Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

منطقه ی ممنوعه

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

مفهومِ آزادی، فراتر از تراوشاتِ حیوانیِ مغزِ افرادیِ که آزادی رو با بی بند و باری و هرزگی اشتباه میگیرن! 

لطفأ حوالیِ این کلمه «شما بخون دنیای مفهوم» رو واسه تخلیه ی عقده های حیوونیتون، انتخاب نکنید! این کلمه مقدسِ! خیلی! اونُ با تصوراتِ غلطتون، حقیر و محدود نکنید!


+مخاطبش هم مشخصه شماها نیستین 

اصن تو ایران نداریم D;

  • ۹۵/۰۸/۱۹
  • Neo Ted

نظرات (۲۰)

اصلا از وقتی که کت و شلوار پوشیدی حرفای قلمبه میزنیاااااا
پاسخ:
هییییع خواهر
سیاست منُ به این روز انداخت دیگه :))
وگرنه من که با زیرپوشِ آبی و شلوار کردی راحت بودم :))
مرحبا تد، مرحبا...
پاسخ:
چاکریم میرزا : )
  • یا فاطمة الزهراء
  • سناتور تد شما علاوه بر تاریخ نویس :دی 
    پا کردی تو کفش ضرب المثل ها و باید گفت جانا سخن از زبان ما میگویی :دی
    هر چند که جدیدا از جانب عده ای الان من خودم جزو این دسته بی بند و بار طبقه بندی شدم :/ در جریانید که... :|

    +دیدین ترامپ رئیس جمهور شد؟ :/
    خدا خودش رحم کنه
    البته بابام میگه چون احمق و بی سیاسته شایدم بد نشد برای ما :دی
    پاسخ:
    شما لطف داری به ما«ایموجی تواضع و اینا»
    کاری که ازمون بر میاد دیگه :))
    دسته بندی ها هم با توجه به تفکرات و عقاید هرشخصی بوجود میان. اینجا اون دسته بندی ای درسته که با حرف خدا و عقل و منطق همسو باشه : )

    +ترامپ رو من لابی کردم رئیس جمهور شد دیگه :)) 
    هیچ فرقی ندارن! جفتشون احمق و جنگ طلبن! ولی این ترامپ دُزش بیشتره!
  • خانومِ حدیث ^_^
  • آروم باش تد سکته میزنیا  :دی
    پاسخ:
    نمیذارن ک
    اون آب قند رو بده بی زحمت!
  • خانومِ حدیث ^_^
  • آب قندِ آلبالویی آوردم برات🍷:دییی
     💊ژلوفن و شکلاتم 🍬 هس 😄
    پاسخ:
    راضی به زحمت نبودیم ک
    ولی چرا سرد نیست این آب قندش :/
    :))
    :)
    عاشق اون دو جمله ی آخر شدم :)))
    عصن کمر شکست
    پاسخ:
    کمربند میبستید خب :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • استقلال!
    آزادی!
    ج....
    همینو جنگیدن براش؟
    انقدر توقعمون پایین بود از آزادی

    میدونم به پست ربطی نداشتا
    ولی یهو اومد تو ذهنم گفتم بگمش
    در کل هم موافقم بات
    پاسخ:
    جمهوریِ اسلامیشو نگفتی!
    ممنون ک خوندی
    oh god ... بزنید کف قشنگه رو .. کت و شلواره هزار ماشالا ساخته براتون :)
    چقد خوب بعضی حرفا اینجا بیان میشه ...
    پاسخ:
    اصن از این‌رو به اون رو کرده منُ :))
    نظر لطف شماس
    سنگین تر از این حرفا بود خب :))
    پاسخ:
    اوه اوه :+)
    باریک..
    پاسخ:
    ضخیم 
  • ɐɹɐɓol •_•
  • دیگه چخبر :|
    پاسخ:
    سقوط ارزش سهام نفتِ برنت در بورس امریکا :||
    اگه ترامپ زندمون گذاشت چشم بهشون ازادی رو تفهیم میکنم خودم:/
    پاسخ:
    ینی میترسی ازش؟ :||
    واقعا ک

    بابا از ادمای احمق باید ترسید!
    شوخی که نیست!نمیفهمههههه!حالیش نیست!حالتاش دست خودش نیست!یهو حواسش نبود یه بمب زد
    پاسخ:
    ما هم مثل پشمک نگاه میکنیم حتما :/
    کشک ک نیست :/
    نه من میدونم ایران خیلی محکم تر از اینِ که بخوان بهش حمله کنن!اگر نبود مطمئنا خیلی قبل تر حمله میکردن! اینی هم که میگم ترس از شکست نیست چون مسلما ما شکست نمیخوریم!ترس از جنگِ:/
    پاسخ:
    جنگ هم بشه ک به شما دخترا کار ندارن :/
    ما پسرا باید بریم خط مقدم :/
    خیالت تخت پس!

    اصلا که تو ایران نداریم مطلقا :|
    کلا فک میکنیم آزادی=کثافت کاری :|
    پاسخ:
    والا ب خدا 
  • یه ادم معمولی..
  • آزادی یعنی اینکه بتونی بدون هیچ نگرانی و ترسی راحت حرفتو بزنی و خواسته هاتو بیان کنی البته به این میگن ازادی بیان.
    متاسفانه تو این مملکت گل و بلبل هم کلمه ای به اسم ازادی وجود نداره .

    پاسخ:
    درسته
    آزادیِ بیان هم اصولِ خاصِ خودشو داره. اونم خیلیا نمیفهمن!

    به احترام این نوشته سکوت میکنم:)
    یاعلی
    پاسخ:
    سپاس : )
    :/ خب برا همون میترسم:/ ناموسا من یه تار مو از سر خونوادم کم بشه میمیرم:/ 
    پاسخ:
    فانوسأ نگران نباش :))
    دقیقن دقیقن
    ای کای می فهمیدن...
    پاسخ:
    ای کای...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی