Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تنهاییِ دو نفرِ

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

گاهی اوقات لازمه که تنها باشم؛یه تنهاییِ دونفره!شاید عجیب باشه که مگه تنهایی هم دو نفره میشه؟به نظر من میشه.

تنهاییِ دونفره یعنی خودم باشم و خودش؛تنها،گره خورده به هم.طوری که دستاش بشه شال گردنم،تو سرمای دوست داشتنیِ پاییز و دستام بشه شونه، لابلایِ حریرِ موهاش!

یه فضای کوچیک و آروم،آروم و ساکن،ساکن و ساکت؛به حدی که صدایِ هُرمِ نفس هاش،گوشم رو نوازش کنه.نفس نفس بزنه و عشق و امید رو جاری کنه تو مویرگ های دنیایِِ سردم؛با نگاهِ گرمش،ها کنه به شیشه ی قلبم و با صدایِ پر حسش،الفبای عشق رو زمزمه کنه توی گوشِ منِ بی سواد!

این تنهاییِ دونفره،همون چیزیِ که میشه بخاطرش، قیده کلِ دنیا و هفت میلیارد آدمش رو زد!

  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۷)

تا بهت فکر کردم یه پست گذاشتی تتتدی :)))
پاسخ:
چه خفن ناک :))
دقیقا من همین دیروز یه تنهایی دونفره داشتم تو یه کافه ... خودمو خودش! باهم فالوده می خوردیم ... ایجانم ... نوشته ات دقیقا حس و حال منه :) ... راستی تدی چرا تو وبم نظر نمیدی؟ منو نمی خونی موسیو تد؟ :)
پاسخ:
تنهایی هاتون مستدام :))
میخونم :/ رمز دارین،تنبلیم میاد نظر بدم :|
عذرخواهم خانم به فرانسوی چی میشه؟همون :))
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • هوم ^_^
    پاسخ:
    باشد :)
    اوووم ... رمز دارم یعنی چی تدی؟ :))
    خانم فرانسوی میشه مادمازل ...
    مادام هم هست ... که واسه متاهل هاس :)
    پاسخ:
    یعنی کد امنیتی :|
    الآن شما کدومی آخر :|
  • ❥ آراگل ❥
  • تنهایی دو نفره خیلی میچسبه ^_^
    مثلا الان منو لباشکام باهم تنهاییم :/ خیلیم داره خوش میگذره :)
    ://///  -____-
    پاسخ:
    چه تنهاییِ نچسبی :)) تفلون حتی :))
    :)
    دوست داشتن
    احتیاج داشتن
    پاسخ:
    بلی :)
  • ❥ آراگل ❥
  • اصولا مذکر ها به خصوص گرندفادر های عزیز  از درک چسبناک بودن این تنهایی عاجزند :)
    پاسخ:
    و چقدر خوشحالم بابت این عجز و ناتوانی :))
    من مادمازلم دیگه :))
    تدی منم از کد امنیتی خیلی بدم میاد ... چطور باید غیر فعال کنم؟
    تو تنظیمات چیزی پیدا نکردم!
    پاسخ:
    اها!هنوز مادمازل نگشتین :)) 
    عاقا خیلی راحته که :|
    اینجوری ک نمیشه توضیحش داد.
    ولی همون موقع که متن رو میخوای بفرستی،تو قسمت تنظیمات مطلب هست.تیکشو بردارین!
  • دخترِ انار :)
  • بعد به من میگن عاشق منشوری :دی
    خودتون عاشق شُدید شَدید :))

    + امیدوارم این رویا ها یه روزی واقعا به حقیقت پیوند بخوره :)
    پاسخ:
    شما که دیگه کار از کار گذشته :))
    منشوری ندیدین :))

    +امیدوارم من هم : )
    عاشق شدی رف:دی
    پاسخ:
    شایعه نپراکن بی زحمت :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • به این تنهایی دو نفره اصلا حسی ندارم 
    پاسخ:
    زوده هنوز :)
    تازه پاییزم شروع شده و هواش فقط تنهایی دونفره میطلبه !:)
    پاسخ:
    طلبیدن ک میطلبه،ولی باید موردش باشه که نیست :)))
    شما خودتون تو کار تالارین . تالار گرفتین تموم شده یا براتون باغ رزرو کنم ؟؟ :))
    عاشقانه بی رودروایسی و خوبی بود :)

    پاسخ:
    باغ هم خوبه :)) ولی تالار بهتره :))
    قابل نداشت :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • من تنهایی بیست سی نفره رو بیشتر دوست دارم :دی
    مثل وقتی که با یه مشت رفیق باحال و پایه وسط زمستون مدل پنگوئن های امپراطور از سرما می چسبین به هم ولی از رو نمیرین و میرین گردش
    پاسخ:
    خب بستگی به اون بیست سی نفر داره به نظرم : )
    بعلـــــــه:)
    میگم اینجور که مشخصِ پاییز عروسی دعوتیما(ایموجیِ این p-:)
    پاسخ:
    پاییز هوا سوز داره :/ سرما میخورم :/
    الکی دلتونو صابون نزنین :))
    منم تالار آشنا و اینا دارم ها !
    پاسخ:
    تالار فقط من آشنا دارم و بس :|
    شما بفرما بستنیتو بخور :))
    خیلی خوب عاشقانه می نویسینا...دم شما گرم :)))
    پاسخ:
    خیلی خوب میخونید شما :)
    دم خودتون گرم :)
  • ستــ ـاره
  • آخ... هلاک شدیم...
    پاسخ:
    نشید بی زحمت :))
    تلفات ندیم دیگه :)
  • روشــنا ...
  •  فکر کنم هیچ وقت نتونم این عاشقانه ها رو درک کنم! اصلا اصل موضوع غیر قابل درک و باوره!

    ولی به دید یه نوشته ادبی یا حتی شبه ادبی قشنگه :)
    رمان نویس خوبی میشید!

    پاسخ:
    بستگی به آدمش داره خب : ) واسه شما غیر باوره،واسه خیلیا خاطره س :)

    +ممنون
  • مترسک ‌‌
  • یه جور ناجوری باهات موافقم ;)
    پاسخ:
    یه جور ناجوری مخلصتم :))
    کیه که نخواد؟!:)معلومه گه حاضری قیدهمشو بزنی..
    اما ازین تنهایی ها نصیب ما نشده هنوز:)

    پاسخ:
    میشه : )
    نگو اینطوری آدم دلش تنهایی دو نفره میخواااد... تهش تنهایی دو نفره ی من منم و خودم
    پاسخ:
    نوبت شما هم میرسه : ) شک‌نکنید!
    اعلام حمایت میکنم از پست حذف شده .. ولی یکم سخته باید تمرین کرد .
    پاسخ:
    :))
    سپاس حمایت 
    هرکاری سختیه خودشو داره دیگه
    ولی ارزششو داره
    مراعات مجردا و چشم و گوش بسته ها رو هم بفرمایید بی زحمت!! :)))
    این مترسک کم بود شما هم اضافه شدی :)))

    پاسخ:
    پس خبر ندارین من خودم مجردم :)))
    مگه چی گفتم آخه؟ :))
    تازه مراعات کردم این شد :)
    آخرش از دست شما و مترسک من چش و گوشم وا میشه!!! حالا ببین کی گفتم :))))
    پاسخ:
    یعنی تا الآن نشده؟ :))
    اوه عجب متن خوبی
    دوس داشتم
    پاسخ:
    نوش جان
    نه!!! من به این چشم و گوش بسته ای!!!
    معلوم نیست؟!!! :))))))
    پاسخ:
    نه راستش
    فقط اون گوشه ش یه خورده زده بیرون :))