Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پسرِ تاریکی «مقدمه»

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

 

دنیا آنقدری بزرگ و جادار هست که همه ی آدم ها بتوانند در آن قصه داشته باشند؛ کتابِ دنیا آنقدری قصه دارد که همه ی آدم ها بتوانند به اندازه ی سهمشان راوی باشند؛ ولی من آمده ام راویِ قصه ی خودم باشم. قصه ای که شاید باورکردنی نباشد، ولی قابل درک هست. شاید قابل لمس نباشد، ولی قابل تصور چرا. 

نمیدانم الان که این نوشته ها به دستتان میرسد چه سالی و چه دوره و عصریست؛ اصلأ نمیدانم این نوشته ها به دستِ کسی میرسد یا مثل خیلی از کتاب های نوشته شده،توسطِ مأمورینِ تاریکیِ حکومت، سوخته میشود و خاکسترش هم به آب سپرده میشود؛ ولی من ساندارک هستم؛ پسرِ ناخلفِ پدری که درکی از روشنایی نداشت. من در عصرِ تاریکی به دنیا آمدم، ولی اصلأ دوست ندارم در همین عصر هم بمیرم! در عصرِ خوابِ زمستانیِ خورشید، در جهانی که یخ زده است.

 این یادداشت ها را مینویسم تا آیندگان فراموش نکنند، روزی روزگاری، مردمانی در چنین دوره ای، نه زندگی،که فقط نفس میکشیدند‌. عصرِ تولدِ جوانه های نور، در دلِ فرزندانِ ناخلفِ تاریکی!

  • ۹۵/۰۹/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۴۷)

:)مقدمش که خیلی جذابه..
اگه امکان داشت خوشحال میشم رمزو به منم بدید
پاسخ:
خوشحالم پس : )
حتما به وقتش میفرستم : )
شروعش که مجذوبم کرد^_^
پاسخ:
چه خوب : )
پس رمزُ میخوای دیگه ینی؟
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • رمز...
    پاسخ:
    به وقتش میفرستم واست : )
    فرزندان ناخلف تاریکی رو دوست دارم. ترکیب عمیق قشنگیه.
    پاسخ:
    فرزندان ناخلف تاریکی هم شما رو دوست داره :))
    ممنون : )
  • یا فاطمة الزهراء
  • خیلی شروعش جذاب بود
    رمز لطفا
    یاد نوشته های دانکوی بابالنگ دراز افتادم هعی
    پاسخ:
    خیلی ممنون : )
    چشم! هروقت قسمت اول منتشر بشه میفرستم خدمتتون : )
    بابالنگ دراز هم یادش بخیر : )
    خوشمان آمد:)

    پاسخ:
    خوشحالیم : )

    من نیز خواهان رمز میباشم
    (البته اگه میشه)
    پاسخ:
    حتما : ) قسمت اول منتشر شه میفرستم : )
  • دچــ ــــار
  • چنتا پست بعدیت رمزدار میشن دقیقا :)
    پاسخ:
    فقط پست های مربوط ب داستان : )
    خیلی خیلی زیبا بود.لطفا به منم رمز بدین تا بتونم نویسندگیمو با شما قویتر کنم :))
    پاسخ:
    خیلی مچکرم : )
    اگه میخواید به واسطه ی من نویسندگیتون قوی شه که دارید اشتباهی میزنید عابجی :)) 
    رمز هم میفرستم به وقتش واستون : )
    برداشتی که از نوشتتون میکنم نویسندگیمو قوی میکنه...خیالتون راحت سناتور :))
    پاسخ:
    چجوری هزینشو حساب میکنید حالا؟
    :))
    منم رمز رو میخوام جناب تد... ممنون میشم رمز رو بدید...
    پاسخ:
    چشم
    ولی به وقتش : )
    اون دنیا حساب میکنم براتون 😊
    پاسخ:
    جاست اسکناس خانم :))
  • حسین مداحی
  • پسندیدم.
    پاسخ:
    منم پسندیدمت :))
    عارره^_^
    پاسخ:
    همون اول :))
    انقد به دنیای مادیات دل نبندین.مهم توشه آخرته :)
    پاسخ:
    اللهم فی الدنیا حسنة  :))
  • بانوی عاشق
  • سلام وقت بخیر
    مقدمه تون خیلی جذاب بود ولی اگه فونت نوشته تون همین باشه خیلی بده ها
    ی فونت بهتر انتخاب کنید لطفا
    منم خوشحال میشم داستانتون رو دنبال کنم
    واقعا خودتون مینویسین؟؟؟؟؟:دی
    پاسخ:
    سلام. ممنون.
    خیلی لطف دارید.
    فونت عوض شد. بهتره الان؟
    به جان همین ابو اسفنج خودم مینویسم :/ :))
    :))) عجب خفن ِ!
    رمز عاقا رمز! :)
    پاسخ:
    خفنی از خودته :))
    چشم خانم چشم :))
    قسمت بعدی منتشر شه میفرستم : )
  • بهار پاتریکیان D:
  • بیده بیود رمزو :)))
    پاسخ:
    میفرستیوم بریوت :)) 

  • پوکرفیس :|
  • منم رمز! منم رمز! (اینجانب پوکرفیس، عضو رسمی انجمن نرسیده پرروشوندگان!:دی)

    حالا چرا ساندارک؟ چرا تهاجم فرهنگی؟! :/
    چرا "خورشید تاریک" نه؟ یا مثلا ممدقلی حتی؟!:)))
    پاسخ:
    باشد! باشد! باشد رمز :)) زمان انتشار میفرستم واست!

    اولأ که معنیش خورشید تاریک نمیشه ک :)) دومأ وجدانا خودت اسم بچه ت رو میزاری خورشیدِ تاریک؟؟؟ طولانی نیست جان تد؟؟؟ :))
    بسی مقدمه اش جذاب بود.:)
    رمز لطفا:) (یاد پول زور وده ی کیوون افتادم :)) )
    یاعلی
    پاسخ:
    بسی تشکر : )
    حتمأ : ))
  • شادوَرد __
  • حاضر:)
    پاسخ:
    باشد : ))
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • رمز رمز رمز
    رمز رمز رمز😊😊😊
    پاسخ:
    چی زیاد :))
    چشم : )
    یووو چه خفن...ساندراک، پسر تاریکی(هووووووو👻💀👻)
    عاقا منم رمز!!���
    پاسخ:
    [ایموجی عینک دودی] :))
    حتما.
    سلام میگی یعنی رمزو نمیخوای بدی ؟ قهر کنم بذارم برم ؟

    تد الممالک جان ما از کشته مرده هاتیم 

    رمزو بستونیم یا با زبون خوش بده :) :/
    پاسخ:
    سلام
    کی؟ من؟؟ اشتباه نکن داداچ :))

    چاکریم مسافر جان. لطف داری 

    من اهل صلح و مذاکره ام به وقتش :))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • چقدر خوب بود :)
    خوشحال میشم اگر اونقدری مورد اعتماد باشم که رمزو به منم بدید :))
    پاسخ:
    چقدر ممنونم : )
    حتمأ میفرستم واستون : )
  • پرتقالِ دیوانه
  • چقدر خفن اومد به نظرم
    آقا منم رمز :)
    ایشالا تا تهش بری

    پاسخ:
    خفن بود دیگه :)))
    انشالاه : )
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • مقدمش که خوب بود
    منتظر بقیشم^ــ^
    پاسخ:
    سپاس : )
    شروع هیجانی داره ... مشتاقانه منتظر داستانم :)
    به من مشتاق رمز بدهید لطفا !
    امیدوارم عصر روشنایی خوبی لای قصه پیدا کنم ...
    پاسخ:
    مشتاقانه منتظر نوشتنشم : )
    حتما : )
    امیدوار : )
  • خانوم بلوط
  • خیلی عالی بود منتظرش بقیشم :)
    پاسخ:
    مچکرم : )
  • بانوی عاشق
  • فونت عالی شده
    باور کردم چون جان اوباسفنج خان رو قسم خوردید :دی
    پاسخ:
    چ خوب پس!
    احتمالا ساندارک نبود؟ نه دارکسان :/ خودمم قاطی شدم :/
    پاسخ:
    تو داستان هم ساندارک هستش دیگه 
    آخه دیشب ک داشتم میخوابیدم فک کردم بهت چیز دیگه ای گفتم و توآخرش حرف خودت ُ زدی! :/ قاطی کردم عایا؟ :|
    پاسخ:
    چی زدی فانوسأ؟
  • دالتون وارِن
  • به منم رمز میدین؟!:دی
    پاسخ:
    نح :)))
    میفرستم حتما : )
  • دالتون وارِن
  • ازونجایی که تو داستان نوشته بودی تاریکی و اینا. اسم نویسنده رو بجای سناتور تد خوندم سناتورِ بد:/
    یعنی تاثیر تا چه حد؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    واقعأ در همین حد :))
  • عاشق بارون ...
  • من هم رمز! :)
    عه رمز من کوش؟ :(
    پاسخ:
    فرستادم
    رفته تو هرزنامه یحتمل :||
    سلام..
    به غیر بلاگرا(!) هم رمز میدین؟

    پاسخ:
    سلام
    نه متاسفانه.
  • دخترِ انار :)
  • به به
    اح‌سنت
    مبارک باشه جناب نویسنده :)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم : )
  • دخترِ انار :)
  • خیلی ممنونید!
    فقط همین؟
    این بود آرمان های ما؟
    واقعا که
    نُچ نُچ
    :|
    پاسخ:
    خیلی معذرت میخوام :)) 
    خیلی هم لطف کردین اصن :)))

    به من بی رمز بیچاره کمک کنید :))
    پاسخ:
    میفرستم :))
  • حامد سپهر
  • شروعش خیلی جذابه اینکه هر کسی قصه ایی داره قصه هایی که شاید ماها راوی خوبی براشون نباشیم ولی هستن

    ساندارک اسم با ابهتیه
    پاسخ:
    جذابیت از خودته حامد خان :)) 


    خیلی!
    از همین مقدمه مشخصه که بیخود نبود دلم میخواست بخونمش ((:
    شروع کردیم به خواندن، قربة إلی الله (:
    پاسخ:
    تقبل الله حج خانم :)))
  • AmirMohammad mirbabaei
  • سلام.
    خیلی علاقه دارم که این داستان را بخوانم.
    پس اگر امکانش هست رمز را بفرستید.
    پاسخ:
    سلام
    باشه
    لطفا کلید صندوق اسرارتان را مدتی در اختیارمان بگذارید.
    با تشکر◕‿◕
    پاسخ:
    حقیقتش رو بخواید مدت زیادی نیست که شما رو میشناسم و نمیدانم میتونم بهتون اعتماد کنم یا نه‌. جسارت نباشه البته.
    نه بابا مشکلی نیست:)
    پاسخ:
    مچکرم
    اینجا یه عکس داشته که نمایش داده نمیشه... ببین برای من اینجوری شده یا کلا خراب شده 
    پاسخ:
    حذف شده بود که درستش کردم
  • مریــــ ـــــم
  • ساندارک بر وزن ژاندارک
    :)))
    یهو به ذهنم رسید و نمیدونم چرا
    میگم چقد خوب گفتی‌اولشو
    هرادمی تو این دنیا قصه ای داره
    امیدوارم به زودی منم به جاهای عاشقانه ی قصه ام برسم :)))) خسته شدم به جان تو
    امیدوارم روزی کتابت چاپ شه و یکیو بفرستم بره برام بگیره.
    پاسخ:
    هلاک تصورات مرتبط با داستانتم :| :))

    درمورد ژانر زندگیت حرف زدیم دیگه :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی