Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بگذار کفش هایت را من برایت جفت کنم

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۲ ب.ظ

اینبار من برایت،کفش هایت را جفت میکنم؛بگذار شروع این روزِ پاییزی،جفت کردن کفش هایی باشد که ساعت ها به همراه من،خیابان هایِ سردِ این شهر را متر کرده است و همراه من،با خش خشِ برگ های زرد،زیر پاهایمان،سمفونیِ عشق را مینواختیم.به یاد‍ِ آن روزهایِ سردِ پاییزی،که اگر قدم هایت را گره نمیزدی به مسیرم،معلوم نبود در کدام کوچه پس کوچه ی این شهرِ سرد،از سکوتِ تنهایی یخ میزدم.

کفش هایت را جفت میکنم؛به یاد روزهایی که در به در دنبالِ منِ گم شده در عمقِ تنهایی میگشتی و سر آخر زیرِ درختِ نارنجی پوشِ خسته،پسری را پیدا میکردی که سخت نیازمندِ نوازشت بود؛که اگر تو نبودی و پی من نمیگشتی،خوب میتوانستم اسم افرادی را که به دنبالم می آیند را لیست کنم و برگه ای سفید تحویلت دهم.برگه ای که خیس از اشک هایی بود که مزه ی شورِ تنهایی میداد.فراموش نمیکنم اخمی را که با بغض و اشکِ حلقه زده شده در چشم تحویلم دادی و گفتی:«دیوونه ی روانی،تو تنها نیستی؛اندازه ی یک شهر پشتتم.» اگر نوازش هایت نبود،معلوم نبود جنازه ی یخ زده ام را زیرِ کدام درختِ خسته ی نارنجی پوش پیدا میکردند؛که اگر نفس های گرمت نبود،معلوم نبود زیرِ کدام درختِ خسته ی نارنجی پوش،نفس هایم یخ میزدند.«ها»های عاشقانه ی تو بود که جریانِ خونِ یخ زده در قلبم را جریان داد.

سرمای پاییز،یخ زننده نبود،جای خالیِ یک تو،وسط این شهر،عجیب روح و روانم را یخ میبست.


کفش هایت را من برایت جفت میکنم که همین کفش ها،یادآورِ قدم زدنِ رویاییِ تو،در زندگی ام است؛در خاطراتم.یک نوستالژیِ شیرین،در میانِ انبوهِ تراژدی های تلخ.



  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۱۵)

  • ɐɹɐɓol •_•
  • چقد قشنگ...

    این حس رو نسبت به مامانم دارم...
    پاسخ:
    ممنون
    مادر هم میشه : )
    تصویره چقد خوشگله .. یاد کارتونا و تصورات بچگی میاندازه ...

    چقد قدرشناس .......
    پاسخ:
    اوهوم : )

    قابل نداره :))
  • بانوچـ ـه
  • چه خوبه که یادمون نره روزای خوبمونو مدیون کی هستیم...
    پاسخ:
    خیلی خوبه : )
  • پریسآتیس (:
  • ؛که اگر تو نبودی و پی من نمیگشتی،خوب میتوانستم اسم افرادی را که به دنبالم می آیند را لیست کنم و برگه ای سفید تحویلت دهم

    چقدر این تیڪه اش خوب بود ..


    پاسخ:
    خیلی لطف دارید : )
  • ژله پرتقالی
  • باشه :)
    پاسخ:
    :/
  • ژله پرتقالی
  • متن قشنگی بود
    پاسخ:
    سپاس : )
    چه متن قشنگی ...
    پاسخ:
    ممنون : )
  • یا فاطمة الزهراء
  • چقدر قشنگ بود :) 
    میگم شما چرا لو نمیدی تاریخ عروسیت رو
    کاملا معلومه خبریه :دی
    پاسخ:
    سپاس : )
    خبری شد بصورت مفصل توضیح میدم : ))
    کارت دعوت میفرستم اصن :))
    آقا دم شما گرم...به جونم چسبید این متن...عالی بود :)))
    پاسخ:
    نوش جان پس : )
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • چقد خوب مینوسی :)
    میشه عمق مطلبو فهمید 



    پاسخ:
    خیلی ممنون : )
  • خانومِ ر ...
  • عالی نوشتید :)

    دلنشین بود 
    پاسخ:
    ممنونم
  • حسین مداحی
  • لا حول و لا قوه الا باالله العلی العظیم
    پاسخ:
    در این حد؟ 
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • تا حالا برای کسی کفش جفت نکردم ..! 
    یه سری کفشای پسرخالم رو (دو سالشه) میخواستم در بیام نیم ساعت بند باز کردم ، بعد دیدم پشتش چسب داره !!!
    نابود شدم -____-
    پاسخ:
    منم نکردم والا :))
    عخی : )
    یه چیزی ته دلم فشرده شد!!!!!!
    آآآآآه
    پاسخ:
    الآن این خوبه یا بد؟

  • دخترِ انار :)
  • این نوشته تونم منو یاد یکی از نوشته های خودم انداخت :))
    که نمیدونم چرا از تو اینستام به وبلاگم منتقلش نکردم
    ولی بازم برام جالب بود این تشابه متنی :)
    بقولی :
    کفش هایت را من برایت جفت میکنم
    تو فقط سربلند باش عزیز ...
    پاسخ:
    چه خفن ناک :())

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی