهاری بر سفسطه گران :)) 
  • دخترِ انار :)
  • نفرین عقرب هاشونم بر متقلبینِ انکار کننده :)))
    پاسخ:
    عقرب های کالاهاری این آپشن رو ندارن خانم :)))
  • دخترِ انار :)
  • پس عقرب هاتونم مث خودتون فقط فعل هایی رو صرف میکنن که برا خووشون صرف داشته باشه نچ نچ نچ :))
    پاسخ:
    اینجور عقرب های خفنی داریم ما :)))
    اینکه کدوم جمله بماند
    ولی پروسه رو من به خاطر اینکه غلطه یا درست نگفتم . کلا منظره جدیدی از این کلمه بود . خوشم اومد :))
    پاسخ:
    چرا نمیگید حالا؟؟
    ولی من حس کردم غلط املائیشو گرفتین :)) 
    قابل نداشت در هرصورت!
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • این دیوونه ای که خودشو نمیشناسه، کیه؟
    پاسخ:
    عای عم :))
    چیزی که دیشب به انار گفتم رو اینجا هم میگم...

    ترجیح میدم یک ترسوی دیوونه باشم تا یک شجاع عاقل!

    منظورم از ترس و دیوونگی که گفتم فراتر از ظاهر خود کلماته!
    و میدونم شما به عمق کلمات توجه دارید نه ظاهرشون! پس میفهمید منظورمو...

    + رویای من اینه که یه روز خودمو بشناسم :|
    پاسخ:
    خوب این مدل دیوانه ها رو درک میکنم ;)) چون خودم یکیشم :))

    + رویای قشنگیه! فقط رویا مخصوص منه :||| من رو رویا حساسم خانم :||
    :))
    میگم روز به روز داره تعداد دوستان تِد کم میشه!

    منتظرم ببینم من کی از این لیست حذف میشم :|
    پاسخ:
    آخرین کسی ک کم شد، هیچ ربطی به دوست نبودنش نداشت! حسین هنوزم رفیقمه! یکی از بهتریناش! دلیل حذف شدنش رو خودش میدونه. خودش دلش نمیخواد ک کسی به دنبال کننده ها و خواننده هاش اضافه شه!
    ولی خب بقیه .. ;))

  • پرتقالِ دیوانه
  • عه پس تو هم شدی سناتور تدِ دیوانه :دی و به جرگه ما پیوستی :دی
    حال کردم با این پستت کلا :)
    رویایی ترین دوتایی جهان! تکبیر :دی
    دیگه اینکه منم پروسه رو فهمیدم ولی دوستان زودتر اشاره کردن :دی
    اینجاشم عالی بود (گاهی اوقات سکوت عاقلانه ترین کاریه که میشه در واکنش به یه عده احمق انجام داد؛ باید گذاشت تو گردابِ حماقت غرق بشن. حالا این وسط چه اهمیتی داره اون احمقا چی میگن؟! حقیقت رو احمق ها تعیین نمیکنن؛ حقیقت فرای مغزهای کوچیک و دهن های گشاده!)
    اصن شاعر میفرماید که
    ز هشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد
    دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
    یا در جایی دیگر میفرماید
    آن کس که میبایست با من همسفر باشد
    باید کمی هم از خودم دیوانه تر باشد
    بعد در اینجا سعدی من باب حرف قبلی میگوید
    دیوانه تر از خویش کسی میجستم
    دستم بگرفتند و به دستم دادند
    باز هم شعرا در این مورد حرف دارن که بنده به پست های بعدی موکول میکنم :دی
    پاسخ:
    من پیوسته بودم :)) خیلی وقته! متوجه نشده بودی؟؟ :))
    پروسه رو توضیح دادم تو کامنت :/ درستشو میدونستم!
    کامنتت رو خیلی دوست داشتم. سان استار شی پُرتی :)) از اون جایزه داراش :))
    البته بعد صدسال :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • @انسیم
    اتفاقا نسیم منم به اون بخش دوستان خیلی توجه میکنم


    پاسخ:
    :/ :))
    پروسه اینطوریِ! :/
    پاسخ:
    :/
    خب حالا... هر رویایی که رویای شما نیست آقا :)))
    اصلا غیرتتون تو چشم بی غیرتای بی غیرت! :|
    پاسخ:
    هست خانم
    یه رویا بیشتر نداریم تو دنیا! اونم واس ماس :/ :))
    تکبیررر :))
    من اهل قضاوت نیستم جناب تِد...
    درباره حذف دوستانتون از لیست هم قضاوتی نکردم...

    امروز خیلی از مغزم کار کشیدم فسفرش تموم شده :|
    هر چی به ذهنم میاد میگم...
    کلا اینجا نمیدونم چرا اینقدر حرف میزنم...
    الهی العفو :|
    پاسخ:
    من گفتم قضاوت کردین؟ :/ خواستم به بهانه ی کامنتتون شفاف سازی کنم واسه همه :/ 
     :))) 
    اصلا من اگه کامنت نذارم وبتون یه چیزی کم داره... والا...

    "یک خودشیفته" :-/  :|
    پاسخ:
    اصن وب بدون کامنت هاتون صفایی نداره :))) فقط سقف نریزه :))
    ببخشید خب... :-/
    چقدر زود اینطوری :-/ میشید :|
    پاسخ:
    الکی بود :)) تهش :)) بود دیگه!
    بله بله... کلا شما همیشه خوش اخلاقید :)))
    خوش اخلاقیتون مستدام :)
    پاسخ:
    نه دیگه در این حد :))
    مواقعی ک بد اخلاقم اینجا نمیام :)) خیلی بد میشه وگرنه :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • کامنتمم تو رو دوست داشت :دی
    من میدونستم چرا حذف شده
    کلا توجهم به این خاطره که ببینم کِی میتونم اسم خودمو اونجا ببینم :دی [پرتقال بی ریا و صادق]
    پاسخ:
    درود ب شعورت :)) پرتقال باشعور ندیده بودم ک دیدم :))
    ریا و صداقتت از پشت و ناحیه ی ستون فقرات در ریه های وزیر امور خارجه ی مولداوی :))
    راستیتش به اون قسمت خیلی خیلی حساسم! امیدوارم یه روزی ببینمت اونجا ;)) [تد صریح و شفاف] :))
    کار شما بسی درست است...
    تعظیم و تحسین :)
    پاسخ:
    تشکرات!
    یه چیز دیگه بگم بعدش دیگه برم تا عصبانی نشدید :دی

    کاش توی تصویر بجای اون لامپ لامپ کم مصرف بود...

    ستاد حمایت از مصرف انرژی :|
    پاسخ:
    :/ 
    \:
    :|
    :))))

  • پرتقالِ دیوانه
  • به زیست علاقه زیادی داری؟:دی
    هی آناتومی میشکافی برا من :دی
    بعله بعله ملتفتم:)
    پاسخ:
    به آناتومیِ بدن انسان علاقه دارم! بطور مستقل و فارغ از درس و این مسخره بازیا :))
    عاورین!
  • پرتقالِ دیوانه
  • جا داره بگم آناتونی هم به تو علاقه داره :/ [لوس]
    پاسخ:
    خیلی لوس :))) چندش حتی ;)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • خو دیگه حالا هر چی هیچیش نمیگم [چپ چپ نگاه کردن]:دی
    پاسخ:
    [الکی مثلا گرخیدن] :/ :)
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • پس طرف مقابل کیه :؟
    پاسخ:
    متوجه نشدین؟ :/
  • عاشق بارون ...
  • این پروثه هم تا وقتی به اون حدی که من تشخیص میدم

    پروسه

    اِ دوستان هم گفتن :)))

    لج بازی کلاً کار خوبی است. -__-
    پاسخ:
    :|||
    به خونتون تشنه ام الان :)))
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • چرا :))
    میخواستیم مطمئن شیم D:
    به تقلید از خودتون:
    هرهرهر و هار هار هار

    پاسخ:
    :)))
  • عاشق بارون ...
  • چرا چه شده؟ O_o
    پاسخ:
    همینجوری الکی :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی