Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عاشقانه ی تِدی طور!

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

شیوه ی آرایشت،فریبِ عشق داشت

باران آمد؛شُست؛روح و روانم ترک برداشت D:


پ ن:به پدر و مادرتون نیکی کنید :| 

آب هم کم مصرف کنید :|


  • ۹۵/۰۷/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

  • پریسآتیس (:
  • عجب :دی

    اندر حڪایت بعضی از دخترا :))
    پاسخ:
    رجب :)

    از بعضی بیشتر البته :) یخورده ها :))
  • پریسآتیس (:
  • از حق نگذریم، آقایونی ڪه موهاشون بارون میخوره هم شامل این شعرن :دی
    پاسخ:
    اون دیگه به من ربط نداشت :))
    تو حوزه ی استحفاظی من نیست :))
    :))))عالی بود عالی...
    پاسخ:
    قابل نداشت : )
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • D:
    پاسخ:
    : )
  • دخترِ انار :)
  • خب خداروشکر که ما :
    در این حلقه نیستسم و فارغ از این ماجراییم :))

    در کل ولی اینا از پسرای ابرو گرفته بهترن :دی
    پاسخ:
    بله خب.خدا رو شکر :))

    اونا رو که اصن در حدی نیس حرف بزنیم درموردشون.
    پسر نیستن اصن!من تکذیبشون میکنم از همینجا :)
    خیلی جالب بود D:

    پاسخ:
    جالبی از خودتونه : )
  • یا فاطمة الزهراء
  • اصلا بعضیا وقتی صورتشون رو میشورن آدم دچار شوک عصبی میشه :/
    خدا رو شکر که من کلا آرایش نمیکنم بیگ بلاگرم شاهد 
    پاسخ:
    والا :))
    نه خانم :)) قبول نیست :))) مدارکتون مستند نیستن :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • الان خوبین؟ ~_~
    پاسخ:
    اگه اون ترک روح و روانم رو ب حساب نیاریم،آره
    خوبم :))
    D:
    پاسخ:
    :()
  • گمـــــــشده :)
  • چشم
    :))
    پاسخ:
    آفرین
    ای ای ای ای [آیکون عینک دودی بلاگفا] :))
    پاسخ:
    :)))[آیکن چاقو و تبر و اره و تفنگه تلگرام] :)))
  • مترسک ‌‌
  • یه بار یادمه یکی از مسوولین راهنمایی و رانندگی گفته بود می‌خواهید آرایش کنید به ما ربطی نداره ولی جان عزیزتون طوری آرایش نکنید که مأمور ما نتونه متوجه شباهت شما با عکس گواهینامه‌تون بشه و فکر کنه که با تصدیق یکی دیگه رانندگی می‌کنید :))
    یه سوال فنی: اینا که آرایش غلیظ می‌کنن، کلافه نمیشن؟ من یه ضدآفتاب معمولی به صورتم می‌زنم تا وقتی برم زیر دوش و بشورمش کلافه‌ام و احساس سنگینی رو صورتم می‌کنم :|
    پاسخ:
    اصن آدم یهو دچار یأس فلسفی میشه :)))
    سوال فنیتو باید دوستان اهل فن پاسخ بدن :))

    به به ، میبینم که از مناعت طبع بالایی برخورداری ! :دی 
    ایول . خوشم اومد . 

    :)

    پاسخ:
    قابل نداره
    باشه واسه شما : )
    والا ما ک زیر بارون روی بارون وسط بارون بدون بارون در هر صورت کشته مرده و تلفاته ک میدیم :)) --------> مدیونید اگه فک کنید شوخیه :)

    پ.ن: هییییم .. باید تلاشمونو بیشتر کنیم .
    پاسخ:
    مدیونید اگه فکر کنید لحظه شک کرده باشم :)))
    پ ن:تلاشم خوبه
    دخترا رو برگردونی به تنظیمات کارخانه هم باز بیوتیفولن:)
    پاسخ:
    هار هار هار و هار :)))
    باشه
    حتمأ :))
  • حسین مداحی
  • مو اگه جای بعضی از خانم ها مبودم ای عاشقانه ی تِدی طور! ره بر نمتابیدم.
    پاسخ:
    ندیدی مگه
    بعضیاشون برنتابیدن :))
    اره دیگه حتما
    حرف حساب که جواب نداره:))))))
    😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝
    پاسخ:
    حرف تخیلی و فانتزی جواب نداره  :))
    👍👍👍😂😂
    پاسخ:
    : )
    آقا من تصوری از استیکرای تلگرام ندارم قبول نیست :)))
    پاسخ:
    الکی مثلا تلگرام نیستین و اینا :())
    :)
    دیگه جون این مساله بین دو جنس مشترکه پرچم حمایت از حقوق زنان دست نمیگیرم ^____*
    پاسخ:
    دوستانتون بالا گرفتن ولی :))
  • تـیــدا ...
  • عاشقانه ی بامزه ای :)) 
    خدا برای هم نگه تون داره! 
    پاسخ:
    عجبا
    نیگا چ حاشیه میسازن واسه ما :))
    دیگه ته پیشنهادات پوکر فیس نمیخواد کههههه :///
    پاسخ:
    میخواست :•|
    چون با حالت پوکر گفتم :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • دیگه مستندتر از شاهد عاقل و بالغ؟ :دی
    پاسخ:
    من که ندیدمشون ک :))
    پس واسه من عاقل و بالغ بودنشون اثبات نشده :())
    جدا تلگرام نیستم :|
    پاسخ:
    جدأ :/
    والا نیستم :| عه! :)))
    پاسخ:
    حالا چرا خشونت؟
    :))
    کلا چیزه خوبی واسه بچه ها نیست :)) اصلأ توصیه نمیکنم :))
    من با این شکلک خنده کجام به خشنا میخوره آخه :/ :)))

    بچه ها :/ من این دور و بر بچه نمی بینم :))
    بعدشم عرضم به حضور منورتون کــــــه 3 روز  تلگرام داشتم...دیدم چندان مفید نیست از شهریور پارسال دیگه ندارم :)))
    پاسخ:
    خشونت تو کامنتاتون موج میزنه اصن :)))
    حالا بچه نه،کودک :))
    تلگرام واسه آدمای تنهاس : )
    بستگی داره چجوری ازش استفاده بشه.
    ای بابا...به قول جناب خان تددددد(بر وزن رامبدددد) میوم براتا؟؟؟ :))))
    کودکم نمی بینم :| :))
    نه منظورم اینه که وقت آدمو میگیره برا همین مفید نیست :)) اصن از کجا معلوم منم بعد کنکور که وقت زیاد دارم نصبش نکنم؟ :))))
    پاسخ:
    میگم ک
    بذارین بزرگتر ک شدین بیاین :)))
    بیخیال باو اصلا طلا که پاکه چه منتش به خاکه:)
    پاسخ:
    باشد :)))
    باشه :/ :)