Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دیالوگِ هفته + بووووو سرده کاپشنم؟

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ب.ظ

+ فکر کنم عاشقت شدم!

- عه! چرا؟؟؟

+ دلم خواست!


* نوچ!


** درسته قدیمیه؛ ولی میچسبه الان :))

گوش کنید : ))

  • ۹۵/۰۹/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

  • پوکرفیس :|
  • دلش خواست خب!
    (رکورد ثبت کامنت زیر یه دیقه رو زدم!:دی)
    پاسخ:
    مگه کشکه خب :))
    «بیا این تندیس کامنت گذاره فرز رو بگیر »
    گوش نداده بودم //:
    پاسخ:
    حالا ک دادین کیفش بیشتر بود  : ))
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • :))))
    پاسخ:
    : )
  • پوکرفیس :|
  • به این دوستان هم به ترتیب جایزه ی ثبت کامنت زیر دو و سه دقیقه تعلق میگیره!:))
    پاسخ:
    شبیه مجری برگزار کننده اختتامیه فیلم فجری :))
    خوبه یه جا جایزه گرفتیم بلخرهD:
    پاسخ:
    به لطف دوستان :))
    چی بگم...
    :))
    پاسخ:
    هرچی دلتون میخواد : ))
    این شعر دیالوگ این روزای ماست الان 
    هرکی میگه سرده امکان نداره یکی این شعر رو نگه:دی
    پاسخ:
    انقلابی بود تو ادبیات فارسی :))
    با عفت بودین یا اقدس؟
    پاسخ:
    با عفت :))
    اهنگه^_^
    پاسخ:
    : )
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • دلش خواسته😃😃
    +محشره این آهنگه😂😂
    پاسخ:
    والاع
    + عالیه بی صاحاب :)))
  • بهار پاتریکیان D:
  • هوا قاموساً خیلی سرده ، قاموساً :|
    پاسخ:
    فاموسأ :||
    خیلی سرده !
    پاسخ:
    خیلی!
    پس بالاخره اعتراف کردییین :)))
    مخاطب مطلباتون عفت خانومن! خخ
    پاسخ:
    مخاطب این مطلب فقط :))
    حتی نقل شده " به تو ربطی نداره " یِ خاصی ، تو نگاهش موج میزده =))
     حقم داره به هر حال دوست داشتن یه حسِ درونیه بی دلیله  ! ^_^ :))

    • تندیسِ بهترین بخشِ آهنگم ، تعلق میگیره به " ٤ تا دست ُ دو تا جیب " :))
    پاسخ:
    : )))
    کاملأ درونیه : )

    * عالی : )
    :))) چه خاطره های خوبی یادم اومد با این آهنگه :))))))
    مرسی 
    پاسخ:
    خوشحالم : )
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • حاجی فانوسا سرده
    منجمد شدیم :)))))
    پاسخ:
    حاجی کیه؟ :))
    بچسبید ب شوفاژ :))
    هههههههههههههههه وا عجبا D:
    پاسخ:
    :))) والا
    ناموسا چی شد یهو اینقد هوا سرد شد :/
    پاسخ:
    من خودم تو شوکم :))
    حتی یه پلیورم باشه ممنون!
    :دی
    پاسخ:
    دخترونه نداریم :))
    مشکلی نیست تا یادمه من توهوای سرد پلیور یا کاپشن پسرداییمو غارت میکردم میپوشیدم:دی
    نمیدونم چقد فحشم میداد ولی جریت نداشت مستقیم بگه:دی تو دلش میگفته حتما
    پاسخ:
    حق طبیعیشه خب ؛))
  • دچــ ــــار
  • بابا نمیدونم کیا درخواست برف داشتن !! یخ زدیم
    پاسخ:
    درخواست بچه های بالا بوده :))
    ما که برف نداریم!!!!!! :'(
    اصن چرا به من گفتی این آهنگو گوش کنم؟!! :(
    من حسووودم :((
    پاسخ:
    اوخخخیییی :)))
    ما رو ک داره غرق میکنه اصن :+)))
    حسود هرگز نیاسود :))
    انشالاه اونجا هم بیاد : )
    :))) موزیک خیلی هم سازگار با شرایط الان :))
    پاسخ:
    ساخته شده واسه الان اصن :))
    بوووووو سرده :))
    عه!چرا یه پوکرفیس دیگه تو کامنتا هست؟ من قدیمی ترم یااون؟

    +من یه مدتی خییلی بااین اهنگ فان داشتم هروقت میگوشیدمش میپاچیدم:دی
    پاسخ:
    نکنه خواهر برادر یا خواهر خواهر باشین :))) فیلم هندی :))

    +خیلی باحاله واقعأ : )
    چه جواب دندان شکنی:)
    اهنگ هم جالب بود اولین بار بود گوش میکردم.
    ممنونم
    یاعلی
    پاسخ:
    اصلأ دندان نذاشت :))
    نوش جان : ))
    خواهر که دارم!احتمالا همون برادر گمشده ایِ که سال ها دنبالش میگشتن همه:دی
    پاسخ:
    همونه پ :))) برو دنبالش :))
    :||||
    پاسخ:
    :/
    :|||||||||||||||
    پارسالم همش همه از برف گفتن ما فقط حسرتشو خوردیم :'(
    پاسخ:
    دلم کباب شد :)))
  • ستــ ـاره
  • مکالمه هه خیییلی جالب بود :))

    دلم خواست :))
    پاسخ:
    ممنون : )
    چرا وبلاگتون با گوشی براتم باز نمبیشه؟؟
    وای مگه شمام از این اهنگا گوش میدی برادر ؟؟؟ ؛))))
    پاسخ:
    گوشی توانِ بارگزاری مطالب سنگین وب منو نداره خب :)))
    برادر :/ :))
    من هرچی باحال باشه گوش میدم : ) هرچیزی هم جا و زمان خودش : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی