Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بُرشِ عاشقانه!

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

چرا مُرَددی؟ چرا نمیبُری؟ نترس! ببُر! تقدیرِ تو کوتاه کردن و بریدنِ و سرنوشتِ من جوونه زدن و روییدن. ببُر! ببُر که اگه نبُری زنگ میزنی. ببُر که اگه نبُری تبعید میشی. تو که خوب میدونی تحملِ دوری ازت واسم غیرِ ممکنِ! پس ببُر! خوب میدونم تو اسیرِ یه دستی. دستی که نمیذاره تو، مالِ من باشی. تو هم خوب میدونی من، به عشقِ دوباره بریده شدن توسط تو، هردفعه متولد میشم. پس ببُر! عاشقانه ببُر! من چشمامُ میبندم و فرض میکنم این بریدن ها، بوسه های تو، بر گونه هایِ منِ. مهم نیست که من این دردِ ابدی رو تا کی تحمل میکنم؛ مهم نیست چون این درد و کوتاه اومدن ها، می ارزه به نوازش من، با دست های سردت؛ هرچند به قیمتِ بریده شدنم باشه.

ببُر که عاشقانه منتظرِ تقدیرمم و ملتمسانه ازت میخوام فقط باشی؛ فقط باش.

من عاشقِ تقدیرتم؛ وقتی تو پیشم باشی، چه اهمیتی داره من سرنوشتم، بریده شدن باشه؟

پس عاشقانه ببُر؛ ولی چرا بریدن؟

من اسمش رو گذاشتم بوسه های عاشقانه.

عاشقانه منتظرِ بوسه های عاشقانه تم.

پس ببُر.

.

.

.

.

.

  • ۹۵/۰۸/۱۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۷)

سناتور جان؟ اینا موهای خودت که نبودن، بودن؟ :/
پاسخ:
مترسک :| اینا واسه دختر همسایه مونه! قرض گرفتم ازش :))
نوع نگاهتون ب قضیه ک یه چیز دردناک رو بهتر نشون میده از اونا بود ک من دوست دارم :دی خوشم اومد :)
پاسخ:
اصن همین ک باعث شده سرکار خانم فوفانو کامنت بدن ینی یه خبرایی بوده :)))

خوبه ک دوست داشتید : )
  • ɐɹɐɓol •_•
  • حیف
    پاسخ:
    حیف چی :/
  • ɐɹɐɓol •_•
  • موها :|
    پاسخ:
    :|||||
    پست کنم بچسبونی ب سرِ خودت؟
  • دخترِ انار :)
  • ای بابا دیگه عشق و عاشق بی فایدس اینارو بفروشید بزنید به یه زخم زندگیتون مظنش خوبه تو بازار :))
    پاسخ:
    چیا رو اونوقت؟؟
    موها رو؟؟؟
    خریدارید؟؟؟

  • دخترِ انار :)
  • بله موهارو
    البه نوشته هارم میتونید بفروشید :))
    من خودم فروشندم خریدار هام صف بستن دست شما درد نکنه :دی
    پاسخ:
    ولی من از منابع مؤثق خبر دارم ک شما کچل هستید ک
    :)))
    جانِ تد تعارف نکنید! بذارید اینا رو‌پست کنم با چسب بزنید ب سرتون :)))
    یک عدد دختر انار بیشتر نداریم ک :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • نچ :| خودم دو برابرشو دارم :دی
    اینا موهای شماس؟ :|
    پاسخ:
    حالا کار از محکم کاری ک عیب نمیکنه :/
    نه بابا! من موهام نه این رنگیِ، نه اینقدر بلند! اینا واسه اقدسِ!
  • دخترِ انار :)
  • در این صورت یه تجدید نظر کنید درباره منابع موثقتون :))
    ما نیز چون یک سناتور تد بیشتر نداریم موهارو تحویل نمیگیرم، چون پس فردا رویا میاد اینجا اینارو میخونه تک تک موهای سرتونو با موچین میکنه بخاطرش :دی))
    پاسخ:
    یا خدا و امامزاده های مؤثق تو ایران :))))
    خداییش فکر رویا رو نکرده بودم!
    ممنون ک گفتید!
    میذارم باشه واسه خودش :())
  • کفشدوزک بلاگ
  • (-: انگاری از ته بریده
    پاسخ:
    خاصیتشِ بریدن!
    خاصیتشِ روییدن :  )
    دختر همسایه‌تون که موهاش اینقدر خوشکله چرا اسمش زشته؟!!!! :/
    پاسخ:
    اسمش زشته؟؟؟؟؟
    اقدس زشته؟؟؟؟؟
    :|||
    یه پست پاک کردی، نه؟!!!
    یه ساعته دارم دنبال جواب اون کامنته میگردم!! :))))
    اونقدرم حافظم خوبه که یادم نیست پست راجع‌به چی بود!! :))))
    اوضاع شداااا :))))
    پاسخ:
    عدم انتشار زدم :))
    ماهی قرمز :)))
    بچه بودم. موهای عروسکمو که کوتاه کردم دیگه بلند نشد

    پاسخ:
    چه غم بار!
  • پرتقالِ دیوانه
  • میگه از دخترایی که موهاشونو یهویی تا ته کوتاه میکنن بترسید
    اینا میتونن از عزیزترین چیزهاشون دِل بکنن
    پاسخ:
    راست گفته!
    @ائورا

     کاش اون موقع بودم و میومدم موهامو کوتاه میکردم و میچسبوندم رو سرش دور از چشمت :دی
    پاسخ:
    : )
  • خانومِ حدیث ^_^
  • یاد تقریبا یک سال پیش افتادم،وقتی که نشستم رو صندلی ارایشگاه..
    منِ ساکت
    ارایشگری که میدونست من چقد موهامو دوست دارم..
    و دسته دسته موهای بلندم که ریخت کف زمین!
    دیگه احتیاجی به اون گل سرای رنگی رنگی نداشتم..
    آخه موهام ریزش داشت😂کوتاهیدم ریزشش کم شه  😂😂 ببخشید ک شکست عشقی علتش نبود  😂
     :دییییییی
    پاسخ:
    حالا چرا گریه میکنین؟
    :))
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • کوتاه کردن اینهمه مو
    خیلی ظالمانه
    و ناراحت کننده ست...:(

    پاسخ:
    هعععییی
  • نــاریــن 🐼
  • هییییی کچل شدیییییین ؟؟؟؟؟ :دی عخــی 
    پاسخ:
    :||
    خب پس شانس آوردی :))
    خواستم بدونم که اگه موی خودت بوده دعوات کنم :))
    پاسخ:
    خدا رو شکر پس ؛)
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • اقدس چرا موهاشو کوتاه کرد؟
    چون بهش خیانت کردیو اسم عفتو آوردی؟ :/
    پاسخ:
    میخواست رگ بزنه ها :))
  • ♪بانو روانیـ♪
  • @_@
    ایشان را چه شده است آیا؟ 
    من دلِ دل بریدن از موهامُ ندارم :|||
    پاسخ:
    آب از سرشان گذشته است!
  • دخترِ انار :)
  • در این مواقع همیشه به خاطر بیارید که:
    یک لحظه غفلت از فکر رویا، یک عمر پشیمانی :))
    خواهش میکنم اصلا هدف ما حفظ کیان خانواده هاست :دی

    پاسخ:
    : )))
    خیلی سپاس!
    شت .. نه! : |
    پاسخ:
    فاچ! ... بله!
    لذتی که در کوتاه کردن موها هست،در هیچی نیست!
    پاسخ:
    چ متفاوت :|
  • خانومِ حدیث ^_^
  • تِد این شکلک😂 خندس برادر من  :||||
    داره از شدت خنده میگِری  :))
    پاسخ:
    میدونم بابا :|
    گریه میکنه دیگه
    منظورم همون بود :)
    یعنی بریدن اینقد تاثیر داره ؟؟

    پاسخ:
    بیشتر حتی!

    hey me ke zadam

    پاسخ:
    متوجه نشدم :|