Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نعمته!

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ب.ظ

یه کتاب فروشِ عاشق کتاب که با حوصله درمورد همه ی کتاب هایی که به نظر بدردت میخورن توضیح میده و واسش پول و حجم کتاب مطرح نیست، به تنهایی پتانسیلِ اینو داره که بابت شناختنش خدا رو شکر کنی!

یه نکته ی جالبی هم که داشته باشه این باشه که اونقدر رو کتاب هاش غیرت و تعصب داشته باشه و واسش ارزشمند باشن که وقتی از تخفیف درموردشون حرف بزنی، بهش بربخوره و بگه: تو کتاب فروشیِ من تخفیف توهین به کتاب هام محسوب میشه و امیدوارم درموردش دیگه چیزی نگی! من حتی بعضی از کتاب هامو بر خلاف میل باطنی و با اکراه میفروشم؛ چون اونقدری بهشون وابسته هستم و بهشون حس دارم که سخته واسم از دست دادنشون!

خلاصه که کلی حال کردم باهاش! دمش گرم حتی! خدا رو هم شکر میکنم بابت حضور چنین اشخاصی تو شهرم : )


  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۲)

  • مهدی امینی
  • زیبا بود درود
    پاسخ:
    قابل نداشت
    خیلی خوبن این آدما که حقیقتاً عاشق کارشونن...
    وقتی وارد محل کارشون میشی انرژی مثبت ازشون چیکه میکنه اینا:)
    پاسخ:
    دقیقا!
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • چه نعمت بزرگی😉
    پاسخ:
    عالی!
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • از طرف من روی ماهش رو میبوسیدی!
    پاسخ:
    خبر میدادی خا
  • زهرا هستم
  • چ ِ آدم خوبی!
    پاسخ:
    خیلی
  • دخترِ انار :)
  • مطمئنم منم بالاخره یه روزی ازین کتاب فروشا میشم
    کنارشم به مشتریام یه شاخه گل میدم و ازشون میخوام خیلی مراقب کتابام باشن :)
    پاسخ:
    منتظر اون روز هستم پس : )
    من عاشق کتابم :)
    همیشه توی رویاهام خودمو کتاب فروش تصور کردم!
    بازی دوران کودکیم هم بجای خاله بازی (!) کتاب فروشی بوده!
    اللهم اکشف کل مریض... خدا خودش شفام بده...
    پاسخ:
    بح بح :))
    رویا :|||
    آمین ;))
    :))) چقدر من به مامانم گفتم برم تو کتابفروشی دوست داداشم کار کنم:|| گفت نه:))
    پاسخ:
    صلاح نبوده :)
    عه خب به ما هم ادرس بدین بریم :) البته اگه تهران هستین
    پاسخ:
    خوشبختانه نیستم ;))
  • پرتقالِ دیوانه
  • منم یه دونه از اینا سراغ دارم تو اصفهان
    آمادگاه طبقه بالا کتاب فروشی کمند
    اصن پیرمردی که توشه تمام این ویژگی هایی که گفتی رو داره
    خیلی خوب و گوگولیه
    پاسخ:
    اکوری پکورین اصن :))
  • پوکرفیس :|
  • بیشتر کتاب فروشا عین بقالیا می مونن، فقط خرید و فروش!
    من ولی تا به حال دو تا کتاب فروشی این چُنینی پیدا کردم. یکیش توی شهرستان خودمون یه کتاب فروشی در ابعاد یه دکه ی کوچیک بود، کتاب فروشه هم یه پیرمرد که من شخصاً معتقدم توی دنیا کتابی نیست که این نخونده باشه!
    اگه مقام مسئولی بودم، حتماً میذاشتمش ریاست تمامی ارگان های فرهنگی! بقدری باسواد و اهل مطالعه بود!

    دومیش هم اینجا توی تهران، یه شهر کتاب نزدیک محل سکونتم هست که هر وقت واردش شدم عین کتابخونه سکوت مطلقه و کارکنانش غرق در کتابن! پنج - شیش تایی صندوقدار داره که هیچوقت کتاب از دستشون نمیفته. بعضی وقتا اگر خلوت باشه، کتاب رو که خریدم همونجا میشینم می خونم، دو سه ساعت هم که میشینم چیزی نمیگن بهم!
    پاسخ:
    خدا زیادشون کنه این نعمات رو : ) حیفه ک کم باشن!
    دست شما درد نکنه دیگه... یعنی من مریضم؟! :-/
    پاسخ:
    دستم درد نمیکنه خب :))) بابا خودتون دعا کردینا!! خوبی نیومده ها ;)))
    :))))
    رویا هم که... :|
    پاسخ:
    _        _

            _
  • گمـــــــشده :)
  • من تا حالا برای خرید کتاب حرفی از تخفیف نزدم
    چون معمولا قیمت روی جلد میفروشن
    ولی برای اون توضیحات دمش گرم
    جدیدا فروشنده ها باید یه چیزی هم بهشون بدی که بقیه پولتو پس بدن
    :|
    پاسخ:
    بابا خیلیا تخفیف میدن :))
    جوابتون به کامنت قبلیم؟!؟!
    پاسخ:
    بصورت خصمانه نگاه کردم دیگه :))) دریایی از معانی داشت. :))
    آهان -_-  :)))
    پاسخ:
    بلهع :))
    چه باحال
    پاسخ:
    خیلی
  • فدایی شهدا
  • وبلاگ قشنگی داری خیلی لطف میکنی.من رو هم دنبال کنی.خیلی خوشحال میشم.
    پاسخ:
    تشکر
    مث من:/ حاضر هرچیزی رو بدم به یه کس دیگه جز کتاب!کتابامو دوست دارم نمیتونم ازشون جدا شم!چون زمانی که طول کشیده تا اون کتابو بخونم خودش یه بخشی از لحظات خوش زندگیمِ!مگه میشه دادش به کس دیگه؟
    از افرادی که رو کتاب تعصب دارن خیییلی خوشم میاد!کاش ماهم ازینا داشتیم:/ ولی اونی که من ازش کتاب میخرم یه ادم بداخلاقِ که اصن حوصله گشتن بین کتابا رو نداره:/
    پاسخ:
    خسیس :/ :))

    (-:حس خوبی ندارم به توضیحاتشون چندبار با توجه به توضیحاتشون کتابی گرفتم که واقعا پشیمون شدم،،،حس میکنم میخوان غالب کنن به آدم 
    البته با توضیحاتتون ایشون اینطوری نیستند انگار(-:
    پاسخ:
    بستگی به شخصش داره دیگه
    می شه بدونم چیا خریدی ازش؟ خوبه بخونم منم
    پاسخ:
    بله ک میشه مادر ;)
    1.راز (راندابرن)
    2. پیروزی فکر (اوریزن اسوت)
    3. این تخصصی بود دیگه ;))
    ممنونم پسرم
    یادداشت می شه! :)
    منم کتاب دسته دوم قدیمی دارم اما همش یه حس مبهم دارند.مثلا آدم نمی دونه این کتاب دست کی بوده قبلا...یه حس رعب انگیز داره :دی
    پاسخ:
    خواهش میشه مادر :))
    ولی اینا دسته دو نبودنا :)