Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یک عدد توصیه ی تِدیانه

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

هیچ وقت دَمِ دست نباش! فراموش نمیکنم اونِ سیبِ قرمزِ خوشمزه ی پایِ درختُ که پسرکِ شیطون به راحتی چیدش و بعد از دو گازِ بزرگ ازش، به زمین انداختش!

هیچ وقت یادم نمیره، به دو روز نکشید اون سیبِ قرمزِ خوشمزه ی دَمِ دست، تبدیل شد به یه سیبِ گاز زده یِ کرم خورده یِ گندیده، که هیچ حیوونی هم سمتش نمیرفت!

هیچ وقت یادتون نره که هیچ وقت دمِ دست نباشید! جای شما اون بالای بالای درختِ! جایی که واسه رسیدن بهش، باید سختی کشید! این سختی، آینده ی شما رو تضمین میکنه که گاز زده و کرم خورده نباشید!

 نوبرِ نوبرانه : ) این لیاقتِ شماس!

به همین تیکه نون D:


*منطق التِدیانِ تِدیانی-بابِ پندیجاتِ حیاتِ تدی طور-صفحه ی ۳۵۶-بندِ اخلاق :))

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۳۳)

  • حسین مداحی
  • جانماز؟
    پاسخ:
    تسبیح؟
  • پریسآتیس (:
  • امیدوارم همینطور باشه!
    پاسخ:
    منم امیدوارم!

  • پرتقالِ دیوانه
  • دم دست بودن با اینکه مهربون باشی و وقتی کسی ازت چیزی میخواد براش انجام بدی فرق داره دیگه نه؟ (البته نه هر چیزی هم)
    اگه فرق نداره که فکر کنم من جزوِ دمِ دست ها محسوب بشم ...
    پاسخ:
    قطعأ بحثش فرق داره!
    موضوع و مفهومِ این پست یه چیزه دیگه س!
    این کتاب منطق التدیان تدیانی رو از کجا میشه تهیه کرد؟!
    چه اسم سختی داره:/
    پاسخ:
    به زودی در معتبر ترین کتاب فروشی های کشور :))
    سنگینِ خانم :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • :دی
    من که رفتم برم نوک بلندترین درخت بشینم
    پاسخ:
    سلام برسونید پس ؛))
  • پرتقالِ دیوانه
  • پس منم با @یافاطمه الزهرا رفتم
    اودافظ:/ :دی
    پاسخ:
    اوه اوه
    میشکنه شاخه بابا
    سنگین هم ک هستید ماشاالله :))
    من پوله دیه ندارما!! نندازین گردن من!!
  • پرتقالِ دیوانه
  • یه نسخه از کتابتو امضا شده میخواما:دی
    پاسخ:
    حتما!!
    رنگِ خودکارش چی باشه؟؟
    :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • شما نگران نباش
    یه درختی رو برمیگزینیم که پر قدرت باشه
    من که همش 44 کیلو هم 
    بقیه رو نمیدونم :دی
    6 کیلو هم کمبود وزن دارم تازه
    پاسخ:
    باشد
    اینجوری ک باد میبرَتت :))
    محکم یا فاطمه زهرا رو بچسب پس :))

    :)
    پاسخ:
    (:
  • پرتقالِ دیوانه
  • نارنجی
    زیرِشم بنویس برایِ پرتقالِ عزیز
    :دی
    پاسخ:
    ببینم دارم رنگشو یا نه :))
    پرتقالِ دیوانه مگه نیستی؟؟
    لنگ دمپایی چطور؟
    :دی
    پاسخ:
    نمیرسه!
    برسه هم زورشو نداره!
    یدونه از ازش برای من هم کنار بزارین یه امضا هم با رنگای ابی و قرمز داشته باشه که بشه مثه بارسا:دی
    پاسخ:
    بارسا تموم کردیم :|
    فقط چلسی داریم :/
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • ^_^
    پاسخ:
    افتادی رو موده این شکلکه ها :))
    اگه ترس از ارتفاع داشتیم چه کنیم؟؟!!! ؛))
    پاسخ:
    قرصشو بخورید :))
    نه پس اگه فقط چلسی دارین که هیچی همون بدون امضا شو بزارین کنار 
    پاسخ:
    باشد :|
    بجاش یه لوگوی چلسی میزنم پشتِ جلد :))
    اوه بالادرخت سیب چقد شلوغه..جا نبود رفتیم نوک چنار:|ولی اقا چنار که میوه نمیده تاکی باید این بالا بمونیم؟!:/
    اجتبا زدیم؟!:|
    پاسخ:
    رو چنار جا کلاغاس :||
    اشتباه نشستی عابجی :))
    نه اگه قراره لوگوی تیمی غیر از بارسا باشه اصن نمیخوام
    پاسخ:
    نخواع :/
    والاع!
    : ))
    اا؟!:دی 
    اقا این کتاب مشکل داره ذکر نکرده کدوم درختا..فقط گفته برید کنار دم دست نباشید:/ابهام داره اصن..من اعتراض دارم
    گلابی چی گلابیم میشه؟!یه توتم داریم فقط دوره تااونجا بریم خسته میشیم..اصلا مامیریم پشت درخت سیب قایم میشیم دم دست نباشیم.خوبه؟!:دی
    پاسخ:
    دستِ مقلدین رو باز گذاشتم دیگه :/ سپردم ب خودتان :/
    مکروه است و جایز نیست :|
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • منم دارم از شاخه ها
    میرم بالا😃😃😃
    پاسخ:
    بابا ظرفیت پره!!
    برید یه درخته دیگه پیدا کنین :))
    :/ فک کن مرجع تقلید میشدی مثلا:/ چی میشدا:/
    درمورد توصیه هم چشم:)
    پاسخ:
    جهانِ اسلام گلستان میشد!

    +چشمتان پر نور باد!
    یعنی کاری که تو با تد کردی .. ملت با سلفی انداختن عباس جدیدی با مرده جماعت نکردن!!lol
    پاسخ:
    این کاری ک من دارم با تد میکنم اندازه پنج تا اسکار می ارزه :))

  • پرتقالِ دیوانه
  • چرا هستم
    پیدا کردی؟
    پاسخ:
    هست
    ولی پرتقالش خونیه
    موردی ک نداره؟
    :|
    به شدت موافقم و هیچ حرف اضافه‌ای هم ندارم که بزنم :)
    پاسخ:
    همین حضورت کافیه رفیق ؛))
  • پرتقالِ دیوانه
  • نه آقا حله
    دمت گرم
    پاسخ:
    اوکی :)
    منم موافقم باهات 
    دم دستی که باشی همون قدر راحت که به دست بیای همون قدر راحت هم کنار گذاشته میشی.
    خیلی زیباست.
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون ک خوندید : )
    آقا من که رفتم نشستم نوک درخت! از مزایاش اینه که viewش بیست بیسته!
     خواستید هر چند وقت یه بار میتونید قدم رنجه کنید  :/

    + جدا از همه‌ی این چرندیاتی که گفتم؛ والا به شدت موافقم!هیچ جای انتقادی هم نیست! حتی میشه این پستت رو توی بحار الانوار ثبت کرد :دی
    پاسخ:
    مزاحمت میشم پس ؛))

    +من خودم کتاب دارم مرد حساب :/
    :))
    بسیار هم عالی سناتور جان :))
    پاسخ:
    بسیار هم ممنان :))
  • دخترِ انار :)
  • چه آشناس توصیتون :دی))
    من آن انار مغرورم که میمیرم بالای شاخه ولی با خفت و خواری پی چیده شدن نمیگردم :)))
    پاسخ:
    چ خوب بود :))
    یعنی این رفنسی ک شما برا پستتون گذاشتن 100 ها تلفات داده :)
    از حق نگذریم توصیه ایه ک نیاز به تاکید داره .
    منم ک ترس از ارتفاع دارم چش بسته اون بالا منجمد شدم , اصن چسبدیم همون بالا :)
    پاسخ:
    خدا بده برکت :))
    لباس گرم میبردید خب :))
    هووووم...
    پاسخ:
    اوهووووووم
    چه پسری :) 
    دقیقا منطقی بودنت به مامان رفته :| 
    پاسخ:
    اجازه بده من دستتو ببوسم مادر :)))
    من مدیون تربیت شمام :))
    نههه باریکلا
    نهههههه بارک الله
    خخخخ
    پاسخ:
    ممنان :))